MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
Wizardry Online - legenda RPG powraca w wydaniu MMO https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=39094 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | Atherius [ 10 cze 2011, 10:40 ] |
Tytuł: | Wizardry Online - legenda RPG powraca w wydaniu MMO |
Cytuj: Jedna z najsłynniejszych serii RPG już wkrótce doczeka się wersji MMO. Na tegorocznym E3 japońskie studio Headlock Games ogłosiło bowiem, że pracuje nad Wizardry Online.
![]() Stworzony przez studio Sir-Tech cykl Wizardry narodził się w 1981 roku. Zespół ten wyprodukował łącznie osiem części serii oraz jedną grę przygodową osadzoną w tym samym świecie zatytułowaną Nemesis: The Wizardry Adventure. Pecetowa historia marki dobiegła końca w 2001 roku wraz z wydaniem ósmej odsłony. Rok później studio ogłosiło bankructwo. Pałeczkę przejęli wtedy Japończycy. W Kraju Kwitnącej Wiśni seria cieszyła się sporą popularnością i jej kolejne części były szybko konwertowane na konsole. Odniosły one sukces na tyle duży, że zaczęto produkować nowe gry osadzone w tym uniwersum i ich wydawanie było kontynuowane również po upadku Sir-Techa. Teraz cykl ma jednak wreszcie powrócić na pecety. Wizardry Online należeć ma do coraz popularniejszego segmentu darmowych MMORPG z dobrowolnymi mikropłatnościami. Jednocześnie gra zachowa podstawowe elementy cyklu. Autorzy nie są zainteresowani upraszczaniem czegokolwiek. Zamiast tego obiecują wysoki poziom trudności i skomplikowania. Większą część zabawy spędzimy na zwiedzaniu rozległych podziemi. Nie będzie to jednak przypominało beztroskiego przedzierania się przez hordy potworów znanego ze współczesnych MMO. W Wizardry Online lekkomyślność szybko przypłacimy życiem. Lochy wypełnione będą masą śmiercionośnych pułapek. Nawet zwykłe skrzynie stanowić mają zagrożenie – niewłaściwe ich otwarcie może doprowadzić do otrucia i w rezultacie zgonu naszego bohatera. ![]() Headlock Games nie zamierza niańczyć graczy i dlatego osiągnięcie czegokolwiek wymagać będzie sporego wysiłku. Nie będzie nawet jakiejkolwiek auto mapy, co ma nas zachęcić do dokładnego badania otoczenia i bardziej przemyślanej eksploracji. Jednocześnie gra ma być mimo wszystko sprawiedliwa i nagradzać będzie strategiczne myślenie oraz pomysłowość. Ciekawie zostanie rozwiązana kwestia śmierci postaci. Wtedy przybierzemy postać zjawy i dostaniemy szansę na odzyskanie własnego ciała. Jeśli nam się jednak nie powiedzie to stracimy bohatera na zawsze. Według autorów typowy dla współczesnych MMORPG cykl beztroskiego wskrzeszania postaci powoduje, że z gier znikło jakiekolwiek napięcie. W Wizardry Online często dobrym pomysłem będzie ucieczka przed silniejszym przeciwnikiem. Kluczową rolę odegra też współpraca z innymi ludźmi. Wolno nam będzie tworzyć małe drużyny oraz większe grupy złożone z maksymalnie stu graczy. Jednocześnie gra w żaden sposób nie ogranicza przemocy pomiędzy postaciami, więc lekkomyślni bohaterowie szybko skończą z nożem w plecach, wbitym tam przez ich towarzyszy broni. Śmierć postaci ma osłodzić system schowków. Zostawimy w nich część własnego ekwipunku dla kolejnej naszej postaci. Wizardry Online tworzone jest wyłącznie z myślą o pecetach. Już wkrótce ruszy zamknięta beta, a pełna wersja ma zadebiutować w Japonii pod koniec tego roku. Europejczycy i Amerykanie na własną edycję poczekają do 2012 roku. Wypuszczono już pierwszy zwiastun reklamujący ten projekt: http://www.youtube.com/watch?v=p-XQrP3fls4&feature=player_embedded http://www.gry-online.pl/S013.asp?ID=59779 --- Fajna grafika jak w tym next-genie archlordzie :< |
Autor: | Oyci3C [ 10 cze 2011, 10:50 ] |
Tytuł: | |
![]() WTF?! No, thx. Gdzie tu kurwa jakikolwiek klimat Wizardry. |
Autor: | tomugeen [ 10 cze 2011, 10:55 ] |
Tytuł: | |
Wizardry? gdzie????? ror |
Autor: | Xanth [ 10 cze 2011, 10:56 ] |
Tytuł: | |
Oyci3C napisał(a): WTF?! No, thx.
Gdzie tu kurwa jakikolwiek klimat Wizardry. Bo to bedzie kolejny skosnooki h&s, z laleczkami i majtkami na wierzchu. X. |
Autor: | Dana [ 10 cze 2011, 11:10 ] |
Tytuł: | |
Autor: | Sparth2 [ 10 cze 2011, 11:11 ] |
Tytuł: | |
A moze Ci Japonce poprostu nazwali sobie ta gre Wizardry nie majac zielonego pojecia, ze taka gra (gry) juz istnieje ![]() |
Autor: | Dana [ 10 cze 2011, 11:16 ] |
Tytuł: | |
Nie, po prostu Japońce mieli dziesiątki swoich Wizardry. Ports of the original scenarios Wizardry: Proving Grounds of the Mad Overlord (MZ-2500, X1/turbo, FM-7, FM-77, PC-8801, PC-9801, MSX2, NES, Game Boy Color, WonderSwan Color, Cell phone, C64/C128) Wizardry II: The Knight of Diamonds (MZ-2500, X1/turbo, FM-7, FM-77, PC-8801, PC-9801, MSX2, NES, Game Boy Color, C64) Wizardry I & II (PC Engine) Wizardry III: Legacy of Llylgamyn (X1/turbo, FM-7, FM-77, PC-8801, PC-9801, MSX2, Famicom, Game Boy Color, C64) Wizardry IV: The Return of Werdna (X1/turbo, FM-7, FM-77, PC-8801, PC-9801) Wizardry III & IV (PC Engine) Wizardry V: Heart of the Maelstrom (FM Towns, PC-8801, PC-9801, SNES, PC Engine, C64) Wizardry VI: Bane of the Cosmic Forge (FM Towns, PC-9801, 98note, J-3100, SNES) Wizardry VI & VII (Sega Saturn) Wizardry VII: Crusaders of the Dark Savant (PC-9801, PC-9821, PlayStation) Wizardry Nemesis (Microsoft Windows, Sega Saturn, 1996) Wizardry: Story of Llylgamyn (SNES, 1999) Wizardry: Llylgamyn Saga (Microsoft Windows, PlayStation, Sega Saturn, 2000) Wizardry: New Age of Llylgamyn (Microsoft Windows, PlayStation, 2000) Spin-offs Wizardry Gaiden 1: Suffering of the Queen (Game Boy, 1991) Wizardry Gaiden 2: Curse of the Ancient Emperor (Game Boy, 1992) Wizardry Gaiden 3: Scripture of the Dark (Game Boy, 1993) Wizardry Gaiden 4: Throb of the Demon's Heart (SNES, 1996) Wizardry: Dimguil (PlayStation, 2000) Wizardry Empire (PlayStation, Game Boy Color, 2000) Wizardry Empire II: Fukkatsu no Tsue (PlayStation, Game Boy Color, 2002) Wizardry Empire III (PlayStation 2, 2003) Wizardry Chronicle (Microsoft Windows) Wizardry Summoner (Game Boy Advance, 2001) published by Natsume Busin: Wizardry Alternative (Wizardry: Tale of the Forsaken Land in North America) (PlayStation 2, 2001) Busin 0: Wizardry Alternative Neo (PlayStation 2) Wizardry Traditional (Cell phone) Wizardry Traditional 2 (Cell phone) Wizardry Xth Academy of Frontier (PlayStation 2, 2005) Wizardry Asterisk: Hiiro no Fūin (Nintendo DS, 2005) Wizardry Gaiden: Prisoners of the Battles (PlayStation 2, 2005) Wizardry Summoner (PlayStation 2, 2005) Wizardry Xth2 UNLIMITED STUDENT (PlayStation 2, 2006) Wizardry Empire III: Haō no Keifu (PSP, 2007) Wizardry Torawareshi Tamashii no Meikyū (Wizardry: Labyrinth of Lost Souls) (PSN, 2009) Wizardry Seimei no Kusabi (Wizardry: Pledge of Life) (DS, 2009) Wizardry Bōkyaku no Isan (DS, 2010) |
Autor: | Atherius [ 10 cze 2011, 11:16 ] |
Tytuł: | |
"Ciekawie zostanie rozwiązana kwestia śmierci postaci. Wtedy przybierzemy postać zjawy i dostaniemy szansę na odzyskanie własnego ciała. Jeśli nam się jednak nie powiedzie to stracimy bohatera na zawsze." Next-gen. Huragan będzie miał w co grać jak przejdzie archlorda. :] |
Autor: | warhameron [ 10 cze 2011, 15:16 ] |
Tytuł: | |
No wizardy na ps2 to najlepszy oldschoolowy rpg od ładnych paru lat Wizardry: Tale of the Forsaken Land (gra jest po prostu wyjebista 9.6/10) Klimat /grywalnosc po prostu miód. Może będzie wypasiona giera oby no mam na co czekać ![]() Te kurduple ze screena to porazka ala FF (takiego syfu nie było w wizardy wczesniej) |
Autor: | malek69 [ 26 wrz 2012, 13:35 ] |
Tytuł: | Re: Wizardry Online - legenda RPG powraca w wydaniu MMO |
Można się zapisywać do Beta http://www.wizardrythegame.com/ |
Autor: | DirectC [ 26 wrz 2012, 13:43 ] |
Tytuł: | Re: Wizardry Online - legenda RPG powraca w wydaniu MMO |
To nie ma nic wspolnego z wizardry, testowalismy tego gniota. Kurwa straszna graaaaaaaaaa! |
Autor: | Aldatha [ 26 wrz 2012, 19:50 ] |
Tytuł: | Re: Wizardry Online - legenda RPG powraca w wydaniu MMO |
Ah wizardry,do tej pory "my aptitude increases" dzwieczy mi w uszach jak wspomne ta gre ![]() |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |