W zeszly piatek na serwerze wyladowal kolejny patch:
[NOWY] Cargo Check w pojazdach/namiotach - dodatkowa opcja na scrollu pojazdu/namiotu, możesz zobaczyć ile jest już zajętych slotów z dostępnej ilości.
[NOWY] Nowe skiny - po podniesieniu skina soldier losowany jest jeden jeden ze skinów z puli 8 dostępnych. Polecam samemu odkryć jakie to są
[NOWY] ShacTac Movement (@stmovement)
[NOWY] Dynamiczne spawnowanie rowerów (15-20 sztuk) oraz motorów (5-10 sztuk) po każdym restarcie serwera (użyte zostaną usunięte, nowe ponownie pojawią się na miejscu spawnu). Rowery, motory oraz ATV już pojawiły się na południu jednakże dynamiczny spawn zostanie uruchomiony wraz z patchem
[ZMIANA] Delikatne zmiany w debug monitor, preview ->
http://i.imgur.com/pcN7PNI.png[ZMIANA] Zmieniony system humanity: bandit < -3000, hero > 4000 / humanity nie przyrasta automatycznie o 150pkt
[ZMIANA] Zmiana sposobu tankowania: jeśli posiadasz 2 jerry cany wyświetla się informacja, że tankujesz 1/x, 2/x etc. (gdzie x to ilość jerry canów w inventory) animacja wykonywana jest tyle razy ile JC posiadasz. Mozliwośc przerwania czynności za pomocą gwałtownego ruchu
[ZMIANA] Zmiana sposobu spuszczania paliwa: jeśli posiadasz 2 jerry cany wyświetla się informacja, że spuszczasz 1/x, 2/x etc. (gdzie x to ilość jerry canów w inventory) animacja wykonywana jest tyle razy ile JC posiadasz. Mozliwośc przerwania czynności za pomocą gwałtownego ruchu
[ZMIANA] Małe tweaks odnośnie informacji o znalezionym ciele ->
http://i.imgur.com/VFBaear.pngZMIANY W PUNKTACH SPAWN
Ogólne:
[Zmieniono] - MACHETE - hell yeah, poprawiono spawn
[Zmieniono] - M203_FLARES - zmniejszono spawn
[Zmieniono] - RANGEFINDER - zmniejszono spawn
[Zmieniono] - MACHETE & CROWBAR - obniżono spawn rate
[Dodano] - GP25_FLARES_SHELLS_SMOKE
Military (ogólne):
[Dodano] SA_61_AMMO - ups! ;>
[Usunięto] DMR - zostaje na CS i barakach
Military (special - baraki):
[Dodano] BIZON + BIZON_AMMO - celowe zachowanie logiki spawnu części high-military w military-special
[Dodano] SA_61 + SA_61_AMMO - celowe zachowanie logiki spawnu części high-military w military-special
[Dodano] L85A2_HOLO - celowe zachowanie logiki spawnu części high-military w military-special
Heli Crash:
[Usunięto] ROCKET_DZ - niestety, kolejna wisienka DayZ
[Usunięto] AK_107_PSO - pozostaje w military
[Dodano] AK_107_GL_KOBRA
Residential:
[Dodano] CAMO_CLOTHING
Industrial:
[Usunięto] MILITARY_SPAWN - calkowicie w końcu
[Dodano] CROWBAR