MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Dungeon Runners beta rozdajemy kluczyki ^^
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=22606
Strona 1 z 2

Autor:  redruM [ 11 gru 2006, 22:57 ]
Tytuł:  Dungeon Runners beta rozdajemy kluczyki ^^

Krótka piłka : nowy dungeon crawl NCsoftu, f2p , nie grałem jeszcze ale przypomina mi to hybrydę GW z DDO (?) , beta waży malutko (339MB)wygląda to tak ---> screeny

więcej info o grze : http://dungeonrunners.com

I teraz : mam do rozdania invite'y do tej bety (referral keys) , jeśli chcecie inwajta robicie nast. rzeczy :
  • podajecie mi tu albo na PM swój mail
  • robicie account na plaync.com (dane USA)
  • dodajecie kluczyk do swojego konta (activate)
  • rozsyłacie inwajty dalej


Dalej : kiedy zrobicie activate accounta, możecie od tego momentu zapraszać kolejne osoby ( account management > refer a friend ) i prosze was grzecznie abyście puścili ten łańcuszek dalej ,k?

Można wysyłać mass invite pod warunkiem że osoby które odebrały klucze zrobią activate acc.

kk zobaczymy ile jest warta ta gierka, tymczasem proszę o maile chętnych~! Spóźnione prezenty na mikołajki a co 8)

PS. dołączyłem nibyfajną ankiete do topa, dodajcie tick do jednej z opcji jak już trochę pogracie

Autor:  konrador [ 11 gru 2006, 23:04 ]
Tytuł: 

Ja juz jestem w lancuszku. Potwierdzam, ze dziala ok i tez moge podeslac invite'y.

Autor:  Xanth [ 12 gru 2006, 10:26 ]
Tytuł: 

Jako ze zniesli NDA, to moge napisac, ze od czasu wczesnej bety prawie nic sie nie zmienilo, a gra jest poprostu... gowniana. A wydawala sie taka fajna w pierwszych minutach grania :/

Pare obrazkow: http://www.xanth.eu.org/screeny/dr/

X.

PS. Gra w 90% instancjowana, w niektorych instancjach wystepuje losowe generowanie terenu (znaczy inaczej rozlozone pagorki i drzewa), sterowanie point&click, walka bez targetowania, itp... nic nowego ani ciekawego, wieje nuda na kilometr, wytrzymalem do 5 lvlu i rzucilem w diably. Byc moze teraz po dosc sporych updatach cos sie poprawilo z gameplayem, ale jakos nie moge sie przemoc zeby sprawdzic ;)

Autor:  Atherius [ 12 gru 2006, 13:01 ]
Tytuł: 

Grales z detalami all@low, czy po prostu gra tak wyglada ? Zadnych cieni, zadnego aa, lyse tekstury, oprawa wizualna chyba nie z tego wieku.

Autor:  Xanth [ 12 gru 2006, 13:03 ]
Tytuł: 

Jak gralem (pol roku temu) to gra wlasnie tak wygladala. Nawet glupie AA nie dzialalo. Pewnie teraz jest lepiej ;)

X.

Autor:  Atherius [ 12 gru 2006, 13:34 ]
Tytuł: 

Moze ktos podac bezposredniego linka do clienta, bo nie moge sie wbic na oficjalne forum... :har:

Ok na IE poszlo, na ff mimo zalogowania nie moglem sie dobic.

Autor:  redruM [ 12 gru 2006, 13:43 ]
Tytuł: 

nie grajcie w to samemu bo odinstalujecie po 3min - teamup! ; anyways gierka jest bardzo uproszczona, 3 klasy na krzyż , kilka skilli na pasku i to tyle :P

pierwsze wrażenia :
dokuczliwy lag, pewnie przez te mass invite'y serwer im nie wyrabia ;
moby aggruja jak w Diablo2 czyli wszystkie w zasięgu wzroku, robi się niezły mayhem jak pojawi sie 15+ mobków ;
z dropami chyba jest coś nie tak bo w 1wszym lesie z wilczków wypadają phat raresy :wink: ;
inna naleciałośc z D2 to brak normalnego trade - rzucasz przedmioty na ziemie koledze a on podnosi, o ile ktoś mu tego nie zwinie przechodząc obok ;
gdzieś tak koło 7lvlu robi się trudniej tzn pojawiają się leet monstersy (kolorowa poswiata ala GW dookoła nich) a ubić takiego orka lvl8 w 3eciej lokacji bodajże (las jakiś) jest ciężko w 2 osoby (graliśmy double mage i chcieliśmy go kitować tyle że aggro trzyma na całą lokację niemalże) - jak ktoś go ubije w 2 os. to jest profifi~

ogólnie prosta gierka, nic specjalnego, ale można pograć bo f2p, typowa gierka do odchamienia się 8)

ps. ftp://ftp.dungeonrunners.com/DungeonRunnersSetup.exe

Autor:  Atherius [ 12 gru 2006, 15:26 ]
Tytuł: 

Xanth napisał(a):
Jak gralem (pol roku temu) to gra wlasnie tak wygladala. Nawet glupie AA nie dzialalo. Pewnie teraz jest lepiej ;)

X.


Teraz jest aa, ale to chyba jedyna opcja graficzna, no poza rozdzielczoscia. :]

Faktycznie jest spory lag...
Z tym aggro to jest hardcore. :o

Autor:  Strangerr [ 12 gru 2006, 17:29 ]
Tytuł: 

Xanth napisał(a):
Jako ze zniesli NDA, to moge napisac, ze od czasu wczesnej bety prawie nic sie nie zmienilo, a gra jest poprostu... gowniana. A wydawala sie taka fajna w pierwszych minutach grania :/

Pare obrazkow: http://www.xanth.eu.org/screeny/dr/

X.

PS. Gra w 90% instancjowana, w niektorych instancjach wystepuje losowe generowanie terenu (znaczy inaczej rozlozone pagorki i drzewa), sterowanie point&click, walka bez targetowania, itp... nic nowego ani ciekawego, wieje nuda na kilometr, wytrzymalem do 5 lvlu i rzucilem w diably. Byc moze teraz po dosc sporych updatach cos sie poprawilo z gameplayem, ale jakos nie moge sie przemoc zeby sprawdzic ;)


w pelni podzielam zdanie kolegi i takze odradzam bawienie sie w ten tytul , przynajmniej narazie .

Autor:  konrador [ 12 gru 2006, 19:59 ]
Tytuł: 

Ja chcialem pograc, ale nie moglem. Po wejsciu do pierwszej instancji i zabiciu 2-3 potworkow z samego poczatku wywala mnie do Windowsa z jakims bledem na pol ekranu. Jak dostac sie na fora? Moze tam cos o tym pisza?

Co do grafiki, to gra rzeczywiscie wyglada beznadziejnie. Nie bardzo wiem dla kogo i po co oni robia takiego darmowego potworka. Wiele innych koreanskich grindfestow wyglada 10x lepiej, no i ma wiecej klas...

Autor:  redruM [ 12 gru 2006, 20:02 ]
Tytuł: 

http://boards.dungeonrunners.com

Autor:  iniside [ 12 gru 2006, 21:27 ]
Tytuł: 

Znaczy żadna konkurencja dla DDO ? (bo DDO to chyba jedyna gra z podobnej kategorii).

Autor:  konrador [ 12 gru 2006, 23:46 ]
Tytuł: 

Heh, DR i DDO to sa zupelnie dwa rozne swiaty. DR to grindfest od poczatku, cos na ksztalt MU Online z jajem. Zero glebi, bylejaka grafika, w zasadzie brak "customizacji" postaci - hack'n'slash pelna geba. Jedyna rzecz laczaca te dwie gry to to, ze obie sa przeinstance'owane.

Autor:  zderzaq [ 13 gru 2006, 14:51 ]
Tytuł: 

Xanth napisał(a):
Jako ze zniesli NDA, to moge napisac, ze od czasu wczesnej bety prawie nic sie nie zmienilo, a gra jest poprostu... gowniana. [...]

Święte słowa Xanth, sam dotrwałem do bodajże 3 levelu ... masakra.
Z grafiki strasznie mi to przypominało Dungeon Siege (no może trochę brzydsze było).

Teraz trzymam się z daleka od DR (co jakiś czas NCSoft przysyła mi propozycje "powrotu" do testowania ale jestem odporny :har: ).

Autor:  Atherius [ 17 gru 2006, 20:41 ]
Tytuł: 

Zrobili 4 serwery zamiast jednego, efekt - lagi sa jak byly, tzn. takie opoznienie, klikasz i za jakies 0,5 s. jest dopiero reakcja. Serwery maja podane w % obleganie w danym czasie, wchodzilem na taki co mial 90% i 40% i efekt taki sam.

Autor:  CheGee [ 18 gru 2006, 11:08 ]
Tytuł: 

PO screenach to wyglada jak dungeon siege 1 :]

dajta klutha tu albo na [email protected]

Edit: Dziekowac

Autor:  Atherius [ 18 gru 2006, 13:17 ]
Tytuł: 

Ds to nawet do podeszwy nie dorastaja. :]

Autor:  joshe [ 18 gru 2006, 16:21 ]
Tytuł: 

Shaver napisał(a):
PO screenach to wyglada jak dungeon siege 1 :]

mnie to po screenach bardziej na WoW'opodobną gierkę wyglądało.
Natomiast gameplay faktycznie żywcem z DS1
Na pytanie:
- is this thing instanced in 100% ?
odpowiedziano
- no, not everything is instanced
ale co nie jest instanced poza miasteczkami, to się już nie dowiedziałem
Jeśli to się nie okaże za friko jak zapowiadano wszem i wobec, to nie rokuję temu zbyt dobrze.

Autor:  CheGee [ 18 gru 2006, 16:48 ]
Tytuł: 

Pogralem troche. Odziwo gierka calkiem fajna grafika "prawie" jak w ds2. Troche niewygodny system kamerki i sterowania. Ogolnie mzoe byc ciekawie bo fajnie ze zuca sie na ciebie cale stadko agrosow i trzeba pokombinowac b nie pasc ;] 3lvl. Pogram do 20 to zuce ocenke. Jak mnie wciagnie to zostane.

Autor:  joshe [ 18 gru 2006, 20:54 ]
Tytuł: 

hmm... mogę pokusić się o parę słów głębszej opinii
1. rasowy H&S - czysta mielonka, spamowanie potów i byleby tylkod***y nie urwało podczas ataku :lol:
2. questy generalnie do znużenia: utłucz, znajdź, utłucz, przynieś do pana, a dostaniesz kasiorke
3. craftingu nie ma - nie wydaje mi się aby był tu w ogóle potrzebny
4. graficznie niby jest ok, ale kilka niuansów przeszkadza:
- odrobine za ciemna - pomimo że 1 z członów w nazwie brzmi "dungeon"
(na 10 lvlu brightness widać 1 ciemną plamę w lochach)
- kamera z typu tych do bani: rolka robi zoom i zarówno obraca kamere pion<>poziom (porażka)
- teren dość mocno przeszkadza, bo w lesie ciężko cokolwiek namierzyć gdy zlewa się to z otoczeniem - dodając jeszcze tą felerną kamerę, gra przechodzi w typ arcade - gdzie trzeba się nagimnastykować by namierzyć potwora ... a co dopiero go klepnąć
- troche kiepsko z optymalizacją, tnie na moim pwnzorskim A1400+ gf2ti :]
5. pvp ... nic o tym nie wiem , ale tak samo jak w przypadku craftingu pvp w tej gierce nie miałoby kompletnie sensu - chyba że full loot...
6. o bugach typu problemy z blokowaniem się w danym kawałku mapy, brak trade itp, nie ma co się rozpisywać, to ciągle beta

7. Co do DR odczucia mam raczej mieszane. Połączenie graficznego stylu WoW' z gameplayem Dungeon Siege (począwszy od questów, itemów, npc, a skończywszy na lokalizacjach) w otoczce gry 9x% instanced (mmo)rpg.
Stanowczo bardziej leżał mi DS 1-2

Strona 1 z 2 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team