MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
Warhammer 40k: Eternal Crusade https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=42862 |
Strona 1 z 3 |
Autor: | gosugamer1 [ 11 cze 2013, 21:03 ] |
Tytuł: | Warhammer 40k: Eternal Crusade |
Wrzucam nowy projekt jako ciekawostkę. Nie liczę, że dożyjemy premiery... War is comming end of 2015 http://bhvr.com/eternalcrusade/# Ale jest Warhammer w tytule, więc i tak się jaram. |
Autor: | candidoser [ 12 cze 2013, 08:35 ] |
Tytuł: | Re: Warhammer 40k: Eternal Crusade |
bedzie crap, bo przeciez na konsole;) |
Autor: | Isengrim [ 13 cze 2013, 23:37 ] |
Tytuł: | Re: Warhammer 40k: Eternal Crusade |
http://www.mmorpg.com/gamelist.cfm/game/954/view/news/page/1/read/27823/Warhammer-40000-Eternal-Crusade-There-Is-Only-WAR.html Mają ludzi od mmo w składzie, sporo z ekipy FC Montreal. f2p, za darmo boyz, reszta płatna. Ciekawe podejście do "f2p hordy" Kampania 3 miesiące, potem wyniki i następna planeta do zdobycia. Dark Angels, Iron Warriors. Tyranidzi jako 5 rasa npc. PvE proceduralne (co za słowo...), PvP zarąbiste. Open Beta za 1,5 roku. |
Autor: | Razoth [ 14 cze 2013, 10:47 ] |
Tytuł: | Re: Warhammer 40k: Eternal Crusade |
Cytuj: The free race available to everyone will be the Orks. But free players will only be able to progress through the game’s content Ork Boyz: five of which are needed to take down one Space Marine. Behaviour expects that F2P members will always outnumber paid players and the Ork Boyz are their way of balancing F2P with paid members. Once someone becomes invested in the game, they can purchase the other races and open up the full progression paths for each (including the Orks). Czysty idiotyzm, przejadą się na tym jak chuj. |
Autor: | tomugeen [ 14 cze 2013, 10:56 ] |
Tytuł: | Re: Warhammer 40k: Eternal Crusade |
No nie wiem, przynajmniej nie udają, ze nie ma pay to win ;] |
Autor: | wodny [ 14 cze 2013, 10:56 ] |
Tytuł: | Re: Warhammer 40k: Eternal Crusade |
Może przebiją "TORtanica" jeżeli o najgorsze F2P chodzi. |
Autor: | candidoser [ 14 cze 2013, 11:16 ] |
Tytuł: | Re: Warhammer 40k: Eternal Crusade |
kiedys byly wersje demo, teraz jest f2p. Chcesz dobra gre, to za nia zaplac, przeciez to logiczne. |
Autor: | tomugeen [ 14 cze 2013, 11:20 ] |
Tytuł: | Re: Warhammer 40k: Eternal Crusade |
Tzn tutaj zalezy to od wykonania i promocji. Jezeli powie sie młodzieży (zakładam ze to target F2P najwiekszy): "Mozecie pokazać ze płacący marines nie są wcale lepsi, do boju boyz!" to moze sie nakręcic jakas walka tych placących z darmowymi i bedzie to pasowało pod naturalny balans w grze. No i zgodniejsze z Lore by było. |
Autor: | Kabraxis [ 14 cze 2013, 11:27 ] |
Tytuł: | Re: Warhammer 40k: Eternal Crusade |
Nie lubie F2P blokujacych kontent (dlatego tak ciezko mam wrocic choc na chwile do LOTRO i zaluje mojego Lifetime'a). Chuj tam... niech sobie sprzedaja itemki idiotom. Moze nawet jak gra bedzie dobra to rzuce kasa (jak w POE itd...) zeby devsi nie zdechli. Ale kurwa chce miec mozlowisc normalnego potestowania/pogrania za free, skoro gra jest F2P (i pewnie prezentuje jakosc przecietnego F2P). Tak wiec no thx... prezentuje sie to na papierze OKROPNIE CHUJOWO. Jeszcze jakies proceduralne PvE.... ugh... wtf? Przypuszczalnie patrzymy na kolejnego spektakularnego faila Warhammera - moze na konsolkach to przejdzie, napewno nie na PC gdfzie ludzi maja juz piedyliard 'normalnie' zrobionych F2P i gdzie, jak historia uczy - marka gry nie zrobi (hue hue War/SWTOR). |
Autor: | Isengrim [ 14 cze 2013, 12:42 ] |
Tytuł: | Re: Warhammer 40k: Eternal Crusade |
Orki pewnie będą miały bonusy za liczebność, więc takie podejście do tematu f2p ma sens. I tak się powinni cieszyć że chopaki a nie groty Rozwalenie marynarza boyzem - bezcenne pytanie jak dobrze przeniosą zasady na grę, żeby im za bardzo action nie wyszedł. Zresztą - to WH40k. |
Autor: | tomugeen [ 14 cze 2013, 12:58 ] |
Tytuł: | Re: Warhammer 40k: Eternal Crusade |
A co ma wyjśc jak nie action? Hahah. W sumie gdyby sprzedać to jako osobne produkty, w jednym jako marine walczysz z hordami orków sterowanych przez innych graczy. W drugim - darmowym jestes orkiem i wraz z druzyną musisz zebrac sie i pokonać silniejszego "bossa" sterowanego przez człowieka a nie npc. |
Autor: | Isengrim [ 14 cze 2013, 14:21 ] |
Tytuł: | Re: Warhammer 40k: Eternal Crusade |
No żeby takie action nie wyszło jak w GW - turlasz się marynarzem przez pół mapy z bolterem szturmowym w łapie. Osłony, finiszery są ok, ale terminator fikający koziołki już jakby nie. Zakładam że mapy będą miały limity punktowe armii, a orki będą mogły kooperować ze wszystkimi w przeciwieństwie do marynarzy na przykład. f2p horda będzie miała większe pole manewru, no i orki to nie tylko boyz, noby już takim mięsem armatnim nie są. |
Autor: | tomugeen [ 14 cze 2013, 18:01 ] |
Tytuł: | Re: Warhammer 40k: Eternal Crusade |
Limity punktowe? mapy? serio łudzisz sie, ze to bedzie miało jakikolwiek związek z mechaniką bitewniaka? to bedzie gra komputerowa oparta na lore. |
Autor: | Isengrim [ 14 cze 2013, 18:23 ] |
Tytuł: | Re: Warhammer 40k: Eternal Crusade |
No trochę pozytywnego myślenia! Tak, mam nadzieję że TYM RAZEM ktoś wykorzysta gotowe rozwiązania sprawdzone tysiące, miliony razy. Mapy to raczej oczywista sprawa, to wynika z wywiadu. Limity punktowe są jedynym sposobem zrównoważenia pvp, bo inaczej sami terminatorzy. Ja to widzę tak: Robisz sobie toonka - Chopaka.(6pkt) dajesz mu energoszpony (31pkt) i patrzysz na mapę planety. Są mapy 500pkt, 1k, 2k itd. Na 1k musisz stać w kolejce (pula twojej armi wyczerpana, czekasz aż ktoś wyjdzie) na 500 instant, na 2k też - ale tam są terminatory. Więc Kumasz się z kumplami i razem robicie skład na 200pkt i na 500 musicie czekać, za to 2k już może być. Jak masz dobry skład, to terminator niestraszny. Lub Lecisz Chopakiem na pałę na mapce 500. A może się uda! |
Autor: | sula [ 14 cze 2013, 19:07 ] |
Tytuł: | Re: Warhammer 40k: Eternal Crusade |
To jest kontynuacja bazujące na wcześniejszym projekcie THQ i korzystające w jakimś stopniu z tego co tam napłodzili czy całkowicie nowy projekt od podstaw? |
Autor: | Isengrim [ 14 cze 2013, 19:25 ] |
Tytuł: | Re: Warhammer 40k: Eternal Crusade |
Teoretycznie - nowy projekt. Praktycznie - jakby im przetrzepać listę płac, to pewnie paru exTHQ tam jest. Mroczny cień EA też. To studio z Montrealu, a Montreal to wyrobnicy gier. Taka Polska. I to proceduralne Pve jest cholernie podobne do planowanych rozwiązań w TSW... |
Autor: | iniside [ 22 paź 2013, 08:35 ] |
Tytuł: | Re: Warhammer 40k: Eternal Crusade |
Q&A http://forum.eternalcrusade.com/threads ... -q-a.1163/ Odzyskałem wiare w ten tytuł jak dowiedziałem sie kto nad nim pracuje. Nie rozumiem tylko po co dodaja PvE do tej gry ;/ |
Autor: | iniside [ 16 lis 2013, 13:48 ] |
Tytuł: | Re: Warhammer 40k: Eternal Crusade |
http://www.youtube.com/watch?v=ZuVeZ8n4CAQ od 3 min. kawalek gameplaya. Bardzo fajnie to wyglada jak na tak wczesny etap produkcji. Uzywaja Unity (po cichu liczylem ze to jednak bedzie UE4, ale sie przeliczylem ;p). |
Autor: | Highlander [ 16 lis 2013, 14:03 ] |
Tytuł: | Re: Warhammer 40k: Eternal Crusade |
Zajebiste, klimatycznie, brutalnie no i celowanie jakies jest ;p |
Autor: | candidoser [ 16 lis 2013, 16:15 ] |
Tytuł: | Re: Warhammer 40k: Eternal Crusade |
Celownik na połowę ekranu i pad w ręku. Będzie skillowo jak cholera. |
Strona 1 z 3 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |