MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Kingdoms of Amalur: Reckoning - MMO
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=40593
Strona 1 z 3

Autor:  DirectC [ 18 mar 2012, 19:20 ]
Tytuł:  Kingdoms of Amalur: Reckoning - MMO

http://www.gry-online.pl/S013.asp?ID=66816

Szybcy są ;) niby już od kilku lat nad nią siedzą, ale trudno mi w to uwierzyć, że od 2006 czy 2009 mają finansowanie na grę MMO, jak sądzicie będzie coś z tego?

Autor:  Kaczy [ 18 mar 2012, 19:23 ]
Tytuł: 

lol ja myslalem ze to juz wyszlo bo recenzje w cd action czytalem wczoraj :D

Autor:  iniside [ 18 mar 2012, 20:58 ]
Tytuł:  Re: Kingdoms of Amalur: Reckoning - MMO

DirectC napisał(a):
http://www.gry-online.pl/S013.asp?ID=66816

Szybcy są ;) niby już od kilku lat nad nią siedzą, ale trudno mi w to uwierzyć, że od 2006 czy 2009 mają finansowanie na grę MMO, jak sądzicie będzie coś z tego?

Dlaczego ? Trion tez miał.

Autor:  Ravushimo [ 18 mar 2012, 21:03 ]
Tytuł: 

O ile EA nie zajebie tytulu... :D

Autor:  Sobtainer [ 18 mar 2012, 21:19 ]
Tytuł: 

FAIL

lubie takie gnioty

Autor:  sula [ 18 mar 2012, 21:40 ]
Tytuł: 

Przecież to Projekt "Copernicus" - już było wspominane na forum x razy ,a info o tym kraży już od dobrych 3 lat?

Choć fakt nie spodziewałem się tego w 2012 , bardziej 2013 myślałem ,ale cóż whatever.

Będzie themepark z actionowatym combatem.

Czego innego się spodziewać od EA i grze ,która ma dzielić świat / lore i pewnie styl grafiki i kto wie co jeszcze z KoA.

Stawiam na WoW clone z bardziej 'aktywnym' combatem i tyle.


Spora produkcja ,ale ja się tam nie spodziewam nic rewelacyjnego. Choć fajnie by było jakby mnie zaskoczyli.

Autor:  raggnarok [ 18 mar 2012, 22:11 ]
Tytuł: 

Combat maja juz "nailed down", sadzac po Reckoning, ale niestety jak nie wypierdola Salvatora i swiat bedzie rownie generic w tym MMO jak w KoAR to ten tytul bedzie kolejna wtopa...

Autor:  ShadeKnight [ 18 mar 2012, 22:47 ]
Tytuł:  Re: Kingdoms of Amalur: Reckoning - MMO

DirectC napisał(a):
jak sądzicie będzie coś z tego?

Pierwsze co mi przyszło na myśl: link

Już mieliśmy taki action MMO. :lol:

Autor:  candidoser [ 19 mar 2012, 07:11 ]
Tytuł:  Re: Kingdoms of Amalur: Reckoning - MMO

Kiepskie mmo na podstawie kiepskiego singla.

Autor:  Razoth [ 19 mar 2012, 12:24 ]
Tytuł: 

raggnarok napisał(a):
Combat maja juz "nailed down", sadzac po Reckoning, ale niestety jak nie wypierdola Salvatora i swiat bedzie rownie generic w tym MMO jak w KoAR to ten tytul bedzie kolejna wtopa...


This.

Autor:  iniside [ 19 mar 2012, 12:50 ]
Tytuł: 

MMO a action combat ? Jeszcze jak zroznicowanie wygladu itamzow bedzie ok, to win.

Pozatym nie wiem jak chcecie sie pozbyc Salvatore, skoro ta gra to miedzy innymi jego pomysl..

Autor:  sula [ 19 mar 2012, 12:59 ]
Tytuł: 

Świat już jest dawno gotowy ,skoro gra ma wyjść w tym roku. Zresztą chyba się tym chwalili właśnie ,że mają cały lore / timeline , etc opracowany.
Także Salvatora nawet jakby wypieprzyli co się imo nie stanie (ba będą grę promować przez jego osobę) to i tak miało by to efekt dopiero przy jakimś dodatku / revamp czy coś jeżeli takowy kiedyś powstanie.


Combat spoko ,tylko problem jest taki ,że koncertowo spieprzyli progress / balans czy jak to tam nazwać. Na początku KoA w kilku miejscach combat potrafił stanowić jakieś wyzwanie , później od mniej nawet niż połowy gry była żenująco łatwa także przez deszcz kasy / itemzorów / zjebany craft a co najgorsze combat nic się nie zmieniał tzn. moby miały takie same ataki jak na początku , żadnych dodatkowych rodzajów ataków w przypadku tych samych mobów ,prędkość tych ataków też taka sama ,a wiadomo ,że po pograniu dłuższym człowiek już jest obcykany. Zresztą było już o tym pisane w temacie o KoA.
Ogólnie po niezłym początku ta gra się szybko w żenua zmieniała.

ps. To ,że gra się składała z nudnych generic questów rodem z mmo w singlu i dziadostwo pod względem dialogów i elementów rpg to pominę łaskawie :wink:


Nigdy się jakoś Copernicusem nie podniecałem ,ale patrzałem zaciekawionym okiem jak na każdą nową produkcję o której nic nie wiaomo.

KoA sprawiło ,że raczej nie widzę tu potencjału skoro to ma tak mocno bazować na tym samym design.

Autor:  Atherius [ 19 mar 2012, 13:41 ]
Tytuł: 

Mi tam się podobało, w singielka nie chciało się dłużej grać, ale z kimś bym chętnie pobiegał na dłużej.

Autor:  sula [ 19 mar 2012, 15:10 ]
Tytuł: 

http://www.keenandgraev.com/2012/03/18/ ... ll-not-be/

Action / twitch combatu nie będzie.
Sandboxa też nie ,choć tu akurat brak zaskoczenia.

Autor:  candidoser [ 19 mar 2012, 17:02 ]
Tytuł: 

hehe. niech wstawia sticky target do tej gry. Jak juz spierdolic, to na calego:)

Autor:  iniside [ 19 mar 2012, 17:26 ]
Tytuł: 

GG.

Autor:  tomugeen [ 19 mar 2012, 17:29 ]
Tytuł: 

Ale przeciez:

Cytuj:
we will change the MMO space forever.





/trolololol

Autor:  sula [ 16 maja 2012, 22:56 ]
Tytuł:  Re: Kingdoms of Amalur: Reckoning - MMO

http://massively.joystiq.com/2012/05/16 ... y-meeting/

Autor:  anastol [ 16 maja 2012, 23:34 ]
Tytuł:  Re: Kingdoms of Amalur: Reckoning - MMO

Fajny wywiad z Toddem w linku.

Autor:  sula [ 17 maja 2012, 23:58 ]
Tytuł:  Re: Kingdoms of Amalur: Reckoning - MMO

http://www.wpri.com/dpp/news/politics/l ... -employees

Kłopotów ciąg dalszy.

38-studios próbują spłacić odsetki od obligacji wykupionych przez Rhode Iland nie płacąc pracownikom ,ale i to nie wypala.

Strona 1 z 3 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team