MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Grimlands - PostApo MMO Shooter
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=39414
Strona 1 z 2

Autor:  Kabraxis [ 13 sie 2011, 16:35 ]
Tytuł:  Grimlands - PostApo MMO Shooter

Gameplay trailer: http://www.youtube.com/watch?v=mRQFru04XaU

Tyle wiem ze gra ma byc darmowa i premiera moze w tym roku. Ma byc pokazana na targach. Wyglada w miare fajnie, takie Fallen Earth tylko bardziej kolorowe. : ) Odbior trailera psuja troche rozowe shouldery tego kolezki co sie pojawia pare razy. :)

Spis features ze strony glownej http://grimlands.gamigo.com/
(pogrubienie moje)
Cytuj:
Dynamic gameworld
Flexible skill system
Comprehensive crafting system
Intelligent enemies
modifiable vehicles
Wide-ranging PvP features


ta.... juz to widze. :)

Autor:  mrynar [ 13 sie 2011, 16:47 ]
Tytuł: 

Teren zrobiony fajnie (mocno przypomina FE), ale postaci poruszaja sie jakos tak koslawo troche...

Autor:  tomugeen [ 13 sie 2011, 16:59 ]
Tytuł: 

Postapokaliptyczne kaktusy w dupie.



PS. fix it ;[

Autor:  Highlander [ 13 sie 2011, 17:48 ]
Tytuł: 

postacie poruszaja sie jak zombie małpy. Ale w FE tez za dobrze to to nie wyglada.

epic winem dla mnie byloby mmo przypominajace klimatem i grafika stalkera. Mrok i zlo kuwa.

Autor:  Kabraxis [ 13 sie 2011, 17:52 ]
Tytuł: 

TBH to mogliby wziac Stalkera jedynke, zrobic z tego co tam jest (niewycinajac nic - zostawic frakcje NPC, vendorow, random skrzynie z lootem i "questy") persistent world i wydac jako MMOFPS. Swiat gry jest wystarczalaco duzy na klikuset graczy naraz. Ja bym kupil Day1.

Autor:  Highlander [ 13 sie 2011, 17:57 ]
Tytuł: 

http://stalker-online.su/ hmm
http://blog.stalker-online.co/
http://www.youtube.com/watch?v=A227RWpO ... r_embedded
lyknalbym. lol chyba nawet open beta jest :p

http://translate.google.com/translate?h ... -online.su

btw. w ktorums ze stalkerow byl coop?

Autor:  Pocieszny [ 14 sie 2011, 08:04 ]
Tytuł: 

W zadnym nie bylo Copa . 1,clear Sky , Pyrpec > wszystkie 100% SP

Autor:  aLtar [ 5 paź 2011, 12:28 ]
Tytuł: 

Kabraxis napisał(a):
TBH to mogliby wziac Stalkera jedynke, zrobic z tego co tam jest (niewycinajac nic - zostawic frakcje NPC, vendorow, random skrzynie z lootem i "questy") persistent world i wydac jako MMOFPS. Swiat gry jest wystarczalaco duzy na klikuset graczy naraz. Ja bym kupil Day1.

Odpada na starcie. Grales w SoC MP? Spread i recoil w vanilli jest tragiczny. Biorac pod uwage jak nie wiele poprawiony zostal w CS/CoP, to na taki grywalny na poziomie moda Oblivion Lost bym nie liczyl.

Autor:  manzana [ 15 mar 2012, 15:01 ]
Tytuł: 

Ja jestem na tak, choć po gamigo można się wszystkiego spodziewać. Na razie shooter jest w cbt, ale jak wejdzie w otwarte testy to chętnie rzucę okiem.


___________________
Westeros - tutaj wszystko ma swoją cenę.

Autor:  Highlander [ 7 kwi 2012, 09:08 ]
Tytuł: 

http://www.gram.pl/art_9grgHO6_Grimland ... iecie.html

Autor:  iniside [ 7 kwi 2012, 11:56 ]
Tytuł: 

W wywiadzie powiedzieli, ze bedzie skill-based. Z deka fail. Bo najpewniej bedzie to premiowac zapuszczanie botow zeby nam ladnie skilowały :roll:

No ale pozatym to moze byc fajne.

Autor:  mark24bis [ 7 kwi 2012, 12:15 ]
Tytuł: 

Filmik wygląda beznadziejne za to co to mówią twórcy brzmi całkiem niezle.
Dla mnie skill-based to plus. Itemizacja głównie z craftingu też plus.

Największe anse mam do systemu mikropłatności. No i ciekawe czy gra kiedykolwiek wyjdzie - z tego co piszą - projekt rozpoczęty 7 lat temu, niby od dwóch lat mocno nad nim siedzą. Imho zdecydowanie za długo to trwa.

Autor:  Highlander [ 7 kwi 2012, 12:17 ]
Tytuł: 

Mówiąc o PvP naturalnym pytaniem pozostaje kwestia łączenia się graczy w zorganizowane grupy.

G.K.: Dla wykorzystania w pełni możliwości jakie oferuje Grimlands, zakładanie klanów będzie niezbędne. Dla zorganizowanych graczy dostępne będą takie opcje jak PCT - Player Controlled Town i PVP World Objective. Będą one w dynamiczny sposób wpływać zarówno na relacje między klanami, siłę oraz wpływy, jak i ekonomię gry.

Mógłbyś wyjaśnić na czym one będą polegać?

K.R.: PvP World Objective są to punkty rozłożone po całym obszarze świata, specjalne lokacje przeznaczone do zdobywania przez klany. W momencie przejęcia, na mapie pokazuje się obszar, który jest kontrolowany przez dany klan. W tej strefie wszyscy gracze należący do władającego tym terenem klanu mają dodatkowe perki i bonusy czy też pozyskują więcej surowców ze scavengingu.

G.K.: Natomiast PCT to ostatnie duże funkcjonujące miasta na obszarze dostępnym dla graczy, będące integralną częścią gameplayowej infrastruktury świata gry. Będą one zarządzane przez klany. Przejęcie kontroli nad taka lokacją nie będzie proste, wymagać będzie bowiem odpowiedniej ilości członków klanu, jak i zebrania przez nich znacznych zasobów surowców oraz pokonania członków klanu aktualnie władającego danym PCT. Miasta te oferować będą graczom ogromne możliwości. Będą oni mogli wykupywać własne apartamenty w budynkach mieszkalnych, trenować niektóre skille w miejscach takich jak Gym czy Library. Zyskają również otwarty dostęp do warsztatów samochodowych, areny czy Med Center. Dodatkowo wystarczająco potężne klany będą mogły rozbudowywać konkretne budynki w celu odblokowania nowych bonusów. Zarządzający klan będzie miał również wpływ na ceny u vendorów występujących na terenie miasta. PCT będą bardzo cennymi atutami w rekach zorganizowanych graczy, dzięki czemu walka o nie będzie bardzo emocjonująca.

Autor:  Mark24 [ 8 kwi 2012, 19:18 ]
Tytuł: 

PvP World Objective są to punkty rozłożone po całym obszarze świata, specjalne lokacje przeznaczone do zdobywania przez klany. W momencie przejęcia, na mapie pokazuje się obszar, który jest kontrolowany przez dany klan. W tej strefie wszyscy gracze należący do władającego tym terenem klanu mają dodatkowe perki i bonusy czy też pozyskują więcej surowców ze scavengingu.

to jest kopia systemu z AO :)

Autor:  Highlander [ 8 kwi 2012, 19:56 ]
Tytuł: 

heh, naprawde nie oczekuje innowacji (w sensie nie jest to konieczne by bylo ok), wielu ludzi osiagnelo sukces powielajac pomysl dodajac cos od siebie lub ulepszajac...

wrociles na stare smieci? ;)

Autor:  Highlander [ 23 maja 2012, 16:17 ]
Tytuł:  Re: Grimlands - PostApo MMO Shooter

Cytuj:
Hello,

You signed up for Grimlands with your gamigo account ....

Your account was just activated - you're all set to start playing!

Your username in the game is ....
If you haven't downloaded Grimlands yet, you can do so here: link


urra

Autor:  Highlander [ 2 cze 2012, 23:37 ]
Tytuł:  Re: Grimlands - PostApo MMO Shooter

wlaczylem i wylaczylem, oczojebna grafa, jak na razie grac sie nie da imo.

Autor:  Lowell [ 8 sie 2012, 10:25 ]
Tytuł:  Re: Grimlands - PostApo MMO Shooter

Parę dni temu wyszedł nowy klient do Grimlands. Nieco lepiej to już wygląda ale mimo wszystko niestety jak dla mnie dalej tytuł nie jest grywalny. :/

Autor:  Isengrim [ 22 mar 2013, 15:19 ]
Tytuł:  Re: Grimlands - PostApo MMO Shooter

Cytuj:
Dear Community,

the intensified focus on publishing and distribution and reduction of high-risk development projects has been pushed further forward. With this in mind the decision has been made not to proceed with the development of the MMORPG, Grimlands. We are deeply saddened that this step had to be taken, as we would have loved to present you the world of Grimlands.

Your Grimlands Team

http://www.facebook.com/Grimlands
Było i się skończyło.

Autor:  Isengrim [ 23 kwi 2013, 00:14 ]
Tytuł:  Re: Grimlands - PostApo MMO Shooter

Cytuj:
Dear backers,

today we have to announce the early end of our KS campaign. However, while we were not able to get close to our funding goal, the campaign was a partial success: We have been contacted by several investors and are in active discussions to finish the game with them. This would not have been possible without this campaign and without your support! Of course we will keep you up to date on any development!

We want to say a big thank you for your trust and hope that we will see you again some time... in Grimlands!

Your Grimlands team

:wink:

Strona 1 z 2 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team