MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
POLSKA PRODUKCJA MMORPG - SZLACHCIC (SZCZERBIEC) https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=22021 |
Strona 1 z 7 |
Autor: | pabloes [ 31 paź 2006, 18:39 ] |
Tytuł: | POLSKA PRODUKCJA MMORPG - SZLACHCIC (SZCZERBIEC) |
Witam wszystkich serdecznie, długo zastanawiałem się nad tym czy napomnieć o powstającym tytule czy też powstrzymać się od pisania - a to dlatego, że czasy zmieniają sie szybko a i poglądy i tendencjie równie szybko się zmieniają. Mimo wszystko postanowiłem napisać i to właśnie dlatego, by pokazać że my tu w Polsce też potrafimy stworzyć coś od podstaw, od przysłowiowego "zera". Zaczne może od samego początku, kwietnia 2006 roku - w którym to powstała idea stworzenia tytułu - amatorskiego, który by podpisany polską flagą zaistniał w świecie gier komputerowych w kategorii MMORPG. Od tego czasu wiele się zmieniło, we dwie osoby pracując w wolnych chwilach, trzymając się kurczowo terminów - udało nam się stworzyć silnik oraz podstawy do wersji alfa - sieciowej gry o tytule Szlachcic (Szczerbiec). Gra oparta o średniowieczne realia polski, jest niezwykła dlatego że jest grą odzwierciedlającą realizm, jest grą massively played i powstała w 'amatorski' sposób - w przysłowiowym 'garażu'. Od momentu w którym powstała idea projektu, działo się bardzo wiele - jak to w projektach amatorskich, wiele ludzi straciło nadzieje i po prostu odeszli. Z pięcio osobowej grupy - jednego programisty i czterech grafików, ostatecznie dwie osoby ciągną teraz grę. Jesteśmy w świetnej fazie rozwoju, mając motywację i wiedzę sięgamy daleko planami i już dziś śmiało możemy powiedzieć że projekt jest naszym tzw. primary objective. Dziś szlachcic jest zaawansowanym silnikiem opartym o technologie OpenGL, aktualnie system kliencki działa na platformach windows a serwer jest oparty o systemy Linux. Gra wykorzystuje nasz autorski silnik, dzięki czemu odnajdujemy się w każdej lini kodu o każdej porze dnia i roku. Niedawno napisaliśmy wersję klienta poprzedzającą wersje Alfa, która będzie udostępniona 20 wybranym osobom do przetestowania silnika sieciowego i systemu roślinnego. Cóż, mam nadzieje że wystarczająco udało mi się przybliżyć nadchodzący polski tytuł MMORPG. Tym samym chciałbym pokazać że determinacja i siła w dążeniu do celu, to podstawowy czynnik dzięki któremu we dwie osoby można zrobić coś z niczego. Pozdrawiam serdecznie, Paweł S. Dla zainteresowanych stroną gry: http://www.szlachcic.z.pl Ps. Z góry przepraszam za formę artykułu, niestety brakuje u nas portalu który w jakikolwiek sposób promował by tego typu projekty. |
Autor: | Brodaty [ 31 paź 2006, 18:43 ] |
Tytuł: | |
Przypomina Roma Victor i o ile ludziki wyglądają trochę "prosto", to otoczenie wygląda chyba lepiej jak w RV. Potencjał jest ogromny. Odrobinkę czytałem nt. życia Słowian we wczesnym średniowieczu i naprawdę jest co pokazać. |
Autor: | Enhu [ 31 paź 2006, 18:53 ] |
Tytuł: | |
a mimesis online nie jest polską produkcją ? |
Autor: | Zematis [ 31 paź 2006, 18:53 ] |
Tytuł: | |
Brodaty napisał(a): Przypomina Roma Victor i o ile ludziki wyglądają trochę "prosto", to otoczenie wygląda chyba lepiej jak w RV
Dokladnie tez tak pomyslalem heh RV mial byc super grywalny, okazl sie nudny jak flaki z olejem bo przesadzili z realizmem. A Panom pozostaje pogratulowac samozapracia i ambicji. Bo nic wiecej na tym etapie chyba nie mozna powiedziec... |
Autor: | r0gi [ 31 paź 2006, 18:57 ] |
Tytuł: | |
Popieram poprzedniego mowce. Świetny pomysł, wielka wasza ambicja i zaparcie. Mam nadzieję, że pomysł do końca wypali. Jeśli potrzebujecie pomocy walcie do mnie. BTW. Moj pierwszy post Witajcie na forum |
Autor: | Goatus [ 31 paź 2006, 19:46 ] |
Tytuł: | |
Nareszcie jakaś odmiana po ludkach typu "Mam świetny pomysł na MMO, szukam tylko całego zespołu" Jak na prace kilkuosobowego teamu to wygląda to bardzo ok. Życzę powodzenia, kto wie może kiedyś powstanie z tego coś genialnego? |
Autor: | Brodaty [ 31 paź 2006, 21:29 ] |
Tytuł: | |
Pabloes: A może byś zrobił konkurs taki: niech ludzie zrobią ładne postacie lub zwierzątka za pomocą Blendera, a ty wybierzesz najlepsze i zaimplementujesz. Nagroda: symboliczna tabliczka czekolady i tablica ku pamięci twórcy modelu w "credits". Do dziś podobno w Roma Victor nie ma zwierząt i wszyscy się muszą żywić jabłkami. |
Autor: | konrador [ 31 paź 2006, 22:31 ] |
Tytuł: | |
Bardzo ladnie i zycze powodzenia. Rzeczywiscie dobrze jest dla odmiany przeczytac na tym forum o amatorskiej grze, ktora przetrwala faze planowania. Graficznie troche mi to przypomina SB, a ikonki troche jak z D2 :E |
Autor: | pabloes [ 1 lis 2006, 01:01 ] |
Tytuł: | |
Witajcie, w świecie gry jest takie miejsce przy klasztorze, na którym wyryte są imiona oraz przezwiska tych którzy pomogli nawet pisząc miłego maila. Pozdrawiam Was serdecznie i wracam do pracy nad grą. |
Autor: | Dana [ 1 lis 2006, 04:24 ] |
Tytuł: | |
Łał, pierwszy tego typu temat który nie zostanie przeze mnie sflamowany GL btw. tutaj na forum jest jeden taki Dwutlenek co to jest koderem grafikiem dźwiękowcem oraz animatorem i robi to wszystko (a nawet więcej) za pół litra |
Autor: | Compton [ 1 lis 2006, 09:05 ] |
Tytuł: | |
Coz powiedziec ... Jestem pod wrazeniem Oby tak dalej Cytuj: Pabloes: A może byś zrobił konkurs taki: niech ludzie zrobią ładne postacie lub zwierzątka za pomocą Blendera, a ty wybierzesz najlepsze i zaimplementujesz. Nagroda: symboliczna tabliczka czekolady i tablica ku pamięci twórcy modelu w "credits"
Mysle ze to znakomity pomysl i powinienes go rozwazyc Pozdro |
Autor: | ShadorVD [ 1 lis 2006, 09:39 ] |
Tytuł: | |
No cóż... Przyznam szczerze jestem zaskoczony dwoma faktami. 1. To, że udało Wam się w tak małym teamie stworzyć coś takiego (jak, że bardzo przyjemnego dla oka)... 2. W tym temacie nie śmierdzi flamem. Chciał bym Wam jakoś pomóc lecz niestety moja wiedza opiera się tylko na pisaniu w Wordzie jak i przeglądaniu stron ew. mmorpg (graniu). Co najwyżej zapraszam do lokalu w Radomiu (szczegóły w PM) to zrobie Wam darmowe drinki na dalszą zachętę, co więcej drinka nazwiemy... Szczerbiec SvD. |
Autor: | Sniegu [ 1 lis 2006, 10:14 ] |
Tytuł: | |
Gdzie sa ci co pisali ze do stworzenia czegos sensownego potrzeba 434734 osob i dwa razy tyle kasy? Trzymam kciuki. |
Autor: | eagleeyes [ 1 lis 2006, 10:31 ] |
Tytuł: | |
Naprawde szczerze gratuluje chłopaki. P.S.Jakby się przypatrzeć przypomina "polskiego" Vanguarda tyle że na tamtego strawiono pare baniek $ i w składzie jest 70+ osob. Zawsze twierdziłem, że Polak potrafi. |
Autor: | Deni [ 1 lis 2006, 10:58 ] |
Tytuł: | |
Jedno pytanie: gre robicie po Polsku, czy na szerszy rynek? I wypadało by trochę popracować nad stroną. Ale komentować każdy potrafi Powodzenia PS. Moglibyście opisać crafting itd? I czy wogóle będzie? |
Autor: | Smashie [ 1 lis 2006, 13:16 ] |
Tytuł: | |
Wow! Świetnie, z całego serca wam gratuluję. |
Autor: | Zematis [ 1 lis 2006, 13:17 ] |
Tytuł: | |
Sniegu napisał(a): Gdzie sa ci co pisali ze do stworzenia czegos sensownego potrzeba 434734 osob i dwa razy tyle kasy?
Trzymam kciuki. Jestem, jestem. Sami na pewno wiedza ze dotra do punktu w ktorym 4 osoby plus dobre checi nie wystarcza... i o tym byla mowa. Widze ze sie juz overhype zrobil. |
Autor: | Aenima [ 1 lis 2006, 14:22 ] |
Tytuł: | |
Gdzie sa ci co pisali ze do stworzenia czegos sensownego potrzeba 434734 osob i dwa razy tyle kasy? Trzymam kciuki. pare ladnych screenow niczego nie przesadza, to w koncu gra a nie komiks... |
Autor: | Matlush [ 1 lis 2006, 14:27 ] |
Tytuł: | |
Widziałem już stronkę wcześniej, ale trza ludziom pogratulować determinacji... Fakt, przydałoby się więcej info na stronce. |
Autor: | WithnesS [ 1 lis 2006, 15:04 ] |
Tytuł: | |
Jestem pod wrażeniem...Ale czy można by napisać o projekcie coś więcej? PVP czy PVE? Jest Crafting i Housing? Jak wygląda walka? Jakieś własne oryginalne pomysły twórców? Gra będzie darmowa? *W miejsce "jest" itp. można także wstawić "będzie" |
Strona 1 z 7 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |