1. Pooglądałem sobie screeny i czy DAoC nie przypomina za bardzo gier TPP.
Grac mozesz tylko TPP albo FPP.
W praktyce sporo sie kamera rusza bo w odroznieniu od UO tu sie naprawde oplaca wykorzystywac do zasadzki/walki warunki terenowe (np. ubrany na zielono lucznik w krzakach "optycznie" jest ciezki do wyluskania
)
2. Niemam nic przeciwko zeby dokopac kilku monsterom lub playerom oby byl w tym jakis sens a nie tylko zeby podwyzszac lvl.
W kopani mobow sens jest taki ze robisz level/kase/itemy/questy.
3. Czy w grze mozna do danego questa stworzyc grupe i jak wtedy dzielone sa EP.
Nawet trzeba. Do ok 40 lev questy jeszcze mozna robic solo ale pozniej juz sie nie daje. XP za zabicie jakis mobow sa dzielone na team (w dosc skomplikowany ale sensowny sposob) tylko po co mam Ci tlumaczyc takie detale? Wystarczy chyba jak powiem ze grac w balanced grupie sie oplaca.
4. Czy np. jesli lubie gry w stylu Baldurs Gate, Planescape Torment, NWN, IWD i Elder Scrolls: Morrowind to DAoC bedzie mi pasil, czy nie.
W grudniu DAoC dostaje dodatek SI - zawiera on m.i. nowy silnik (Morrowinda ale ponoc obciete sa funkcje "przyszlosciowe" i dzieki temu ma chodzic lepiej niz oryginal).
Co do porownania do tych gier o ktorych piszesz to... nie ma porownania.
Singlowka zawsze bedzie miala lepiej dopracowane questy bo... ona nic innego nie ma do zaoferowania.
Online'owka natomiast bazuje na tym ze grasz w swiecie gdzie oprocz Ciebie egzystuje masa zywych ludzi. Od nich mozesz spodziewac sie tego ze zafunduja Ci "questy". ALe w odroznieniu od singlowek beda to questy oparte na na PvP - rajdy na warownie wroga, blokowanie jakis linii komunikacyjnych czy czyszczenie dungeonow z "wrogiego elementu".
5. Oplaty wykonuje sie karta? Ile to kosztuje?
11-13 usd wersja US miesiecznie (zaleznie od teg czy placisz z gory za miesiac czy za kwartal).
Placisz karta.
6. Jakie sa wasze wrazenia, co sie wam w niej podoba ze tylko DAoC i juz.
Dla mnie UO juz sie "skonczylo" ale bawilem sie tam 4 lata. Moim zdaniem ciezko tam teraz zaczynac bo grafika i sam system poruszania sie etc RAZI a do tego spotykasza sanych weteranow ktorzy na UO zjedli zeby.
Jesli masz dobre lacze (dobre tzn lepsze niz SDI - np. Chello) to mozesz sie pobawic bo ping bedzie ok. Bez tego sux - za duzo stresow ze na koniu nie mozesz dogonic pieszego
7. Nie ma gier doskonalych. Ktory z onlinowych rpgow jest najblizej doskobalosci?
Nie ma
Ja bym do tego podszedl tak:
- jak ktos lubi naprawde ROZNORODNOSC w grze i ma dobre lacze to powinien wybrac UO
- jak ktos NIE LUBI PvP to powinien sie skusic na EQ (tam czesc PvM jest chyba najbardziej rozbudowana)
- jak ktos lubi ladna graficzke i niezalezna od lacza walke PvP powinien wybrac DAoC lub AO (AO dla milosnikow klimatow cyberpunka)