MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
EQn: Landmark https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=43819 |
Strona 1 z 6 |
Autor: | raggnarok [ 27 sty 2014, 16:09 ] |
Tytuł: | Re: EQn: Landmark |
Grac to bedziemy w normalnym EQN. Landmark to zabawka dla budowniczych |
Autor: | Ultr4 [ 27 sty 2014, 16:49 ] |
Tytuł: | Re: EQn: Landmark |
Ja zapisałem się do bety, ale raczej packa żadnego nie kupie, chyba że mocno mnie przyciśnie XD Ogólnie to to będzie szybko za darmo i jeszcze powinni się cieszyć, że ludzie coś dla nich robią, bo przecież SOE będzie mogło do woli korzystać z rzeczy zrobionych przez graczy. Pewnie pobawię się w to na zasadzie jak w minecrafcie, ale bardziej interesuje mnie właściwy everquest next jako mmo. Ale znając życie to ten pseudo minecraft okaże się lepszy niż sama gra xD |
Autor: | Kabraxis [ 27 sty 2014, 16:59 ] |
Tytuł: | Re: EQn: Landmark |
Raczej nie. Zwlaszcza jesli bym mial za cokolwiek placic. Czy to w formie packa czy w item shopie. Dlaczego to wyjasnil ladnie kolega powyzej. Pewnie sciagne, pobawie sie w kopanie 2 dni i sie znudzi. Co do normalnego EQNext to wyglada jak kolejny wow-wannabe do tego ze skryptowanym movementem wiec nawet sobie nie probuje wyobrazic jakim no-brainerem bedzie ta gra. Do tego dzis oglosili ze EQNext idzie na konsole. Szkoda bo jakby wzieli EQ2 jako baze, zmienili silnik na normalny i dodali troche featurow to moze i bylo by to znosne. A na koniec trzy slowa: Sony Online Entertaiment. |
Autor: | iniside [ 27 sty 2014, 17:38 ] |
Tytuł: | Re: EQn: Landmark |
Ja kupie Packa do alphy, jak wkoncu powiedza kiedy planuja z ta alpha wystartowac. Grac w, to to bede napewno. Wkoncu cos, w czym mozna cos ciekawego probic. |
Autor: | Isengrim [ 27 sty 2014, 17:40 ] |
Tytuł: | Re: EQn: Landmark |
N ma być raczej typowym mmo z rasami/klasami/main story, combat w stylu gw2/moba (8 skili, moby mają się adaptować do poczynań gracza). Jedyna nowość to destrukcja otoczenia i związana z tym eksploracja na zasadzie "przebij się przez górę to wejdziesz do jaskini". L ma być czymś na kształt foundry z nw w stylu minecrafta, ale to devsi mają kontrolować dodawanie contentu do N. |
Autor: | iniside [ 27 sty 2014, 17:45 ] |
Tytuł: | Re: EQn: Landmark |
Z ostatnich przechwałek wynika ze Landmark to ma byc cos bardziej podobnego Hero Cloud: http://www.heroengine.com/herocloud/download-herocloud/ Czyli ze bedzie praktycznie pelny dostep do narzedzi developerskich. Ile z tego wyninknie to sie dopiero zobaczy. Ale danie bardziej zaawansowanych mozliwosci programowania w Landmarku, praktycznie skosiłoby całą budownicza konkurencje. |
Autor: | sula [ 27 sty 2014, 18:02 ] |
Tytuł: | Re: EQn: Landmark |
Obadać obadam, żeby się przekonać co to za "cudo". Jednak na pewno nie zapłacę złamanego centa ani tym bardziej nie wyobrażam sobie robić za czarnucha (a sorry 'grać' miało być ;p) na dłuższą metę jeżeli to będzie to co mi się wydaję - gloryfikowany zmonetyzowany i przesiąknięty RMT edytor. |
Autor: | TobiAlex [ 27 sty 2014, 18:23 ] |
Tytuł: | Re: EQn: Landmark |
iniside napisał(a): Ja kupie Packa do alphy, jak wkoncu powiedza kiedy planuja z ta alpha wystartowac. Grac w, to to bede napewno. Wkoncu cos, w czym mozna cos ciekawego probic. No alpha na pewno startuje przed 28 lutego, bo tyle można wywnioskować z tych packów: "You will receive these items on or before February 28, 2014" |
Autor: | iniside [ 27 sty 2014, 18:34 ] |
Tytuł: | Re: EQn: Landmark |
Tyle to i ja wiem. Ale mowili ze maja zamiar na dlugo przed ta data zaczac. No to czekam, zeby sie dowiedziec co to znaczy ;p. |
Autor: | Razoth [ 28 sty 2014, 14:24 ] |
Tytuł: | Re: EQn: Landmark |
Płacić nie mam zamiaru, grać już jak najbardziej. Zwłaszcza, że to co zaprezentowali do tej pory wygląda bardzo obiecująco. |
Autor: | kikas [ 30 sty 2014, 15:00 ] |
Tytuł: | Re: EQn: Landmark |
Isengrim napisał(a): 8 skili I bardzo dobrze, w WoWie było/jest tyle skilli że brakowało miejsca na monitorze żeby wszystkie ikony zamieścić, pytanie tylko po jaką cholerę. |
Autor: | Templair [ 31 sty 2014, 20:37 ] |
Tytuł: | Re: EQn: Landmark |
Cytuj: We will offer a full refund to anyone not satisfied with the Alpha. Smedley's tweet. Hmmm ... T. |
Autor: | iniside [ 31 sty 2014, 20:41 ] |
Tytuł: | Re: EQn: Landmark |
roball napisał(a): Kupilem, dzis startuje alpha.. bede relacjonowal w miare mozliwosci (NDA caly czas obowiazuje). Gdzie to info ? ;< edit. nvm na reddicie juz przeczytalem ze na twitterze. |
Autor: | Ultr4 [ 31 sty 2014, 21:09 ] |
Tytuł: | Re: EQn: Landmark |
hmm ? pak za 17 ojro ma start 31 march, a ten za 90/55 niby 28 february ? Czy jak ? |
Autor: | iniside [ 31 sty 2014, 21:21 ] |
Tytuł: | Re: EQn: Landmark |
Do 28. Czyli moze byc wczesniej ;p. |
Autor: | Ultr4 [ 1 lut 2014, 00:07 ] |
Tytuł: | Re: EQn: Landmark |
Ale, że aż tyle xD Widocznie potrzebują szybko taniej siły roboczej ;p Ehh ale na rynku taki przestój, że może sam zatrudnię się na niewolnika i jeszcze im za to zapłacę xD |
Autor: | Oyci3C [ 1 lut 2014, 00:40 ] |
Tytuł: | Re: EQn: Landmark |
Za każde "xD" powinien być ban na 1 dzień. EQL dla mnie jest taką zagadką, że sam nie wiem co o tym myśleć. Zlewam do open bety :< |
Autor: | TheArrow [ 1 lut 2014, 05:31 ] |
Tytuł: | Re: EQn: Landmark |
Witam Ja zakupiłem Trailblazera, postaram się podzielić ciekawostkami tutaj... |
Autor: | TobiAlex [ 1 lut 2014, 09:43 ] |
Tytuł: | Re: EQn: Landmark |
Ja się zastanawiam nad zakupem - fajnie by było gdyby ktoś chociaż napisał jak to chodzi. Wiem, że to dopiero alfa i na tym etapie optymalizacji jeszcze nie ma, ale jak mam mieć z 10fps to wolę kasę zainwestować w coś innego. |
Autor: | lordyp [ 1 lut 2014, 09:52 ] |
Tytuł: | Re: EQn: Landmark |
Templair napisał(a): Cytuj: We will offer a full refund to anyone not satisfied with the Alpha. Smedley's tweet. Hmmm ... T. ale podatku ci nie zwrócą, czyli kilka-kilkanaście E w plecy jak coś- tak to każdy by potestował i potem pisął , że mu sie nie podoba jakaś dzwina robi się tendencja płacic i to nie mało za dostęp do alpy w czymś co ma ułatwić pracę devsą w EQL, preorder w grze , ktora nawet nie miała OB ( TESO) - niedługo będziemy płacic abonament juz od CB |
Strona 1 z 6 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |