MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Elemental Fallen Enchantress
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=40258
Strona 1 z 88

Autor:  warhameron [ 20 sty 2012, 22:41 ]
Tytuł:  Elemental Fallen Enchantress

Kod zniżkowy na zukupy w stardock.com ważny do końca marca tego roku :

Coupon Code: SURVEY2011
Shop at Stardock.com. Expires on March 31, 2012.







Bedę wrzucać w tym temacie co ciekawsze screeny z gry:

Obrazek

Uploaded with ImageShack.us

Obrazek

Uploaded with ImageShack.us

Obrazek

Uploaded with ImageShack.us

Obrazek

Uploaded with ImageShack.us

Obrazek

Uploaded with ImageShack.us

Autor:  Mendol [ 20 sty 2012, 22:42 ]
Tytuł: 

lepiej bete daj :)

Autor:  Highlander [ 20 sty 2012, 23:04 ]
Tytuł: 

a co jest w tym takiego super w porownaniu do poprzedniej czesci? btw. czy to dodatek czy samodzielna gra?

Autor:  warhameron [ 20 sty 2012, 23:13 ]
Tytuł: 

To jest samodzielna gra, od wom sie odcinają i przyznają do porażki. Dlatego każdy kto kupił w pre orderze dostanie tą i next grę za free. Ci co kupili w 2010 wom, FE dostna też za friko. Reszta dostanie upust 10-20 $ na zakup FE (jeśli kupili lub kupią wom).

W 1 screenie co jest zajebistego ? Chciałem pokazac ,że bitwy wygladają teraz tak jak mniej więcej w MoM ie. Hordy przeciwników, w przeciwieństwie do wom, gdzie z reguły było ich paru parunastu i z reguły byli podobni do siebie or identyko.(oczywiście na starcie walczymy z reguły z małymi grupami) Fun zaczyna sie po 20-25 levelu.(4-5 poziom questów) Walki takie jak na tym screenie są np 2 pod rząd(2 armia jest silniejsza np z jakimś bohaterem)

2 screen lev up wybieramy 1 opcje z 5 (na 2 lev jest wybór ściezki taki lepszy trait, next wybór jest chyba koło 15-20 lev. Przy next levup jest wybór 1 z 5 traitów i tu co ciekawe jest full random co się nam pokaże (do wyboru) sa traity common, uncommon i rare).

3 screen to okno postaci (na poczatku za dużo itemków się nie ma,ale w okolicach 20--30 lev nosi się ze sobą i na handel z 30-50 itemków. Każdy item mozna sprzedać w sklepie or przekazać naszym podwładnym (chempionom). Itemów narazie spotkałem 3 rodzaje(szare>najgorsze> pomarańczowe>czerwone ,ale mozliwe ,że jest ich więcej(5). Itemy craftowane w questach tez sa chyba szare, ale dużo ciekawsze od tych znajdowanych czy kupionych. Szare są chyba tez itemy magiczne do kupienia w sklepie po odblokowaniu "drzewka". Prawdopodobnie uporządkuja to w wersji końcowej.

4 screen random koks (trafil mi się na starcie uber killer z zatrutym sztylecikiem, no i wygląda uber ! )

5 Jedna z początkowych random enemy monster group (pojechali mnie , ledwo zadrapałem). Co ciekawe po przegranej walce musimy odpocząć(od kilku do kilkudziesięciu tur), ponieważ otrzymujemy ranę : rozcięta brew i stracone ucho> mniejsze pole widzenia. Zraniona prawa ręka> nie powalczymy bronią(lewa nie utzrymamy tarczy or 2 raka). za te wszystkie smaczki prawdopodobnie odpowiada Derek Paxton (autor moda fall from Heaven do civ IV) Jeśli chodzi o random monstra: obecnie mają oni swoje obozy i jesli ich sie szybko nie wytnie wpień co naście tur wysyłają armię (od kilku do kilkudziesieciu przeciwników o różnym poziomie np: bandyci z palkami/mieczami+lepsi z łukami oraz psy w jednej armi). Za którymś zaczynaniem koło mego miasta były 4 takie obozy, po paru turach z każdego wyszedł komitet powitalny, skończyło sie tak ,że musialem non stop siedzieć w mieście i się bronić, a w przerwach lizac rany /dozbrajac się i produkowac nowe jednostki w miejsce straconych. Każde miasto wystawia teraz 2 oddziały milicji(co lev jest upgrejd ilosciowy i jakościowy) + można zwiekszać ich jakoś(odzialów w mieście dzieki obronnym fortyfikacjom(mury, zamek, zbrojownia itp)

Autor:  Highlander [ 20 sty 2012, 23:30 ]
Tytuł: 

no zauwazylem tę zmiane akurat. W sumie chodzilo mi co w tym bedzie zajebistego w stosunku do wom? bugless? ;)

Autor:  warhameron [ 20 sty 2012, 23:46 ]
Tytuł: 

Bugów jest mniej w porównaniu do skończonego wom a. Ale część bugów tylko irytuje( po któryms save/load tracę efekty audio, różne artefakty graficzne na fog of war). Najbardziej wnerwiają crashe po uber bitwie ( zapchana pamięć). O ile wczoraj miałem 2 crashe na łącznie 8-9 godz gry to dziś na wyższym poziomie/wiekszej mapie/wiekszej ilości przeciwników w ciągu paru godz z 6 wywaleń na desktop. Ale to beta zresztą zapowiedzieli ,że będą crashe i po to ta beta jest, aby im zapobiec w wersji finalnej. Widzę ,że nawet sceptykom gra sie podoba i wiekszosc testerów raportuje i opisuje bugi crashe itp. Na razie jestem zachwycony ta grą. W zalezności chyba od mapy/poziomu trudności i frakcji jest wystepowanie konkrenych przeciwników.(np: widziałem rózne potwory/demony czy cus takiego czego w swoich grach nie spotkałem) Mam nadzieje ,że to zmienią bo czym więcej rożnorodnosci tym lepiej.

Dodam ,że każdy atak specjalny(skill) czy czar ma teraz inny efect/animacje (w wom wszystko bylo na jedno kopyto). Czarów jest multum (wiekszosci nie użyłem jeszcze>narazie bawilem się tylko death i fire szkolami) Potęzne czary kastuje sie przynajmniej 1 turę(fireball), jak ktoś hitnie castera to po czarze.

FE od WOM różni przedewszystkim grywlność i radocha z gry.

Autor:  Perrin [ 21 sty 2012, 07:33 ]
Tytuł: 

No, z tą grywalnością coś jest, bo w betę łącznie grałem dłużej (od 19 stycznia do teraz) niż w WoMa od czasów premiery. Świetna zabawa, przypomina się stary dobry MoM.

Autor:  warhameron [ 21 sty 2012, 11:33 ]
Tytuł: 

Potwierdzam przegrałem z 20 godz + do tej pory i ciągle jest radocha (pomimo niezbalansowania jednostek i chempionów, a jak to poprawią to u ja jebie> grywalnośc bedzie taka jak w mom czy age of wonders)

Niby najwiekszej tajnej broni nie będziemy testować> kampania. Za fabułe odpowiedzialny jest jakiś autor ksiażek fantasy+ frogboy, a za grywalność jej odpowiada Derek Paxton ! Jak będzie prezentować poziom age of wonders to będę content.(kampania)

Autor:  Highlander [ 21 sty 2012, 13:13 ]
Tytuł: 

a jak z poziomem trudnosci? trudno czy easy mode, czy akurat ;)

Autor:  Arturnik [ 21 sty 2012, 13:20 ]
Tytuł: 

A jest moze to?
Obrazek

Autor:  warhameron [ 21 sty 2012, 13:54 ]
Tytuł:  .

Poziomy trudności początkowe do normal są za łatwe(łącznie 7 poziomów), ale po normal sa jeszcze 3 :challenging (obecnie gram na tym poziomie i jest trudnij niż na normalu), hard oraz ridiculous. Dodatkowo jest opcja monster frequency, magic frequency oraz resource frequency (po 3 poziomy). Na na maxa hardcorze gine po nastu turach, zdazało sie ,że nawet nie postawilem miasta i zgon. Trzeba się bawic w zaczynanie (aż dostanie ciekawy teren z polami do zlootowania, czempem do przyłaczenia, złóżami polem uprawnym itp). Postawienie głównego miastu w kiepskim miejsu na hardcorowych ustawieniach to utrudnienie sobie rozgrywki jeszcze bardziej. Nie wiem czy da się cos zdzialac w późniejszej grze(jak mamy 7 przeciwników>frakcji na karku + random armie potworów). Dziś z ciekawości ustawie all na hardcore i zdam wam relecje.



Co do obrazka w grze obecnie nie ma turtle ridersów :D w modzie do ewom były nacja lizardmenów i u nich chyba cos takiego było. Ale jeśli ci chodzi czy są jednostki typu jazda na nietypowych moutach to są. Na razie zwykle konie, wargi, jakies jaszczury/draki(tylko npc hirki do przyłączenia, ja nie mogłem wyprodukowac). Widziałem screena z jeźdzcem na wielgachnym pajaku, ale byl on z wczesnej bety i nie wiem czy są obecnie one w grze. Teoretycznie są w grze po pokonaniu obronców jaskinie groty legowiska z smokami jaszczurami drake ami itp które daja albo takie jednostki do produkcji w miescie obok or takie mounty(or obie mozliwosci). Aby moc z tego skorzystać trza wziąść na starcie traita(przy budowaniu nowego bohatera) serpent pact trait oraz poźniej odblokowac w drzewku chyba magii odpowiednią technologię. problem w tym ,że to end game owa technologia i gre na normalu skonczyłem zanim wynalazlem tego techa. Akurat w tamtej grze postawilem na rozwoj miasta/ekonommi oraz wojska(związane z tym techologie), magie do połowy rozwinolem(techologie).

Dodam ,że zwyciestwo mozna osiągnac poprzez dyplomacje(nie przepadam), podbój (miodzio) poprzez jakiś tam ultimate czar oraz endgameowy quest. Troche kicha, że po np zrobienie tego questa jestkoniec gry( screen koncowy/animacja) a na nim jeszcze mi wyskoczyły itemy po pokonaniu uber armii a tu koniec. (teoretycznie trza odznaczyc ta opcjei po zrobieniu tego q gramy dalej, ale nie stestowalem)



Poziom trudności: ridiculous + wszystkie inne opcje na maxa.

Moja armia(jedyna)
Obrazek

Uploaded with ImageShack.us

Armie przeciwników:
Obrazek

Uploaded with ImageShack.us

Obrazek

Uploaded with ImageShack.us

Nie wiem czy dam rade nastukać random grupy + jednoczesnie walczyć z jedna frakcją( jesli zaatakuja dwie, albo w trakcie konfliktu 2 napadnie to na bank przechlane).

Poczatek miałem idealny champ do przylaczenia od razu kilka itemków leżących na ziemi + ubitych pare grupek mobków. Ale po którejs turze wszystkie grupy nie ubite podwoiły lub nawet potroiły swoja objętość.

W każdym bądź razie na tym poziomie trudnosci gra bedzie trudna ( co dwie walki musze sie cofnąc do miasta, aby zregenerowć odziały). Gdybym dostał traita healer to by sie poprawila sytuacja,ale narazie bez szczęścia.


Wild lands i koksy:
Obrazek

Uploaded with ImageShack.us

Obrazek

Uploaded with ImageShack.us

2 filmiki z gry:
http://www.livestream.com/spleendamage

Pajaki mounty też są już w grze:
Obrazek

Uploaded with ImageShack.us

Wyszła pierwsza łatka (jak narazie zero crashy)

http://www.livestream.com/sithnewsnetwo ... e483f85ed0


Na najwyższym poziomie trudności jet dla mnie za ciężko, za to grając na hardzie czuje się jakbym grał w mom.(wiekszośc walk jest ciężka, nie raz mnie ratował fart>crit w ostatnim atatku ubijający mobka. Przeciwnicy na tym poziomie trudności zaczeli uzywac magi i skillów>zioniecie smoka, które zabiło mi 3 wypieszczone oddziały mocno mnie zaskoczyło :D. Zauważyłem tez ,że itemy przeciwnicy itp są jakby przypisani losowo tzn w jednej grze trafiaja sie takie itemki w innej(w 5 chyba dopiero zaczeły mi sie trafiac ksiazki z expem i statami). Powoduje to ,że do pewnego stopnia każda gra może być unikalna/inna od poprzedniej. Usuneli pare bugów , pare innych wyszło, ale co najwazniejsze jak narazie nie mam crash y. To czego nie ma w FE a by sie przydało (na hardzie na maxa problem z kasa i budowa(10-30 tur) /utrzymaniem jednostek) to najemnicy oferujący swoje uslugi po tym jak zaczynamy być sławni (MoM). Ale może dodadza taka opcje. Np: za ubicie takiego kosa(screeny wyżej) dostajemy za smoka jego głowę, którą stawiamy w wyznaczonym mieście(łeb wbity na pal) daję to dodatkowe bonusy dla miasta w tym zwieksza sie prestiż(za bohatera i czempów tez jest), więc teoretycznie coś chyba robia w tym kierunku.

Itemsów jest więcej w grze( next tier to bordowe i fioletowe >epix).


6 dzień grania i sądziłem ,że wszystko już widziałem ,a tu niespodzianka nowy wildlands i nowe itemki.Co prawdo to nie rasowy rpg ,ale wygląd itemów, statystki bonusy i jak(itemy) prezentują się na champach naprawdę cieszy oko. W czwartek wychodzi większy patch 0.76 (mam nadzieję ,że jakies nowe rzeczy wrzucą) +next fala invitów do bety.


Wyszedł kolejny patch 0.77 upgrejd AI + inne zmiany. Grywalność x 100% Neutralne mobki jak i inny oponeci na mapie działają znacznie bardziej agresywnie, armie i miasta są atakowane. Champy zostały znerfione teraz trza rozwijac miasta i produkowac armie, bardzo sie zblizyli do mom moim zdaniem.

Autor:  warhameron [ 1 lut 2012, 13:10 ]
Tytuł:  Mody

Zapaleńcy już przerabiają mody pod FE (z wom) :
http://forums.elementalgame.com/416160
http://forums.elementalgame.com/417063

Autor:  zaboleq [ 1 lut 2012, 20:57 ]
Tytuł: 

Co takiego jest złego obecnie w WOM? I dlaczego to ma się udać skoro WOM niby zaliczył klęskę? I dlaczego w sumie zaliczył?

Autor:  warhameron [ 1 lut 2012, 21:42 ]
Tytuł: 

WoM jest po prostu nieskończoną gra pod wieloma względami ( za mało questów, słabe AI, przyrost formy nad terścią w zakresie drzewek techologii oraz w zakresie budowy i rozwoju miast) To by się nawet dało przeźyć (generalnie wyszło parę naprawdę super modów podnoszących grywalność), gdyby nie to ,że gry (na max ustawieniach>ilośc przeciwników neutral mobow eventów itp> nie da się skończyć (ponieważ z powodu ,chyba silnika gry po 300+ turze nastepuje crash nawet na kosmicznych sprzętach. W zakresie walk taktycznych używanie skili (animacja wszystko na jedno kopyto > czary identyko z paroma wyjątkami).

Błąd z powodu braku pamięci (300+ tura) w FE tez jest, ale ma inne objawy> przynajmniej u mnie , nie da się wczytac save z takiej gry (wszystko na maxa ustawieniach). Przy mniejszej ilosći przeciwników i mniejszych ustawieniach jest ok. Frogboy zarzeka się ,że tym razem beta się nie skończy dopóki testerzy nie stwierdzą ,że jest ok. No i wom było mało randomowości (przeciwnicy itemy itp > to co prawda ratowały mody> ale pewnikiem wiekszość ludzi ich nie używała)


W FE w porównaniu do WoM są ogromne różnice. Już na starcie jest dużo więcej questów/ itemów/ przeciwników/technologi. To co mi się bardzo podoba to pelna customizacja i itemizacja chempów jak i jednostek (trochę mniej swobody). Mozliwosć w becie używania innych mountów niż konie i wargi (pajaki, jakieś jaszczury itp) Nie wiem czy to widać na tych screenach czy filmikach, ale nasze odzialy na mapie taktycznej prezentują sie bosko (prawie jak figurki w jakimś bitewniaku> licze ,że moderzy będą działać w tym kierunku).

Wprowadzili motyw w FE ala z Age of wonders ( włazim na pole z jaskinią i mamy random walkę<dość często jest tam taka ekipa,że kończy się wipe m> pelna losowosć /dość często zonk no i nagroda też jest niespodzianką). Co prawda takie motywy działaja tylko na jednym wild lands w innych narazie ten mechanizm nie działa(na bank poprawią bo to sie graczom podoba)

FE ma naprawdę fajną i przyjemną dla ucha muzykę za to spory plus (w wom irytowała po jakiś czasie) No i grafika oraz animacje (użycie skili<każdy skill ma inną animacje> rzucenie czaru<teraz o ile zauważyłem też każdy czar ma innną animacje/efekt>. Fe jest ładnieszcze/ kolorowe / bardziej żywe. (w wom dość spore obszary były po prostu puste i nijakie)

To czego Wom nie miało > rozbudowana itemizacja (5 rodzajów itemów>rarity), poziomy trudności przeciwników (też 5). Plusów jest naprawdę sporo , bete FE w tej wersji przebija kilkurotnie WoM pod wieloma względami. Ale, do skończenia FE jest jeszcze daleko ( muszą poprawić te crashe, AI przeciwników(frakcje) Ai neutrali (obecnie są za agresywne i dają popalić ,ąż za bardzo). Testerzy sugerują ,żeby stworzyć jedno drzewo technologiczne, które może być rozwijane podług widzi mi się gracza(obecnie trzy, które sa zalezne od siebie> nie mozna rozwijać tylko magii trza równomiernie rozwijac technologię , co przekałada się ,że każda gra pod tym wzgledem jest/będzie taka sama)

Zresztą o opiniach/wrażeniach mozna poczytac na forum bety http://forums.elementalgame.com/forum/1010

Dodam ,że wszyscy testerzy sa pod wrażeniem zmian i raczej zaskoczeni pozytywnie (wielu postawiło krzyżyk na FE po WoM). Osobiście chcialbym ,żeby ta betatrwała nawet i 2 lata, ale w zamian chciałbym uber zajebistej gry bijącej MoM ! Szanse naa to są spore ( brak paru rzeczy jakie byly w MoM, może i one zawitaja do FE)

Według Dereka i Frogboya + będzie/będą kamapanie (oficjalne) jak i te tworzone przez graczy (oby był dołączony edytor kampanii).

Co do WoM to tak naprawdę klęski nie zaliczył (zarobic niby zarobili na wom, ale ponieważ opinie były takie , a nie inne a Frogboy sam przyznał ,że popelnil wiele błędów decyzyjnych podczas produkcji (brak kontroli?). Dlatego zdecydowali o zwracaniu kasy or 2 next gry ze świata elemetala za free (next ma byc rasowy rpg).

Jeśli beda rozwijać FE, dodawać więcej losowośći (bez przegięć), które spowodują ,że każda gra/mapa będzie niepowtarzalna (pod wieloma względami) to będzie hicor na 100%

Autor:  warhameron [ 1 lut 2012, 21:43 ]
Tytuł:  *.*

http://forums.elementalgame.com/417166
W next czwartek dostaniem next wersje do testowania beta 1B. Z opisu zapowiada się niezle (nawet grafika arty mają się zmienić ). Jednostki /przeciwnicy mają w końcu umieć rzucać czary (w końcu będzie mozna tworzyć castujące jednostki). Wpuszczenie moderów to też dobry krok (gra w dniu premiero pewnie będzie miała kilka/kilkanaście modów).

I to co ważne czego nigdy nie dali do WoM multiplayer (z czasem).

Derek Paxton dev journal:
http://forums.elementalgame.com/417437
Zapowiedzi zmian są miodzio.
Dochodzą 3 rzeczy z MoM a : craftowane itemy+ upgrejd, magiczne jednostki, rekrutacja neutralnych jednostek (niby można było, ale prawie niemozliwe do zrobienia w obecnej becie or za poźno)

Next beta ma kolejna obsówe, wystartuje w nastepny czwartek:
http://forums.elementalgame.com/417915
Next Thursday, we plan to release BETA 2 which is intended to go out to everyone who purchased Elemental: War of Magic in 2010 plus anyone who has pre-ordered Fallen Enchantress.

Autor:  warhameron [ 25 lut 2012, 15:53 ]
Tytuł: 

Beta 2 wyszła w czwartek i jest urwa zajebioza na maxa( grałem całą noc do białego świtu). Na czelendżu (poziom w sam raz dla średnio zaawansowanych) jest trudno. Teraz trza omijać co niektóre questy/mobki (wręcz trza save/load). W końcu można produkowac casterów (narazie mam tylko takich co trzaskaja fireballami).
Champy sa użyteczne (jako casterzy i support armii, już cięzko zrobic koksa). Obecnia każda porazka daje negatywny trait ( - 25% do expa, - 1 do kondychy dla armii itp). Powoduje to ,że jesli taki czamp zginie naście razy bedzie bardzo nieuzyteczny wręcz szkodzący dla armii , w której jest.

Miodność poszła ostro w górę, sa bardzo blisko MoM i AoW.

To co zmienili z istotnych rzeczy: pole walki jest z dwa razy większe, przeciwnicy uzywają skili i rzucaja czarami jak pojebani :D


Miałem np walkę (atakowałem miasto - 2 czempów 3 x milicja + włócznicy), którą byłem pewnien ,że wygram (przewaga 2 jednostek). I tu ZoNk dostałem wpierdol. A to dlatego ,że przeciwnik (uzywajacy magi ziemi i światła) tak zbufował swoje jednostki, że najgorszy syf>milicja przeszła przez moje jak nóż przez masło. Za drugim podejsciem (tym razem się sam zbufowałem) poszło lepiej ,ale tez przegrałem. Dopiero po mocnym zmodyfikowani armi, dokupieniu sprzętu pokonałem tą obronę (ale i tak połowa moich pupili padła). To był mniej więcej środek gry(rozwój technologiczny), czym dalej jest po prostu coraz ciekawiej. Naprawdę czysty miód. Dodam ,że po jakiś 8 godz gry dałem radę odkryc jakies 15-20 % mapy i tocze wojne z 3 przeciwnikami (1 przeciwnik w trakcie juz mi sie poddał, drugi poprosil o pokój. W kulminacyjnym momencie odpierałem ataki 5 nacji na raz ! ).

Dorzucili do gry nowy typ przeciwnika coś ala gobliny + nowe itemy questy itp. Śmiało mogę stwiedzic ,że jeśli czegoś nie spierdola to będzie hicior bijący wszystkie gry tego typu z ostatnich paru lat.

p.s
Czampów mozna pozyskać robiąc questa (uwolnienie itp) ! (ofc jest masa bugów ,ale nie psuja grywalności)

Autor:  Highlander [ 25 lut 2012, 16:35 ]
Tytuł: 

imo powinni zjechac w dol z cena, to wiecej by zarobili i moze bym obadal ;)

Autor:  sula [ 25 lut 2012, 17:09 ]
Tytuł: 

A ile kosztuję? bo w sumie spoko się zapowiada...

Autor:  warhameron [ 25 lut 2012, 17:25 ]
Tytuł: 

30 or 40$ w preorderze nie jestem pewien. Jest znizka dla posiadaczy wom zarejestrowanych.

https://store.stardock.com/product/ESD-SDE-W017
Wygląda na 35$ mniej więcej ?

Wyszla łatka 0.86 - nowa gre odpaliłem i znowu pod rząd parę zonków (zaczyna mnie to wnerwiać w pozytywnym znaczeniu- trza kombinować> do tej pory stawialem na zasięgowe jednostki:magowie i łucznicy, ale czary guardian wind i mist czy fog
< zwiekszaja armor i zmiejszaja szanse na trafienie z broni zasiegowej w tym czary> powoduja ,że moje zasięgowe jednostki gówno robia i chołota je rozjeźdża(mam nadzieje ,że to bug). Muszę zmienić taktyke i zacząć produkowac czołgi ( koszt rośnie) którę strzelają or calkowice isc w panzer y i robić wszystko opancerzone i cięzko uzbrojone. Ale z 2 strony moje ultra droga armia może zniknac jak trafię na wypasionego maga. Problemem jest uzbieranie odpowiedniej ilości krysztalów i żelaza na wyprodukowanie naprawdę dobrych jednostek. Do wczoraj tanią i dobrą jednostką byłi łucznicy teraz musze kombinować. Sporo zalezy od farta > z czym na mapie na okolo zaczynamy grę. Na stracie jest szansa na questy, za które dostaniemy broń/armor, czempiona, jednostke(ultra przydatne). Też bardzo dużo zalezy jak zdudujemy swojego avatara. Można wybrać np trait bandidt lord i dostać 2 bandytów na starcie, bust do golda, siły itp (spory wachlarz) no i ofc magie( 5 z 6 dostepnych> jest 6 ale grając krolestwami mamy magie zycia, grając imperialnymi magie śmierci).
Defensywna magia nie sprawdzila mi się w poprzedniej grze, teraz stestuje ofensywna. Jak się rozkręce to powstawiam nowe screeny. Co dziwne, nie zdołałem znależść nowych itemow i przeciwników (dodanych w tej bacie). Po kilkudziesięciu turach musze wstrzymać explorację i przejśc do obrony przed random przeciwnikami jak i nacjami, które mnie znalazły. AI poszło ostro do góry. Zmniejszyli tez strasznie expa zdobywanego za walki questy itp. W becie 1 po np 8 godzinach miałem hirosow na 25-30 lev teraz miałem 8 lev ! co przekłada się na ilosć skili/traitów/czarów generalnie jest to zmiana na plus, aczkolwiek mam nadzieje ,że troszkę zwiekszoą expa (jest kara do expa od ilości czempów w armii> założenie jest chyba takie ,że 1 czemp na armie, ale człowiek z przyzwyczajenie stara się robic koksów i tu zonk efekt jest przeciwny do zamierzonego celu).

Co bardzo istotne gra bardzo rzadko wywala i chodzi dużo lepiej od wcześniejszej bety(jak i wom a)

Autor:  Highlander [ 25 lut 2012, 20:37 ]
Tytuł: 

http://www.youtube.com/watch?v=cVMAPBLqzyc

Strona 1 z 88 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team