MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
Kolejny artykuł o grach MMO https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=28226 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | Cardano [ 23 sty 2008, 07:20 ] |
Tytuł: | Kolejny artykuł o grach MMO |
I jeszcze jeden artykuł o MMO: http://gospodarka.gazeta.pl/technologie ... 84013.html |
Autor: | bloob [ 23 sty 2008, 10:41 ] |
Tytuł: | |
1st! Cytuj: Przykładem może być choćby epidemia, jaka panowała nie tak dawno w World Of Warcraft, wirus spowodował śmierć wielu postaci, a można się było nią zarazić poprzez styczność z już zakażoną postacią. Cała sprawa stała się bardzo ciekawym materiałem dla naukowców badających zachowanie ludzi w sytuacji zagrożenia, jedni zachowywali się altruistycznie, pomagając zakażonym, inni stanowczo ich unikali, aby nie narazić własnej skóry. ....Co? Moze mnie ktos oswiecic? :P Cytuj: -Moglibyśmy przetestować komunizm, faszyzm, każdy inny system, bez narażania kogokolwiek.
lawl. |
Autor: | Ash [ 23 sty 2008, 10:45 ] |
Tytuł: | |
chodzi o zul'gurub pewnie. |
Autor: | Viracept [ 23 sty 2008, 11:04 ] |
Tytuł: | |
Taa ZG. Najlepsze, że wszyscy laicy piszący o tym zawsze tak podkreślali "śmierć postaci". W Wowie. Pełna polewka. V. |
Autor: | dakota12 [ 23 sty 2008, 11:53 ] |
Tytuł: | |
Ale co by nie mówić fajnie było oglądać wyludnione stolice z ulicami pełnymi szkieletów. Jeden z lepszych "eventów" w wowie. Lepsze chyba tylko było pierwsze przyciągnięcie Kazzaka do Stormwindu. |
Autor: | Aldatha [ 23 sty 2008, 11:59 ] |
Tytuł: | |
Gildia WoW to socjalizm w czystej formie |
Autor: | KromeR [ 23 sty 2008, 13:02 ] |
Tytuł: | |
dakota12 napisał(a): Ale co by nie mówić fajnie było oglądać wyludnione stolice z ulicami pełnymi szkieletów. Jeden z lepszych "eventów" w wowie. Lepsze chyba tylko było pierwsze przyciągnięcie Kazzaka do Stormwindu.
Eeee dobre tez bylo wysadzanie ludzi w banku w IF |
Autor: | Cardano [ 23 sty 2008, 21:31 ] |
Tytuł: | |
Mnie najbardziej zaciekawiło to: Cytuj: -Moglibyśmy przetestować komunizm, faszyzm, każdy inny system, bez narażania kogokolwiek. To właśnie jeden z największych plusów istnienia syntetycznych światów
|
Autor: | KromeR [ 24 sty 2008, 14:17 ] |
Tytuł: | |
Wynik nigdy nie bylby miarodajny, bo nieodlacznym elementem tych ustrojow jest poczucie zagrozenia kreowane przez aparat represji. A w mmo to co? Zabija mi postac? 10s. to respawn |
Autor: | Ashton [ 25 sty 2008, 03:12 ] |
Tytuł: | |
jak dadza loss itemow po smierci i latanie duchem tak jak w uo to sie zrobi upierdliwie i ludzie zaczna czuc zagrozenie ;p |
Autor: | Drusek [ 25 sty 2008, 11:54 ] |
Tytuł: | |
Aby bylo realnie to proponuje kasacje postaci po zgonie Wtedy tez ludzie beda calkiem realnie sperdzielac z takiego ustroju - wszystko jedno jaki by on mie byl |
Autor: | Ashton [ 25 sty 2008, 13:26 ] |
Tytuł: | |
niee no jezeli bedzie free to i tak znajda sie dziesiatki glupich dzieciakow i hardkore trv roleplayerow ;p |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |