MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Dungeons of Dredmor
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=39282
Strona 1 z 3

Autor:  Keii [ 14 lip 2011, 18:09 ]
Tytuł: 

Zrób OT z prawdziwego zdarzenia, to może ludzie, którzy nie grali się zainteresują ;d

Autor:  tomugeen [ 14 lip 2011, 18:53 ]
Tytuł: 

Rozpoczynam, zgodnie z zasada Tomugeen I.
Przy Tomugeen XVII pewnie ogarne gre i skille ;]


Edit: a jednak nie zaczynam bo siedze i nasmiewam sie z opisow startowych spelli

Autor:  Keii [ 14 lip 2011, 20:28 ]
Tytuł: 

Obrazek

Obrazek

Autor:  tomugeen [ 14 lip 2011, 20:30 ]
Tytuł: 

Umarlem o.O - fajnie gra sie melee vampiric, na 2lvl mozna zjadac trupy. Teraz maga zrobie.

Aha, wiem czemu niegraficzne roguelike sa lepsze - gra sie 5x szybciej.

Autor:  Dana [ 14 lip 2011, 20:34 ]
Tytuł: 

Oraz iż są niegraficzne, czyli bardziej losowe. Tutaj zawsze będziesz startował w tym samym tile secie z tymi samymi mobami.

Autor:  zaboleq [ 14 lip 2011, 23:25 ]
Tytuł: 

A mi sie zajebiscie podoba bo przeciez to nie mial byc total hardkor pro mode tylko taki troche medium casual. Jak ktos chce to perma death tez jest:E.

Autor:  Kabraxis [ 14 lip 2011, 23:36 ]
Tytuł: 

Keii napisał(a):
dwa robiace wrazenie obrazki :)


Kurde przy takiej ilosci skilli, statow i efektow, itp... to wielka szkoda ze nie poszli bardziej w strone polaczenia z Hack And Slash jesli chodzi o itemki. Roball pisze w watku o grach ze nie ma zaduzo itemkow zakladanych na postac i nie ma losowej generacji a imho to co widze na tych obrazkach az sie prosi o itemizacje ala Diablo 2.

Dla mnie bylby mega-win cos takiego. Chyba ze ta gra to cos wlasnie takiego he? Czy to poprostu klasyczny roguelike z graficznym interfejsem wyciagnietym z HnS?

Autor:  zaboleq [ 14 lip 2011, 23:52 ]
Tytuł: 

BTW jak i gdzie mozna sprzedawac itemy:E??

Autor:  RufeN [ 15 lip 2011, 00:18 ]
Tytuł: 

moze to glupie pytanie ale jak sie leczyc "zwolkami" majac vampirism? :)

Autor:  zaboleq [ 15 lip 2011, 00:22 ]
Tytuł: 

Ja właśnie zginąłem magiem zabijajac sie wlasna klatwą....


Btw nie ma mojego save.... Wczytałem grę, potem zginąłem i teraz nie mogę wczytać.... Po prostu nie ma save...

Autor:  Asmax [ 15 lip 2011, 02:04 ]
Tytuł: 

Nie gralem w to, ale jezeli to roguelike to jest permadeath

Autor:  Highlander [ 15 lip 2011, 05:28 ]
Tytuł: 

jest permadeath, ale przy starcie gry mozna to wylaczyc.

"Congratulations, You are dead" :<

Autor:  tomugeen [ 15 lip 2011, 07:11 ]
Tytuł: 

Asmax napisał(a):
Nie gralem w to, ale jezeli to roguelike to jest permadeath


Mozna grac "po bozemu" ale mozna tez zlamic i wylaczyc smierc.
W sumie padlem przez zatracenie roguelikowego instynktu samozachowawczego - rzucilem sie na nowego potworka bez selfbuffow ani nie rzucilem w niego czyms (pilka!) zeby zobaczyc ile HP ma.

Autor:  zaboleq [ 15 lip 2011, 08:16 ]
Tytuł: 

A co wy wszyscy na permdeath gracie moze :D??

Autor:  WithnesS [ 15 lip 2011, 08:50 ]
Tytuł: 

zaboleq napisał(a):
A co wy wszyscy na permdeath gracie moze :D??


Tylko tak się gra w roguelike, tbh.
I nie unoszę się żadnym elitismem i "jesteosom" typowym dlatego forum. Poprostu Roguelike = Permadeath, tak samo jak FPP = Celownik na środku ekranu. To coś, co po prostu idzie w parze. Od zawsze.

Autor:  Arturnik [ 15 lip 2011, 09:35 ]
Tytuł: 

Jako noob w roguelikach też gram permadeath, tylko jak zdechne to musze zrobić sobie kilkugodzinną przerwę żeby ochłonąć bo tym levelem 1 mozna po pewnym czasie rzygac :<

Autor:  Dana [ 15 lip 2011, 10:27 ]
Tytuł: 

No właśnie, jak są literki i czarne tło to replayablity jest większe.

Mogliby losowo ustawiać tilesety i potworki.

Autor:  zaboleq [ 15 lip 2011, 10:28 ]
Tytuł: 

Jak tam wolicie, ja gram for fun i za pierwszym czy 6 razem na pewno permadeath nie wlacze bo po co mam sie wkurwiac :E?? Moze jak obcykam jakis znosny build etc to owszem ale poki co, napotkalem 3x monster zoo i za pierwszym razem w korytarzu ujebalem, ale na 3 lvl podziemi juz dziny mnie rozjebaly z tego zoo. Przydala by sie lepsza bron...

Kim gracie i jaki lvl macie??

Autor:  Keii [ 15 lip 2011, 11:03 ]
Tytuł: 

Update:
Cytuj:
Changelog:

- Fixed: the random crashing bug when fading out audio.
- Fixed: save games getting corrupted when using shield bearer skills
- Fixed: save games getting corrupted when deleting quests
- Fixed: infinite XP trap exploit
- Fixed: infinite gold trap exploit
- Upgraded the soundtrack to the latest mastered version

Autor:  tomugeen [ 15 lip 2011, 11:12 ]
Tytuł: 

Nom, gra przycinala po zakonczeniu sciezki soundtracku, ale i tak juz mnie muzyka znudzila.
Dla odschoolowego klimatu odpalilem do tego Crystal Castles i Bondage Fairies :F

Strona 1 z 3 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team