MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Shards Online
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=43929
Strona 2 z 2

Autor:  vilhelm [ 14 maja 2014, 17:17 ]
Tytuł:  Re: Shards Online

gosugamer1 napisał(a):
Na prawdę nie chodziło o grafikę :( ?
Potrzebuje chyba jakiegoś translatora, żeby z tobą rozmawiać.

Jak grałeś w Wurma to hejtowałeś każdego innego sandboxa (włącznie z DFO), jak grasz w DFO to dalej hejtujesz wszystkie inne sandboxy. :D

Nie walcz tak ostro o stan populacji w DFO i tak już nic tego nie odratuje. :D


Słowo "wygląda" nie musi odnosić się do wyglądu zewnętrznego - grafiki.

Wurm jest cały czas dobrą grą tylko brakuje jej póki co rozwoju walki mechaniki.
DFO hejtowałem przez to co odpierdalało AV przez ostanie lata po tym jak spędziłem w DFO1.0 z tysiąc godzin. Obecnie chyba Tasos ma raka i próbuje odkupić winy, bo nie poznaje tej firmy i jej postępu od grudnia. Pacz za Paczem.
O populacje DFO nie muszę walczyć, ponieważ po ostatniej akcji jest top 2 seller na Steam.
(BTW jak grałem w WoW-a czy inne team parki też ich nie hejtowałem dopóki nie stały się tylko skokiem na kasę)
Papki dla mas nadal hejtuje.


Wracając do Shards Online to spodziewałem się co najmniej coś na poziomie Star Citizena po ich hucznych zapowiedziach. Robią go przecież same gwiazdy...

Autor:  Highlander [ 14 maja 2014, 17:22 ]
Tytuł:  Re: Shards Online

czy dlatego hejtowales dfo? ;p
http://i.imgur.com/4w1yeki.jpg

shards nie sądze, że będzie dla mas, dalej to nisza.

Autor:  vilhelm [ 14 maja 2014, 17:33 ]
Tytuł:  Re: Shards Online

Highlander napisał(a):
shards nie sądze, że będzie dla mas, dalej to nisza.

Póki co wygląda to jak kick scammer ;-)

Autor:  Highlander [ 15 maja 2014, 13:30 ]
Tytuł:  Re: Shards Online

mniejszy scam niż reszta, jest gameplay:
http://www.twitch.tv/shardsonline/c/4256536

przynajmniej cos pokazali i w sumie nie wiem czy dobrze, ze to zrobili ;) pre-alpha.

ale jakiś klimacik to ma.

Autor:  lordyp [ 6 cze 2014, 10:32 ]
Tytuł:  Re: Shards Online

właśnie trwa open weekend- zdaje sie ze zbiórka nie idzie zbyt dobrze i chcą pokazac grę większej liczbie graczy , żeby zachęcić -ale to dalej alpha

Autor:  Highlander [ 6 cze 2014, 10:38 ]
Tytuł:  Re: Shards Online

http://az621833.vo.msecnd.net/shardsonl ... a_v015.exe
234MB

Autor:  Highlander [ 11 gru 2014, 10:26 ]
Tytuł:  Re: Shards Online

https://www.youtube.com/watch?v=uO5TiPKsmV0 pvp ;p

Autor:  sula [ 11 gru 2014, 17:08 ]
Tytuł:  Re: Shards Online

Słabo to wygląda fest i nie mówię tu tylko o grafice. Nie wiem jak to ma konkurować na tą chwilę choćby z fanowskim Fallout Online, a co dopiero coś więcej.

Oddanie community server softu to spoko pomysł, ale to musi jakiś poziom prezentować, a nie być tak jak...to coś.

Autor:  wenth1 [ 21 gru 2015, 11:26 ]
Tytuł:  Re: Shards Online

ktoś śledzi projekt??
bo tak od czasu do czasu trafiam na tą gre i mimo że cały czas pre alfa to coś się dzieje, progess jest

https://www.youtube.com/watch?v=sY9V03Fsh6s

Autor:  vilhelm [ 21 gru 2015, 12:26 ]
Tytuł:  Re: Shards Online

wenth1 napisał(a):
ktoś śledzi projekt??
bo tak od czasu do czasu trafiam na tą gre i mimo że cały czas pre alfa to coś się dzieje, progess jest

https://www.youtube.com/watch?v=sY9V03Fsh6s


Grałem w ostanie testy, ale poza budowaniem kilku sztandarowych rzeczy i bardzo nieprzemyślanym systemem walki nie ma jeszcze nic (biegasz łucznikiem i nikt Cię nie dogoni)
Trzeba poczekać może zrobią jakiś skok świetlny.

Autor:  Isengrim [ 9 mar 2016, 09:58 ]
Tytuł:  Re: Shards Online

Roboty mają na rok, jak nie więcej. Raczej więcej.
Na razie wygląda to przeciętnie, tło, domki etc. nawet ok; mobki, hero słabiutko. Do tego animacja ruchu spowolniona (coś jak w tormencie, może silnik tak ma).
Jest stamina, więc bieganie ma limit, ale na razie wszystko strasznie topornie działa.
Dodają nowe biomy, tyle że na razie nie ma możliwości samodzielnego modowania.
Plecak jest w stylu tego z DFO, używane kilku skili/sprzedaż to klikanie na itemkach w zagraconym na maxa plecaczku.

AI mobków jest chyba w trakcie robienia - na razie nie tracą aggro po odbiegnięciu od spawnpointu , ale można je trainować na inne mobki (co akurat jest zajebiste).
Questy staroszkolne - idź na północ i znajdź kogoś. Bez trackera itp.
Dzień/noc. W nocy na cmentarzu jest wesoło ;)

Shards ma potencjał, ale na razie to długa droga do grywalnego produktu.

Strona 2 z 2 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team