MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
AO - Nowy engine https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=28198 |
Strona 1 z 2 |
Autor: | Xanth [ 20 sty 2008, 18:29 ] |
Tytuł: | AO - Nowy engine |
W listopadzie dowiedzielismy sie w liscie od game directora, ze Funcom pracuje nad nowym silnikiem graficznym dla AO: viewtopic.php?t=27616 Wczoraj na Youtube pojawil sie trailer: http://www.youtube.com/watch?v=bRmk0hZam7A Jak widac, prace nad silnikiem sa mocno zaawansowane, a plotki glosza, ze bedzie to ten sam silnik, co w AoC. X. PS. Szczerze mowiac, jak ten silnik wejdzie, to chetnie odmroze swoje konto i zobacze jak wyglada AO w nowym obliczu |
Autor: | Dana [ 20 sty 2008, 18:32 ] |
Tytuł: | |
I założę się że będę miał więcej fpsów niż na starym silniku... |
Autor: | Sobtainer [ 20 sty 2008, 18:47 ] |
Tytuł: | |
IMO, gdyby Blizzard zrobił taki engine w WoW teraz, to bym się poszczał. |
Autor: | Varenthin [ 20 sty 2008, 19:08 ] |
Tytuł: | |
Cytuj: The video was prepared for the press tour attending a press tour for Age of Conan here in Oslo on Friday. I admit I wasn't expecting them to get it up so fast but yes, it is official and it is footage from the alpha version of the new rendering engine.
One slight correction is that I believe some of the sites have credited as being the Conan engine, which isn't the case, the updates to the new anarchy engine are being developed independently and its not the same engine tech as we have said before the engine for Conan isn't backwards compatible with the AO engine. It is looking fantastic and the guys here are doing a great job on it so we wanted people to be able to see the progress so far |
Autor: | Khebeln [ 20 sty 2008, 19:38 ] |
Tytuł: | |
Jak to wypuszcza to tez sobie odmroze konto z moim 220 Keeper ^^ Mam dobre wspomnienia z AO |
Autor: | Nestor [ 20 sty 2008, 21:09 ] |
Tytuł: | |
Wyglada niezle. Jak gameplay w AO mial sie do Neocrona? Pvp, land control, etc? Jedna z rzeczy na ktore czekam poza DFO to reinkarnacja neocrona w jakiejs postaci Podoba mi sie smaczek na samym koncu tego filmiku z youtube |
Autor: | Pipboy [ 21 sty 2008, 13:21 ] |
Tytuł: | |
Linki do filmików w lepszej jakości: - low res - hi res Jak na moje oko, update'nęli engine żeby mógł obsługiwać efekty graficzne typu woda, światło, cienie, realistyczna trawa, itp. Na tym właśnie się koncentruje prezentacja. Nie pokazali na przykład żadnych postaci. A to jest problem, bo modele postaci (graczy szczególnie) wyglądają strasznie archaicznie, ich animacja też wiele do życzenia pozostawia. No i powinni jeszcze zmienić trochę tekstur pamiętających release gry (bo te w SL i wyżej są całkiem OK). Ale najbardziej mnie interesuje, jak to w ogóle będzie działać. Bo w tej chwili AO potrafi przycinać na kompach czterokrotnie przewyższających wymagania minimalne. Już nie powiem, co sie działo na moim athlonie 2k+, radeonie 9600 i 512MB pamięci. Taka prawda, w AO nie ma żadnej optymalizacji engine'u. Miejmy nadzieję, że coś z tym zrobią. edit: nowe linki do filmików |
Autor: | Deshroom [ 21 sty 2008, 13:24 ] |
Tytuł: | |
dokładnie, chce zobczyć jak wygladaja postacie - moja kariera na mmorpg.pl zaczęła się od AO |
Autor: | Teo [ 21 sty 2008, 13:26 ] |
Tytuł: | |
Jesli bedzie to silnik Chetach 2 to mozna spodziewac sie wysokiej jakosci animacji i grafiki postaci, jednak watpie by to bylo szybko zrobione i w roku 2008 moze byc ostatecznie wprowadzenie na jakies testy tych zmian. |
Autor: | konrador [ 21 sty 2008, 15:18 ] |
Tytuł: | |
Bylo pare postow wyzej: One slight correction is that I believe some of the sites have credited as being the Conan engine, which isn't the case (...) |
Autor: | iniside [ 21 sty 2008, 15:33 ] |
Tytuł: | |
Sobtainer napisał(a): IMO, gdyby Blizzard zrobił taki engine w WoW teraz, to bym się poszczał.
Duzo roboty. O ile modeli nie trzeba by calkowicie przerabiac, o tyle wszystkie textury trzeba by bylo zrobic od zera. :< |
Autor: | XSiV [ 24 sty 2008, 12:22 ] |
Tytuł: | |
Nie ma co. Trzeba bedzie odblokowac konto |
Autor: | wujo [ 24 sty 2008, 17:06 ] |
Tytuł: | |
Ciekawe czy dalej podstawka będzie za darmo, łatwiej byłoby mi ściągnąć paru przyjaciół(puzniej pewnie kupili by dodatki i opłacali grę |
Autor: | Kassei [ 24 sty 2008, 17:15 ] |
Tytuł: | |
Nie ma się co napalać. Po wypowiedziach Funcom'u można stwierdzić, że jeszcze w pizdu roboty przed nimi. Oby się nie przedłużyły do 2009 roku... Cytuj: How long have you been working on this new engine?
We have been working on the engine for some time in terms of research and preliminary work, probably close to a year already (as we have to also focus on the live product as well), but we are now in full production with it and dedicated resource assigned to it. Do you have a timeframe for release? We are currently close to what we think is a good alpha version internally and our QA teams will soon be going over it. This version is feature complete as it were, but without the gfx effects incorporated, as all of the effects in the game need to be converted to work in the new engine. That is the next phase of development that we hope to complete over the coming months. We haven’t set a firm release window yet as with an update like this a lot of testing is required. We hope to start comprehensive beta testing sometime in the late summer and then we will assess when we might look to release it to our live servers. The team is definitely aiming for later this year. |
Autor: | bloob [ 12 cze 2008, 14:19 ] |
Tytuł: | |
Mowia cos o "later this year". Podobno juz w nast update ;] |
Autor: | Pipboy [ 14 cze 2008, 10:58 ] |
Tytuł: | |
Skąd takie info? W 17.9 nie ma o tym mowy. No chyba, że 18.0, jak przystało na okrągłego patcha . Ale 18.0 może równie dobrze wyjść za miesiąc, jak i za trzy. Eh, trzeba będzie się odmrozić i pooglądać jak wygląda świat, w którym się spędziło tyle czasu. |
Autor: | Pipboy [ 25 lis 2008, 09:12 ] |
Tytuł: | |
Cytuj: The new engine is coming along well. We are slowly being able to strip out the work done by the old engine and soon all basic/core functions will be provided by the new engine entirely. The removal of the old engine means a complete removal of the old effects system...and the re-creation/improvement of all the effects in game. This is of course a very significant amount of pure time consuming work. At the same time work will be done to improve the look of the game where possible...things like character model alterations, new trees etc are all adding to the time required to get this done...and get this done right. We really want to take our time with this to make sure it lives up to all of our expectations. Our current goal is "Summer 2009". I'd like to promise it will be ready...but all I can really promise is that I will not release it until I am certain it looks amazing and is well optimized to ensure excellent performance on the vast majority of systems.
Źródło: AO Bulletin Board |
Autor: | Sobtainer [ 25 lis 2008, 09:16 ] |
Tytuł: | |
Skoro głupi Funcom zrobił patcha z nowym enginem, to dlaczego Blizzard tego nie robi? nie rozumiem kompletnie tego... przecież ponad 50% graczy ma już maszynki do uciągnięcia AoC. |
Autor: | MagPS [ 25 lis 2008, 09:29 ] |
Tytuł: | |
Sobtainer napisał(a): Skoro głupi Funcom zrobił patcha z nowym enginem, to dlaczego Blizzard tego nie robi? nie rozumiem kompletnie tego... przecież ponad 50% graczy ma już maszynki do uciągnięcia AoC.
widzę że nie rozumiesz, a przecież sam sobie odpowiedziałeś "przecież ponad 50% graczy" |
Autor: | Sobtainer [ 25 lis 2008, 09:34 ] |
Tytuł: | |
Ponad 50% graczy ma maszynki do directx 10. Co za problem zmodyfikować engine w taki sposób, żeby korzystał tylko częściowo z efektów dx10? głównie opierałby się na dx9, tak jak najnowsze produkcje. Kompletny dx10 jest nie do przyjęcia w mmo. |
Strona 1 z 2 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |