MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
Pirates of the Burning Sea https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=27828 |
Strona 1 z 3 |
Autor: | Deshroom [ 17 gru 2007, 22:36 ] |
Tytuł: | Pirates of the Burning Sea |
ściagam, macie jakieś opinie ? tu beta http://www.fileplanet.com/181240/180000 ... ient-(Full) tu opis http://www.gry-online.pl/s016.asp?id=2036 EDIT: juz nie sciagam, screeny mi sie nie podobaja |
Autor: | Varenthin [ 17 gru 2007, 22:55 ] |
Tytuł: | |
lame po co nowy topic? http://www.mmorpg.pl/viewtopic.php?t=27400 |
Autor: | Deshroom [ 17 gru 2007, 23:02 ] |
Tytuł: | |
PotBS ? sory moje IQ jest za niskie |
Autor: | Viracept [ 17 gru 2007, 23:18 ] |
Tytuł: | |
Lol Desh what a fail V. |
Autor: | Lil [ 18 gru 2007, 16:00 ] |
Tytuł: | Re: Pirates of the Burning Sea |
Deshroom napisał(a): ściagam, macie jakieś opinie ?
moja opinia, gra jest fajna, swietnie zrobiony crafting, AH i walki na morzu Grze brakuje jeszcze dopracowania w walkach na ladzie oraz przy texturach postaci. Ale ogolnie da sie pograc.. a grupowe ataki na konwoje rulez :> |
Autor: | eagleeyes [ 18 gru 2007, 21:54 ] |
Tytuł: | |
A według mnie największy fail tego roku. Gra w stylu " piraci rodem z disneya". Walka to klikanie wystrzalu raz z jednej raz z drugiej strony, zero skila, zero wolności zero funu. |
Autor: | Lil [ 19 gru 2007, 09:02 ] |
Tytuł: | |
eagleeyes napisał(a): Walka to klikanie wystrzalu raz z jednej raz z drugiej strony, zero skila, zero wolności zero funu.
no to chyba nie bardzo zalapales jak sie strzela z okretu i CZYM. Masz do wyboru kilkanascie rodzajow strzalow i to z roznych rodzajow broni i amunicji. Sa amunicje do rozwalania marynarzy, samego okrętu, żagli i masztów by spowolnic okret itd. Mozna strzelac tez dzialami z przodu i z tylu jak masz odpowiedni okret. Mozna rowniez strzelac z muszkietow, jak rowniez robic abordaze. Opcji walki okretu jest od groma, sam jeszcze wszystkich nie rozpracowalem Trzeba tez przyznac, ze AI NPC'ow jest dosyc wysokie nawet na niskich levelach. Ich okrety idealnie sie ustawiaja do walki i prowadza walke bardzo taktycznie. |
Autor: | Arturnik [ 19 gru 2007, 11:10 ] |
Tytuł: | |
Nie gadaj, ze masz problemy z AI... Co do walki to jest nudna i dluga, i oczywiscie instancjowana. |
Autor: | Cybot [ 19 gru 2007, 11:59 ] |
Tytuł: | |
Nom, niestety AI przeciwnikow to jakas masakra jest. Majac kiepski statek, mozna z zamknietymi oczami zalatwic konwoj 4-5 statkow o poziom wyzszych od siebie i z uczuc to jedynie sie znudzic. Wystarczy ostrzelac poklad ze szrapneli i dokonac abordazu. Instancjowanie swiata i brak jakiegokolwiek realizmu - wlacznie ze statkami plywajacymi pod wiatr, odradzajaca sie zaloga i 6 osobowymi abordazami. Questy to koszmar, wlacznie z tym pierwszym "storyline". Koszmarny fail. A mogla byc z tego taka fajna produkcja... obiecywali tak wiele. Ech az sie przykro robi. |
Autor: | Arturnik [ 19 gru 2007, 12:07 ] |
Tytuł: | |
Czego mi tez brak, to np. dobierania zalogi. W Pirates! bylo ciekawie - idziesz do taverny i stamtad bierzesz ludzi. Tutaj taverna jest, ale oprocz 1-4 questow to chyba nie ma wiekszego zastosowania..? Zrobili tez kosciol, ale jak gralem nie mial tez zadnych zastosowan oprocz dwoch questow. No i wyzej wymieniona odradzajaca sie zaloga |
Autor: | Perrin [ 19 gru 2007, 13:33 ] |
Tytuł: | |
Jako zapalony zeglarz, od lat czekalem na ta produkcje. To mialo byc cos niesamowitego. Dostalem sie do bety pare miesiecy temu i jak zobaczylem tego gniota, to popadlem w czarna rozpacz. Miasta praktycznie identyczne, misje te same, niezaleznie od klasy i "rasy". Ostatnio devsi cos wspominali, ze beda przerabiac misje, tak zeby byla jakas roznorodnosc i po wyborze innej narodowosci czy klasy dzialo sie cos (niby) innego. Po dobrych 5 latach produkcji, nagle wpadli na cos takiego... niezly refleks. Po miastach biegaja dziesiatki roznych kolorowych kapitanow (z czego 70% to kobiety oczywiscie), a kazdy z nich slizga sie ruchem lyzwowym jakby kij polknal... Realizm? Gdzie? Pierwsza lepsza bitwa morska, przeciwnik oczywiscie mocniejszy, wiec zaczyna mnie gonic, to ja plyne baksztagiem, robiac zwroty przez rufe i strzelam naprzemian z obydwu burt i mozna by tak do usranej smierci (rozwalenia 100mln przeciwnikkow, lub braku amunicji, co nastapiloby pierwsze), ale po 2 minutach doplywa sie do niewidzialnej krawedzi mapy, statek odbija nam sie od przezroczystej sciany i staje Morze nagle sie skonczylo... Ta gra moglaby sie potknac o realizm i by go nie zauwazyla. |
Autor: | konrador [ 19 gru 2007, 16:30 ] |
Tytuł: | |
Czyli ostatnie trzy tytuly Sony to syf? Hmm, nie ma co, SOE schodzi na ps..... oh wait. A w przygotowaniu maja juz kolejne przeinstancjonowane gniociwo. |
Autor: | Perrin [ 19 gru 2007, 17:39 ] |
Tytuł: | |
W pewnym sensie jest mi zal SOE. Ktos tam w beznadziejny sposob decyduje o tym w ktory tytul zainwestowac i przygarnac pod swoje skrzydla, a ktory nie. Widzialy galy co braly. Bylem betatesterem juz jakis czas zanim SOE przejelo PotBS. Juz wtedy byla to kaszana jakich malo, wystarczylo wpuscic jakiegos gracza, zeby to mogl latwo ocenic. Nie wiem czemu SOE postawilo na ta gre. To nie bedzie nawet produkt niszowy, to bedzie "jakas dziurka, znajdujaca sie w kacie, ktory przypadkiem jest w niszy". |
Autor: | Viracept [ 19 gru 2007, 22:43 ] |
Tytuł: | |
Co do AI...gdzieś w lipcu jak dałem tej grze szansę będąc na np. lvlu 23cim rozwalałem wszelkie npce na OS do lvlu 46. Jedynie najmocniejsze fregaty lvl 45> były za mocne. Generalnie gra jest syfem pod każdym niemal względem. Plusy to muzyka i sama walka jako taka/manewrowanie okrętem, tyle. Zresztą napisałem już recenzję na tym forum w lecie. http://www.mmorpg.pl/viewtopic.php?t=16 ... &start=140 V. |
Autor: | Lil [ 21 gru 2007, 16:34 ] |
Tytuł: | |
moj maly preview bety http://www.youtube.com/watch?v=Cy57o40rZXg |
Autor: | Teo [ 21 gru 2007, 17:03 ] |
Tytuł: | |
Perrin napisał(a): W pewnym sensie jest mi zal SOE. Ktos tam w beznadziejny sposob decyduje o tym w ktory tytul zainwestowac i przygarnac pod swoje skrzydla, a ktory nie.
Widzialy galy co braly. Bylem betatesterem juz jakis czas zanim SOE przejelo PotBS. Juz wtedy byla to kaszana jakich malo, wystarczylo wpuscic jakiegos gracza, zeby to mogl latwo ocenic. Nie wiem czemu SOE postawilo na ta gre. To nie bedzie nawet produkt niszowy, to bedzie "jakas dziurka, znajdujaca sie w kacie, ktory przypadkiem jest w niszy". Blizz ma w SOE agentow i sabotuja wszystkie projekty, przeciez to jest oczywiste ze nawet telefoniczna ankieta daje wynik ze instancjonowanie i zonowanie to syf, a te pierdoly upieraja sie przy swoim i wciskaja na rynek kolejny raz gre, ktora juz przed premiera jest na straconej pozycji. Co ja bym chcial w takiej grze, oczywiscie jest to nieralne ale ... startujesz na ladzie gdzie musisz wytrenowac crafting, wybudowac stateczek, zajac sie wyposazeniem, znalezc zaloge, zdobyc mapy i dopiero ruszamy w morze, oczywiscie pvp w otwartym terenie, questy powiazane z exploracja, craftingiem, pvp i innymi bajerami bo jest tego duzo. Mamy instancjonowane porty, pvp, gra na ladzie, nedza jakich malo, nawet dla fanatykow morza nie stanowi atrakcji. |
Autor: | Arturnik [ 21 gru 2007, 17:17 ] |
Tytuł: | |
embe napisał(a): Co ja bym chcial w takiej grze, oczywiscie jest to nieralne ale ...
Moje to jeszcze bardziej, ale wolalbym byc np. jedna osoba z zalogi jakiegos okretu i tak zaczac przygode. Nie mowie tu oczywiscie o tej naciaganej fabule ze nagle kapitan (NPC) ginie i ja ciagne za sznurki. |
Autor: | Fenarid [ 31 gru 2007, 08:02 ] |
Tytuł: | |
Trochę chyba przesadzacie z negatywnymi ocenami tej gry, nie jestem co prawda zawodowym graczem ale trochę MMORPGów już "zaliczyłem" (Guild Wars, WoW, SW: Galaxies, LotR i kilka darmowych) ale przy żadnym nie bawiłem się tak dobrze jak przy Pirates of the Burning Sea. A tu właśnie o zabawę chodzi. Co do poziomu trudności misji to jest przecież możliwość podniesienia go u odpowiedniej osoby w świecie gry. Początek historii jak się zostaje Kapitanem rzeczywiście nie jest najlepszy ale potem jest już lepiej. Poza tym gra ma niski abonament wynoszący 10$ a wiec jakieś 26zł miesięcznie. |
Autor: | CheGee [ 31 gru 2007, 08:36 ] |
Tytuł: | |
Reader’s Choice Award 2007 "Best New Game" to chyba mówi samo za siebie |
Autor: | Perrin [ 31 gru 2007, 08:44 ] |
Tytuł: | |
Fenarid napisał(a): Poza tym gra ma niski abonament wynoszący 10$ a wiec jakieś 26zł miesięcznie.
Gdzie to bylo oglaszane? Zawsze myslalem, ze SOE do kazdej swojej gry wali swoj standardowy abonament 14.99$ + EU tax 22%. |
Strona 1 z 3 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |