MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
Warhammer Online: Age of Reckoning https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=23659 |
Strona 1 z 3 |
Autor: | simo [ 22 lut 2007, 12:32 ] |
Tytuł: | Warhammer Online: Age of Reckoning |
Mysle, ze Warhammer Oline: Age of Reckoning jako jedna z najbardziej oczekiwanych gier roku... zasluguje na osobny temat. Jej premiera zbliza sie wielkimi krokami, jest zapowiadana na lato 2007 (jedno zrodlo) jesien 2007 (inne zrodlo). Proponuje wpisywac tu wszystkie nowosci, plotki, nowe filmiki, adresy do screenow dotyczace gry. Wychowalem sie na Warhammerze zarowno fabaularnym jak i figurkowym dlatego mam wielki sentyment do tego swiata i z wielkimi nadziejami oczekuje tej gry. Oto kilka podstawowych informacji na jej temat: - gra skoncentrowana glownie na PvP, PvE bedzie, ale glowny rozwoj postaci bedzie przez PvP - wszystko obraca sie wokol wojny czyli: crafting dotyczyl bedzie tylko armoru i weapons, kazda klasa bedzie mogla/musiala zadawac dmg, zabic innego gracza - healerzy tez beda mogli robic dmg, stawiaja na scisla specjalizacje klas - brak odpowiednika Stealthu w WoW-ie.. jak wojna to wojna - dostepne dwie frakcje: Armies of Order - High Elves, Dwarfs, Empire i Armies of Destruction: Greenskinz (Orcs & Goblins), Dark Elves, Hordes of Chaos - to co bardzo mi sie podoba... daleko zaawansowany model zmiany wygladu postaci w trakcie gry. I tak Orki w miare rozwoju beda coraz mocniej zbudowane i wieksze, broda u krasnoludow coraz dluzsza i wiazana w coraz to bardiej fantazyjne warkocze. Mozliwosc umieszczania trofeow bitewnych na swoich zbrojach (!), czaszek, medalionow, glow... tak aby cytujac lead designera: "you could see that this one is real badass.." www.warhammeronline.com - oficjalna strona gry gdzie mozna znalezc mnostwo linkow do fansitow, for, filmow itd. |
Autor: | Aenima [ 22 lut 2007, 12:42 ] |
Tytuł: | |
viewtopic.php?t=18415 jeden topik jest po co kolejny? |
Autor: | Keii [ 22 lut 2007, 12:56 ] |
Tytuł: | |
roball, imo to już nie czasy FF XI, gdzie trzeba było przez ograniczenia konsoli dać wyglądające podobnie potwory, mało ludzi w polu widzenia etc. (upraszczając). Teraz, kiedy mmo ma być dostępny równolegle na PC + X360/PS3 (dunno, na które chcą rzucić WHO), to wcale nie musi być uproszczone w stosunku do wersji PC, tak jak nikt nie powiedział, że będzie można w to grać padem (w końcu do tych konsol można podłączyć klawiaturę/myszkę). |
Autor: | simo [ 22 lut 2007, 13:00 ] |
Tytuł: | |
ok nie znalazlem tamtego to ten mozna zamknac |
Autor: | Mendol [ 22 lut 2007, 17:17 ] |
Tytuł: | |
roball jak zwykle sie mylisz. juz morrowind mial podobny interfejs. wiec czep sie jeza ptys. mozesz sie czepiac KOTOR'a bo to jest inna sprawa. ale nie obliviona. |
Autor: | Shadhun [ 22 lut 2007, 18:00 ] |
Tytuł: | |
"Ta gra będzie chujowa bo na konsole też wyjdzie". Wow jedna z głupszych rzeczy jakie słyszałem ostatnio z ust robaka. |
Autor: | Mendol [ 22 lut 2007, 18:00 ] |
Tytuł: | |
lol. no ok tobie nie musi sie podobac imo w porownaniu do innych gier wydanych na przestrzeni ostatnich lat oblivion sie zdecydowanie wyroznia. ale to tylko moje zdanie. |
Autor: | Sobtainer [ 22 lut 2007, 20:04 ] |
Tytuł: | |
Oblivion śmierdzi. WoA też będzie śmierdziało. I co mnie najbardziej zabiło ostatnio jak czytałem newsy? że Age of Conan ma być dostępny i na PC i na Konsole, co za tym idzie będą dwie możliwości grania. Jesteś plebem i grasz na konsoli [no mouse] albo jesteś pr() i gracz na Myszce [PC]. Pozostaje tylko pytanie, w jaki sposób firmy produkujące najlepsze konsole na świecie, chcą zastąpić mysz padem. IMO Age of Conan @ PAD = totalna porażka i w tym momencie sram na tą giere. CO do Warhammera to już w ogóle sorry. |
Autor: | Atherius [ 22 lut 2007, 20:11 ] |
Tytuł: | |
Sobtainer napisał(a): Oblivion śmierdzi.
WoA też będzie śmierdziało. I co mnie najbardziej zabiło ostatnio jak czytałem newsy? że Age of Conan ma być dostępny i na PC i na Konsole, co za tym idzie będą dwie możliwości grania. Jesteś plebem i grasz na konsoli [no mouse] albo jesteś pr() i gracz na Myszce [PC]. Pozostaje tylko pytanie, w jaki sposób firmy produkujące najlepsze konsole na świecie, chcą zastąpić mysz padem. IMO Age of Conan @ PAD = totalna porażka i w tym momencie sram na tą giere. CO do Warhammera to już w ogóle sorry. Na szczescie sa mody, ktore robia z tego normalna gre. |
Autor: | Agat [ 22 lut 2007, 20:12 ] |
Tytuł: | |
Keii napisał(a): roball, imo to już nie czasy FF XI, gdzie trzeba było przez ograniczenia konsoli dać wyglądające podobnie potwory, mało ludzi w polu widzenia etc. (upraszczając). Teraz, kiedy mmo ma być dostępny równolegle na PC + X360/PS3 (dunno, na które chcą rzucić WHO), to wcale nie musi być uproszczone w stosunku do wersji PC, tak jak nikt nie powiedział, że będzie można w to grać padem (w końcu do tych konsol można podłączyć klawiaturę/myszkę).
Pokaż mi 3 graczy konsolowych którzy mają podłączona klawiaturę i traktują grę jako MMORPG a nie MMOH&S. Może przesadzam. Bo i tacy zapaleńcy się znajdą. Ale jest pewna różnica... |
Autor: | Aldatha [ 22 lut 2007, 20:33 ] |
Tytuł: | |
kwestia sporna , wielu devsow sie deklaruje ze robia port na konsole i zazwyczaj w polowie drogi daje sobie z tym spokoj . Mmorpg na PC to juz przyjety gatunek , nikt juz nie robi afery ze to p2p , gracze konsol ciagle maja zakodowane ze to skrajny idiotyzm placic za gry miesiecznie wiem bo nieraz sie stykalem z tego typu rozumowaniem i zazwyczaj sa niereformowalni ,problem z myszka juz praktycznie nie istnieje mozna bezproblemu dolaczyc do nowych konsol tego typu urzadzenie , wiec nie trzeba robic interface rodem z FFXI , problem polega na tym ze mechanika gry musi byc odpowiednio uproszczona zeby trafic na ten mainstream , dlatego AOS ktory tez jest zapowiadany na konsole nosi dla mnie raczej znamiona slashera (cos gierki zrecznosciowe jakich multum na konsole) , szczerze to pojawienie sie tych portow jest dyskusyjne , ps3 jest trudna w programowaniu , dodatkowa limitacja to ilosc ramu w konsolach , mmogs to raczej typowy gatunek pod PC , poki co tylko ta platforma pozwala na wymiane hardware , modifikacje softu z poziomu addons i wiele innych. szczerze to jednak nie mialbym nic przeciw , wolalbym wydac 2000 na ps3 niz 6000 na ekwiwalent PC tbh |
Autor: | simo [ 22 lut 2007, 20:40 ] |
Tytuł: | |
Takie dyskusje sa troche bezsensu... Przekonamy sie wszyscy jak wyjdzie. Poza tym jak sluchalem lead designera powiedzial, ze jedyna pewna platforma na jaka wyjdzie Warhammer jest PC. Mysla o konsolach, ale w tej chwili to na razie faza rozwazan wiec nic nie jest pewne. Ja na pewno bede czekal na Warhammera i go sprawdze chocby z racji samego lore. Ten mroczny, gotycki swiat magii i wojny to IMO najbardziej klimatyczne i rozbudowane universum fantasy w obszarze wszelakich gier. Nigdy nie zapomne tego klimatu podczas sesji fabularnego czy bitewnego "mlotka"... Background WoW-a jest bardzo dobry, ale dla mnie nidgy nie bedzie to Warhammer. |
Autor: | Nephilim [ 22 lut 2007, 21:31 ] |
Tytuł: | |
Shadhun_ napisał(a): "Ta gra będzie chujowa bo na konsole też wyjdzie". Wow jedna z głupszych rzeczy jakie słyszałem ostatnio z ust robaka.
tylko, ze akurat tu ma racje. konsole = chujnia. mmorpgi na konsole = mega zalosna chujnia. mmorpg na konsole, w ktorym macza palce Electronic Arts = zal.pl. |
Autor: | Mendol [ 22 lut 2007, 21:41 ] |
Tytuł: | |
sobtainer gowno sie znasz i gadasz glupoty. grac mozna na wszystkim i skoro mozna grac w cod'a na konsoli tzn ze i w mmorpg tez mozna. i skoro uwazasz ze oblivion smierdzi to ok, twoj wybor ale moze najpierw kup sobie konsole a potem probuj dyskutowac. prawda jest taka ze na konsole byly, sa i beda lepsze gry niz na pc. zreszta wedlug prognoz za pare lat gry beda wychodzily tylko na konsole. skoro mozesz odpalac linuxa na konsoli to nie widze problemu zeby grac w mmorpg na takowej. nephilim kolejny glupek ktory poza koncem swojego nosa swiata nie widzi. nikt ci nie kaze kochac konsol ale moze zdanie ze sa "chujowe" pozostaw dla siebie. na pc sa zajebiste tytulu ktore nie sa dostepne na pc i vice versa. a i jeszcze powiedzcie mi do czego wam ta myszka i klawiatura sa takie niezbedne? |
Autor: | Mendol [ 22 lut 2007, 21:48 ] |
Tytuł: | |
no ja przeczytalem o tym w 2006 ale ok. roball ja wiem ze jak ktos jest w uk to juz mysli ze zjadl wszystkie rozumy. ale postaraj sie czasami dopuscic mozliwosc ze ktos poza toba moze miec rowniez racje |
Autor: | Nephilim [ 22 lut 2007, 21:48 ] |
Tytuł: | |
Mendol napisał(a): prawda jest taka ze na konsole byly, sa i beda lepsze gry niz na pc.
o lol'ed so hard haha. gry moze i sa lepsze, dla ograniczonych debili, aka fanow trekena i innych napierdzielanek. |
Autor: | Mendol [ 22 lut 2007, 21:50 ] |
Tytuł: | |
ahahahaah. no po raz kolejny utwierdzasz mnie w przekonaniu, ze jednak jestes tepy i ograniczony. proponowalbym poczytac, zorientowac sie w temacie, wrocic i wtedy dyskutowac. |
Autor: | Nephilim [ 22 lut 2007, 22:00 ] |
Tytuł: | |
Mendol napisał(a): ahahahaah.
no po raz kolejny utwierdzasz mnie w przekonaniu, ze jednak jestes tepy i ograniczony. proponowalbym poczytac, zorientowac sie w temacie, wrocic i wtedy dyskutowac. co mam czytac? chyba kazdy widzi jakie gry stanowia wiekszosc rynku konsolowego. |
Autor: | mrynar [ 22 lut 2007, 22:29 ] |
Tytuł: | |
Konsola + mysz + klawiatura to teraz standard. To nie te czasy, kiedy konsole sluzyly glownie do pykania z kolega w fife albo tekkena. Xbox 360 bez podlaczenia do internetu to tylko pol xboxa 360. MMO na konsole to bedzie standard niedlugo i padnie ostatni bastion pctowcow. |
Autor: | tomugeen [ 22 lut 2007, 22:39 ] |
Tytuł: | |
mrynar napisał(a): Konsola + mysz + klawiatura to teraz standard. To nie te czasy, kiedy konsole sluzyly glownie do pykania z kolega w fife albo tekkena. Xbox 360 bez podlaczenia do internetu to tylko pol xboxa 360.
MMO na konsole to bedzie standard niedlugo i padnie ostatni bastion pctowcow. Tyle, ze to nie bedzie juz konsola dla mnie ;] Imho konsola ma wlasnie sluzyc to popykania w tekkena. Kabel do TV, Kabel do pradu, 2 pady. Zadnych dyskow, myszek, internetow. Ma sie sie miescic pod TV i do plecaka. I dzialac ze starym 21' telewizorem na dzialce. Ale ja chyba nie na temat. Boje sie, ze przez mala ilosc ramu i inne ograniczenia devsi beda najzwyczajniej musieli isc na zbyt duze ustepstwa. |
Strona 1 z 3 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |