mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 220 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 11  Następna strona
Autor Wiadomość
**
Avatar użytkownika

Posty: 9587
Dołączył(a): 9.02.2004
Offline
PostNapisane: 23 mar 2014, 13:47 
Cytuj  
Kurde, UE 4 Kit zapowiada się zajebiście :F:

https://www.youtube.com/watch?feature=p ... cxA_xYnHZ8

Może nawet nie będzie tak straszne zrobienie jakiegoś fajnego sidescrollera na smartphony i 19$ za miecha to nie taka straszna cena. W koncu jakaś motywacja, żeby powrócić do C++ :).

Najlepsze jest to, że UE 4 celuje również w indie z tym swoim modelem biznesowym i tutaj Unity może dostać ostro po dupie(1500 Ojro jeśli chcesz moć zrobić grę na iOS czy Androida) podczas gry UE kosztuje 19$. Liczę na zmiane modelu biznesowego Unity.

Chociaż mocą unity jest community oraz ilość tutoriali/pluginów i fakt, że ludzie mogą pisać w java scripcie i c# a tutaj jednak c++. Oczywiście lepsze c++ niż UnrealScript w darmowym SDK - zajebiście duży krok na przód.

Mnie jedynie poziom skomplikowania przeraża :F.


_________________
Gramsajt.pl - głupawy blog o grach

*

Posty: 6394
Dołączył(a): 16.08.2005
Offline
PostNapisane: 23 mar 2014, 14:58 
Cytuj  
Za Unity przemawia jeszcze łatwość obsługi tego wszystkiego. A jak chcesz zrobić side scrolla to czemu nie zrobisz tego w Unity? Mało tego, czemu prototypu nie zrobisz w narzędziu, z którego się śmiałeś - Multimedia Fusion czy Game Maker? Masz pomysł? To działaj. Zacznij od tego, co proste a nie od razu z motyką na słońce (UE4). Zresztą może najpierw pobaw się UE3 (UDK), tam też masz setki tutorali a na stronie Buzza to masz wręcz jak grę zrobić.


_________________
EA in a Nutshell:
http://www.youtube.com/watch?v=e-LE0ycgkBQ

**
Avatar użytkownika

Posty: 9587
Dołączył(a): 9.02.2004
Offline
PostNapisane: 23 mar 2014, 22:28 
Cytuj  
TobiAlex napisał(a):
Za Unity przemawia jeszcze łatwość obsługi tego wszystkiego. A jak chcesz zrobić side scrolla to czemu nie zrobisz tego w Unity? Mało tego, czemu prototypu nie zrobisz w narzędziu, z którego się śmiałeś - Multimedia Fusion czy Game Maker? Masz pomysł? To działaj. Zacznij od tego, co proste a nie od razu z motyką na słońce (UE4). Zresztą może najpierw pobaw się UE3 (UDK), tam też masz setki tutorali a na stronie Buzza to masz wręcz jak grę zrobić.


Unity jest spoko ale dość mocno leje na 2d i trzeba się pluginami posiłkować, które w sumie trzeba kupić - można je ofc znaleźć na cgpersia ale to nie do końca legalne ;). W unity robiło się całkiem fajnie bo na pewno c# jest mi bliższy niż c++ albo uscript z UDK.
Moim bólem dupy było zawsze to, że jestem anty-artystą, nic kurwa nie potrafię narysować :D. Wszystkie te edytory są fajne i dają sporo możliwości i spokojnie można w nich zrobić świetną grę - trzeba tylko zajebiście dużo czasu ;).

Nie tyle krytykuje unity bo to świetne narzędzie, po prostu zwróciłem uwagę na to, że model biznesowy raczej nie może konkurować z tym co zaproponował epic.


_________________
Gramsajt.pl - głupawy blog o grach

*

Posty: 6394
Dołączył(a): 16.08.2005
Offline
PostNapisane: 23 mar 2014, 22:45 
Cytuj  
zaboleq napisał(a):
Unity jest spoko ale dość mocno leje na 2d i trzeba się pluginami posiłkować(...)


Unity od wersji 4.3 daje dużo narzędzi dla 2D

zaboleq napisał(a):
Moim bólem dupy było zawsze to, że jestem anty-artystą, nic kurwa nie potrafię narysować :D. Wszystkie te edytory są fajne i dają sporo możliwości i spokojnie można w nich zrobić świetną grę - trzeba tylko zajebiście dużo czasu ;).


Haha, to masz ten sam problem co ja :D Pomysłów tysiące :P ale bez grafika to się można pocałować :D Ja jak robiłem prototyp gierki, to wycinałem modele z WoW :P (jest fajne narzędzie) przerabiałem na 2D, wrzucałem jako GIF a potem do GameMakera (świetnie można tam prototypować).

zaboleq napisał(a):
Nie tyle krytykuje unity bo to świetne narzędzie, po prostu zwróciłem uwagę na to, że model biznesowy raczej nie może konkurować z tym co zaproponował epic.


Miałem namyśli to, że się nabijałeś z gierki, która została zrobiona w Multimedia Fusion.


_________________
EA in a Nutshell:
http://www.youtube.com/watch?v=e-LE0ycgkBQ

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 23 mar 2014, 22:47 
Cytuj  
TobiAlex napisał(a):
Za Unity przemawia jeszcze łatwość obsługi tego wszystkiego. A jak chcesz zrobić side scrolla to czemu nie zrobisz tego w Unity? Mało tego, czemu prototypu nie zrobisz w narzędziu, z którego się śmiałeś - Multimedia Fusion czy Game Maker? Masz pomysł? To działaj. Zacznij od tego, co proste a nie od razu z motyką na słońce (UE4). Zresztą może najpierw pobaw się UE3 (UDK), tam też masz setki tutorali a na stronie Buzza to masz wręcz jak grę zrobić.

Unity jest bardziej skomplikowany w obsludze niz UE4. Wiem, ciezko w to uwierzyc 0_o.

Cytuj:
Haha, to masz ten sam problem co ja :D Pomysłów tysiące :P ale bez grafika to się można pocałować :D Ja jak robiłem prototyp gierki, to wycinałem modele z WoW :P (jest fajne narzędzie) przerabiałem na 2D, wrzucałem jako GIF a potem do GameMakera (świetnie można tam prototypować).

To smieszne, bo ja widze to graficy szukaja programistów zeby im programowali.

Tzn. wraz z premiera UE4 ilosc takich tematów drastycznie sie zmniejszy. Bo zeby zrobic gre w UE4, nie trzeba pisać nawet jednej linijki kodu, wystarczy umiec laczyc boxy strzałkami.

C++ w UE4 nie jest straszny. Chociaz trzeba tez uczciwie powiedzieć, ze to nie jest C++ ze kolejnej aplikacji napisanej w C++. Jest naszpikowany macrami i templatami, ktore generuja meta-dane dla narzedzia Epica, ktore z koleii przygotwuje kod ktory bedzie kompilowany ;s.
Pozatym jest tam wbudowany GC, wiec jak ktos niechce to nie musi recznie zarzadzac pamiecia (chociaz czasami sie przydaje). Jedny problem to moga byc wskazniki. Jesli ktos nie wie co to jest.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***
Avatar użytkownika

Posty: 17021
Dołączył(a): 21.11.2001
Offline
PostNapisane: 23 mar 2014, 22:57 
Cytuj  
No dokładnie.
Z pełnych features takiego UE4 będzie korzystało dorosłe studio z dziesiątkami/setkami osób (ingerencja w generowany kod C++, pisanie własnych injections etc.).
To co udało mi się zobaczyć to naprawdę jest to proste i łatwe w obsłudze narzędzie i pozwoli małym studio zrobić BARDZO dużo. Potrzeba tylko czasu (tak, tylko czasu) żeby się nauczyć.
Jeśli ktoś na dokładkę dogada się z grafikiem płaskim i wypukłym (2d + modelarz 3d) to jest w stanie zrobić cuda na kiju o których nie marzyło się w tak małym nakładzie czasu nikomu kilka lat temu.
Unity może i jest fajne ale za pomocą kilku klinięć ja jestem w stanie zrobić taką scenę przy której Unity by się zesrało, no niestety.

*

Posty: 6394
Dołączył(a): 16.08.2005
Offline
PostNapisane: 23 mar 2014, 23:38 
Cytuj  
iniside napisał(a):
Bo zeby zrobic gre w UE4, nie trzeba pisać nawet jednej linijki kodu, wystarczy umiec laczyc boxy strzałkami.


A czy to nowość? CryEngine 3 i Unreal Engine 3 też posiadają takie ficzery (odpowiednio Flowgraph i Kismet).

Nie wiem (na razie) jak jest w UE4, ale nie zgodzę się, że Unity jest bardziej skomplikowany niż UE.

Oyci3C napisał(a):
Unity może i jest fajne ale za pomocą kilku klinięć ja jestem w stanie zrobić taką scenę przy której Unity by się zesrało, no niestety.


Ty mówisz od strony graficznej. I może masz rację. Ale od oprogramowania tej sceny na pewno nie.

Druga sprawa to taka, że Unity jest dostępny również w wersji darmowej, UE4 niestety nie.


_________________
EA in a Nutshell:
http://www.youtube.com/watch?v=e-LE0ycgkBQ

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 24 mar 2014, 00:10 
Cytuj  
TobiAlex napisał(a):
iniside napisał(a):
Bo zeby zrobic gre w UE4, nie trzeba pisać nawet jednej linijki kodu, wystarczy umiec laczyc boxy strzałkami.


A czy to nowość? CryEngine 3 i Unreal Engine 3 też posiadają takie ficzery (odpowiednio Flowgraph i Kismet).

Nie wiem (na razie) jak jest w UE4, ale nie zgodzę się, że Unity jest bardziej skomplikowany niż UE.

Nie zdajesz sobie sprawy jak daleko bardziej blueprinty sa zaawansowane od flowgraph, nie mowiac o kismet;p.

Zgadzac sie nie musisz ja juz od roku uzyam UE4 wiec powiedzmy ze mam porownanie.

W darmowej wersji unity to sobie mozesz. To tak jakbus syrenke (darmowe unity) porownal do Maybacha (ue4)


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

****
Avatar użytkownika

Posty: 1741
Dołączył(a): 16.03.2009
Offline
PostNapisane: 24 mar 2014, 01:49 
Cytuj  
Da się napisać AI Blueprintem? Czegoś na poziomie moba z Diablo3.

*

Posty: 6394
Dołączył(a): 16.08.2005
Offline
PostNapisane: 24 mar 2014, 02:00 
Cytuj  
iniside napisał(a):
Zgadzac sie nie musisz ja juz od roku uzyam UE4 wiec powiedzmy ze mam porownanie.


Pewnie, że nie muszę. Też od kilku lat używam różnych narzędzi (zboczenie zawodowe), może nie UE4, ale kilka innych tak.


_________________
EA in a Nutshell:
http://www.youtube.com/watch?v=e-LE0ycgkBQ

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 24 mar 2014, 08:11 
Cytuj  
TobiAlex napisał(a):
iniside napisał(a):
Zgadzac sie nie musisz ja juz od roku uzyam UE4 wiec powiedzmy ze mam porownanie.


Pewnie, że nie muszę. Też od kilku lat używam różnych narzędzi (zboczenie zawodowe), może nie UE4, ale kilka innych tak.


Ujme to tak. UE4 jest trudniejszy na poczatku, bo trzeba sie nauczyć, dlaczego całość jest zorganizowana tak a nie inaczej. (przy zalozeniu ze chcesz programować w C++). W Unity to wyglada tak, ze piszesz randomowy skrypt w C# przeciagasz go na tam na cos i zrobione.
W blueprintach, mozesz robic jak ci sie podoba, chociaz podstawowy wrzorzec jest zachowany (GameMode > PlayerController > Pawn).

Z drugiej strony, kiedy nasza gra rozrosnie sie na wiecej niz 10 plikow, to szybko mozna docenić, z góry narzuconą strukture kodu w UE4 (convention over configuration). I kiedy przegladasz kod innych ludzi odrazu wiesz gdzie czego szukać i łatwo zrozumieć zaleznosci pomiedzy klasami. Kwestia preferencji, ja wogole jak wszystko jest zorganizowane tak samo wszedzie.

Za to jesli chodzi o Content Pipeline i łatwosc z jaka mozna tworzyc same Levele, to Unreal po prostu roznosi całą konkurencje w pył. Tutaj nawet nie ma nawet za bardzo o czym dyskutowac.

Cytuj:
Da się napisać AI Blueprintem? Czegoś na poziomie moba z Diablo3.

Da sie zrobić proste reaktywne AI. Ale ja bym tego nie polecał. Niedługo powinny być dostępne Behaviour Trees z prawdziwego zdarzenia i to w tym powinno sie tworzyć AI.


A tak swoja droga. Podoba mi sie podejscie Epica, ciekawi mnie jak długo im starczy cierpliwosci. Jak narazie zapowiedzieli jeszcze wiecej tutoriali na youtube, na bardziej zaawansowane tematy.
Narazie wyglada na to, ze sa zdecydowaniu wygrysc Unity z całego rynku, na kazdym mozliwym polu :D.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***
Avatar użytkownika

Posty: 12370
Dołączył(a): 23.04.2002
Offline
PostNapisane: 24 mar 2014, 08:57 
Cytuj  
jestem chujowym koderem ale zmysl artystyczny mam (mialem nawet zdawac do szkoly plastycznej)

Inside czy jestem w stanie po lekkim treningu w programowaniu napisac cos w miare dobrego na blueprintach w UE 4 ?


_________________
"Trust your heart if the seas catch fire, live by love though the stars walk backward."

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 24 mar 2014, 09:13 
Cytuj  
Jestes. Szczegolnie, ze nie musisz sie uczyc programowac (;.

Edit:
Zalezy jeszcze co rozumiesz przez dobrego. Kolejnego mesjasza MMO nie zrobisz. Ale FPS, juz powinno dac rade.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 24 mar 2014, 09:47 
Cytuj  
Mogliby w tym UE4 poprawić mouse inputy, bo w UE3 pachną gównem, inaczej nie będzie mesjasza fpsow ;<

już ktoś cos robi
http://www.groundbranch.com/


_________________
.

**
Avatar użytkownika

Posty: 9587
Dołączył(a): 9.02.2004
Offline
PostNapisane: 24 mar 2014, 10:28 
Cytuj  
Inside nie przyglądałem się temu aż tak super dokładnie bo teraz w .net siedze i staram się nie rozpraszać ale możesz mi jedną rzecz wytłumaczyć odnośnie UE4?

Jak to jest dokładnie z tymi blueprintami/skryptami w UE4? W sensie czy mogę za pomocą blueprintów oprogramować np ruch jakiegoś obiektu albo całe sterowanie? Na filmikach (tych, które widziałem czy tym, którzy wrzuciłem na poprzedniej stronie) to np rotację obięktu normalnie robiono pisząc kod c++ w VS natomiast nie pokazano czy np da się zrobić to wszystko za pomocą blueprintów.

Jakoś mi się nie wydaje to super realne że wszystko da się zrobić nie dotykając praktycznie kodu(mówie tutaj o simple gierce, żadnego dotykania kodu źródłowego etc). W sensie to by było za piękne ;)

Co do zmiecienia unity przez UE to cóż, tutaj można by się trochę kłócić jeśli chodzi o indyki czy też produkcje z kickstartera (W2, PoE). Sporo dobrych indyków było też robionych w XNA ale to już w sumie framework - edytor trzeba było sobie samemu napisać:P.

Unity daje naprawdę sporo możliwości i ma bardzo dobrą dokumentację/prężne community/wchuj tutoriali i jeśli się chce to można zrobić świetną gierkę ale im dalej w las tym trudniej. Widać, że epic mierzy wysoko bo wprowadzenie marketplace gdzie w przyszłości będzie można kupić "pluginy" zrobione przez innych albo przez epic(lub też zassać za darmo) to strzał w dziesiątke i często w uj upraszcza pewne sprawy. W Unity to te pluginy są tak naprawdę jednym z głównych ficzerów dzięki którym ludzie w ogóle do unity zaglądają, ja np pamiętam ten projekt - szkoda, że chyba umarł :F.

http://ragepixel.com/

Jestem ciekaw czy w UE4 można zrobić gierkę 2d :D - chociaż to by było bez sensu w sumie - takie marnotractwo silnika i jego możliwości. Po prostu mam sentyment do pixeli.


_________________
Gramsajt.pl - głupawy blog o grach

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 24 mar 2014, 10:46 
Cytuj  
Cytuj:
Jak to jest dokładnie z tymi blueprintami/skryptami w UE4? W sensie czy mogę za pomocą blueprintów oprogramować np ruch jakiegoś obiektu albo całe sterowanie? Na filmikach (tych, które widziałem czy tym, którzy wrzuciłem na poprzedniej stronie) to np rotację obięktu normalnie robiono pisząc kod c++ w VS natomiast nie pokazano czy np da się zrobić to wszystko za pomocą blueprintów.

Mozna.
Nie musisz mi wierzyc na slowo, ale mozesz uwierzyc Hourences.

https://www.youtube.com/watch?v=JFZCp4xsPmo

Jego nowa gra Solus, był w całości zrobiona przy pomocy Blueprintów. Była, bo to, ze coś da sie zrobić, nie znaczy, ze jest to najlepsze podejscie (;. Najlepiej jest podzielic prace pomiedzy C++ i blueprinty. Łącznie boxow, ma to do siebie, ze jak sie za mocno rozrosna to ciezko sledzic co one wlasciwie robia.

Według mnie optymalny workflow to:
1. To budownie klockow w C++.
2. Składanie klockow w gre przy uzyciu Blueprintów.

Cytuj:
Jestem ciekaw czy w UE4 można zrobić gierkę 2d :D - chociaż to by było bez sensu w sumie - takie marnotractwo silnika i jego możliwości. Po prostu mam sentyment do pixeli.

Mozna. W przykładowym contencie jest Swing Ninja i Flappy Chicken.
Czy jest to optymalne rozwiazanie ? Narazie nie. Chociazby dlatego, ze spakowana i gotowa do dystrybucji prosta gra w 2d zajmuje 50Mb.

Cytuj:
Co do zmiecienia unity przez UE to cóż, tutaj można by się trochę kłócić jeśli chodzi o indyki czy też produkcje z kickstartera (W2, PoE). Sporo dobrych indyków było też robionych w XNA ale to już w sumie framework - edytor trzeba było sobie samemu napisać:P.

Mowilem o samym edytorze. Co do reszty to sie zgadzam.
Ale ja jestem biased. Wszyscy chwala jakie to Unity proste, ale jak dla mnie, to jest tak proste, ze az ciezko w tym efektywnie pracowac :D.

No i najwiekszy plus UE4. Dostep do kodu zrodlowego. Wiekszosc ludzi nie bedzie w stanie tam niczego dodac, ani poprawic. Ale zdecydowanie bedzie ułatwiać debugowanie kiedy trafi sie w jakas sciane i nie bedzie wiadomo dlaczego nie działa.
Do tego mozna sobie samemu integrowac middleware, nie czekac az Epic to zrobic za nas.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

*

Posty: 6394
Dołączył(a): 16.08.2005
Offline
PostNapisane: 24 mar 2014, 11:57 
Cytuj  
iniside ja bardziej liczę na tutoriale od Buzz niż od samego EPICa.


_________________
EA in a Nutshell:
http://www.youtube.com/watch?v=e-LE0ycgkBQ

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 24 mar 2014, 12:33 
Cytuj  
Zak Parrish, ktory robił tutoriale dla Buzz pracuje dla Epica ;p.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

****
Avatar użytkownika

Posty: 1741
Dołączył(a): 16.03.2009
Offline
PostNapisane: 24 mar 2014, 12:55 
Cytuj  
zaboleq napisał(a):
Widać, że epic mierzy wysoko bo wprowadzenie marketplace gdzie w przyszłości będzie można kupić "pluginy" zrobione przez innych albo przez epic(lub też zassać za darmo) to strzał w dziesiątke i często w uj upraszcza pewne sprawy.

A ten marketplace w UE już istnieje? Dajcie linka bo ja nie mogłem znalźć. UE z marketplacem to by była już zupełnie inna historia, największą zaletą Unity jest właśnie asset store. No i stabilność :wink:

iniside napisał(a):
Cytuj:
Da się napisać AI Blueprintem? Czegoś na poziomie moba z Diablo3.

Da sie zrobić proste reaktywne AI. Ale ja bym tego nie polecał. Niedługo powinny być dostępne Behaviour Trees z prawdziwego zdarzenia i to w tym powinno sie tworzyć AI.


A tak swoja droga. Podoba mi sie podejscie Epica, ciekawi mnie jak długo im starczy cierpliwosci. Jak narazie zapowiedzieli jeszcze wiecej tutoriali na youtube, na bardziej zaawansowane tematy.
Narazie wyglada na to, ze sa zdecydowaniu wygrysc Unity z całego rynku, na kazdym mozliwym polu :D.


Czyli w praktyce jak chce się zrobić gre trochę bardziej skomplikowaną niż tower defense czy flappy bird to i tak trzeba się nauczyć c++ :evil:

Jeszcze jedno pytanie odnośnie Blueprinta:
Czy jak stworze jakiś skrypt przy pomocy BP to z tego się zrobi kod w który będe mógł później "pisemnie" ingerować, czy to jest taka zamknięta struktura że tylko "wizualnie" można działać? Bo jak tak to to byłby mega Win.


Ostatnio edytowano 24 mar 2014, 13:03 przez Bahamut, łącznie edytowano 2 razy
*****

Posty: 2872
Dołączył(a): 18.05.2004
Offline
PostNapisane: 24 mar 2014, 12:57 
Cytuj  
iniside napisał(a):
Unity jest bardziej skomplikowany w obsludze niz UE4. Wiem, ciezko w to uwierzyc 0_o.


Nie zgodzę się, nie zrozum mnie źle, Unity ma dużo mniejsze możliwości out of the box niż UE4, i Blueprinty w Unrealu to jest game changer dający UE4 ogromną przewage. Ale Unity ma dużo, dużo czytelniejszą, i prostszą architekturę do zrozumienia. UE4 ma monolityczne klasy podstawowe (Pawn, Actor, Controller, GameMode) i zrozumienie dokładnie, co, gdzie, kiedy i dlaczego w nich się dzieje na pewno do prostych i przyjemnych nie należy.

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 220 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 11  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.