MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Warhammer online: RvR Solution
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=27511
Strona 1 z 3

Autor:  Postal [ 23 lis 2007, 23:23 ]
Tytuł: 

szkoda ze ta gra to fail :roll:

Autor:  mrynar [ 23 lis 2007, 23:36 ]
Tytuł: 

Pierdolnij jeszcze week 1,2, 3, a w przyszlosci 7, 8, 9, 10 Bedzie fajnie wygladac.

Autor:  tomugeen [ 23 lis 2007, 23:41 ]
Tytuł: 

łobak musi budowac baze pod community site'a.

Czytelniej byloby podlinkowac to gdzies (lub polaczyc), niz latac pomiedzy 4 topicami. Takie wymuszanie powstania nowego dzialu na forum na ktory jeszcze przyjdzie czas.

Autor:  RufeN [ 23 lis 2007, 23:52 ]
Tytuł: 

dobrze chociaż, że w jednym dziale wszystkie topici ;)

Autor:  mrynar [ 23 lis 2007, 23:52 ]
Tytuł: 

tomugeen napisał(a):
Czytelniej byloby podlinkowac to gdzies (lub polaczyc), niz latac pomiedzy 4 topicami.


No dokladnie. Sama idea wrzucenia tych info bardzo fajna, sam je przejrzalem, mimo tego, ze olewam na teraz warhammer hype, ale bez sensu jest tworzenie tylu topicow.

Autor:  Aenima [ 24 lis 2007, 16:01 ]
Tytuł: 

roball napisał(a):
Nie ma sprawy, wiecej nie postne.


omg jaki foch,

Autor:  Teo [ 25 lis 2007, 03:33 ]
Tytuł: 

Spokojnie mozna by zrobic osobny dzial dla WHO bo jak wiadomo jest to konkretna gra, duzo ludzi sie tym interesuje i tematow do dyskusji bardzo duzo.

Autor:  Mac [ 25 lis 2007, 11:07 ]
Tytuł: 

W takim razie prosze tez o powrot dzialu DFO. 8)

Autor:  Atherius [ 25 lis 2007, 12:20 ]
Tytuł: 

Tak samo bylo z vanguard, ile to os. meczylo o ten dzial i co teraz ? r.i.p.
Testowalem who i dla mnie to nic ciekawego, ale stworzenie nowego dzialu nic nie kosztuje, bedzie przynajmniej mniejszy burdel niz teraz. :P

Autor:  Aenima [ 25 lis 2007, 13:50 ]
Tytuł: 

Mac napisał(a):
W takim razie prosze tez o powrot dzialu DFO. 8)


vote yes

Autor:  Teo [ 25 lis 2007, 17:09 ]
Tytuł: 

WoW to tez "nic ciekawego", a gra ponad 9mln ludzi, wiec nie do konca jest to wyznacznikiem zajebistosci gry, najczesciej dziala psychologia tlumu.
Gram w WoW-a i czekam na WHO, wszystko wskazuje na to ze gra bedzie pod kazdym wzgledem lepsza od WoW.
Wielu graczy z WoW-a atakuje ta gre bo najczesciej boja sie ze jesli bedzie dobra to zacznie sie kaszana w WoW, czyli pustoszejace serwery, rozpadajace sie gildie, kiepskie zmiany majace na celu przyciagniecie na sile ludzi, strach sie bac :)

Autor:  Dana [ 25 lis 2007, 17:55 ]
Tytuł: 

Wystarczy żeby miała lepsze PvP, a o to nie trudno.

Autor:  ArteC [ 25 lis 2007, 18:00 ]
Tytuł: 

embe napisał(a):
WoW to tez "nic ciekawego", a gra ponad 9mln ludzi, wiec nie do konca jest to wyznacznikiem zajebistosci gry, najczesciej dziala psychologia tlumu.
Gram w WoW-a i czekam na WHO, wszystko wskazuje na to ze gra bedzie pod kazdym wzgledem lepsza od WoW.
Wielu graczy z WoW-a atakuje ta gre bo najczesciej boja sie ze jesli bedzie dobra to zacznie sie kaszana w WoW, czyli pustoszejace serwery, rozpadajace sie gildie, kiepskie zmiany majace na celu przyciagniecie na sile ludzi, strach sie bac :)


Albo moze po prostu testowali ta gre i probuja podzielic sie swoimi wrazeniami. WoW jest grywalne jak kazda do tej pory gra Blizzarda i dlatego gra w nia tyle ludzi. WAR w stanie przed zamknieciem bety grywalny nie byl niezaleznie od tego jak dobry marketing mial i co nie obiecywali w wywiadach. Licze, ze to sie zmieni bo sam nie mam w co grac, ale nie ma sie co napalac. Poczekajcie na wznowienie bety i zobaczymy co i ile poprawili. Zreszta jak mozna mowic ze WAR bedzie lepszy od WoWa "pod kazdym wzgledem" jak w grze nie ma jeszcze nawet sladu po craftingu. Obiecywac to sobie devsi moga duzo, ja ich rozliczam z tego co wprowadza. Klas "leczacych" tez mialo nie byc, a sa, moze nie czysto leczace, moga solowac, ale w grupach lecza, zupelnie jak klasy leczace np w WoWie...

Autor:  Teo [ 25 lis 2007, 18:42 ]
Tytuł: 

Dlatego pisze ze bedzie lepszy "pod kazdym wzgledem" bo widac to bylo juz na tym co oferowala nam ta wczesna beta, ale oczywiscie to sa moje obserwacje, nie zajmuje sie marketingiem w Mythic.
Warhammer Online Archetypes bylo okreslone w 2005r i juz wtedy byla mowa o czterech typach, ranged, melee, healer, tank.
Blizz i jego dzielo WoW jest wzorem do nasladowania, dlatego mam nadzieje ze Mythic wezmie wszystko co dobre odnosnie grywalnosci, da swoje systemy pvp pomijajac ta nedze co jest w WoW, teraz sytuacja sie odwraca, Blizz czerpal pomysly z DAoC i je rozbudowywal, teraz jako liderzy na rynku musza sami wymyslac, troszke im ulatwila sytuacje beta wara bo pewne elementy juz mozna znalezc w nastepnym dodatku.

Autor:  RufeN [ 25 lis 2007, 19:57 ]
Tytuł: 

Dana napisał(a):
Wystarczy żeby miała lepsze PvP, a o to nie trudno.

z jednej strony zrobienie czegoś, co nam bardziej pasuje niż to, co pamiętamy z WOWa nie jest niby trudne, ale z drugiej strony zrobienie takiego pvp, abyśmy się na nie podniecali i tak nie będzie łatwe ;)

z moich osobistych nadziei odnośnie wznowienia bety najważniejszą jest ta dot. możliwości zmniejszenia detali w grze itp,aby chodziła w miarę płynnie na moim nienajnowszym kompie ;)

Autor:  Dana [ 25 lis 2007, 20:08 ]
Tytuł: 

Cytuj:
z jednej strony zrobienie czegoś, co nam bardziej pasuje niż to, co pamiętamy z WOWa


Jeżeli chodzi o mnie, to WoW już to miał. Ale potem nadeszły pacze 1.4, 1.5 a potem 1.12 i PvP szlag trafił.

Autor:  Mendol [ 26 lis 2007, 08:41 ]
Tytuł: 

wiecej topikow. jeszcze tak z 10 o warhammerze.

Autor:  Kabu [ 26 lis 2007, 09:04 ]
Tytuł: 

noo, beznadzieja z tym warhiem, lepiej walnijmy nastepny interesujacy temat w dziale wow :).

Autor:  Teo [ 26 lis 2007, 12:18 ]
Tytuł: 

Co do samego pvp w warku, jesli pozostanie mozliwosc expienia na graczach outdoorowo ( oczywiscie na serwerach open pvp ) to bedzie to rewolucyjna rzecz i przynajmniej to niszczy delikatnego w pvp WoW-a.
Jesli bede mial mozliwosc ubicia dwarfa robiacego questa i majacego na sobie mobka to nie ma nic przyjemniejszego jak dostac expa za obu.
Zamykanie pvp w zonach, arenach, bg to jest dodatek, czesto bezsensu jak to ma miejsce w WoW i wielu innych grach.
WHO to pvp i nieustajaca wojna na trzech frontach dlatego wiekszosc beta testerow ze zdziwieniem przyjela fakt zamkniecia pvp w zonach, dlatego tez ta przerwa i decyzja o serwerach open pvp.
Ciesze sie tez ze nie zapominaja o pve, ktore bedzie mialo rozbudowany end game i bedzie alternatywa wobec pvp, najwazniejsza jest poprostu sama mozliwosc wyboru jak chce grac.

Autor:  Aldatha [ 26 lis 2007, 14:19 ]
Tytuł: 

rewolucyjna ror , juz shadowbane cos takiego umozliwial (exp za gejkow)
w WHO nie ma NIC rewolucyjnego , jedyne mozna miec nadzieje ze nie spierdola RvR i siege , i tylko to ich ratuje w konfrontacji z WoW

Strona 1 z 3 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team