MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
Kingdoms of Amalur: Reckoning - MMO https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=40593 |
Strona 1 z 3 |
Autor: | DirectC [ 18 mar 2012, 19:20 ] |
Tytuł: | Kingdoms of Amalur: Reckoning - MMO |
http://www.gry-online.pl/S013.asp?ID=66816 Szybcy są ![]() |
Autor: | Kaczy [ 18 mar 2012, 19:23 ] |
Tytuł: | |
lol ja myslalem ze to juz wyszlo bo recenzje w cd action czytalem wczoraj ![]() |
Autor: | iniside [ 18 mar 2012, 20:58 ] |
Tytuł: | Re: Kingdoms of Amalur: Reckoning - MMO |
DirectC napisał(a): http://www.gry-online.pl/S013.asp?ID=66816
Szybcy są ![]() Dlaczego ? Trion tez miał. |
Autor: | Ravushimo [ 18 mar 2012, 21:03 ] |
Tytuł: | |
O ile EA nie zajebie tytulu... :D |
Autor: | Sobtainer [ 18 mar 2012, 21:19 ] |
Tytuł: | |
FAIL lubie takie gnioty |
Autor: | sula [ 18 mar 2012, 21:40 ] |
Tytuł: | |
Przecież to Projekt "Copernicus" - już było wspominane na forum x razy ,a info o tym kraży już od dobrych 3 lat? Choć fakt nie spodziewałem się tego w 2012 , bardziej 2013 myślałem ,ale cóż whatever. Będzie themepark z actionowatym combatem. Czego innego się spodziewać od EA i grze ,która ma dzielić świat / lore i pewnie styl grafiki i kto wie co jeszcze z KoA. Stawiam na WoW clone z bardziej 'aktywnym' combatem i tyle. Spora produkcja ,ale ja się tam nie spodziewam nic rewelacyjnego. Choć fajnie by było jakby mnie zaskoczyli. |
Autor: | raggnarok [ 18 mar 2012, 22:11 ] |
Tytuł: | |
Combat maja juz "nailed down", sadzac po Reckoning, ale niestety jak nie wypierdola Salvatora i swiat bedzie rownie generic w tym MMO jak w KoAR to ten tytul bedzie kolejna wtopa... |
Autor: | ShadeKnight [ 18 mar 2012, 22:47 ] |
Tytuł: | Re: Kingdoms of Amalur: Reckoning - MMO |
DirectC napisał(a): jak sądzicie będzie coś z tego?
Pierwsze co mi przyszło na myśl: link Już mieliśmy taki action MMO. ![]() |
Autor: | candidoser [ 19 mar 2012, 07:11 ] |
Tytuł: | Re: Kingdoms of Amalur: Reckoning - MMO |
Kiepskie mmo na podstawie kiepskiego singla. |
Autor: | Razoth [ 19 mar 2012, 12:24 ] |
Tytuł: | |
raggnarok napisał(a): Combat maja juz "nailed down", sadzac po Reckoning, ale niestety jak nie wypierdola Salvatora i swiat bedzie rownie generic w tym MMO jak w KoAR to ten tytul bedzie kolejna wtopa...
This. |
Autor: | iniside [ 19 mar 2012, 12:50 ] |
Tytuł: | |
MMO a action combat ? Jeszcze jak zroznicowanie wygladu itamzow bedzie ok, to win. Pozatym nie wiem jak chcecie sie pozbyc Salvatore, skoro ta gra to miedzy innymi jego pomysl.. |
Autor: | sula [ 19 mar 2012, 12:59 ] |
Tytuł: | |
Świat już jest dawno gotowy ,skoro gra ma wyjść w tym roku. Zresztą chyba się tym chwalili właśnie ,że mają cały lore / timeline , etc opracowany. Także Salvatora nawet jakby wypieprzyli co się imo nie stanie (ba będą grę promować przez jego osobę) to i tak miało by to efekt dopiero przy jakimś dodatku / revamp czy coś jeżeli takowy kiedyś powstanie. Combat spoko ,tylko problem jest taki ,że koncertowo spieprzyli progress / balans czy jak to tam nazwać. Na początku KoA w kilku miejscach combat potrafił stanowić jakieś wyzwanie , później od mniej nawet niż połowy gry była żenująco łatwa także przez deszcz kasy / itemzorów / zjebany craft a co najgorsze combat nic się nie zmieniał tzn. moby miały takie same ataki jak na początku , żadnych dodatkowych rodzajów ataków w przypadku tych samych mobów ,prędkość tych ataków też taka sama ,a wiadomo ,że po pograniu dłuższym człowiek już jest obcykany. Zresztą było już o tym pisane w temacie o KoA. Ogólnie po niezłym początku ta gra się szybko w żenua zmieniała. ps. To ,że gra się składała z nudnych generic questów rodem z mmo w singlu i dziadostwo pod względem dialogów i elementów rpg to pominę łaskawie ![]() Nigdy się jakoś Copernicusem nie podniecałem ,ale patrzałem zaciekawionym okiem jak na każdą nową produkcję o której nic nie wiaomo. KoA sprawiło ,że raczej nie widzę tu potencjału skoro to ma tak mocno bazować na tym samym design. |
Autor: | Atherius [ 19 mar 2012, 13:41 ] |
Tytuł: | |
Mi tam się podobało, w singielka nie chciało się dłużej grać, ale z kimś bym chętnie pobiegał na dłużej. |
Autor: | sula [ 19 mar 2012, 15:10 ] |
Tytuł: | |
http://www.keenandgraev.com/2012/03/18/ ... ll-not-be/ Action / twitch combatu nie będzie. Sandboxa też nie ,choć tu akurat brak zaskoczenia. |
Autor: | candidoser [ 19 mar 2012, 17:02 ] |
Tytuł: | |
hehe. niech wstawia sticky target do tej gry. Jak juz spierdolic, to na calego:) |
Autor: | iniside [ 19 mar 2012, 17:26 ] |
Tytuł: | |
GG. |
Autor: | tomugeen [ 19 mar 2012, 17:29 ] |
Tytuł: | |
Ale przeciez: Cytuj: we will change the MMO space forever.
/trolololol |
Autor: | sula [ 16 maja 2012, 22:56 ] |
Tytuł: | Re: Kingdoms of Amalur: Reckoning - MMO |
http://massively.joystiq.com/2012/05/16 ... y-meeting/ |
Autor: | anastol [ 16 maja 2012, 23:34 ] |
Tytuł: | Re: Kingdoms of Amalur: Reckoning - MMO |
Fajny wywiad z Toddem w linku. |
Autor: | sula [ 17 maja 2012, 23:58 ] |
Tytuł: | Re: Kingdoms of Amalur: Reckoning - MMO |
http://www.wpri.com/dpp/news/politics/l ... -employees Kłopotów ciąg dalszy. 38-studios próbują spłacić odsetki od obligacji wykupionych przez Rhode Iland nie płacąc pracownikom ,ale i to nie wypala. |
Strona 1 z 3 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |