MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Divinity: Original Sin
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=44145
Strona 1 z 13

Autor:  Highlander [ 23 cze 2014, 21:25 ]
Tytuł:  Divinity: Original Sin

Obrazek
cRPG
http://store.steampowered.com/app/230230/?l=polish
http://www.divinityoriginalsin.com/
trailer https://www.youtube.com/watch?v=Mea7Pa3rhJU
gejplej coop https://www.youtube.com/watch?v=C1uxnujOsUo
kickstarter, pierwszy win? https://www.kickstarter.com/projects/la ... iginal-sin

Bo pierdolicie po roznych tematach. O grze jakos glosno nie jest a zapowiada sie soczyscie.

+ to co zostalo juz powiedziane na tym forum, yabbadi pros. Ponizej info do poczytania w spoilerze.

Spoiler:

Autor:  TobiAlex [ 23 cze 2014, 21:41 ]
Tytuł:  Re: Divinity: Original Sin

W sklep.gram.pl edycja kolekcjonerska kosztuje ~129 zł* i zawiera m.in. drugą kopię gry.

*Niestety w chwili obecnej coś mi gram.pl słabo działa i nie mogę sprawdzić ceny.

Autor:  Oyci3C [ 23 cze 2014, 21:50 ]
Tytuł:  Re: Divinity: Original Sin

Daj linka jak możesz.

Autor:  TobiAlex [ 23 cze 2014, 22:17 ]
Tytuł:  Re: Divinity: Original Sin

Wersja standardowa - 89.99 zł

http://sklep.gram.pl/pc/divinity-grzech ... odny.shtml

Kolekcjonerka - 127.99 zł

http://sklep.gram.pl/pc/divinity-grzech ... rska.shtml

Hmm, tylko data premiery w Polsce to 18 lipca, świat 30 czerwca :/

Autor:  Oyci3C [ 23 cze 2014, 22:44 ]
Tytuł:  Re: Divinity: Original Sin

To nie chcę :/

Autor:  raggnarok [ 23 cze 2014, 23:05 ]
Tytuł:  Re: Divinity: Original Sin

Tia, dziwne jaja z ta premiera. BTW, gra bedzie tez na GOGu jak ktos nie lubi Steama.

Autor:  Piszpan [ 23 cze 2014, 23:17 ]
Tytuł:  Re: Divinity: Original Sin

ja jak pogralem troche to szczerze nie wiem czy na premiere wroce :P niby wszystko ok ale.

Autor:  Highlander [ 24 cze 2014, 05:45 ]
Tytuł:  Re: Divinity: Original Sin

a tu są niby wczesne dostępy 76,50 PLN, ktore pozniej zamienia sie w pelna gre ;] ktos kupowal z tego zrodla?

http://allegro.pl/divinity-original-sin ... 72198.html
http://allegro.pl/divinity-original-sin ... 01238.html

klucz czy jakies gifty?

Autor:  yabaddi [ 24 cze 2014, 05:55 ]
Tytuł:  Re: Divinity: Original Sin

High, dałeś quote'a z moich wypocin ale odnośnie Shroud of the Avatar, a nie Divinity: Original Sin :D

Autor:  Highlander [ 24 cze 2014, 07:16 ]
Tytuł:  Re: Divinity: Original Sin

lolz, fucktycznie, popierdolilem posty ;p
gdzies jeszcze cos więcej pisales.

jakby dalo rade to proszę jakiegoś moderatora o usunięcie pierwszego quote.

Autor:  Perrin [ 24 cze 2014, 08:06 ]
Tytuł:  Re: Divinity: Original Sin

Gra ma ogromny potencjał. Z każdym kolejnym patchem (early access) robiła się coraz lepsza. Najbardziej rozwala mnie magia, która ma ogromny wpływ na to jak kształtujemy nasze otoczenie. Magia jest przydatna w każdym momencie, nie tylko w walce. Na przykład idziemy sobie i coś się pali, możemy tam wejść i się poparzyć, ale możemy też użyć magii i sprowadzić deszcz (odpowiednim czarem), który ugasi płomienie. Chmurę trucizny możemy rozwiać za pomocą jakiegoś wiatru, albo wypalić fireballem itp... Magia daje ogromne możliwości (można do tych samych celów użyć też innych, mniej magicznych rozwiązań), cały ten system robi ogromne wrażenie.

Autor:  Tor-Bled-Nam [ 24 cze 2014, 08:25 ]
Tytuł:  Re: Divinity: Original Sin

W cipkę, bo gram magami zazwyczaj. W BG2 pamiętne combo time stop + 3x plugawy uwiąd to był fun. Tylko Irenicus to przetrwał. hehe

Autor:  yabaddi [ 24 cze 2014, 10:19 ]
Tytuł:  Re: Divinity: Original Sin

Perrin napisał(a):
Gra ma ogromny potencjał. Z każdym kolejnym patchem (early access) robiła się coraz lepsza. Najbardziej rozwala mnie magia, która ma ogromny wpływ na to jak kształtujemy nasze otoczenie. Magia jest przydatna w każdym momencie, nie tylko w walce. Na przykład idziemy sobie i coś się pali, możemy tam wejść i się poparzyć, ale możemy też użyć magii i sprowadzić deszcz (odpowiednim czarem), który ugasi płomienie. Chmurę trucizny możemy rozwiać za pomocą jakiegoś wiatru, albo wypalić fireballem itp... Magia daje ogromne możliwości (można do tych samych celów użyć też innych, mniej magicznych rozwiązań), cały ten system robi ogromne wrażenie.


Te same efekty można osiągnąć w sposób nie-magiczny. Jak jest się krzepkim warriorem to można taszczyć w plecaku beczkę z wodą lub olejem - wrzucona w odpowiednie otoczenie ugasi pożar lub odwrotnie - wzmocni płomienie. Tak samo można działać archerem - są różne strzały: zapalające, eksplodujące, zatruwające, ba - jest też strzała z butelką wody na końcu :) Co najfajniejsze to wszystko to można zrobić samemu ze znajdywanych składników. Craft nie jest trudny, a daje wiele możliwości i satysfakcji.

Wcześniej grałem jedną postacią magiczną ale teraz przesiadłem się na duet fighter & ranger tyle, że rangerowi dałem skradanie, lockpick i pickpocket, a fighter ma craft i blacksmith. Generalnie widzę, że Sneaking i Telekineza to jest klucz do sukcesu (i bogactwa :D).

Edit: Na minus (jedyny na razie jaki zauważyłem) odnotowuję niezbyt ciekawe przedmioty legendarne - jeśli chodzi o broń to jeszcze jest ok bo są proc'e (i to podwójne nawet) ale zbroja/biżuteria rozczarowuje (5-6 różnych modyfikatorów plus ewentualnie "unbreakable").

Autor:  Perrin [ 27 cze 2014, 07:36 ]
Tytuł:  Re: Divinity: Original Sin

Właśnie wyszedł duży patch wnoszący trochę poprawek ale przede wszystkim dodający do gry edytor.

Autor:  Highlander [ 27 cze 2014, 07:39 ]
Tytuł:  Re: Divinity: Original Sin

a czy poleca ktoś to kupować przez allegro?
jeszcze sprzedają 'early accessy'

Autor:  yabaddi [ 27 cze 2014, 12:08 ]
Tytuł:  Re: Divinity: Original Sin

Perrin napisał(a):
Właśnie wyszedł duży patch wnoszący trochę poprawek ale przede wszystkim dodający do gry edytor.


Do premiery nawet nie zaglądam, Xenonauci służą mi dobrze za zapchajdziurę :D Ale od 30tego się zacznie.. ;)

Autor:  yabaddi [ 27 cze 2014, 20:32 ]
Tytuł:  Re: Divinity: Original Sin

Wrzucę tutaj, może komuś się przyda za parę dni przy premierze D:OS - zrobiłem sobie takie zestawienie cech charakteru postaci, które można zdobyć poprzez wybory w prowadzonych dialogach. Gdy dana postać opowie się po którejś ze stron (konwersacji/zdarzenia, komentuje lub ocenia pewne zachowania itd) otrzymuje 1 pkt do poniższych cech. Cechy pogrupowane są w pary na zasadach przeciwieństw. Gdy cecha z konkretnej pary zaczyna przeważać punktowo to postać otrzymuje bonus, który trwa do póty do póki dana cecha dominuje. Większość bonusów to +1 do danego skilla ale są też inne jak np. immunity do konkretnego ataku lub % szansy na trafienie lub crita. Poniżej zestawienie tego co udało mi się znaleźć w alpha/beta testach, zapewne jest ich więcej. Enjoy ;)

Kod:
PRAGMATIC (+1 CRAFTING)             <--> ROMANTIC (+1 LUCKY CHARM)

ALTRUISTIC (+ REPUTATION)           <--> EGOISTICAL (+1 BARTERING)

INDEPENDENT (+1 WILLPOWER)          <--> OBEDIENT (+1 WILLPOWER WHILE UNDER LEADERSHIP INFLUENCE)

COMPASSIONATE (+3% CRITICAL CHANCE) <--> HEARTLESS (+20% BACKSTABBING HIT CHANCE)

RIGHTEOUS (+1 LEADERSHIP)           <--> RENEGADE (+1 PICKPOCKET)

BLUNT (IMMUNE TO CHARM)             <--> CONSIDERATE (+1 CHARISMA)

BOLD (+ INITIATIVE)                 <--> CAUTIOUS (+1 SNEAKING)

SPIRITUAL (IMMUNE TO FEAR)          <--> MATERIALISTIC (+1 LOREMASTER)

Autor:  Xender [ 27 cze 2014, 23:57 ]
Tytuł:  Re: Divinity: Original Sin

a to Divinity wiąże się jakoś z poprzednimi częściami czy można grać nie znając reszty?

Autor:  raggnarok [ 28 cze 2014, 00:22 ]
Tytuł:  Re: Divinity: Original Sin

Mozna.

Autor:  Ravushimo [ 28 cze 2014, 05:05 ]
Tytuł:  Re: Divinity: Original Sin

Jak ktos nie ma cisnienia i moze poczekac do polskiej premiery to w gramie wersja cyfrowa/zwykla pudelkowa jest za 58zl.

Strona 1 z 13 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team