MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
Red Orchestra 2: Heroes of Stalingrad (konsole gtfo) https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=37277 |
Strona 1 z 29 |
Autor: | Highlander [ 7 wrz 2010, 18:15 ] |
Tytuł: | Red Orchestra 2: Heroes of Stalingrad (konsole gtfo) |
Lista kontaktowa: Highlander - highl33t website: http://www.heroesofstalingrad.com/ ficzersy: http://www.heroesofstalingrad.com/about/ http://forums.tripwireinteractive.com/s ... hp?t=34141 trailery: http://www.gametrailers.com/game/red-or ... grad/11974 gameplaye itp. : http://tnij.org/h6uo beta: Ponoć w tym roku, info poniżej platforms: PC (ewentualnie port na konsole) Opis: Druga część sieciowej strzelanki osadzonej w realiach II wojny światowej. Tym razem twórcy przygotowali również kampanię solową i specjalny tryb kooperacji. Red Orchestra: Heroes of Stalingrad to druga odsłona świetnej serii realistycznych strzelanek sieciowych, tym razem wzbogacona również o kampanię solową. Dzieło zostało stworzone przez studio Tripwire Interactive, które odpowiada za pierwszą część gry, czyli Red Orchestra: Ostfront 41-45 oraz Killing Floor. Poszczególni pracownicy firmy zajmowali się w przeszłości również tworzeniem modyfikacji do wielu popularnych produkcji. Heroes of Stalingrad to połączenie ciekawej kampanii solowej z rozbudowanym trybem rozgrywki sieciowej. Szereg misji dla pojedynczego gracza przedstawia, jak sama nazwa wskazuje, bitwę o Stalingrad. Co ciekawe, została ona ukazana z perspektywy obu frakcji. Walczymy zarówno po stronie niemieckiej i rosyjskiej, poznając operacje militarne przeprowadzane od lipca 1942 do lutego 1943. Oprócz tego dodano kooperatywny tryb Skirmish, w którym maksymalnie dziesięcioro graczy zmaga się z przeciwnikami prowadzonymi przez sztuczną inteligencję. Druga odsłona gry przedstawia podobne podejście do kwestii realizmu co pierwowzór. Wykorzystano rozbudowany system balistyczny, chowanie się za przeszkodami, opatrywanie ran oraz szereg innych elementów. Wśród nowości wymienić można jeszcze wydawanie rozkazów oddziałom oraz sieciowe statystyki, dzięki którym gracze mogą śledzić swoje postępy. Warto podkreślić również bardziej wyważony poziom trudności. Postanowiono dać szansę także mniej zaawansowanym miłośnikom strzelanek, przedstawiając bardziej przystępne wprowadzenie. Podczas zabawy zwiedzamy wiele bunkrów, budynków, stacji kolejowych i wykorzystujemy mnóstwo realistycznie odwzorowanego sprzętu. Gra wykorzystuje potencjał silnika Unreal Engine 3, dzięki czemu lokacje i modele prezentują się świetnie. Heroes of Stalingrad public beta this year. Tanks: * Crew – the t34 and the pIV can both have up to 3 human players manning the tank, while one AI bot will fill the role of loader. In both tanks the gunner/commander role will be combined as one crewable position. * Position “swap” – changing positions with any “warm body” AI will be instant, but should an AI crewman be killed, moving into that position will require fully animated movement. Nothing has been decided for players swapping positions with other players * “Tutorial” – the previously mentioned training course is just that, training. It will not be required to complete in order to tank, although completion adds to your player progression. * “Locking” – tankers will be prompted to select if they wish to lock their tank before they spawn. A feature is being discussed that would give the player the ability to select individual team mates to be allowed to join their tank. * “Bailing” – according to Alan, a possibility….according to John, current design is for no exiting your tank. Should the ability to exit be added, it would be fully animated thus requiring a lot of added work.....thus still in limbo * Artillery – all tank commanders will be able to spot artillery coordinates but only the Platoon Tank Commander will have access to radio communication to request those strikes. * Time Consuming – to give an idea of how much work has been put into the tanks, it took about 3 months just to model the interior of the pIV…..should a community modder/team wish to add say, the GREATEST TANK OF WWII , while possible, it will be quite an undertaking. Maps: * Fallen Fighters – that is the official name for the re-imagined version of RO-Fallen Heroes. The map will be Combined Arms and include tanks. * Tanks Only? – yes, one of the 10 stock maps currently in development will be focused completely on amour…..so tanks only, and this time there’s enough tanks to go around! * Sizes – all maps are designed for 64 players; playable portions of the maps and number of slots per class will be scaled down depending on max players (defaults 64, 32, 16)….in between numbers (think 24 or 40 players) will scale up to the next default setting. * AI – by default, maps be filled with AI to reach the set max players of the server. ex: 64 slot server, 40 humans, 24 AI…….server admins will have the ability to adjust to their liking. * Custom Maps – mappers will have everything, including vehicles, at their disposal to create new maps…..while a mapping contest isn’t yet planned, it would be “likely” to see similar contests from ROOST and KF. Campaigns: * Single/Multiplayer – essentially the same campaign with slight differences * Campaign Map – map will track and display campaign progress, possibly in loading screen and/or “selection” menu. Players will vote for the sector their team will attack. * “Combat Power” – based on results of previous battles; teams will have to decide how much of their “resources” they want to risk to make an attack. CP won’t affect loadouts of maps, but more the ability and risk/reward to make certain attacks * Length – approx. maximum 4 hours per campaign. allowing server admins to pause campaign progress and/or set specific times in which the server would be open for battles to occur are still features still being considered. Countdown: * Tanks – CA and tank maps can be played with countdown. AI does not count towards reinforcements; AI crew dies, human can still operate the tank. Still in discussion what will happen to a tank should a human die and AI still be alive in the tank * Time Limits – mappers can set time limits per each objective and times will vary Progression System: * Aesthetic – most player “attributes” will be visual and won't affect Gameplay or give significant advantages * Ranks – you will rise in ranks; higher ranks will have first choice for class selection and “elite” classes may possibility be locked to certain ranks. * Battlefield Commissions – you’re not guaranteed to be “stuck” with a rifle for the whole map…players who perform well may receive temporary rank “boosts” for the next round/map. * Morale – team morale points influenced on flow of the battle; music will reflect changes in morale. “Heroes” will have greater influence capping/holding objectives, likewise if a Hero is killed, morale may drop. * “Advantages” – fine tuning of player’s actions…no 60% damage increase, no 40% reduced recoil, no 50% speed increase….don’t think Killing Floor or “mainstream” fps games. * Servers – admins can set severs to be ranked/unranked to allow progression/”bonuses” or to have all players at the same “level”. Also restrictions for keeping low/high ranks out of the server will be an option for admins. * Regression – things like excessive TKs can reduce your rank * Scores – “Teamplay points” will add with standard kills/assists. Teamplay points awarded for following orders or doing your “job”, ex: machine-gunner holding/defending an objective will receive “points” for his effectiveness. Plans * Beta – nothing new; “closed”, “family and friends” and “public” betas will all take place this year. * Collectors Editions – soundtrack, “making of” and historical supplements are all possible * Release? – only Ramm (John) knows and he’s not telling http://forums.tripwireinteractive.com/s ... hp?t=45598 FAP FAP FAP FAP FAP FAP |
Autor: | Dana [ 7 wrz 2010, 18:40 ] |
Tytuł: | |
O, i to będzie symulator wojsk pancernych, nie jakiś tam world of tanks :d |
Autor: | Mendol [ 7 wrz 2010, 18:52 ] |
Tytuł: | |
no symulator. wot to nie symulator tylko zajebista zabawa btw. kiedys w tym roku to fajnie ;p |
Autor: | GumisPLL [ 7 wrz 2010, 19:47 ] |
Tytuł: | |
W koncu cos konkretnego poza GW2 |
Autor: | Mendol [ 7 wrz 2010, 19:52 ] |
Tytuł: | |
gw2 to niezly crap. takze do konkretow bym go nie zaliczal. |
Autor: | Highlander [ 7 wrz 2010, 21:41 ] |
Tytuł: | |
fajnie, ze w RO tez bedzie jakis system zniszczen, jak z BC2. |
Autor: | Aldatha [ 7 wrz 2010, 21:43 ] |
Tytuł: | |
fuck yeah! , wreszcie zagram szwabem w WWII game |
Autor: | Highlander [ 7 wrz 2010, 22:56 ] |
Tytuł: | |
ostatnio nawet odpalilem Red orchestra osfront i darkest hour. Mimo wszystko jak na "symulator", gra sie dosc przyjemnie, bardziej toporne dla mnie bylo AAO. Licze jednak, ze lepiej bedzie z poruszaniem, a nie potykanie sie na kazdym kamieniu ;] W kazdym razie styl grafy bardzo mi przypadl do gustu, taki cod5 wyglada przy tym beznadziejnie. tu ogolnie ficzersy: http://forums.tripwireinteractive.com/s ... hp?t=34141 |
Autor: | Buffchef [ 8 wrz 2010, 11:17 ] |
Tytuł: | |
zajebioza, kiedy premiera? |
Autor: | Highlander [ 8 wrz 2010, 11:29 ] |
Tytuł: | |
1-2 kwartał 2011. |
Autor: | tiomor [ 8 wrz 2010, 13:41 ] |
Tytuł: | |
Aj, czeba bedzie klan z RO odkurzyc i wymienic troche rzeczy w kompie pod ta gierke;D Jaram sie |
Autor: | Havok [ 8 wrz 2010, 15:02 ] |
Tytuł: | |
tekstury postaci trochę dziwne, ale zapowiada się obiecująco |
Autor: | Highlander [ 9 wrz 2010, 21:50 ] |
Tytuł: | |
http://nerdiest-kids.com/pax-2010-cover ... talingrad/ 1. http://www.youtube.com/watch?v=axHn0JV3vpQ 2. http://www.youtube.com/watch?v=9kbTwfiKJbA 3. http://www.youtube.com/watch?v=Lv8rVfYCTz8 4. http://www.youtube.com/watch?v=Cel706UoR7Y |
Autor: | Dana [ 10 wrz 2010, 03:19 ] |
Tytuł: | |
Miazga. Jak koleś opuścił głowę z poziomu lunety do muszki i szczerbinki to jebłem głową o klawiaturę zastanawiając się, czemu nikt na to wcześniej nie wpadł. Aha, bo od lat jesteśmy karmieni arkadowymi ochłapami. Kek. I zauważyłem też że słuchają się community, a przynajmniej frakcji do której sam osobiście należałem, a która to frakcja była zwolennikiem lekkiego zoomu podczas korzystania z muszki i szczerbinki. Pamiętam jak zawsze wymienialiśmy argumenty ze skrzydłem hardkore symulowców. Good times Żeby dopełnić aktu e-masturbacji muszę jeszcze doświadczyć gameplayu z perspektywy pojazdów pancernych. Jeżeli będę miał załogę która będzie mi ładować pociski jak w trailerku, to się chyba rozpuszczę. In other news. Już powstaje, równolegle do podstawki, mod wspierany oficjalnie przez Tripware http://www.risingstormgame.com/ |
Autor: | Highlander [ 10 wrz 2010, 05:57 ] |
Tytuł: | |
Szczerze to z fpsów to raczej na 99% wiem, że to kupie. Ogólnie to mam wrazenie po gameplayach, że poruszanie sie/celowanie jest bardziej plynne niz w 1. Ale niech nie przesadzaja z realizmem ;] Z kolei boje sie troche ataku snajperow z bc2 ;p |
Autor: | tiomor [ 10 wrz 2010, 08:11 ] |
Tytuł: | |
Snajper snajperem. Na sporej ilosci map w 1 mial mala przewage. Miazdzyl na ten wielkiej epickiej mapie z mostami(zapomnialem nazwe, ale strasznie rzadko sie ja gralo:P) a na Danzingu wcale az takiej przewagi nie mial, praktycznie tak samo dalo sie kosic zwykla bronia. No i na tej stacji kolejowej, Be... cos tam. To byla nasza klanowa mapa, wiec miejscowki na kampe z snajperka mialem idealnie obcykane:P |
Autor: | Highlander [ 12 wrz 2010, 19:28 ] |
Tytuł: | |
gra jeszcze nie wyszla a tu kolejny mod? http://www.ironeuropegame.com/news.php http://www.incountrymod.com/ bedzie co robic przy tej grze. |
Autor: | Highlander [ 23 wrz 2010, 20:39 ] |
Tytuł: | |
The RO:HoS Fact Thread http://forums.tripwireinteractive.com/s ... hp?t=34141 no, jest się czym podjarać. |
Autor: | Highlander [ 13 mar 2011, 21:33 ] |
Tytuł: | |
KUPUJE W CIEMNO Red Orchestra 2 Detailed Gameplay - nowy http://www.youtube.com/watch?v=wkk3SiywLHI vietnamski mod do Red orchestra 2 http://www.youtube.com/watch?v=pBVx4MFp ... r_embedded ************************************ spam power, imo i tak ROHOS bedzie lepsze od black ops ;] i takie ciekawe info z dzisiaj: [12-11-2010 20:59:41] John Gibson: It would be pretty easy to make a "COD" style mod for ROHOS [12-11-2010 21:00:02] John Gibson: Reduce the damage, add crosshairs, etc [12-11-2010 21:00:11] John Gibson: Although it still wouldn't play quite like COD [12-11-2010 21:00:32] John Gibson: Since at a fundamental level everything from player movement to weapon functionality is different [12-11-2010 21:00:50] John Gibson: But you could get it to be a more arcade style shooter pretty easily i interwju http://www.youtube.com/watch?v=qynqghmB ... re=related http://www.youtube.com/watch?v=5lYtQHyC ... re=related INFO OD FANBOIA, sledzacego wszelkie newsy zwiazane z RO2. Cytuj: Premiera gry była faktycznie planowana na pierwszy kwartał b.r. Ale już wiadomo, że nic z tego nie będzie. Na chwilę obecną wygląda to tak, że w przeciągu najbliższych 30 dni mają rozpocząć się beta testy,
Grę w pierwszej kolejności testować będą pracownicy studia oraz członkowie najbardziej zasłużonych klanów z RO 1 na końcu zostanie rozdanych 20 tyś „cd-keyów” (na zasadzie:”kto się załapie ten farciarz”) Dopiero po zakończeniu beta testów, jak i od wyników tych testów wiadomo będzie mniej więcej kiedy premiera. Optymistyczne prognozy to sierpień- wrzesień (nie wiem, kto wydaje gry w wakacje, kiedy dni długie, słońce świeci, piwo zimne smakuje najlepiej a panienki biegają półnagie po parkach ;) ale mniejsza z tym. Osobiście podejrzewam, że gra pojawi się w okresie przedświątecznym (dobry okres na premierę.) Real „Gameplaye...” Tym bym się na waszym miejscu nie sugerował. Słyszałem od znajomego z gry, który dośc intesywnie śledzi postęp prac, że to co widzimy w tej chwili może mieć niewiele wspólnego z produktem finalnym... |
Autor: | Dana [ 13 mar 2011, 21:39 ] |
Tytuł: | |
Powinni dać dostęp do bety wszystkim którzy mają pierwszą część na steam :s |
Strona 1 z 29 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |