mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
*
Avatar użytkownika

Posty: 6496
Dołączył(a): 17.01.2005
Offline
PostNapisane: 19 lut 2014, 09:35 
Cytuj  
Obrazek

http://www.dogsofwar-online.com/

Cytuj:
In Dogs of War, manage your own company of mercenaries and engage in tactical and merciless battles with enemy guilds! Aarklash is at war, riven by the incessant struggles between the forces of Light, Darkness and Destiny.


Cytuj:
Patch 0.12.08 is live
Dogs of War Online latest patch is live. Among many other things it brings new maps, rebalanced units, an improved ranking system, now with weekly rewards and a decreased injury frequency.

Complete changelog below.

Enjoy !

General
- Updated starting companies
- Removed Ancient Battlefield
- Set Lanever DeathMatch as first map for new players
- Ladder will only take into account 400 AP Games,
- Weekly Cyans Rewards based on ladder position
- Reduced needed GuildRanks to play every maps (Ranks 3, 4, and 5)
- Added Lanever DM and VIP maps
- Lots of matchmaking formula adjustments
- Lowered matchmaking successive win/lose protections from 60s to 25s
- Reduced matchmaking search time to extend the GuildRank search from 30s to 15s
- Turns limit changed to 14 for DM, 10 for VIP
- Changed the number of points required to win in KOTH mode to 5
- Reduced Injuries ratio from 25% to 15%
- Protection against Coma added for new and intermediate players
- Removed injuries and XP rewards from Friend Challenge as it was intended

Combat
- Added some AP scaling on Traits/Ranks regarding the unit rank
- Added a new unit rank for some units: "Special"
- Updated basic AP for unit types
- AP balancing for few traits and skills
- Updated Crossbow and FangWarrior (replaced Bloodlust and Precision with Ferocious)
- Updated unit stats
- Increased miracles difficulty for Warrior-Priests
- Fixed Harassment (consume walk)
- Fixed invalid trait for Worg
- Fixed StunningStrike to not apply its malus if attack failed
- Fixed AssaultStrike ability to allow a pursuit movement without attack after a charge kill
- Updated DivineFavor, BadOmen and FavourableAuspices
- Updated descriptions for Bad Omen, Favourable Auspices, Mastery of the Arcana, Exalted
- Fixed attack estimations showing random big numbers

Lobby
- Fixed help on Play, Armory, Missions, Guild and Company page
- Updated injuries and LvlUp display in PostMatch
- Added server message highlights
- Fixed loading company name and picture during loading (heading-heading bug)
- Added email format check when recruiting a friend
- Added 2x click support on GuildManagement to activate company
- Fixed XP display in unit tooltips
- In Buy Units popup: removed talent display on information on the left, and aadded talents tooltips on the right
- Default focused field in Login set to password when login is filled
- Added password recovery interface
- Added Support and Forum weblinks
- Updated the "Lose/Lose" event: only 1 injury, added XP earnings on Ducats loss, no consequence for 3rd choice
- Fixed "Rank 0" in ladder

Misc
- Improved servers charge balancing
- Improved mail saturation issues
- Fixed game states where players could be stucked waiting for match result after login
- Removed badword checking for account creation
- Updated GER localization
- Localization fixes


_________________
Obrazek

****

Posty: 1671
Dołączył(a): 10.07.2010
Offline
PostNapisane: 19 lut 2014, 09:47 
Cytuj  
Zdecydowanie bardzo dobra gra, brakuje mi tylko jednego rozwiązania z warhammer:fb - mianowicie victory points.

Już miałem takie partie w DM, że mojemu oponentowi została 1 jednostka (niestety najczęściej wypada tak, że jest to tank, bo naturalnie najpierw zajmuje się supportami) mi zostają 3 jednostki i przez 3 ostatnie tury przeciwnik potrafi mi po prostu spierdalać po mapie i unikać walki. No i dzięki takiej "taktyce" z pewnej wygranej robił się remis.

Jest w ogóle jakieś info kiedy można się spodziewać następnych grywalnych ras?

@Shador to kiedy jakiś Duel? :P Ostatnio unikałeś konfontacji. :d Jestem gotowy na battle do 800 AP :]

*
Avatar użytkownika

Posty: 6496
Dołączył(a): 17.01.2005
Offline
PostNapisane: 19 lut 2014, 12:37 
Cytuj  
@up

Jeśli chodzi o grę to ciężko u mnie ostatnio z czasem :( Możesz się już na tyle pkt. wystawiać? Nieźle inwestowałeś coś plnów?

Co do Dogs of War, sam system jest ze świata Confrontation i jest to jedna z gier w tym świecie.

Teraz na steamie jest przecena -60% na Aarklash: Legacy

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Na koniec filmik:

Aarklash: Legacy Gameplay


_________________
Obrazek

****

Posty: 1671
Dołączył(a): 10.07.2010
Offline
PostNapisane: 19 lut 2014, 12:46 
Cytuj  
Ta wydałem 10 eurasów, kupiłem sobie te 2 top jednostki i jakieś popierdółki - z czego bardziej zapłaciłem, żeby wesprzeć dobrą produkcję, bo zakupioną top jednostką (meat golem) nawet nie gram - do 400 AP nie widzę go w sensownym zestawieniu.

Może taka specyfika mojej armii, ale mi się gra najlepiej jak jej 40-50% składa się z zupełnie podstawowych jednostek

*
Avatar użytkownika

Posty: 6496
Dołączył(a): 17.01.2005
Offline
PostNapisane: 19 lut 2014, 13:23 
Cytuj  
@up

Nekrosi tacy są. Ten pierwszy nekromanta jest w stanie przyzwać na pierwszym poziomie dwóch popierdujków którzy są w stanie elegancko otaczać przeciwników. Jak wiadomo, daje to niezłe bonusy procentowe do walki.

Widziałeś, że możesz wziąć drugi startowy team for free?


_________________
Obrazek

****

Posty: 1671
Dołączył(a): 10.07.2010
Offline
PostNapisane: 19 lut 2014, 14:10 
Cytuj  
Widziałem i pewnie w końcu coś wezmę nowego. Strasznie Op mi się wydaje build na same ranged/mage/priest jednostki u piesów.

Kuszcznicy mega pasywki do biegania i strzelania w tej samej turze - bait 4ever,
Lone wolf - masakrator castowanie ofensywnych spelli + 2 normalne ataki w każdej turze
Ten ich priest - ze spellem na niewrażliwość na dmg, na chyba 2 tury

Z drugiej strony Lioni są bardzo ładniutką armią, ale nie bardzo widzę co by tam można twórczego wykombinować.

Mam nadzieję, że jak najszybciej dodadzą nowe rasy, wszystkie na artach wyglądają w chuj dobrze.

*
Avatar użytkownika

Posty: 6496
Dołączył(a): 17.01.2005
Offline
PostNapisane: 19 lut 2014, 14:50 
Cytuj  
Arty jak Arty, pooglądaj sobie figsy z Konfrontacji to Ci koparka opadnie na dół np. słonio-ludzie = must-have ;)


_________________
Obrazek

****

Posty: 1671
Dołączył(a): 10.07.2010
Offline
PostNapisane: 19 lut 2014, 15:55 
Cytuj  
Obrazek

Mam nadzieję, że jak ludzie będą dobrze sypali kasą - to dostaniemy wszystkie rasy, a nie tylko te 9, na które już są placeholdery w menu, bo poziom zajebistości wszystkich ras jak na prawdę wysoki. ;]

Nie znalazłbym jednej, o której mógł bym powiedzieć, że ma zjebany/niekonsekwentny disajn.

*
Avatar użytkownika

Posty: 6496
Dołączył(a): 17.01.2005
Offline
PostNapisane: 19 lut 2014, 16:26 
Cytuj  
Lista figsów z Konfrontacji do przejrzenia w wolnym czasie niektóre miotą wszystko :)

Obrazek


_________________
Obrazek

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.