MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
Planetside 2 - w produkcji https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=34580 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | joshe [ 29 wrz 2009, 16:10 ] |
Tytuł: | Planetside 2 - w produkcji |
http://kotaku.com/5368492/survey-web-si ... -the-works nieco więcej na temat http://www.questionpro.com/akira/TakeSurvey?id=1368989 domena planetside2.com już zabukowana |
Autor: | iniside [ 29 wrz 2009, 16:42 ] |
Tytuł: | |
E tam, pewnie i tak nic z tego nie wyjdzie. |
Autor: | joshe [ 29 wrz 2009, 16:48 ] |
Tytuł: | |
iniside napisał(a): E tam, pewnie i tak nic z tego nie wyjdzie.
podwójne zaprzeczenie ? Korciło mnie żeby w survey-u zaznaczyć historyczny sequel, coby się strzelać na rusznice czy muszkiety Wolałbym jednak nieco mniej futurystyki. Nie przepadam za laserami, a modern warfare ofps-ów jest już co nieco. Oczywiście >1 hitbox muss sein |
Autor: | iniside [ 29 wrz 2009, 17:03 ] |
Tytuł: | |
joshe napisał(a): iniside napisał(a): E tam, pewnie i tak nic z tego nie wyjdzie. podwójne zaprzeczenie ? Korciło mnie żeby w survey-u zaznaczyć historyczny sequel, coby się strzelać na rusznice czy muszkiety Wolałbym jednak nieco mniej futurystyki. Nie przepadam za laserami, a modern warfare ofps-ów jest już co nieco. Oczywiście >1 hitbox muss sein Ja bym wolał coś jak GoW. Hollywoodzki realizm + nie takie futurystyczne + ciekawe. Co nie zmienia fakty ze PS = SOE = FAIL. |
Autor: | Xanth [ 29 wrz 2009, 17:16 ] |
Tytuł: | |
Co jak co, ale PSowi w swoim czasie daleko bylo do faila. A i dzis ciezko o tego typu massively FPSa. X. |
Autor: | mrynar [ 29 wrz 2009, 18:34 ] |
Tytuł: | |
joshe napisał(a): iniside napisał(a): E tam, pewnie i tak nic z tego nie wyjdzie. podwójne zaprzeczenie ? podwojne zaprzeczenie to normalna rzecz w jezyku polskim |
Autor: | konrador [ 30 wrz 2009, 16:50 ] |
Tytuł: | |
Oczywiście >1 hitbox muss sein Bez sęsu. Niech zrobia jeden niezlagowany hitbox, potem pomysli sie o ich wiekszej ilosci. Widze, ze korci ich, zeby dorzucic elementy PVE... Oby im przeszlo. Gdyby po prostu rozbudowali to co maja i przystosowali do dzisiejszych standardow, dostalibysmy bardzo dobra gre. |
Autor: | Sobtainer [ 30 wrz 2009, 17:39 ] |
Tytuł: | |
konrador napisał(a): Bez sęsu
Mała prowokacja nigdy nie zaszkodzi |
Autor: | joshe [ 30 wrz 2009, 17:42 ] |
Tytuł: | |
No przynajmniej 3 hitboxy: tułów, kończyny i łepetyna. PVE content też mnie trochę odpycha. Dodając do tego pytania o priorytety typu: rozwój postaci, statystyki daje do myślenia że to niewiele będzie miało z mmofpsem, tylko pve z rpg grindem i dodatkowo pvp. mrynar: wiadomo nie od dziś Inside: osprzęt z gow byłby całkiem w pytę. Akurat pisałem że niedaleka przyszłość byłaby super. Ja za laserami nie przepadam, wolę wiadrami nabojów sypać. A już co do PS = SOE = FAIL, to akurat jedyna giera która nie failowała. Popykałem w jedynkę w zeszłym roku, ale widząc pustki na EU odpuściłem sobie. Na US nie grywam, zawsze mam za duże lagi w cokolwiek bym nie grał, a ofps >140 ping (takie są min. pingi do US, przy czym moje rzędu 160+) to już w ogóle nieporozumienie. ps. ciągle są chyba 2 tyg. triala, można się skusić |
Autor: | konrador [ 30 wrz 2009, 19:54 ] |
Tytuł: | |
No przynajmniej 3 hitboxy: tułów, kończyny i łepetyna. Jeszcze raz - bez sęsu. Przewaznie jest zbyt duzy lag, zeby mozna bylo precyzyjnie trafiac okreslone strefy na ciele przeciwnika. Nie ma sensu implementowac 3 hitboxow, skoro precyzyjne trafianie w nie graniczyloby z cudem, przez co gra przy wiekszym lagu stawalaby sie jeszcze wieksza loteria. Dodając do tego pytania o priorytety typu: rozwój postaci, statystyki daje do myślenia że to niewiele będzie miało z mmofpsem Rozwoj postaci musi byc, bo byl to bardzo fajny element i sprawdzil sie w jedynce - byl bezbolesny, przyjemny i dawal sporo mozliwosci, z uwagi na brak z gory ustalonych klas i mozliwosc dobierania okreslonych skilli wedle wlasnego widzimisie. Ze statystykami chodzi o k:d ratio i takie tam, wiec tez nie widze problemu. Obawiac mozna sie jeszcze ewentualnej implementacji item shop - pewnie zaintersowala ich popularnosc BFH i mozliwe, ze moga chciec pojsc w tym kierunku. No i instancing, gtfo z instancjami. W triala gralem jakis czas temu, ale to juz niestety nie jest to samo. Infantry w zasadzie calkowicie odpada, bo kazdy buja sie jakims pojazdem, a jak juz dojdzie do konfrontacji w budynkach, to lag jest tragiczny. Gralem na serwerze US z pingiem ~150ms. Wydaje mi sie, ze kiedys na Wernerze dzialalo to duzo lepiej, ale mozliwe, ze mi sie tylko wydaje. |
Autor: | joshe [ 30 wrz 2009, 20:30 ] |
Tytuł: | |
konrador napisał(a): No przynajmniej 3 hitboxy: tułów, kończyny i łepetyna. Jeszcze raz - bez sęsu. Przewaznie jest zbyt duzy lag, zeby mozna bylo precyzyjnie trafiac okreslone strefy na ciele przeciwnika. Nie ma sensu implementowac 3 hitboxow, skoro precyzyjne trafianie w nie graniczyloby z cudem, przez co gra przy wiekszym lagu stawalaby sie jeszcze wieksza loteria. Dodając do tego pytania o priorytety typu: rozwój postaci, statystyki daje do myślenia że to niewiele będzie miało z mmofpsem Rozwoj postaci musi byc, bo byl to bardzo fajny element i sprawdzil sie w jedynce - byl bezbolesny, przyjemny i dawal sporo mozliwosci, z uwagi na brak z gory ustalonych klas i mozliwosc dobierania okreslonych skilli wedle wlasnego widzimisie. Ze statystykami chodzi o k:d ratio i takie tam, wiec tez nie widze problemu. Obawiac mozna sie jeszcze ewentualnej implementacji item shop - pewnie zaintersowala ich popularnosc BFH i mozliwe, ze moga chciec pojsc w tym kierunku. No i instancing, gtfo z instancjami. Powiedzmy sobie szczerze, jest 2009 i najwyższy czas na trzeciego w historii mmofpsa, którym niestety ani huxley się nie okaże ani apb. 3 hitboxy to i tak minimum pozwalające na takie numery jak wybijanie broni z rąk , headshoty, ograniczanie mobilności i tak dalej, bo listę można mnożyć w zależności od wyobraźni (i wielkości wysyłanych/odbieranych pakietów ; ) Tym bardziej że strzał w nogę nie powinien dawać fraga. W futurystycznym świecie ze zbrojami a-la starcraft 2 (jak w pierwszym trailerze gdzie zakuwano więźnia w tonę stali) 1 hitbox miałby sens, zwłaszcza że w rozgrywce biorą udział pojazdy. Ale jeśli ma tu być mowa o rozwoju postaci w stylu fps, a nie rpg to na ki h** te pve ? Ja tylko do pve odnosiłem sprawę rozwoju postaci, dość schematyczną zresztą bo od razu wskoczyło mi na wizję okienko zawierające dex = 11, int = 15, str = 45 i + na końcu. Mnie więcej dexa czy many nie jest potrzebne grając sniperem. Wystarczą achievementy znane z obecnych ofps, natomiast w PS1 działające jako statystyki, aniżeli odblokowujące dodatkowe możliwości. Nie pamiętam jak się nazywało to wszystko. MEchanika z ps1 jest całkiem udana, ale zwykły port ps1 na ps2 z lepszą graficzką i enginem ale tym samym lore to nie powód do tworzenia ps2. Odnośnie płatności, to szczerze mówiąc 15$ za fpsa to za dużo. Max dyszka i to naciągając, ale w ankiecie nie było pytania "ile byłbyś w stanie bulić za granie". Natomiast całkowita gra za frajer, choćby nawet ograniczona contentem mija się z celem, ze względu na cziting. Niestety, to nie korea z ichniejszym systemem kssn. Odnośnie instancji to jesteśmy zgodni, zinstancjonowana gra online to huj nie mmo. PS z instancjami sobie w ogóle nie wyobrażam. Cytuj: W triala gralem jakis czas temu, ale to juz niestety nie jest to samo. Infantry w zasadzie calkowicie odpada, bo kazdy buja sie jakims pojazdem, a jak juz dojdzie do konfrontacji w budynkach, to lag jest tragiczny. Gralem na serwerze US z pingiem ~150ms. Wydaje mi sie, ze kiedys na Wernerze dzialalo to duzo lepiej, ale mozliwe, ze mi sie tylko wydaje.
Otóż właśnie, rzadko kto naginał z buta i strzelał osobiście. Cóż, większość z EU dawno migrowała na US. A z drugiej strony SoE miało PS-a już głęboko w dupie. Nawet witryna działała jak chciała :\ jak na razie borderlands zapowiada się całkiem, ale to singielek z multi bodajże. |
Autor: | Ashton [ 30 wrz 2009, 23:52 ] |
Tytuł: | |
konrador napisał(a): Oczywiście >1 hitbox muss sein
Bez sęsu. Niech zrobia jeden niezlagowany hitbox, potem pomysli sie o ich wiekszej ilosci. Widze, ze korci ich, zeby dorzucic elementy PVE... Oby im przeszlo. Gdyby po prostu rozbudowali to co maja i przystosowali do dzisiejszych standardow, dostalibysmy bardzo dobra gre. z pustymi serwerami :( jak dodadza crafting, itemy, handel, questy, skille i pve to nagle bedzie od uja osob gralo, ja mam to w dupie tak dlugo jak pvp bedzie mmofps a nie kolejnym ciskaniem w skille... mogliby zrobic ze im wiekszy skill tym bron wiekszy dmg zadaje lub szybciej strzela, etc. czy tez mozna lepsze wersje uzywac.. bylo by mmorpgfps |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |