MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

MMO Idealne
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=23001
Strona 1 z 12

Autor:  Ash [ 6 sty 2007, 23:29 ]
Tytuł: 

player housing w swiecie gry

Autor:  Mirtul [ 6 sty 2007, 23:33 ]
Tytuł: 

Ogromny content!
Czyli niekonczacy sie questy, mnostwo raid bossow i dungeonow.

Autor:  SwenG [ 6 sty 2007, 23:33 ]
Tytuł: 

Full loot. (w pvp)

Autor:  tomugeen [ 6 sty 2007, 23:34 ]
Tytuł: 

skill based

zeby o naszej przewadze nie decydowal w pierwszej kolejnosci 1 numerek (lvl)[/b]

Autor:  Ash [ 6 sty 2007, 23:37 ]
Tytuł: 

Piraci! Bitwy morskie!

Autor:  goki [ 6 sty 2007, 23:48 ]
Tytuł: 

rozbudowany crafting

Autor:  BcN [ 6 sty 2007, 23:48 ]
Tytuł: 

Rozbudowany craft, itemizacja oparta całkowicie na crafcie (z mobów lecą reagentsy a nie gotowe itemy).

Autor:  tomugeen [ 6 sty 2007, 23:52 ]
Tytuł: 

I dodatkowo masa ciekawych atrybutow w itemach

typu: 1% na odbicie fire spella
dodatkowe 5 shadow dmg do kazdego elemental spella
2% na 20% melee haste
itd

ot, masa niezbyt mocnych (stackowalnych) random atrybutow z craftu

Autor:  Sou [ 6 sty 2007, 23:57 ]
Tytuł: 

1. Mozliwosc legalnego oplacania gry za kase z gry ( eve online )

2. mozliwosc korzystania z roznych srodkow lokomocji ( a nie tylko patrzenia jak npce to robia ;) ) np: nogi, mounty, statki, wozy itd itp

3. rozwinieta polityka, przejmowanie obszarow itd itp ( eve:> )

4. rozwiniety craft


P.s zauwazcie, pare postow juz jest a nic o grafice! i tak powinno byc:)

Autor:  MagPS [ 6 sty 2007, 23:59 ]
Tytuł: 

rozbudowane opcje rzadzania gildia (w szczegolnie relacje pomiedzy innymi gildiami - sojusze, wojny, etc.)

Autor:  BcN [ 6 sty 2007, 23:59 ]
Tytuł: 

No to ja napisze ;).

Grafika przede wszystkim czytelna i z niewielkimi (stosunkowo) wymaganiami sprzętowymi.

Autor:  MagPS [ 7 sty 2007, 00:01 ]
Tytuł: 

(tak jak powyzej) zdobywanie terenow; na ktorych mozna kontrolowac przeplyw graczy/towarow, zwiekszenie pozyskiwania surowcow itp itd

Autor:  goki [ 7 sty 2007, 00:02 ]
Tytuł: 

Sou napisał(a):
1. Mozliwosc legalnego oplacania gry za kase z gry ( eve online )

2. mozliwosc korzystania z roznych srodkow lokomocji ( a nie tylko patrzenia jak npce to robia ;) ) np: nogi, mounty, statki, wozy itd itp

3. rozwinieta polityka, przejmowanie obszarow itd itp ( eve:> )

4. rozwiniety craft


P.s zauwazcie, pare postow juz jest a nic o grafice! i tak powinno byc:)


roball napisał(a):
Kazdy moze wpisac tylko 1 feature / post, cos co wg. ciebie czynilo by gre idealem


gratuluje umiejetnosci czytania ze zrozumieniem :)

Autor:  MagPS [ 7 sty 2007, 00:05 ]
Tytuł: 

(przyrzekam ze juz wiecej nie bede spamowal :wink: )
mozliwosc zatrudniania ncp: drwali do wyrebu lasu (po co mamy siedziec przed kompem dla kilku drzewek, jak ncp moze za nas to zrobic), straznikow do ochrony sklepu/miasta/ , bohaterow"" gdy brak nam party :wink: itp

Autor:  kris_67_45 [ 7 sty 2007, 00:10 ]
Tytuł: 

Klimat

Autor:  Betoniara [ 7 sty 2007, 00:13 ]
Tytuł: 

Abonament! ale nie za duzy ;) =filtrowanie spoleczenstwa w grze;)

Autor:  Razoth [ 7 sty 2007, 00:27 ]
Tytuł: 

Sterowanie tak płynne i intuicyjne jak w WoWie. Chodzi mi o poruszanie się, atakowanie, używanie skilli itd. Reszta mniej więcej została wymieniona wyżej. ;)

Autor:  BcN [ 7 sty 2007, 00:29 ]
Tytuł: 

w 100% konfigurowalny UI (tu też można by podać WoW jako przykład)

Autor:  redruM [ 7 sty 2007, 00:41 ]
Tytuł: 

no safezones

Autor:  brazz [ 7 sty 2007, 00:45 ]
Tytuł: 

Players skills. I w walce i w craftingu.

Strona 1 z 12 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team