mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 18 ] 
Autor Wiadomość
*

Posty: 6914
Dołączył(a): 26.01.2003
Offline
PostNapisane: 15 mar 2011, 16:58 
Cytuj  
Yo,

Mam pytanie, czy jakas nowa wersja BG2 obsluguje wyzsze rozdzielczosci? Albo jest jakos mod?

AFAIR to bylo 800x600, przydaloby sie chociaz 1280x1024...


_________________
Rzabolek

TYLKO ELMINISTER

**

Posty: 275
Dołączył(a): 30.04.2008
Offline
PostNapisane: 15 mar 2011, 17:03 
Cytuj  
http://www.gibberlings3.net/widescreen/

Jest widescreen mod do gier na infinity engine.

*

Posty: 6914
Dołączył(a): 26.01.2003
Offline
PostNapisane: 15 mar 2011, 17:03 
Cytuj  
I sprawdzales ze dziala? Bo nie chce mi sie instalować na marne BG ...


_________________
Rzabolek

TYLKO ELMINISTER

******
Avatar użytkownika

Posty: 3478
Dołączył(a): 27.05.2005
Offline
PostNapisane: 15 mar 2011, 17:06 
Cytuj  
Marne? Herezje opowiadasz. Ale dziala ten modzik, z rok czy dwa temu gralem sobie w BG1 na silniku BG2 i z modem na rozdzialke 1280x1024 bylo spoko. Gdzies nawet widzialem mozliwosc wlaczenia rozdzialki 2xxx

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 15 mar 2011, 17:10 
Cytuj  
Przy bardzo wysokich rozdzialkach BG wyglada kijowo, bo postacie sa bardzo male ;]

ale w sumei to byl taki temat i gadanie o modach tez:
viewtopic.php?t=33711&postdays=0&postorder=asc&start=220


_________________
.

**

Posty: 275
Dołączył(a): 30.04.2008
Offline
PostNapisane: 15 mar 2011, 17:12 
Cytuj  
No tak jak Mirtul powiedział mod działa bezproblemowo.
http://www.shsforums.net/index.php?app= ... 83c1476f1c

A jak się chce BG1 na engine BG2 to się te BGT instaluje.

Highlander napisał(a):
Przy bardzo wysokich rozdzialkach BG wyglada kijowo, bo postacie sa bardzo male ;]


Dobrze jest.Małe postacie są ale masz za to bardzo duże pole widzenia. :)

**
Avatar użytkownika

Posty: 9587
Dołączył(a): 9.02.2004
Offline
PostNapisane: 15 mar 2011, 18:25 
Cytuj  
To wszystko działa - polecam z BG trillogy z modami :)


_________________
Gramsajt.pl - głupawy blog o grach

***
Avatar użytkownika

Posty: 10236
Dołączył(a): 5.11.2004
Offline
PostNapisane: 15 mar 2011, 19:21 
Cytuj  
Ja polecam Wizardy VIII jak ktos jeszcze nie gral, kocha crpgi i chetnie dalby plaskacza obecnemu zarzadowi Bioware. Gra sie nie zestarzala ani troche, wciaz jest kapitalnym crpgiem, w moim osobistym rankingu w top3, zdecydowanie :)

*

Posty: 6153
Dołączył(a): 23.04.2008
Offline
PostNapisane: 15 mar 2011, 19:30 
Cytuj  
Do Planescape a też jest mod z wyższą rozdzialką- gdyby to kogos interesowało. Do Arcanum również.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 28 mar 2011, 18:50 
Cytuj  
Ponawiam pytanie yabaddi'iego z tematu:
viewtopic.php?t=33711&postdays=0&postorder=asc&start=220

Ogarnie ktos? ;d To jest dla mnie zagadka a nie tam pierdoly ;d

Cytuj:
Od pewnego czasu bezskutecznie szukamy razem z kumplem gierki, którą ten miał kiedyś okazję obejrzeć podczas pobytu w Irlandii. Gałgan zapomniał tytułu i przez to odnalezienie jest "nieco" utrudnione. Domyślamy się, że jest to raczej jakaś niskobudżetowa produkcja typu shareware/freeware lub mikro-opłata rzędu 5 euro. Jest to skrzyżowanie RPG z symulatorem dungeon crawlera. Kumpel widział to parę miesięcy temu u jednego z kilku współlokatorów, zagrywali się tym na laptopie.

Gierka jest z gatunku sandbox'ów, po wybraniu rasy, płci postaci zostajemy wrzuceni do losowego miasta gdzieś na mapie tamtejszego świata. Mamy początkową (niewielką) ilość złota, za którą można wykupić naukę paru umiejętności wpisywanych do księgi "wiedza". Generalnie wygląda to tak, że postać odwiedza kolejne dungeony i je eksploruje zbierając sprzęt i zwiększając umiejętności (poprzez używanie ich). Całość zalatuje mocno Ultimą choć jest z pewnością dużo prostsze graficznie (nie widziałem, bazuję jedynie na opisie słownym kolegi). Atrybuty postaci wzrastają również w miarę używania konkretnych umiejętności. Liczba umiejętności głównych jest ograniczona bodajże do 5 (sami je wybieramy gadając z określonym trenerem) i ma po 4 podklasy do każdej umiejętności (coś jak specjalizacje - też zdobywane przez trening u ncp'a). Ciekawostką jest przebieg walki, który jest dosyć zautomatyzowany - tzn. rola gracza ogranicza się do wybierania trybu walki (agresywny, zrównoważony, defensywny), aktywowania czarów (jeżeli posiadamy) oraz ewentualnego aktywowania ucieczki w przypadku gdy życie bohatera jest zagrożone. Postać walczy samodzielnie używając wyuczonych umiejętności (rolę odgrywają %, generalnie gierka pełna jest liczb i wskaźników). Pojedynki są losowe i zawsze 1 na 1 (jeśli bohater spotka grupę to walczy kolejno od najsłabszego moba do najcięższego). Dungeony raz odwiedzone i wyczyszczone znikają z mapy, jeśli po wyjściu nie znika to znaczy, że czegoś nie odkryliśmy/ubiliśmy i można wrócić później.

Czy ktoś z was grał w coś takiego i kojarzy tytuł? Może nie jest to 8 cud świata ale z opowiadań kolegi wynikało, że gierka nieźle wciąga.


Cytuj:
Z tego co opowiadał kumpel to był rzut izometryczny. Sam gry nie widziałem ale z tego co mówił wyglądało to analogicznie do ultimy. Ci co w to grali dociągali z netu jakieś patche więc projekt musi być albo nowy albo nadal aktywny co w przypadku przeróbek jest rzadkością.

Acha, kumpel dodał jeszcze, że pieszo postać przemieszcza się jedynie pod ziemią, w dungeonach - na powierzchni podróżuje się po mapce (coś jak w dawnym daggerfallu).

Podsumowując:
- jest to singleplayer,
- jednoosobowy (nie drużynowy),
- dungeon crawler,
- z rzutem izometrycznym,
- elementami sandboxa (nie levelówka),
- walka tylko 1vs1 (nie walczy się z kilkoma mobami na raz),
- walka jest pół-automatyczna (udział gracza jest ograniczony),
- to nie jest Tibia


Cytuj:
jak nauczysz go rzucania nozami albo jak ma jeszcze ten nauke ze szybko bron chwyta czy cos to w walce co jakis czas rzuca w stwora

jak je ma oczywiscie mozesz znalezc albo kupic ale drogie sa wszystko bylo drogie jak skurwysyn

tak samo z innymi broniami majcher kosa

o z ta no palka jest tak ze jak macha to tez co jakis czas moze wyskoczyc ze ogluszyl i ten drugi przez chwile nic nie robi

nie nic nie robisz w sumie walcza sami

mozesz tylko kazac mu bardziej atakowac lub bardziej sie bronic albo spierdalac

ale nie zawsze sie udaje tak fifty-fifty

a no i czar jak masz to tez raz na jakis czas mozna rzucic ale w walce to bylo ciezko bo ci moga przerwac no i jeszcze dostaniesz


Generalnie jak na te jego opisy patrzę to mam wrażenie, że to może być coś takiego jak w Anarchy Online, że po rozpoczęciu walki postacie same wyprowadzały podstawowe ataki. Różnica byłaby tylko w tym, że w AO gracz sam odpalał specjale, a tu widocznie postać sama korzysta z tych umiejętności, które ją nauczono (no i jak ma odpowiedni sprzęt).


_________________
.

*

Posty: 6153
Dołączył(a): 23.04.2008
Offline
PostNapisane: 28 mar 2011, 19:30 
Cytuj  
Z kilka godzin przeglądałem neta, spisy rpgów indie rpgów dungeon crawler ów itp. Ni hu ja. To bardziej pasuje do opisu marzeń sennych ,albo po jakis prochach:D Może to jest jakis rpg na emulatorze odpalony z jakieś iphona czy czegoś innego. Sam kiedys tu wklejałem gierke wyglądała lepiej niż Ishar, a rozbudowana w uj z modami dodatkami platnymi i za free. Jesli gra wyglądała tak jak ishar,eye of beholder, dungeon master to jest pare pozycji, ktore niby da sie odpalic na emulatorze(mi sie nie udalo).
http://www.malfador.com/dopics.html w to kiedys gralem (wersja demo), moze to to ?

http://www.redshift.hu/legacylandscapeshots.htm To niby da sie odpalic na pc.

Do Demise podobne z opisu, ale w tym temacie został wykluczony.

Tej strony dokładnie nie przejrzałem, mają opisane chyba all rpgi na all platformy: http://www.rpg.bajtnet.pl/platforma.php?str=pc/pc_f.txt

Japońce wypuścily w pip rpg ów (ale tylkko w krzakach...) w tym taktyczne rpgi na pc .

Eschelon book ewentualnie z nowszych izometrzycznych, ale walka tam inna była.
Avernum chyba byl autoattack i geneforce ? Ale tam sie solo nie biegalo.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 28 mar 2011, 22:13 
Cytuj  
yabadi moglby rozwiklac zagadke.

btw open beta
https://www.linkrealms.com/ - online ;]

avernum, eschalon nie ;) juz bylo mowione.


_________________
.

*

Posty: 5094
Dołączył(a): 19.02.2005
Offline
PostNapisane: 29 mar 2011, 20:28 
Cytuj  
Betrayal at Krondor...ta gra tez sie nigdy nie zestarzeje.
Po przyzwyczajeniu slepii do grafy, 8h gry spedzonych na Chapter I.
kuzwa jak to wciaga...masakra :D :wink:

Ktos moglby przerobic grafe na nowsza i bylby hicior :wink:


_________________
Jutro wszyscy zginiecie, robiąc coś zupełnie bez sensu...

****

Posty: 1061
Dołączył(a): 26.08.2005
Offline
PostNapisane: 29 mar 2011, 20:37 
Cytuj  
hmm tak z ciekawosci sie spytam,czy jest jakis mod pozwalajacy grac w planescape torment ( najukochansza gra) w wyzszej rozdzielczosci?


_________________
jey#2178
BF3: jeyjeykrk
PSN: jeyjeykrk

*

Posty: 6153
Dołączył(a): 23.04.2008
Offline
PostNapisane: 29 mar 2011, 20:41 
Cytuj  
Jest.

*

Posty: 6153
Dołączył(a): 23.04.2008
Offline
PostNapisane: 29 mar 2011, 20:41 
Cytuj  
Jest.

**

Posty: 275
Dołączył(a): 30.04.2008
Offline
PostNapisane: 29 mar 2011, 20:42 
Cytuj  
http://www.gibberlings3.net/widescreen/
http://www.shsforums.net/index.php?app= ... 1e71add76d

Te dwie rzeczy będą ci potrzebne.Pierwsze to widescreen mod działający z wszystkimi grami na engine infinity.Drugi mod dostosowuje interface Planescape`a do rozdzielczości panoramicznych.

****

Posty: 1061
Dołączył(a): 26.08.2005
Offline
PostNapisane: 29 mar 2011, 21:28 
Cytuj  
dzieki


_________________
jey#2178
BF3: jeyjeykrk
PSN: jeyjeykrk

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 18 ] 


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.