Znowu zaproponuję WurmOnline
1). była możliwośc swobodnej walki w każdym miejscu z innym graczem
Serwer Wild jest PvP. Przystępujesz do jednej z 3 stron i jeśli jesteś w JennKellon albo MolRehan (to takie królestwa) to możesz klepać pozostałych, ale swoich nie. Jeśli przyłączysz się do Horde of Summoned, to nie masz żadnych ograniczeń.
2). po zgonie postaci traciłoby się część ekwipunku / levelu / skilii
Po zgonie wróg ma dostęp do całego Twojego sprzętu. Tracisz trochę skilla z każdej umiejętności (nie ma tam leveli, tylko skille).
3). jeśli gra miałaby być płatna to tylko z wersją trial lub mikropłatnościami
Serwer Home, gdzie PvP jest tylko w formie pojedynków, jest z opcją free (ale ze skill capem na poziomie 20% maxymalnych możliwych). Wild kosztuje 5e za miesiąc, płatne przez paypal.
4). klimat najlepiej średniowiecza
Jak najbardziej klimat średniowieczny. Magii prawie nie ma, tylko do enchantowania przedmiotów i parę innych drobnych. Gra jest mocno nastawiona na crafting i surwiwal także. Wszystkie itemy w grze są playermade.
http://www.wurmonline.com
Gra "waży" sto kilkadziesiąt mega zaledwie.