Highlander napisał(a):
Zeby nie bylo, nie hejtuje tej gry. To moze inaczej postawie pytanie, jak ta gra ma sie do doty? Czy raczej cos innego po prostu?
Nie jestem ekspertem w związku z "DOTA 2", ale coś tam wiem i mogę napisać różnice:
- gra nie jest F2P
- nie ma contentu tworzonego przez graczy
- postaci jest dużo mniej
- sklepik w czasie rozgrywki jest zupełnie inny, kupuje się w nim umiejętności i ulepszenia do tych umiejętności, nie ma żadnych itemów typu miksturki
- przed rozpoczęciem walki wybiera się ulepszenia, które będzie można kupić w sklepiku, po 3 ulepszenia na umiejętność, tych ulepszeń jest 5 na umiejętność
- na początku każda z postaci ma do dyspozycji główny atak i skok
- nie ma żadnych umiejętności typu ultimate
- żeby dostać się do bazy wroga trzeba zniszczyć wieżyczki wroga, w zależności od mapy są 3 lub 4 wieżyczki po każdej stronie mapy
- jeżeli chodzi o ścieżki to są 2 czyli góra i dół
- każda z map posiada jakąś specjalną mechanikę typu item dający niewidzialność lub wielka dżdżownica przyzywana za pomocą odpowiedniego przycisku
- w każdej drużynie znajduje się 3 bohaterów
- gra nie ma własnych serwerów, rozgrywka jest hostowana przez graczy
- mikrotransakcje ograniczają się do skinów dla postaci, są skiny normalne i skiny premium
- nie ma żadnych kurierów
- nie ma run
- nie ma barracków
- nie ma wardów
- nie ma umiejętności pasywnych, są tylko pasywne ulepszenia umiejętności czyli nie ma na przykład aury, która zwiększa HP drużyny
- nie można dobijać swoich własnych creepów
- z zabijanie wrogów i creepów, leczenie oraz niszczenie wieżyczek otrzymuje się solar, który jest walutą do kupowania umiejętności
- HP odzyskuje się lecząc się w bazie, dzięki umiejętnością leczącym, dzięki zabijaniu neutralnych potworków
- 100 solarów = 1 level
- nie ma many, są cooldowny
- nie ma żadnych atrybutów typu siła czy inteligencja
- nie ma czegoś takiego jak armor
- wszystkie obrażenia są jednego rodzaju, nie ma na przykład podziału na obrażenia od ognia i błyskawic