mmorpg.pl

Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość

PostNapisane: 18 sty 2008, 18:33 
Cytuj:
Tym razem tragedia rozegrała się w Rosji, gdzie zatargi ze świata wirtualnego znalazły odbicie w rzeczywistości.

Członkowie dwóch rywalizujących ze soba klanów spotkali się twarzą w twarz w Ufa, pewnym rosyjskim mieście. Pojedynek rozegrał się pomiędzy 33 letnim Albertem z klanu Platinum a 22 letnim członkiem Coo-clocks Clan. Ta brutalna sesja PvP skończyła się śmiercią dla Alberta, który zmarł w karetce na skutek poniesionych ran. Oczywiście sprawcę natychmiast zatrzymano, nie czuł się winny, ze spokojem tłumaczył dlaczego Albert musiał umrzeć. Postawiono mu zarzut zabójstwa.

Jakby tego było mało, członkowie Coo-clocks zaczęli dręczyć rodzinę zmarłego, grążąc nawet śmiercią jego siostrze. Niestety, wszystko wskazuje na to, że cały klan jest złożony z psychopatów i kto wie czym to sie może skończyć. To już druga taka historia z Lineage II w tle na terenie Rosji.

zomg, były taborety, spalanie kolegi, a teraz to... ludzie chyba nie wytrzymują w oczekiwaniu na hardcore PvP :wink:

discuss

PostNapisane: 18 sty 2008, 18:37 
nie porównujmy ruskich do nas ;)
(wiem co mówię, bo studiuję wschodoznawstwo)

PostNapisane: 18 sty 2008, 19:03 
To w Rosji mają internet ?

PostNapisane: 18 sty 2008, 19:13 
heh tez chcialem zalozyc taki temat ;p lae odechcialo mi sie ;)
no ja w ogole nie wiem jak mozna byc tak walnietym... gry to zuo.

PostNapisane: 18 sty 2008, 19:37 
Cytuj:
zmarł w karetce na skutek poniesionych ran

maja cieniutkich healerow

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die."

PostNapisane: 18 sty 2008, 20:13 
Dana napisał(a):

pewnie ze 2 razy lepszy i tańszy niż w Polsce ;)

PostNapisane: 18 sty 2008, 20:16 
Mark24 napisał(a):
Dana napisał(a):

pewnie ze 2 razy lepszy i tańszy niż w Polsce ;)

hehe dokladnie , znajomy smial sie z Rumunow , dopoki tam nie pojechal i nie porownal :wink:

PostNapisane: 18 sty 2008, 20:22 
Biedny Albert, tak się poświęcił dla klanu a nawet na ressa nie może liczyć.

PostNapisane: 18 sty 2008, 21:05 
Ressa dostal ale karetka wyszla z zasiegu :(

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die."

PostNapisane: 18 sty 2008, 21:30 
tak to jest, jak sie idzie na pvp bez healrea za plecami.

PostNapisane: 18 sty 2008, 22:54 
frajer... bo bufy się skończyły

PostNapisane: 19 sty 2008, 01:53 
wroci z GY podniesie corpsa i poleci dalej walczyc, chyba ze to rosja i ktos go lootnie szybciej...

What you need is someone strong to guide you...
Like me

PostNapisane: 19 sty 2008, 03:41 
    Online game rivalry ends with real life murder
    A young Russian man has been charged with murder after an internet game jumped off the screen onto the street. It's alleged he killed an internet gaming rival after they met face to face in the city of Ufa.

Violence on screen isn't harmful to anyone. But when virtual reality and real life collide an innocent game can end in tragedy.

It all started when two clans - the Coo-clocks, made up of mostly students, and the so-called Platanium with more experienced gamers of over thirty - started fighting to wipe out each other on screen.

33-year-old Albert used to spend hours in front of his computer. On the web he had his own clan and a dozen of warriors. Just days before the New Year in a virtual battle his clan killed a member of the hostile Coo-clocks.

Days later the enemies agreed to meet literally face to face in the real world.

Their confrontation led to tragedy. Albert was badly beaten and died from his injuries on the way to hospital.

“I think they have confused the game and reality. And after we buried him on December 31, they continued to threaten us,” Albert’s sister Albina says.

The alleged murderer hasn't shown regret and hasn't justified himself. 22-year-old student just calmly explained why he killed his opponent.

On the web each of the clans had its own hierarchy and rules

“Beat everything that moves, and everything that doesn’t move - move and beat!” – this is one of the rules of the Coo-clocks clan.

In this case the rule applied to real people in real life. Members of the internet Coo-clocks clan continue to harass the family of the murdered man, threatening to kill his sister, who hasn’t turned on the computer for days.

In an unrelated case another gamer in his twenties came to Moscow from Ukraine to meet his rival. The confrontation ended in with the Moscow man being beaten to death.

And a twenty-year-old from Petrosavodsk killed his grandmother after she interrupted his game calling him to eat.

However, internet experts say these cases shouldn't be lumped together just because some people can't handle the situation.

“Not many talk about the benefits of internet games for disabled people who don’t have a chance to communicate with others like themselves or able-bodied people. Nobody mentions the benefits the internet can offer in education,” says Aleksandr Kuzmenko of a computer game magazine.

With more and more people logging on to get their fix of virtual reality the experts say incidents like these are rare, and want it to stay that way.

Źródło: RussiaToday

PostNapisane: 19 sty 2008, 13:37 
combat res był na cd

PostNapisane: 19 sty 2008, 18:05 
Ciekawe co dropnal :<

PostNapisane: 20 sty 2008, 12:22 
ruskie zawsze mieli kijowe dropy

What you need is someone strong to guide you...
Like me

PostNapisane: 20 sty 2008, 12:52 
[Бутылка водочки]

PostNapisane: 20 sty 2008, 13:39 
Dana napisał(a):
[Бутылка водочки]

butelka wódki? dawno rosyjski miałem

PostNapisane: 20 sty 2008, 14:52 
Butylka Wodoczki :]

PostNapisane: 20 sty 2008, 21:30 
A wystarczylo kupic od locka SSa i nie byloby tragedii... 8)

Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona