mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1747 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 81, 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88  Następna strona
Autor Wiadomość
*

Posty: 6153
Dołączył(a): 23.04.2008
Offline
PostNapisane: 2 mar 2014, 01:42 
Cytuj  
Fallen Enchantress: Legendary Heroes 1.6 changelog
http://forums.elementalgame.com/451979/page/1/

*

Posty: 6153
Dołączył(a): 23.04.2008
Offline
PostNapisane: 6 mar 2014, 15:59 
Cytuj  
Elemental Status: March 2014
http://forums.elementalgame.com/452256/page/1/

Dobre niusy:
-nowy dlc
-duży patch FE LH 2.0 za friko !
-Krasnoludy!!! i chyba elfy?

Ewidentnie chcą powalczyć z AoW 3, Warlockiem 2, Endless Fantasy i Worlds of Magic o palmę pierszeństwa.

***
Avatar użytkownika

Posty: 17532
Dołączył(a): 24.02.2004
Offline
PostNapisane: 6 mar 2014, 17:51 
Cytuj  
Omg - patch za friko. Nie spodziewałem się takiej hojności.


_________________
psn

***
Avatar użytkownika

Posty: 17021
Dołączył(a): 21.11.2001
Offline
PostNapisane: 6 mar 2014, 17:53 
Cytuj  
W dzisiejszych czasach masz prawo się dziwić ;-)

*

Posty: 6153
Dołączył(a): 23.04.2008
Offline
PostNapisane: 6 mar 2014, 18:05 
Cytuj  
Wskażcie grę do której wyszedł duży update za friko( nie łata)? Wszyscy sraja płatnymi updejtami w postaci dlc. Gdybyście przeczytali to wpierw wychodzi 1.6, później dlc, a następnie 2.0, który w istotny sposób zmieni grę. Nie wiem czemu szydzicie?

***
Avatar użytkownika

Posty: 17021
Dołączył(a): 21.11.2001
Offline
PostNapisane: 6 mar 2014, 18:13 
Cytuj  
Ale po co się napinasz, nie szydzę tylko odbijam piłeczkę do ironii Deshrooma a z Tobą się zgadzam.

******
Avatar użytkownika

Posty: 4646
Dołączył(a): 31.01.2006
Offline
PostNapisane: 6 mar 2014, 19:04 
Cytuj  
warhameron napisał(a):
Wskażcie grę do której wyszedł duży update za friko( nie łata)? Wszyscy sraja płatnymi updejtami w postaci dlc. Gdybyście przeczytali to wpierw wychodzi 1.6, później dlc, a następnie 2.0, który w istotny sposób zmieni grę. Nie wiem czemu szydzicie?

Dota 2, TF2, CS, Terraria to tak na szybko co sobie przypomnialem :D


_________________
Once upon a time games was fun and too quickly became about winning, being the best or leveling up to get sick loot. Screw that... it is the time to have fun. - Day9

*

Posty: 6153
Dołączył(a): 23.04.2008
Offline
PostNapisane: 6 mar 2014, 19:08 
Cytuj  
JA miałem na myśli jednak ten niszowy gatunek turowych strategii fantasy /rpg. I w porównaniu do Valve-> SD ma hujowo mało kasy na inwestowanie w produkt, na którym kokosów już nie zarobią. Po prawdzie były tylko ploty, że wyjdzie 1.6 i sądziłem, że już olali FE LH, a tu miła niespodzianka bo jednak wyjdą updejty i dlc.

***
Avatar użytkownika

Posty: 17532
Dołączył(a): 24.02.2004
Offline
PostNapisane: 6 mar 2014, 20:09 
Cytuj  
W gry Valve można grać 10 lat, Stardock co pół roku proponuje olanie bieżącego tytułu żeby grać w lepszy.
Chyba lepiej rozwijać i sprzedawać podstawki i dlc niż ciągle robić nowe gry.


_________________
psn

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 6 mar 2014, 20:34 
Cytuj  
Ravushimo napisał(a):
Dota 2, TF2, CS, Terraria to tak na szybko co sobie przypomnialem :D


w CSGO od czasu do czasu chyba robia te map packi? Ale nie są czesto i kosztuja grosze. I nie wiem czy pozniej i tak nie sa za friko. Ale tez nie ma kompletnie potrzeby kupowania ich.


_________________
.

******
Avatar użytkownika

Posty: 4646
Dołączył(a): 31.01.2006
Offline
PostNapisane: 6 mar 2014, 20:38 
Cytuj  
warhameron napisał(a):
JA miałem na myśli jednak ten niszowy gatunek turowych strategii fantasy /rpg. I w porównaniu do Valve-> SD ma hujowo mało kasy na inwestowanie w produkt, na którym kokosów już nie zarobią. Po prawdzie były tylko ploty, że wyjdzie 1.6 i sądziłem, że już olali FE LH, a tu miła niespodzianka bo jednak wyjdą updejty i dlc.

Wymyslasz juz :P gdyby Stardock porzucil LH niedlugo po premierze to prawdopodobnie mogli by juz darowac sobie robienie gier po failach z ich strony. Zeby nie bylo, zajebiscie ze wydaja free content, ale tez nie przesadzaj, wsrod niezaleznych developerow to jest akurat w miare normalne (np. GGG czy Mojang), to ze EA czy Activision ma wyjebane na fanow to wiadomo przeciez nie od dzisiaj.


_________________
Once upon a time games was fun and too quickly became about winning, being the best or leveling up to get sick loot. Screw that... it is the time to have fun. - Day9

*

Posty: 6153
Dołączył(a): 23.04.2008
Offline
PostNapisane: 20 mar 2014, 12:51 
Cytuj  
http://forums.elementalgame.com/452256/page/5/#replies

War of Magic (which failed)

Could build cities anywhere
Global food
Per Caster mana
Cities grew based on housing which consumed global food
Dynasties (the player had children who could then have children and so on)
Spells tied to what the player researched
Tech Tree
Turn-based tactical combat
Leveling up provided points to boost stats in champions
Champions found on the map
5 different tech trees.
Techs provided gear which were used to design units
Two races: Men and Fallen
Player starts out as lone wizard
Sovereign is on the map as a unit.
Complex but tedious quests
Sophisticated but buggy diplomacy
Snaking cities take over map
Lots of equally kingdoms to be friends with

Why it failed: Buggy on release and none of the systems meshed well together.

Fallen Enchantress / Legendary Heroes (which was successful)

Cities could only be founded on fertile tiles
Local food
Global mana
Cities grew based on local food availability
Wild Lands
Initiative-based tactical combat
Spells tied to what champions the player recruited
Champion classes had their own level tree
Champions earned through fame
3 different tech trees
Players designed units with gear and special abilities
Several races, each with unique abilities but visually similar
Player starts out as a small group
Sovereign is on the map as a unit
Complex but tedious quests
Simple diplomacy
Cities claim multiple tiles with buildings but are generally smaller.
Lots of equally powerful kingdoms to be friends with.

Why it succeeded: Derek "Kael" Paxton designed a game where the mechanics played together coherently.
Future sequels: There will never be a Fallen Enchantress II, we would need a different name.

<E15> thoughts:

Cities can only be founded on fertile tiles
Food is local, directly matches population growth
New global resource: Logistics, controls # of units player can have
Logistics is generated by cities choosing to sacrifice food to convert it to logistics
Global mana generated by shards only
Wild Lands
Initiative-based combat
Champions have special abilities but no spell books
Spells tied to what spell books players choose at start of game and are learned via Lore
Lore is generated by sacrificing mana production into lore
Radically different races in the world (visually)
No unit design
Asymetric enemy to allow both sides to do terrible, game unbalancing things to one another
Crafting
Player starts out powerful with the Forge of the Overlord and a powerful city
Customization of your sovereign determines a lot of how the game will go but the sovereign is not a unit on the map
Sovereign will increasingly be able to cast spells in remote battles as the game progresses
Lots of simpler quests designed with multiple endings to give different player options
No diplomacy with primary enemy (unless becoming their slave constitutes diplomacy).
Cities use 1 tile on the map but cities claim additional resources from adjacent tiles as they grow.
The enemy has already killed and/or enslaved all your friends. Only vassals remain.

Why we're excited: Much more emphasis on magic, hero leveling, uniqueness, and finding a way to have our toys without worrying so much about balance (oh no, we have to make it so you can't do X because it would mess up the AI...). Lots more ways to play. Beta ETA: Summer.


Wygląda na to, że planują rozwijać FE LH przynajmniej do 2015 i wypuścić nową grę w universum Elementala, ale pod inną nazwą. Ciekawe dla kogo będzie beta ?

*

Posty: 6153
Dołączył(a): 23.04.2008
Offline
PostNapisane: 8 kwi 2014, 23:00 
Cytuj  
Dla tych co chcą wrócić lub zaczynają grać , kilka tipsów z zakresu dlc i modów:


Jeśli gra wyda ci się za łatwa to konieczne będą mody poprawiające AI:

[eMod][LH] AI Plus By DsRaider
- This Mod introduces a few changes to the AI, with the goal of making it more competitive.

lub

AI Enhancements [Up to 8 files]
- Adds 11 difficulty levels and modifies many AIPriorities.

W CoS modzie AI jest poprawione, ale głównie moder skupił się na nowych jednostkach (niektóre monstra mogą być wyzwaniem przy pierwszym spotkaniu).

Zalecam grę na czelendżu (AI najlepiej niby wykorzystuje swoje zasoby, bez bonusów), jak będzie za łatwo/trudno to poziom niżej/wyżej.


DLC
Warte zakupu są , tylko dwa dlc moim zdaniem: Quest Pack i The Dead World. Loot Pack wnosi , tylko 30 czy 50 nowych itemów (w tym różowy kucyk, lizak lolipop, i królicze kapcie<- niby chcieli wnieść trochę beki, ale totalnie rozwalają klimat gry). Map pack jest totalnie opcjonalny. Dochodzą nowe mapy (5) z czego jedna jest totalnym Hardcorem (wszystkie wildlandy na mapce, na poziome hard i w górę podobno jest ostra jazda).



Jeśli kupować dlc to wpierw Quest Pack (najciekawszy dlc i dopracowany, z The Dead World nadal występuje jakiś mały upierdliwy bug z rozrostem miast undeadów pod kontrolą AI-> jest 1 or 2 mody, które to poprawiają -> Improved Undead (Requires "The Dead World" DLC Content). Dlc ma mieć poprawkę w 1.6.


Z modów do zmiany textur używam MEGA pack textures, animations and sounds for LH ( mod jest w 3 lub 4 częściach. Ja używałem jak się nie mylę tylko do textur).

Kiedyś używałem również Triglav National Park (terrain+trees textures), ale ten pierwszy bardziej mi pasuje. Nie da się używać tych dwóch modów razem (gryzą się wspólne pliki). Aby przetestować 2 mod wpierw trzeba całkowicie wywalić pierwszy mod (gdybyś testował). Do obu są ss na nexusie, więc można sprawdzić czego się można spodziewać.


Z innych modów polecam Children of Storm (poczytaj wiki na temat tego moda, co daje, co zmienia itp). Z czasem, gdy już go ograsz, warto dodawać inne mody (dodające, itemy, championów, questy, pancerze, rasy itp)

NP:
[eMod][LH] Armor Visuals By DsRaider
- This Mod makes adjustments to the visual appearance of various armors for various races.

[eMOD] Demons and Wizards - Summoning Mod By abob101 (jak lubisz summony :P )
- This mod introduces a new path, Path of the Summoner, and modifies the Mage path by removing most of the Summons abilities and replacing them with other abilities. This means that there are now two distinct paths for spellcasting types. Also, summons have been reworked, so that Summons are now 'stackable' to allow for multiple units of the same type, with the total number of Summons allowed being determined by how big the 'Summoning Pool' is. Other changes as well, see thread for details.

Co do innych modów, to warto poczytać i po testować (95% z nich działa z COS modem) http://forums.elementalgame.com/446461

Nie odpalajcie 10 + modów na raz! Wpierw np: COS mod z Mega packiem + AI Plus (jak będzie za łatwa gra).

Po paru grach, jak zechcecie nowej klasy to np: Demons and Wizards - Summoning Mod (Jest też Ranger na nexusie i obecnie w becie Paladyn->http://forums.elementalgame.com/453395) Jak będziecie czuć niedosyt danego aspektu w grze, to przeszukajcie listę modów i dodawajcie te , które was zainteresują (dodające questy, championów, itemy itp)


W tym miesiącu wyjdzie 1.6 patch (oraz nowe dlc prawdopodobnie z nową frakcją:krasnoludami): http://forums.elementalgame.com/451979 więc mody pod 1.5, mogą dostarczyć pewne drobne błędy z 1.6 (jak wyjdzie). Na całe szczęście większość modów jest aktualizowana i po paru/parunastu dniach z reguły jest nowa wersja moda.

***
Avatar użytkownika

Posty: 17021
Dołączył(a): 21.11.2001
Offline
PostNapisane: 9 kwi 2014, 14:36 
Cytuj  
Ma ktoś wystawić .zip z MEGA pack textures, animations and sounds for LH bo na nexus nie działa link :(

*

Posty: 6153
Dołączył(a): 23.04.2008
Offline
PostNapisane: 9 kwi 2014, 14:56 
Cytuj  
Oyci3C napisał(a):
Ma ktoś wystawić .zip z MEGA pack textures, animations and sounds for LH bo na nexus nie działa link :(


Kurde zonk. Koleś usunął moda z nexusa, a ja mam tylko wrzuconego z innymi modami do katalogu (nie idzie tego wysupłać)

***
Avatar użytkownika

Posty: 17021
Dołączył(a): 21.11.2001
Offline
PostNapisane: 9 kwi 2014, 14:58 
Cytuj  
Można to dorwać gdzieś indziej?

*

Posty: 6153
Dołączył(a): 23.04.2008
Offline
PostNapisane: 9 kwi 2014, 15:04 
Cytuj  
hmm
http://www.nexusmods.com/fallenenchantress/mods/1877/?

Pojawił się ponownie or to inna wersja


I pamiętać należy o włączeniu w opcjach use mods +restart.

****

Posty: 1554
Dołączył(a): 22.01.2006
Offline
PostNapisane: 9 kwi 2014, 17:48 
Cytuj  
Powiedz lepiej War... jak tam z nową łatką :]


_________________
"Są dwie rzeczy bezgraniczne: wszechświat i Ludzka głupota, co do wszechświata nie jestem pewien" A. Einstein

*

Posty: 6153
Dołączył(a): 23.04.2008
Offline
PostNapisane: 9 kwi 2014, 23:33 
Cytuj  
W ciągu tygodnia zapewne. Możliwe , że się pojawi jako beta, a parę dni później dla wszystkich.

*

Posty: 6153
Dołączył(a): 23.04.2008
Offline
PostNapisane: 12 kwi 2014, 05:59 
Cytuj  
Oto co wyjdzie do LH w niedalekiej przyszłości:

1. Leader's Pack DLC (previously referred to as Spouses Pack) release date is ~April 24th

2. LH 1.7 likely in June, some AI tweaks, pathfinding, eye candy fixes, diplomacy tweaks

3.Expanded Worlds DLC (new map stamps and new tactical battle maps) target date is ~June

4.LH 2.0 likely next Fall, widespread changes to gameplay based on what we know now

5.Equipment DLC (new equipment for customizing your units, more traits) this Fall

http://forums.elementalgame.com/452256/page/7/#replies

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1747 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 81, 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.