hmm... mogę pokusić się o parę słów głębszej opinii
1. rasowy H&S - czysta mielonka, spamowanie potów i byleby tylkod***y nie urwało podczas ataku
2. questy generalnie do znużenia: utłucz, znajdź, utłucz, przynieś do pana, a dostaniesz kasiorke
3. craftingu nie ma - nie wydaje mi się aby był tu w ogóle potrzebny
4. graficznie niby jest ok, ale kilka niuansów przeszkadza:
- odrobine za ciemna - pomimo że 1 z członów w nazwie brzmi "dungeon"
(na 10 lvlu brightness widać 1 ciemną plamę w lochach)
- kamera z typu tych do bani: rolka robi zoom i zarówno obraca kamere pion<>poziom (porażka)
- teren dość mocno przeszkadza, bo w lesie ciężko cokolwiek namierzyć gdy zlewa się to z otoczeniem - dodając jeszcze tą felerną kamerę, gra przechodzi w typ arcade - gdzie trzeba się nagimnastykować by namierzyć potwora ... a co dopiero go klepnąć
- troche kiepsko z optymalizacją, tnie na moim pwnzorskim A1400+ gf2ti
5. pvp ... nic o tym nie wiem , ale tak samo jak w przypadku craftingu pvp w tej gierce nie miałoby kompletnie sensu - chyba że full loot...
6. o bugach typu problemy z blokowaniem się w danym kawałku mapy, brak trade itp, nie ma co się rozpisywać, to ciągle beta
7. Co do DR odczucia mam raczej mieszane. Połączenie graficznego stylu WoW' z gameplayem Dungeon Siege (począwszy od questów, itemów, npc, a skończywszy na lokalizacjach) w otoczce gry 9x% instanced (mmo)rpg.
Stanowczo bardziej leżał mi DS 1-2