MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Kolejny artykuł o grach MMO
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=28226
Strona 1 z 1

Autor:  Cardano [ 23 sty 2008, 07:20 ]
Tytuł:  Kolejny artykuł o grach MMO

I jeszcze jeden artykuł o MMO:

http://gospodarka.gazeta.pl/technologie ... 84013.html

Autor:  bloob [ 23 sty 2008, 10:41 ]
Tytuł: 

1st!
Cytuj:
Przykładem może być choćby epidemia, jaka panowała nie tak dawno w World Of Warcraft, wirus spowodował śmierć wielu postaci, a można się było nią zarazić poprzez styczność z już zakażoną postacią. Cała sprawa stała się bardzo ciekawym materiałem dla naukowców badających zachowanie ludzi w sytuacji zagrożenia, jedni zachowywali się altruistycznie, pomagając zakażonym, inni stanowczo ich unikali, aby nie narazić własnej skóry.

....Co?
Moze mnie ktos oswiecic? :P



Cytuj:
-Moglibyśmy przetestować komunizm, faszyzm, każdy inny system, bez narażania kogokolwiek.

lawl.

Autor:  Ash [ 23 sty 2008, 10:45 ]
Tytuł: 

chodzi o zul'gurub pewnie.

Autor:  Viracept [ 23 sty 2008, 11:04 ]
Tytuł: 

Taa ZG. Najlepsze, że wszyscy laicy piszący o tym zawsze tak podkreślali "śmierć postaci". W Wowie. Pełna polewka.

V.

Autor:  dakota12 [ 23 sty 2008, 11:53 ]
Tytuł: 

Ale co by nie mówić fajnie było oglądać wyludnione stolice z ulicami pełnymi szkieletów. Jeden z lepszych "eventów" w wowie. Lepsze chyba tylko było pierwsze przyciągnięcie Kazzaka do Stormwindu.

Autor:  Aldatha [ 23 sty 2008, 11:59 ]
Tytuł: 

Gildia WoW to socjalizm w czystej formie :)

Autor:  KromeR [ 23 sty 2008, 13:02 ]
Tytuł: 

dakota12 napisał(a):
Ale co by nie mówić fajnie było oglądać wyludnione stolice z ulicami pełnymi szkieletów. Jeden z lepszych "eventów" w wowie. Lepsze chyba tylko było pierwsze przyciągnięcie Kazzaka do Stormwindu.


Eeee dobre tez bylo wysadzanie ludzi w banku w IF :D

Autor:  Cardano [ 23 sty 2008, 21:31 ]
Tytuł: 

Mnie najbardziej zaciekawiło to:
Cytuj:
-Moglibyśmy przetestować komunizm, faszyzm, każdy inny system, bez narażania kogokolwiek. To właśnie jeden z największych plusów istnienia syntetycznych światów

Autor:  KromeR [ 24 sty 2008, 14:17 ]
Tytuł: 

Wynik nigdy nie bylby miarodajny, bo nieodlacznym elementem tych ustrojow jest poczucie zagrozenia kreowane przez aparat represji.
A w mmo to co? Zabija mi postac? 10s. to respawn :P

Autor:  Ashton [ 25 sty 2008, 03:12 ]
Tytuł: 

jak dadza loss itemow po smierci i latanie duchem tak jak w uo to sie zrobi upierdliwie i ludzie zaczna czuc zagrozenie ;p

Autor:  Drusek [ 25 sty 2008, 11:54 ]
Tytuł: 

Aby bylo realnie to proponuje kasacje postaci po zgonie :P Wtedy tez ludzie beda calkiem realnie sperdzielac z takiego ustroju - wszystko jedno jaki by on mie byl :D

Autor:  Ashton [ 25 sty 2008, 13:26 ]
Tytuł: 

niee no jezeli bedzie free to i tak znajda sie dziesiatki glupich dzieciakow i hardkore trv roleplayerow ;p

Strona 1 z 1 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team