MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
Rust https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=43298 |
Strona 1 z 73 |
Autor: | Highlander [ 17 lis 2013, 12:39 ] |
Tytuł: | Rust |
Chyba najlepiej na razie z klonow prezentuje sie giera od tworcow stalkera http://survarium.com/en http://www.youtube.com/watch?v=PNi6oe7d3YI http://www.youtube.com/watch?v=UQkTpfyiVKM z tym, ze tu jakis chyba tdm... Game Modes Team play Freeplay Co-op state of decay wyglada dosc ciekawie ale za malo ciezki klimat dla mnie. A tak to 7 days to die, ale tez za kororowy. |
Autor: | Xender [ 17 lis 2013, 15:00 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
Ja stawiam na Rust najmocniej. |
Autor: | wenth1 [ 17 lis 2013, 15:12 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
ja też na Rusta. ale survarium ciekawie sie zapowiada ps. dopiero mi wysadzili domek (c4) :C |
Autor: | Highlander [ 17 lis 2013, 15:21 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
Jak ogladalem Rusta to tez nie ten klimat jaki ma wlasnie DayZ i tez za kororowe. No i feeling jakis taki jak CS :/ Oceniajac filmy. do state of decay widze, ze są mody http://www.pcgamer.com/2013/11/17/mod-o ... -of-decay/ George Romero Mod a 7 days to die to chyba w sumie bardziej minecraft. |
Autor: | Oyci3C [ 17 lis 2013, 16:32 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
Niestety żadna z tych gier klimatem i fizyką nie zbliży się nawet do DayZMod. |
Autor: | ShadorVD [ 17 lis 2013, 17:00 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
Oyci3C napisał(a): Hahaha siekiera to nadal projectile, widzę mnóstwo server-side stress (not), kompletnie spierdolone hitboxy jak w Arma 2, te same odgłosy i desync. Pre-alpha? Ja pierdolę. Masakra. Rocket zdementował jakoby siekiera była dalej projectile... Cytuj: For the last time, melee is not ballistic based in DayZ SA.look closer at the video, the "bullet holes" appear where axe physically connects
|
Autor: | Oyci3C [ 17 lis 2013, 17:02 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
Jasne jasne. Akurat już kompletnie w nic nie wierzę co ten koleś pisze |
Autor: | ShadorVD [ 17 lis 2013, 17:05 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
Oyci3C napisał(a): Jasne jasne. Akurat już kompletnie w nic nie wierzę co ten koleś pisze uehehe, miałem zamiar dopisać do poprzedniego postu, że pewnie i tak nie uwierzysz ale sobie odpuściłem |
Autor: | Highlander [ 17 lis 2013, 18:09 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
a SvD jestes wyznawca Rocketa? ;p imo najblizej klimatem bedzie chyba Survivarum czy jak to sie pisze ;p ale zadnej z gier nie kupie dopoki nie sprawdze wersji "single", zwlaszcza, ze sporo sobie licza za te alpha stage. a takie state of decay czy 7 days to die to sa w zatoce. To moge checknąć i w razie czego delete. ;p |
Autor: | ShadorVD [ 17 lis 2013, 18:19 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
Highlander napisał(a): a SvD jestes wyznawca Rocketa? ;p imo najblizej klimatem bedzie chyba Survivarum czy jak to sie pisze ;p ale zadnej z gier nie kupie dopoki nie sprawdze wersji "single", zwlaszcza, ze sporo sobie licza za te alpha stage. a takie state of decay czy 7 days to die to sa w zatoce. To moge checknąć i w razie czego delete. ;p Dlaczego wyznawca? Dal dupy raz, jak zapowiedzial date wydania grudniowa za co przeprosil. Nie mam powodu, zeby mu nie wierzyc. Po za tym, to on zrobił DayZ więc w pewnym sensie, tak, chylę czoła przed tym gościem. I nie naleze tez do typu ludzi ktorzy napierdalaja i narzekaja dla zasady. State of Decay jest ok. |
Autor: | Highlander [ 17 lis 2013, 18:58 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
Wielu ludzi zrobilo cos premierowo ok by pozniej dac ciala po calej linii. A dayz standalone od dluzszego czasu pachnie kupą. A to state of decay pachnie mocno konsola i ma oczojebna grafe. |
Autor: | ShadorVD [ 17 lis 2013, 20:02 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
Highlander napisał(a): Wielu ludzi zrobilo cos premierowo ok by pozniej dac ciala po calej linii. A dayz standalone od dluzszego czasu pachnie kupą. A to state of decay pachnie mocno konsola i ma oczojebna grafe. Zobaczymy jak będzie z Rocketem i jego DayZ SA. Tak jak mówię, nie dał mi powodów aby mu nie ufać. A argument bo inni... zupełnie do mnie nie trafia. State of Decay pachnie Ci konsolą dlatego, że oryginalnie było stworzone na konsole... dopiero w ostatnim patchu na pc(steam), faktycznie, naprawili sterowanie na klawie i myszce (nie wspominając o optymalizacji) - grafika nie powinna być przeszkodą bo gra jest w stanie zaproponować dużo ciekawych 'features'. Po za tym, jeżeli grałeś w pirata to faktycznie widziałeś kiepską paletę kolorów, chociażby nocą - która została zmodyfikowana w którymś z patchów. |
Autor: | Xender [ 17 lis 2013, 20:12 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
Jak dla mnie State od Decay daleko do tych gier ze względu na jej singlowy charakter. Za jakiś czas pewnie kupię Rusta więc powiem co o nim sądzę. Jak dla mnie serio wygląda jak mix Wurma z DayZ xD |
Autor: | Highlander [ 17 lis 2013, 20:23 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
aha czyli poprawili te kolorki, thx za info, ale chcialem obadac gameplay to nie odpowiada mi to "gta z zombie" Ciekawy sie wydaje 7 days to die, ale to faktycznie bardziej minecraft. Ale jakies latwe. a nether na razie ponoc kupa http://www.youtube.com/watch?v=CyM8jctCzxY zaleta Dayz jest to, ze jest bardziej realne. |
Autor: | ShadorVD [ 17 lis 2013, 20:28 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
Highlander napisał(a): aha czyli poprawili te kolorki, thx za info, ale chcialem obadac gameplay to nie odpowiada mi to "gta z zombie" Ciekawy sie wydaje 7 days to die, ale to faktycznie bardziej minecraft. Ale jakies latwe. Zacznę od tego, że Cię nie namawiam tylko wymieniam features z tej gry. State of Decay i gta z zombie? Oj mylisz się. Fakt, faktem, możesz zabijać zombiaki samochodem ale musisz liczyć się z tym, ze ten samochód baaardzo szybko odmówi posłuszeństwa... i w tym swoim carmazombochodzie będziesz zagryziony. 1. W State of Decay masz system czasu rzeczywistego. Jeżeli zarządzasz bazą która jest nieszczęśliwa i wylogujesz się to po powrocie będziesz miał gorszą sytuację niż miałeś. Jeżeli w dobrej kondycji zostawisz to na odwrót, w neutralnej zależne jest od eventów. 2. W SoD możesz poruszać się różnymi postaciami - ty sam. 3. W SoD możesz wydawac polecenia tym których masz w bazie, np. po to aby złupić dom który właśnie odkryłeś, że jest bogaty w potrzebne Tobie/Twojej bazie "zasoby" 4. Rozbudowa samej bazy? Dobór postaci tak aby wykorzystywały jak najlepiej budynki które posiadasz... etc. etc. długo by można wymieniać, z pewnością bym tego nie porównał do GTA. Co do Rusta, jak mówiłem grałem we wczesną alfę i mnie nie wciągnęło, mam zamiar przetestować w bliskiej przyszłości bo ostatnio dużo pozytywów wypływa. |
Autor: | Xender [ 17 lis 2013, 20:32 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
Założenia w Netherze chyba są dość proste, wbijasz i mordujesz. Z ciekawszych rzeczy to 2017 MOD do Army 3: http://forums.bistudio.com/showthread.p ... nouncement! Arma ma duży potencjał pod względem DayZ podobnych modów. Wydaje mi się że będzie ciekawiej niż z DayZ SA. Dla przykładu do army 3 są mody do modularnego budowania: http://nerdmodprojects.wordpress.com/ Do tego gdzieś jeszcze widziałem mod do zabijania nożem |
Autor: | ShadorVD [ 17 lis 2013, 20:38 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
Co do Netheru, nie chcę odsyłać do swojego postu/recenzji który urzeźbiłem - tutaj mój ogólny feeling dot. tego produktu po paru godzinach rozgrywki: WALL OF TEXT INCOMMING!
Spoiler:
edit: Wkurwia fakt braku BB code dla youtube na tym forum jak i to, że screeny standardowo nie zmniejszają się do jakiejś odgórnie ustalonej wielkości :/ |
Autor: | Highlander [ 17 lis 2013, 20:40 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
SvD dzieki ale to State of Decay do mnie nie przemawia, nazwalem to "gta z zombie" bo taki jest dla mnie feeling na 1 rzut oka. A to 2017 i w ogole te proby zrobienia cos w Arma 3 to juz mi sie bardziej podobaja ;> ja znam tylko to http://zoombiesmod.com/index.php |
Autor: | Xender [ 17 lis 2013, 20:46 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
Możesz zobaczyć jeszcze DeadNation. Sporo koncepcji mają, niedługo mają dodać możliwość budowania domów, oraz umocnień z worków z piaskiem. Sporo narzędzi jest i przedmiotów potrzebnych do budowy, czyli pewnie zapowiada się ciekawy craft. Problemem tego moda jest to że będzie item shop 0_0. http://deadnation.eu/forums/index.php?app=uportal Jeśli chodzi o Rusta to dobrze o tej grze świadczy to że codziennie im to 500 kluczy schodzi. http://www.playrust.com/buy/ |
Autor: | Highlander [ 17 lis 2013, 20:48 ] |
Tytuł: | Re: DayZ - ArmaII Zombie mod |
Ale Rust ma marke w postaci goscia od Garry's moda ;] dzieki, obadam sobie w arma 3 jak to wyglada. |
Strona 1 z 73 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |