MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
MMO UO podobne :) https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=30893 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | artvries [ 28 sie 2008, 17:37 ] |
Tytuł: | MMO UO podobne :) |
Witam Mam takie pytanie czy zna ktos jakies mmo podobne do UO?? tzn chodzi mi glownie o sam system skilli jaki sie tam prezentowal i rozbudowany craft. niestety wszytskie produkcje ktore obecnie wychodza to klony wowa albo L2, uo niestety odrzuca swoja grafika w dzisiejszych czasach ;/ Z góry dzięki za info |
Autor: | Razoth [ 28 sie 2008, 17:40 ] |
Tytuł: | |
Darkfall. HEHEHEHEHEH!~ |
Autor: | Aldatha [ 28 sie 2008, 17:43 ] |
Tytuł: | |
zanim cie pojada zaraz jakies vaporware boyz .. ...z istniejacych niestety nic , mozesz czekac na Mortal online lub Darkfall i w sumie tyle , uo like=dying breed |
Autor: | brazz [ 28 sie 2008, 18:07 ] |
Tytuł: | |
wurm albo roma victor. jesli jestes zdesperowany. bardzo. |
Autor: | artvries [ 28 sie 2008, 18:12 ] |
Tytuł: | |
to tak jak myslalem ;// lipa z tymi mmo. jest gra przypominajaca craft itd uo tyle ze jest w alphie i bedzie to jak entropia real cash economy game mam na mysli after worlda Ea mogloby pomyslec i zrobic ultimke w jakiejs lepszej szacie graficznej |
Autor: | tiomor [ 28 sie 2008, 18:30 ] |
Tytuł: | |
Nie widziales? Zrobili . Z ciekawosci zassalem, pogralem 10min i wrocilem do starej UO |
Autor: | Arturnik [ 28 sie 2008, 18:31 ] |
Tytuł: | |
Ryzom? Craft rozbudowany jako tako jest. system rozwoju postaci jest punktowy i podzielony na 4 glowne dziedziny - fight magic craft i harvest z czego spokojnie mozesz kazda levelowac. Gra na jakis czas dostepna za darmo. http://secure.nevrax.com/signup/?language=en Nie jest to UO, to prawda. Nigdy nie bedzie. No ale to jeden z niewielu imo godnych polecenia sandboxowych MMO. |
Autor: | Sharub [ 5 paź 2008, 17:53 ] |
Tytuł: | |
Mortal, DarkFall... Obecnie jestem bardzo zainteresowany darkfallem, oczekuje wyjscia bety. O mortalu czytalem chyba na wp.pl ze ma byc podobny do ultimy. Czy ktos bardziej ogarniajacy bardziej temat obu zapowiedzi moze mi powiedziec ktora gra bedzie bardziej nawiazywac do mojej kochanej ultimy? :>> |
Autor: | joshe [ 6 paź 2008, 02:44 ] |
Tytuł: | |
rozwojem DFo nie interesowałem się wcale, ale co do MO to jestem na bieżąco. Chyba wystarczy powiedzieć że devsi tworzący MO są fanami UO i wyjadaczami za czasów full pvp i loot ? |
Autor: | kaikitka [ 6 paź 2008, 06:35 ] |
Tytuł: | |
Sharub napisał(a): ktora gra bedzie bardziej nawiazywac do mojej kochanej ultimy? :>>
Nie sądzę aby Mortal Online miało być nowoczesną "kalką" Ultimy. Podobieństwo może być widoczne w niektórych zasadach świata gry i prowadzenia rozgrywki (świat współdzielony przez tych co grają pve i pvp, skill based combat), ale na tym się chyba te podobieństwa skończą. MO ma być grą First Player Perspective (Ultimka była z rzutem izometrycznym). Osobiście jakoś tryb FPP mi do RPGa nie pasuje - niestety nieodparcie kojarzy mi się z shooter'ami. TPP już bardziej, ale to kwestia upodobań. Mam nadzieję, że MO nie dołączy do grupy fast_paced-action-(pseudo)rpg <fingers_crossed> |
Autor: | iniside [ 6 paź 2008, 07:11 ] |
Tytuł: | |
DFO tez ma byc fpp. Po graniu w obliviona stwierdza ze to sie sprawdza. Tak samo jak niesczesny Dark Messiah, az zal ze mial tak zabugowany multi -;- |
Autor: | Aenima [ 6 paź 2008, 07:26 ] |
Tytuł: | |
W dfo ma byyc wybór pomiędzy fpp a tpp |
Autor: | Quetzacotl [ 6 paź 2008, 11:21 ] |
Tytuł: | |
chodzi o to ze ma byc playerskill based a nie charskill based |
Autor: | joshe [ 7 paź 2008, 03:03 ] |
Tytuł: | |
kaikitka napisał(a): Nie sądzę aby Mortal Online miało być nowoczesną "kalką" Ultimy. Podobieństwo może być widoczne w niektórych zasadach świata gry i prowadzenia rozgrywki (świat współdzielony przez tych co grają pve i pvp, skill based combat), ale na tym się chyba te podobieństwa skończą. MO ma być grą First Player Perspective (Ultimka była z rzutem izometrycznym). Osobiście jakoś tryb FPP mi do RPGa nie pasuje - niestety nieodparcie kojarzy mi się z shooter'ami. TPP już bardziej, ale to kwestia upodobań. Mam nadzieję, że MO nie dołączy do grupy fast_paced-action-(pseudo)rpg <fingers_crossed> możesz rozwinąć owy fast_paced-action-(pseudo)rpg ? Chętnie bym popykał w cokolwiek takowego, bo jedyne co znam to online action rpg - a to na dłuższą metę nie jest grywalne, bez stałego wprowadzania nowego contentu. Natomiast fast paced to co najwyżej do jednej online gierki mogę przypisać. I to jeszcze w fazie bety, na dodatek shooter. Całkiem przyjemny zresztą. Ja mam generalnie dosyć stereotypowych masywnych gierek online, przez ich ślamazarność. Chcę pograć w RPG online z priorytetem czasu rzeczywistego, a nie poniżej normalnego - że się wyrażę w sposób nawiązujący do priorytetu procesów systemowych. I dosyć klikaniny w miliard ikonek. Chcę pograć przy użyciu 4 klawiszy na klawiaturze , lmb jako batona do cięcia mieczem czy tam rzucania czaru i rmb do blokowania ataku. Abstrahując od semantyki, sam mam nadzieję że MO zaoferuje mi taką możliwość i będzie unikalny (choć m.in. walka na mountach będzie kalką z M&B - ale akurat nie mam nic przeciwko dobrej implementacji takiej rozgrywki) Na DFo bankowo rzucę okiem choćby nie wiem co i żadne opinie mnie do niego nie zrażą. W końcu 7 lat ... ale może bez trolowania. A poza światem fantasy jeszcze interesuje mnie APB i Huxley - czas najwyższy na masywne strzelaniny miast ograniczonych do kilkunastu graczy przestrzeni, bo planetside to z deczka nie do końca to czego oczekuję. Hmmm... a choć "project offset" to lekkie zaprzeczenie ww. słów, to jednak z miłą chęcią polatałbym na smoku i poblokował sztyletami ataki (świetne sample dźwiękowe temu towarzyszące) - filmiki na YT/ |
Autor: | kaikitka [ 7 paź 2008, 06:35 ] |
Tytuł: | |
Osobiście stronię od gier "konsolowych" (a to właśnie miałam na myśli obawiając się o przyszły kształt MO). Dyskusja nad tym co jest lepsze nie ma sensu bo każdemu odpowiada inny typ rozgrywki. Ty lubisz szybką akcję, duże uproszczenie rozgrywki np przez sprowadzenie walki do 4 klawiszy - ja odwrotnie, wolę multum opcji i umiejętności, które rozbudowują postać dając namiastkę odgrywania wyznaczonej przeze mnie roli w danym świecie. Ot, i wsio - kwestia gustów |
Autor: | Sharub [ 7 paź 2008, 09:22 ] |
Tytuł: | |
joshe napisał(a): Chyba wystarczy powiedzieć że devsi tworzący MO są fanami UO i wyjadaczami za czasów full pvp i loot ?
Zaliczam sie do takich wlasnie graczy, gram sporo ponad 5 lat. Mowiac o podobienstwie do ultimy chyba bardziej mi chodzilo wlasnie o system skili statow, mozliwosc zmiany sciezki bohatera w kazdej chwili, stare dobre koxanie w kopalniach, a takze to ze w UO bardziej niz skill/stat postaci liczyly sie umiejetnosci gracza... I chyba bardziej zalezy mi na tym drugim:P W UO zawsze gralem jedna postacia (po banach/padach serwa zawsze robilem ja od nowa, to samo imie i skile), moja kochana elfka z lukiem i krawiectwem, a jako ze jestem do niej niezwykle przywiazany chcialbym kontynuowac jej przygody w nowym swiecie/grze. Ogladajac najnowszy footage DFO odnioslem bardzo przyjemne wrazenie jak chodzi o z oczu bohatera i celowniczek ;] Mam nadzieje ze poprawia grafike cieni, swiatla etc. Pozdrawiam |
Autor: | konrador [ 7 paź 2008, 12:37 ] |
Tytuł: | |
czas najwyższy na masywne strzelaniny miast ograniczonych do kilkunastu graczy przestrzeni, bo planetside to z deczka nie do końca to czego oczekuję. W PS byly najwieksze, najbardziej "epickie" walki jakie kiedykolwiek widzialem w MMO i nie bylo tam zadnych pokoikow (byl limit ludzi na kontynencie co prawda, ale i tak bylo ok). Chyba ze grales, wiesz i nie pasowalo ci w tej grze cos innego. |
Autor: | joshe [ 7 paź 2008, 14:47 ] |
Tytuł: | |
konrador napisał(a): W PS byly najwieksze, najbardziej "epickie" walki jakie kiedykolwiek widzialem w MMO i nie bylo tam zadnych pokoikow (byl limit ludzi na kontynencie co prawda, ale i tak bylo ok). Chyba ze grales, wiesz i nie pasowalo ci w tej grze cos innego.
Naoglądałem się nieco game footage, postrzelałem też troszku w triala; rozgrywka jak najbardziej ok - w końcu prawdziwe mmo, tylko futurystyczny klimat nie przypasował mi tak jak oczekiwałem. Preferuję bardziej modern combat shootery niż tak odległą futurystykę (nie lubię laserów) ani historyczne strzelaniny z pepeszy, thomsona czy mp-40. kaikitka: nie chodziło mi o rozwój postaci jako takiej - choć poza rozbudowanymi drzewami umiejętności (bo pojęcie skill jako potrójny kopniak z półobrotu, czy salto to axe doubleslash w przypadku MO jest raczej błędne) i generowaniem wyglądu postaci nic więcej się nie spodziewam - tylko o samą walkę zwłaszcza pvp. Bo jak mowa o fpv, to ja sobie nie wyobrażam N pasków na ogólnie pojęte skille w grach mmorpg i opcje, bo ani nie miałbym tylu klawiszy na klawiaturze, ani czasu by je przyciskać (jako wojownik - preferuję postacie walczące w zwarciu) ani w ogóle czym przyciskać te klawisze - o ile nie zaprzęgnę 3 ręki do operowania drugą myszką/klawiaturą. Dlatego wczuwam się na maxa pykając czasem w M&B spod fpv i to jest to czego oczekiwałbym od sterowania postacią w grze medieval fantasy mmorpg na jaką zakrawają MO i DFo. edit: by zobrazować nieco, to ja sobie nie wyobażam w grze fpv tak zasyfionego interfejsu, jak to ma miejsce w WoW. http://i20.photobucket.com/albums/b206/ ... /WowUI.jpg http://www.donnchadh.co.uk/gallery/albu ... wow-ui.jpg A już w ogóle mistrzostwem jest to co wykombinowali w FC2 http://www.gametrailers.com/player/39275.html Mam nadzieję ze podobny system leczenia będzie w MO. Choć propozycji leczenia się/innych padło mnóstwo i tyle samo głosów było przeciwko istnieniu stricte healerów, że z niecierpliwością czekam na każde nowe wieści ze świata gry od devs. |
Autor: | Sharub [ 7 paź 2008, 20:33 ] |
Tytuł: | |
Ja jestem bardziej zainteresowany DF niz MO, z DF sa juz gameplaye, i to kilka, w tym jeden calkiem spory, MO wydal tylko krotki filmik. Co prawda na filmikach grafika w MO pokazuje sie o wiele lepiej niz w DF, jednak game play to game play a nie filmik poprostu wygenerowany przez silnik graficzny. |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |