mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
**

Posty: 7311
Dołączył(a): 8.11.2001
Offline
PostNapisane: 10 wrz 2007, 03:12 
Cytuj  
Fury, jak od poczatku zapowiadali jej autorzy, Auran, jest gra nastawiona na PvP, w ktorej wszystko kreci sie wokol rywalizacji pomiedzy graczami na wirtualnych arenach. Gra laczy w sobie elementy gier MMORPG i FPS, dzieki czemu daje nam niespotykanie wiele mozliwosci dostosowania i rozwoju naszej postaci oraz ciekawy combat system wymagajacy od gracza szybkich reakcji, umiejetnosci taktycznego myslenia i dostosowania sie do panujacej podczas walki sytuacji.

Obrazek Obrazek Obrazek

Na samym poczatku, po utworzeniu postaci i okresleniu jej plci, wygladu i imienia, przechodzimy tutorial, w ktorym dwa glosy objasniaja nam poszczegolne elementy interfejsu oraz prowadza za reke poprzez dalsza kreacje i ukierunkowanie postaci, czyli wybor pierwszego archetypu. Na poczatku do wyboru mamy 8 archetypow, wybranie jednego z nich daje nam dostep do kilku podstawowych umiejetnosci. I tak np. wybierajac Destroyera bedziemy sie specjalizowali glownie w zadawaniu obrazen melee naszym przeciwnikom, a wybierajac Defilera bedziemy ich debuffowali, sa tam takze archetypy, ktore lacza w sobie rozne elementy i tak mamy cos na ksztalt paladyna, maga, czy nawet lotrzyka~. Po ukonczeniu tutoriala i procesu kreacji postaci nie pozostaje nam nic innego, jak udac sie na jedna z aren. Wyszukiwanie druzyny lub/i przeciwnika odbywa sie w "Sanctarum", gdzie spotkac mozemy innych graczy polaczonych w danym momencie z serwerem gry. Podobnie jak w Guild Wars i paru innych grach, w miare przepelniania sie mapy tworzone sa kolejne, identyczne kopie tej pierwszej, pomiedzy ktorymi bez problemu mozemy sie poruszac wybierajac ta, do ktorej chcemy sie udac z menu. Na razie dostepne sa trzy tryby gry: DeathMatch, Team DeathMatch i cos w rodzaju Capture The Flag (Vortex). Do dwoch ostatnich potrzebna nam bedzie druzyna, ktora moze nam zostac znaleziona i utworzona automatycznie.

Obrazek Obrazek Obrazek

Po wejsciu po raz pierwszy na arene mozemy sie czuc troche zagubieni, bo wszystko odbywa sie bardzo szybko, dookola nas biegaja jakies postaci, costam czaruja, machaja lapami i nagle jest po wszystkim - giniemy lub konczy sie runda. Nie nalezy sie zrazac, gra nie nalezy do najprostszych i z poczatku moze sie nam wydawac bardzo chaotycznym, jak to niektorzy nazywaja, "click-festem". Dlaczego click-festem? W Fury nie ma czegos takiego jak auto atak, czy kolejkowanie atakow. Kazda umiejetnosc jest przez nas uruchamiana manualnie i przewaznie (przynajmniej z poczatku) sa to umiejetnosci, ktorych wycastowanie zajmuje ulamek sekundy, do tego czesto dochodzi brak cooldown oraz (!) brak many. Autorzy gry zdecydowali sie na wprowadzenie swojego systemu, dosc rozniacego sie od tego, do czego zostalismy juz przyzwyczajeni przez gry (MMO)RPG poprzez walkowanie przez wiele lat tych samych schematow. W Fury zastosowano system ladunkow. Wyobrazmy sobie, ze mamy dwa zaklecia z tej samej "szkoly magii" - Thunderstrike i Shatter - pierwszy (slabszy) generuje dwa ladunki, natomiast drugi (mocniejszy) zuzywa cztery. Tak wiec musimy wycastowac 2 Thunderstrike'i, zebysmy mogli raz uzyc Shatter. Zobrazowalem to na przykladzie zaklec maga, ale podobnie sytuacja wyglada w przypadku postaci poslugujacych sie bronia biala - kazdy atak musi zostac uruchomiony przez nas manualnie, a postac prowadzona przez nas bez mozliwosci wlaczenia /stick czy /follow.

Obrazek Obrazek Obrazek

Po zakonczeniu rundy wyswietlany jest ekran z punktacja, zdobytym zlotem oraz przedmiotami , ktore zostaly nam przydzielone, i ktore bedziemy musieli podzielic z reszta druzyny droga losowania. Oczywiscie przedmioty bedzie mozna pozniej zalozyc i uzywac podczas walki, lub po prostu sprzedac/wymienic. Oprocz tego zdobywamy takze doswiadczenie w czterech dyscyplinach - zaleznie od tego jakich umiejetnosci uzywalismy podczas walki. Potem za uzbierane doswiadczenie mozemy specjalizowac sie, upgrade'owac i kupowac nowe skille u trenerow. Autorzy obiecuja, ze kazda postac bedzie mogla posiasc wszystkie umiejetnosci, aczkolwiek podczas walki bedziemy mogli wykorzystac tylko bardzo niewielka czesc z nich - ok. kilkanascie umiejetnosci bedziemy mogli sobie dobrac sami wedlug uznania, nie bedzie nas ograniczala klasa czy rasa, wiec kombinacji przy tworzeniu swojego template bedzie bez liku.

Obrazek Obrazek Obrazek

Do Fury mam dostep praktycznie od samego poczatku, ale dopiero niedawno, po zmianie sprzetu moglem ja przetestowac i musze przyznac, ze gra sie calkiem przyjemnie. Milo jest zagrac w cos, gdzie PvP jest trzonem gry, a nie tylko dodatkiem zrobionym na sile i dorzuconym pod koniec developmentu. Troche taki miszmasz z tego wyszedl, bo dawno niczego nie pisalem, ale mam nadzieje, ze chociaz pare osob dzieki niemu sprobuja Fury i moze akurat sie wciagna.

*

Posty: 57
Dołączył(a): 10.01.2007
Offline
PostNapisane: 10 wrz 2007, 06:19 
Cytuj  
Strasznie podobne do GW tyle moge powiedziec ; P


_________________
SHAKE JUNT!

***
Avatar użytkownika

Posty: 10868
Dołączył(a): 17.06.2005
Offline
PostNapisane: 10 wrz 2007, 17:18 
Cytuj  
Fajnie rozwiazali kwestie platnosci, mozna kupic gre na zasadzie GW, czyli placimy raz, albo placic abo, majac w nagrode status 'niesmiertelnego', czyli dostep do roznych bajerow w grze. Ostatecznie, jesli chcemy grac w fury na powaznie nie pozostaje nam nic innego jak ta druga opcja, szczwane.


_________________
@polygamia

*****

Posty: 2199
Dołączył(a): 3.07.2002
Offline
PostNapisane: 11 wrz 2007, 08:53 
Cytuj  
Atherius napisał(a):
Fajnie rozwiazali kwestie platnosci, mozna kupic gre na zasadzie GW, czyli placimy raz, albo placic abo, majac w nagrode status 'niesmiertelnego', czyli dostep do roznych bajerow w grze. Ostatecznie, jesli chcemy grac w fury na powaznie nie pozostaje nam nic innego jak ta druga opcja, szczwane.


Rzeczywiscie super podejscie... zaplac nam troche , to pokazemy ci co dostaniesz jak zaplacisz wiecej... imba


_________________
Nie mam pomyslu na signature

**

Posty: 7311
Dołączył(a): 8.11.2001
Offline
PostNapisane: 11 wrz 2007, 09:14 
Cytuj  
Lepsze jest takie rozwiazanie, niz to co oferowalo Turbine z DDO dla przykladu. Prawie MMO, gra oparta na samych instancjach jak GW, za ktora dodatkowo TRZEBA placic abonament. Tu masz wybor - grasz za darmo w dobra gre z elementami MMO, albo placisz i dostajesz pare featuresow jak pierwszenstwo na login serverach, aukcjach, dostep do organizowanych przez Auran turniejow, voice chat (przykladowo w EVE za voice chat ig musisz tez dodatkowo bulic). Nic wielkiego tbh. W koncu nie daja za te pare dodatkowych dolarow wszystkim subskrybentom miecza rozkurwixa, ktorym onehit killuje sie wszystko na arenach.

*

Posty: 126
Dołączył(a): 24.10.2005
Offline
PostNapisane: 11 wrz 2007, 15:01 
Cytuj  
no tak jedyne co mogę w tej chwili o tym powiedzieć to to że po screenach wygląda F-A-J-N-I-E!!


_________________
Obrazek
You are pure evil, and hate personified. You don't care anything.

***
Avatar użytkownika

Posty: 13655
Dołączył(a): 24.08.2004
Offline
PostNapisane: 11 wrz 2007, 15:23 
Cytuj  
No może i fajnie ale narazie tego nie sprawdzę bo mi sprzęt na to nie pozwala :)

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 11 wrz 2007, 16:01 
Cytuj  
hm jak sie zbierze ekipa to chyba mam ciagle jakies alpha konto.
ale pogralem 10min i dalem sobie spokoj

***
Avatar użytkownika

Posty: 10868
Dołączył(a): 17.06.2005
Offline
PostNapisane: 11 wrz 2007, 16:30 
Cytuj  
konrador napisał(a):
Lepsze jest takie rozwiazanie, niz to co oferowalo Turbine z DDO dla przykladu. Prawie MMO, gra oparta na samych instancjach jak GW, za ktora dodatkowo TRZEBA placic abonament. Tu masz wybor - grasz za darmo w dobra gre z elementami MMO, albo placisz i dostajesz pare featuresow jak pierwszenstwo na login serverach, aukcjach, dostep do organizowanych przez Auran turniejow, voice chat (przykladowo w EVE za voice chat ig musisz tez dodatkowo bulic). Nic wielkiego tbh. W koncu nie daja za te pare dodatkowych dolarow wszystkim subskrybentom miecza rozkurwixa, ktorym onehit killuje sie wszystko na arenach.


Jakos nie moge sobie wyobrazic kogos grajacego w gildii z opcja bez abo, 'czekajcie na mnie, bo jestem 459 w kolejce, za 42 minuty sie zaloguje, nie zaczynajcie meczu beze mnie' , turnieje tez beda chyba priorytetem dla gildii, ah i ubozsze rewardsy tez pomine, bo to niby malo znaczacy element. Jak na tego typu gre, to na moje oko nie maja czelnosci zadac miesiecznej oplaty, przeciez to cos na zasadzie gw (moze nawet slabsze, bo tutaj jest tylko pvp a gw ma tez pve, mimo iz jest nastawione teoretycznie tylko na tytulowy tryb), po prostu walenie w chuja, wiem, ze te 9, czy tam 10$ to nie majatek, ale za samo podejscie traca w moich oczach.

Co do kompa, to gierka jest na UE3 z tego co slyszalem, ale tak na prawde nie oferuje jakiejs fenomenalnej grafy i fizyki (jesli takowa jest, bo grajac moment nie zauwazylem) mimo duzych jak na tego typu gre wymagan. Jest co prawda tryb dla slabych cfg, ale wtedy gra wyglada tragiczne, cos za cos.


_________________
@polygamia

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.