Przeszukałem mmorp.pl, ale nie znalazłem wzmianki o tej grze (jeśli dubluję jakiegoś posta to z góry sorka) a chyba jest warta zainteresowania m.in. dlatego, że jest skill-based i to w oparciu o dość ciekawy system firmy HERO . Gra jest obecnie w fazie alpha i oględnie mówiąc jest to taki Mechwarrior Online. Choć aktualnie graficznie prezentuje się delikatnie mówiąc średnio (faza Alpha), to ma dość ciekawe założenia, pomijając już wspomniany no level skill based system:
* Mech based game system
* One huge world, which will change over time due to terra-forming efforts.
* Dynamic political boundaries
* Cinematic realism
* Sophisticated game play
* 3D tactical combat
* Various levels of technology
* Customizable and player created Mechs
* Solo play is possible
Dużo wyjaśnia poniższy wywiad, który to zainteresował mnie samą grą (nie będę przeklejał tekstu, bo chyba sensu nie ma).
http://mmorpg.com/gamelist.cfm/setview/ ... gameID/286
Tutaj oficjalna stronka (polecam rejestracje na forum oficjalnym, dość dużo ciekawej lektury można tam znaleźć):
http://www.forceofarms.com/foa_v1/index.php
Tutaj info o wspomnianym HERO SYSTEM:
http://en.wikipedia.org/wiki/Hero_System
http://www.herogames.com/faqs.htm
I na koniec cytat z forum oficjalnego apropo "huge world" którym chwali się praktycznie każdy developer mmo przy okazji swojej gry
Cytuj:
Right now, we're considering K-9WD as a large planet, with future planets being smaller (even though we're using 1:1 scale).
K-9WD's map is 4,000km by 4,000km; or about 2/3rds the size of Mars.
In relation to the world maps of:
Dark and Light - 200km by 200km
SWG - Each world (10 worlds) was 16km by 16km
WoW - ~30.8km by ~30.8km
EQ1 - 12km by 12km
Ciekawy jestem jak też potoczą się dalsze losy tego projektu