MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
Blade and Soul https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=30541 |
Strona 1 z 6 |
Autor: | Kassei [ 1 sie 2008, 13:27 ] |
Tytuł: | Blade and Soul |
LINK DO VIDEO NCsoft zaprezentowało pierwsze screeny i filmiki z przygotowywanego przez nich nowego mmo do tej pory znanego jako Project [M]. Gra ma się nazywać BLADE AND SOUL i jest co najmniej ciekawa. Ten kto lubi takie klimaty ma gwarantowany opad szczkęki, ale inni też powinni być mile zaskoczeni. Gra ma wyjść na PC i PS3 (Xbox raczej odpada bo NCSoft ma podpisaną umowę z SONY na bodajże dwa mmogi, z czego jednym jest Project [M] aka Blade and Soul). Tytuł jest oparty na UNREAL 3 ENGINE - widać u azjatów praktyczne myślenie - nie tracączasu na jakiś autorski silnik, który może i tak być chujnią (vide Vanguard, AoC, EQ2 itd.), tylko sięgają po coś co jest dobre i sprawdzone (pomijając powyższy tytuł, AION bazuje na CryEngine firmy CryTek). |
Autor: | Teo [ 1 sie 2008, 13:37 ] |
Tytuł: | |
Bardzo ladnie to wyglada, mimo ze klimaty azjatyckie to nie bede pisal jak wiekszosc ze to "oczojebne gowno" tylko ze ma bardzo ladna grafike, wyglada na dosc dynamiczna gre, ja jednak czekam na ich przyszly flagowy produkt czyli Aion, ktory bedzie raczej dostosowany do gustow ludzi na calym swiecie. To ma byc podobno gra z platnosciami jak GW, czyli kupujesz pudelko i grasz, wiec moze przyciagnac duzo ludzi, a Aion posiadajacy abonament bedzie sie musial wgryzac w rynek. |
Autor: | konrador [ 1 sie 2008, 14:09 ] |
Tytuł: | |
VG jest na engine Unreala. |
Autor: | Teo [ 1 sie 2008, 14:31 ] |
Tytuł: | |
konrador napisał(a): VG jest na engine Unreala.
Ale miedzy Unreal Engine 2, a wersja 3 jest spora roznica. |
Autor: | Gokulo [ 1 sie 2008, 14:49 ] |
Tytuł: | |
Wiedziałem, że pierwsze skojarzenie z Magna Carta nie było złe Hyung Tae Kim ;p Anyway, wygląda ciekawie, ale jakoś nie chce mi się wierzyć, że cos więcej poza typowa nudna sieczke z tego będzie... ;( Animacje ataków rewelacyjne, ale jak oni to wprowadzą w życie to nie wiem |
Autor: | egroM [ 1 sie 2008, 14:54 ] |
Tytuł: | |
Kanapa + pad + piwko + mmo - This is Living |
Autor: | konrador [ 1 sie 2008, 15:09 ] |
Tytuł: | |
1. "nie tracączasu na jakiś autorski silnik, który może i tak być chujnią" 2. "VG jest na engine Unreala." 3. "Ale miedzy Unreal Engine 2, a wersja 3 jest spora roznica." Nie ma znaczenia czy roznica jest, czy jej nie ma. Nie o tym byla mowa. |
Autor: | iniside [ 1 sie 2008, 16:51 ] |
Tytuł: | |
Vg jest na mocny zmodyfikowanym UE2. Co widac i czuc, po to jak zostal zjebany -;-. |
Autor: | exodus [ 1 sie 2008, 18:07 ] |
Tytuł: | Re: Blade and Soul |
Kassei napisał(a): UNREAL 3 ENGINE - widać u azjatów praktyczne myślenie - nie tracączasu na jakiś autorski silnik, który może i tak być chujnią (vide Vanguard, AoC, EQ2 itd.)
Taaaaa jak robia mmorpga na 16 osob to netcode UE3 styknie. Imo za malo cyckow i za duzo ubran na postaciach. edit: Pozatym jaki jest cel w graniu w mmo na konsoli. W koncu jak polaczymy klawiature (bo komunikacja jest dosc waznym elementem mmo) i myszke (bo jak trzymac pada i pisac na klawie) to wyjdzie na jedno. |
Autor: | mrynar [ 1 sie 2008, 18:34 ] |
Tytuł: | |
W FFXI wiekszosc gra padem (i na konsolach i na kompie) i jakos nkt nie ma problemow z komunikacja. |
Autor: | iniside [ 1 sie 2008, 19:21 ] |
Tytuł: | Re: Blade and Soul |
exodus napisał(a): Kassei napisał(a): UNREAL 3 ENGINE - widać u azjatów praktyczne myślenie - nie tracączasu na jakiś autorski silnik, który może i tak być chujnią (vide Vanguard, AoC, EQ2 itd.) Taaaaa jak robia mmorpga na 16 osob to netcode UE3 styknie. Imo za malo cyckow i za duzo ubran na postaciach. edit: Pozatym jaki jest cel w graniu w mmo na konsoli. W koncu jak polaczymy klawiature (bo komunikacja jest dosc waznym elementem mmo) i myszke (bo jak trzymac pada i pisac na klawie) to wyjdzie na jedno. Taaa, bys uruchomil komórki w mozgownicy to bys sie domyslil ze wykorzystaja tylko czesc silnika odpowiedzialna za grafike -;-. |
Autor: | Ashton [ 1 sie 2008, 19:42 ] |
Tytuł: | |
Sam silnik to za malo ;) ale faktem jest to ze jezeli chca wydac ta gre takze na konsole uengine jest najlepszym wyborem :) Vanguard za wczesnie zostal wydany i ma teraz opinie bugfestu, ktorej zreszta nie latwo bedzie sie pozbyc ;p Wykorzystanie samej grafiki z silnika uengine ? chyba zartujesz :) to by dopiero byla strata czasu i pienidzy :) Raczej zmodyfikuja uengine na potrzeby mmo, tymbardziej ze l2 bazuje na silniku unreala wiec niepowinno im to sprawic problemu :) uengine jest imo najlepsza baza dla gier ;) Co do komunikacji, ludzie to nie czasy uo gdzie gralo sie na powolnych laczach gdzie kazdy kb transferu sie liczyl... Zapominacie chyba o komunikacji glosowej... gdybym mial grac na konsoli to bym predzej uzywal mikrofonu niz klawiatury ;p |
Autor: | exodus [ 1 sie 2008, 20:45 ] |
Tytuł: | |
mrynar napisał(a): W FFXI wiekszosc gra padem (i na konsolach i na kompie) i jakos nkt nie ma problemow z komunikacja. Ja bym sobie rece polamal, nie mam pojecia jak wy te akrobacje robicie. Aszton napisał(a): Co do komunikacji, ludzie to nie czasy uo gdzie gralo sie na powolnych laczach gdzie kazdy kb transferu sie liczyl... Zapominacie chyba o komunikacji glosowej... gdybym mial grac na konsoli to bym predzej uzywal mikrofonu niz klawiatury ;p Again, nie mowimy o mmogu na 16 osob. Komunikacja glosowa nadaje sie jedyne do uzytku w mocno ograniczonej grupie ludzi. inside napisał(a): Taaa, bys uruchomil komórki w mozgownicy to bys sie domyslil ze wykorzystaja tylko czesc silnika odpowiedzialna za grafike -;-.
Napisalem to samo tylko troche inaczej, przykro mi ze nie skumales. Generalnie zadaje sobie pytanie czy to ze gierke trzeba bedzie zainstalowac na hdd, trzeba pewnie bedzie i tak grac z klawiatura, nie dorowna graficznie/performace wersji pc, czy to wszystko nie sprawia ze nie warto robic sobie klopotu. |
Autor: | Kassei [ 1 sie 2008, 23:01 ] |
Tytuł: | |
konrador napisał(a): VG jest na engine Unreala. Powiem szczerze, że nie wiedziałem. Zresztą trudno uwierzyć, że tak im się go udało zjebać. Pewnie teraz jest znacznie lepiej, ale przez pierwsze miesiące to ta gra potrafiła się dławić nawet na kompach z 8800GTX w SLI co wtedy było tak wypasioną konfiguracją, że można było się obawiać, iż przejmie władzę na świecie i nas wszystkich wybije jak Skynet z terminatora
|
Autor: | Quetzacotl [ 1 sie 2008, 23:07 ] |
Tytuł: | |
ciekawe czy walka oparta na kombach i kolizjach (jak mordobicia) czy na target lock>f1>f2 itd. |
Autor: | iniside [ 1 sie 2008, 23:48 ] |
Tytuł: | |
Ashton napisał(a): Raczej zmodyfikuja uengine na potrzeby mmo, tymbardziej ze l2 bazuje na silniku unreala wiec niepowinno im to sprawic problemu
nie zartuj. Jest "drobna" roznica pomiedzy kodem sieciowy pod gre >>MMO<< a zwykly multiplayer. Modyfikacja tego to jest proba, wywalanie pancernych drzwi. Szczegolnie ze maja juz gotowe technologie. Im jest potrzeba tylko czesc graficzna co wcale mnie nie dziwi. Zes palnol teraz . |
Autor: | Ashton [ 2 sie 2008, 03:10 ] |
Tytuł: | |
jest "drobna" roznica pomiedzy unrealengine a innymi silnikami :) wlasnie unreal engine sam w sobie jest na tyle zajebisty ze strata pieniedzy by bylo pisanie wszystkiego poza grafika od nowa :) zanim zaczniesz pieprzyc doinformuj sie troche na temat tego silnika, bo widze ze dla ciebie nie robi roznicy czy to silnik unreala czy inny randomowy zlepek kodow :) http://www.unrealtechnology.com/ Kolejna sprawa, ze jezeli chca robic na konsole to by znaczylo ze cala reszte silnika by musieli pisac takze pod konsole... wykorzystanie samej grafiki jest czystym idiotyzmem :) tak swoja droga Cytuj: Please note that we don't provide a server or networking framework suitable for massively multiplayer games. Though such a task is a multi man-year engineering effort, several teams using the Unreal Engine have done so (including Sigil Games Online for Vanguard and NCSoft for Lineage II), demonstrating the feasibility of using the Unreal Engine as a MMORPG game client and tools pipeline, integrated with a proprietary server component.
ncsoft juz wie jak to zrobic :) |
Autor: | iniside [ 2 sie 2008, 09:33 ] |
Tytuł: | |
Ja ciagle mowie o stronie serwerowej. I zadna czesc UE nie nada sie do ciagnie MMO od strony sieciowej. To zupelnie inne zagadnienie. Po drugie maja gotowe technologie do tego, (Z Lineage 2, GuildWars, Aion). Wiec proba korzystania z UE3, kiedy ma sie juz przetestowane srodowisko do tego, jest poprostu debilizmem. W zadnej powaznej firmie sie tak nie robi zreszta... (czyt. nie marnuje czasu na testowanie czegos co na 99% i tak sie nie nada, kiedy ma sie juz to gotowe i kazdy wie ze dziala). Strona klienca, ma sie tylko laczyc z serwerem ktory odwala wiekszosc roboty odpowiedzialanej za szeroko pojeta mechanike. Klient w zasadzie tylko odbiera dane i je wyswietla. |
Autor: | Ashton [ 2 sie 2008, 15:08 ] |
Tytuł: | |
ile gier ncsoft wydal na konsole ? :) ty dzielisz silnik na czesc graficzna i serwerowa ? no kurwa zajebisty jestes :) |
Autor: | exodus [ 3 sie 2008, 01:27 ] |
Tytuł: | |
iniside napisał(a): Ja ciagle mowie o stronie serwerowej. I zadna czesc UE nie nada sie do ciagnie MMO od strony sieciowej. To zupelnie inne zagadnienie. Po drugie maja gotowe technologie do tego, (Z Lineage 2, GuildWars, Aion). Wiec proba korzystania z UE3, kiedy ma sie juz przetestowane srodowisko do tego, jest poprostu debilizmem. W zadnej powaznej firmie sie tak nie robi zreszta... (czyt. nie marnuje czasu na testowanie czegos co na 99% i tak sie nie nada, kiedy ma sie juz to gotowe i kazdy wie ze dziala). Strona klienca, ma sie tylko laczyc z serwerem ktory odwala wiekszosc roboty odpowiedzialanej za szeroko pojeta mechanike. Klient w zasadzie tylko odbiera dane i je wyswietla. Pieprzysz ze az glowa boli jak sie to czyta. Zacznijmy od faktu ze nie maja zadnych gotowych technologii na ps3 wiec silnik aiona moga sobie w tym projekcie w dupe wsadzic. A kupienie UE3 za grosze faktycznie jest debilizmem przy alternatywie drogi przez meke przy tworzeniu nowego silnika od zera z podnajmowaniem innych firm jak w innych projektach i bezsensownie wydanych milionach $. To ze UE3 sie nie nada z czego wnioskujesz? Zapewne ze swojego wielkiego doswiadczenia w kodowaniu AAA mmorpgow. Fakt ze ten silnik jest raczej stworzony do renderowania scen ktore tworzy sie z mysla o mozliwosciach technicznych platformy a z mmogiem tak sie nie da, ale latwiej i taniej jest cos zrobic z tak solidna baza niz pisac od zera czy portowac jakis silnik z pc. A o co ci chodzi ze strona serwerowa tez nie kumam. Maja w tym spore doswiadczenie, gotowe rozwiazania, soft, co moze pojsc nie tak? Pozatym jest zupelnie odwrotnie niz piszesz. To serwer ma prostsze zadanie bo jedyne co robi to przetwarza proste informacje, klient ma natomiast trudny problem do rozwiazania bo musi z malej ilosci danych wygenerowac cala interakcje. Cytuj: Klient w zasadzie tylko odbiera dane i je wyswietla.
Taaaaaa, nawet w mudach nie ma tak prosto. |
Strona 1 z 6 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |