MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
Neverwinter online https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=37195 |
Strona 1 z 11 |
Autor: | warhameron [ 27 sie 2010, 21:23 ] |
Tytuł: | Neverwinter online |
http://www.strategyinformer.com/news/90 ... oming-2011 |
Autor: | Dana [ 27 sie 2010, 23:17 ] |
Tytuł: | |
lol cryptic. A tak wogóle, to PO CO ? Dungeons & Dragons Online już istnieje. lol atari. |
Autor: | iniside [ 27 sie 2010, 23:22 ] |
Tytuł: | |
Faerun ma wiecej fanow niz Eberron. A licencja na ten drugim dziwnym trafem wpadla w lapy Werner Bros ;p. |
Autor: | yabaddi [ 28 sie 2010, 06:57 ] |
Tytuł: | |
Gwoli ścisłości to gra ma się nazywać "Neverwinter" (bez Online) i być multiplayer co-op (nie będzie to MMO). Z tego co pisano ostatnio o tym projekcie, to podobieństwo do DDO będzie albo znikome albo wogóle nie wystąpi (inny typ gry). Wszystko byłoby fajnie gdyby nie ten Cryptic (City of Heroes, Champions Online, Star Trek Online), jakoś do sagi Neverwinter mi zupełnie nie pasuje. No ale niech robią, zobaczymy co z tego wyjdzie (Square Enix zabrał się za robienie 3 części Dungeon Siege co też do tej firmy nie pasuje). |
Autor: | Oyci3C [ 28 sie 2010, 10:39 ] |
Tytuł: | |
Wystąpienie Cryptic przekreśla całkowicie ten tytuł, niestety. To banda zadufanych w sobie partaczy. |
Autor: | Niah [ 28 sie 2010, 10:47 ] |
Tytuł: | |
yabaddi napisał(a): Gwoli ścisłości to gra ma się nazywać "Neverwinter" (bez Online) i być multiplayer co-op (nie będzie to MMO). Z tego co pisano ostatnio o tym projekcie, to podobieństwo do DDO będzie albo znikome albo wogóle nie wystąpi (inny typ gry). Raczej trudno stworzyć grę multiplayer co-op nie będącą podobną do DDO. yabaddi napisał(a): Wszystko byłoby fajnie gdyby nie ten Cryptic (City of Heroes, Champions Online, Star Trek Online), jakoś do sagi Neverwinter mi zupełnie nie pasuje. No ale niech robią, zobaczymy co z tego wyjdzie (Square Enix zabrał się za robienie 3 części Dungeon Siege co też do tej firmy nie pasuje).
CoH/CoV bardzo przyjemna gra. Szkoda, że tak mało popularna, widocznie ludzie wolą inny styl rozgrywki - więcej farmy, mniej grania for fun. Co do pozostałych to rzeczywiście fail z ich strony. |
Autor: | Vercin [ 28 sie 2010, 11:34 ] |
Tytuł: | |
Cos slabo kumacie co moze byc najfajniejszego w tej grze. To nie ma nic wspolnego z mmorpg. I czemu maja wzorowac sie na ddo skoro to juz bylo w nwn? Brzmi to jak neverwinter nights 1/2 ale bez trybu singleplayer. Ciekawe czy bedzie klient mistrza gry:P Napewno bedzie mozna robic wlasne przygody itp tak samo jak w orginalnym nwn. W ddo mozna tez robic sesje ze znajomymi przypominajace tak bardzo granie w papierowe rpgi? Pod warunkiem ofc ze faktycznie bedzie ten klient mistrza gry. Ok po szybkiej wizycie na facebooku gdzie wszyscy krzycza we want dm client widze ze sa jakies oficjalne zapowiedzi Cytuj: Neverwinter, like the previous Neverwinter games, is not only a great RPG, but will also make it easy to create user-generated content. You’ll have the tools you need to effectively become a virtual dungeonmaster.
Nie wiem czy to oznacza konkretnie klienta mg na 100% ale licze na to bardzo Community zgromadzone wokol multiplayera w nwn1 (persistent worlds itp) bylo niesamowite. I wszyscy ci ludzie napewno rzuca sie na ta gre:P W tym ja! |
Autor: | yabaddi [ 28 sie 2010, 13:21 ] |
Tytuł: | |
Niah napisał(a): Raczej trudno stworzyć grę multiplayer co-op nie będącą podobną do DDO.
Miałem na myśli różnice w tworzeniu sesji gry. DDO mimo dużo mniejszych liczebnie grup graczy ma trochę z MMO: tereny wspólne dla wszystkich graczy (miasta) oraz oskryptowane instancje (dla party/pojedynczych graczy). W Neverwinter raczej nie będzie tej części wspólnej lecz raczej jakiś chat room do ustawiania gozgrywki multiplayer (coś jak w Diablo 2)- mechanika typu Host Private/Public Game i Join Sesion. Stąd moja uwaga o różnicach w tych dwóch tytułach. |
Autor: | Keii [ 8 wrz 2010, 22:15 ] |
Tytuł: | |
http://www.eurogamer.net/articles/2010- ... dragon-age |
Autor: | malek69 [ 30 kwi 2013, 14:16 ] |
Tytuł: | Re: Neverwinter online |
Neverwinter będzie miał wersje PL: PerfectWorldEU http://youtu.be/vSUzpJZnrOk Dzisiaj o 18 open beta |
Autor: | Yog-Sothoth [ 30 kwi 2013, 15:14 ] |
Tytuł: | Re: Neverwinter online |
Z nudów obadam, choć pewnie nic specjalnego. |
Autor: | tomugeen [ 30 kwi 2013, 15:30 ] |
Tytuł: | Re: Neverwinter online |
\dragon age co-op? alez antyreklama |
Autor: | Isengrim [ 30 kwi 2013, 15:31 ] |
Tytuł: | Re: Neverwinter online |
Dobra rzemieślnicza robota. Za free można sobie popykać od czasu do czasu. |
Autor: | wodny [ 30 kwi 2013, 15:40 ] |
Tytuł: | Re: Neverwinter online |
Nie poleciłbym tej gry nikomu. Zero polotu. Nic nowego. Może content robiony przez ludzi uratuje ten tytuł od bycia niczym specjalnym. Chociaż osobiście w to wątpię. Cryptic to Cryptic. Geniuszami nie są. Ciekawe co by było gdyby nie przerabiali tego na MMO. |
Autor: | Perrin [ 30 kwi 2013, 15:53 ] |
Tytuł: | Re: Neverwinter online |
Ja tam pogrywałem w beta weekendy i podobało mi się. Świetny odstresowywacz, zabawa była przednia, tym bardziej, że system walki wymaga od gracza sporo więcej niż w innych grach MMO. |
Autor: | D3jviD [ 30 kwi 2013, 16:22 ] |
Tytuł: | Re: Neverwinter online |
Jeszcze 40 minut. Ciekawe czy beda problemy z logowaniem |
Autor: | Tomals [ 30 kwi 2013, 16:33 ] |
Tytuł: | Re: Neverwinter online |
Oj na pewno będą. Ludzie się rzucą i serwer nie wytrzymają. Powinni stopniowo wpuszczać. |
Autor: | Perrin [ 30 kwi 2013, 17:00 ] |
Tytuł: | Re: Neverwinter online |
Ja tam grałem już o 17:30 . |
Autor: | D3jviD [ 30 kwi 2013, 17:04 ] |
Tytuł: | Re: Neverwinter online |
Launcher wisi. Biale tlo, nic sie nie dzieje |
Autor: | Tomals [ 30 kwi 2013, 17:06 ] |
Tytuł: | Re: Neverwinter online |
U mnie to samo nie da rady wejść |
Strona 1 z 11 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |