MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
World of Warships https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=44561 |
Strona 1 z 20 |
Autor: | Cybot [ 10 mar 2015, 23:19 ] |
Tytuł: | World of Warships |
Czołem, 12 marca startuje wreszcie closed beta World of Warships. Wszyscy którzy dostali się na weekendowe testy mają zapewniony dostęp do bety z automatu. http://blog.worldofwarships.eu/closed-beta-land-ho/ Tytuł zdecydowanie lepszy niż World of Warplanes - moim zdaniem tym razem Wargaming realnie się postarał. |
Autor: | Atherius [ 10 mar 2015, 23:20 ] |
Tytuł: | Re: World of Warships |
Gram od alphy i nudy w chuj, taki wot na morzu ze wszystkimi tego wadami. |
Autor: | ShadorVD [ 10 mar 2015, 23:22 ] |
Tytuł: | Re: World of Warships |
Tylko w krzakach nie można się schowac |
Autor: | ShadeKnight [ 10 mar 2015, 23:25 ] |
Tytuł: | Re: World of Warships |
Wreszcie będą statki. \o/ |
Autor: | Niah [ 10 mar 2015, 23:28 ] |
Tytuł: | Re: World of Warships |
Warthunder > |
Autor: | Atherius [ 10 mar 2015, 23:40 ] |
Tytuł: | Re: World of Warships |
Tylko tam nie ma okrętów póki co. |
Autor: | tiomor [ 11 mar 2015, 09:04 ] |
Tytuł: | Re: World of Warships |
Nudna w chuj. Serio, płyniesz i strzelasz, płyniesz i strzelasz. Bez żadnego kombinowania, po prostu napieprzasz ciągle:| Oczywiście mowie o grze na niskich tierach, ale znająć twory WG nie sądzę, żeby było lepiej. Będzie taki sam fail jak Warplanes. |
Autor: | Atherius [ 11 mar 2015, 09:17 ] |
Tytuł: | Re: World of Warships |
No niestety.. czołgi im wyszły, bo wtedy nie było żadnej konkurencji, samoloty wydali już po war thunderze i dlatego na serwerach eu siedzi w szczycie 2-3k graczy, z łódkami może będzie lepiej, ale to pewnie do czasu wydania odpowiednika od WT. No i odkąd dodali "damage cam" w WT można sobie zobaczyć gdzie i w co przyjebaliśmy. https://www.youtube.com/watch?v=togFXO-ysB8 Ogólnie WT ładnie się rozwija, kolejna rzecz, o której gracze wot'a mogą pomarzyć. https://www.youtube.com/watch?v=wKhETqAng58 |
Autor: | Perrin [ 11 mar 2015, 09:21 ] |
Tytuł: | Re: World of Warships |
Mnie tam dla odmiany się podoba. Pływam głównie destroyerami i jakoś taktyka kolegów powyżej tzn. "płyniesz, strzelasz, płyniesz strzelasz" się nie sprawdza. Trzeba się trochę postarać, żeby przeżyć a "strzelania" nie ma prawie wcale. W WoT też trafiają się goście, którzy tylko jadą do przodu i strzelają, ale jakoś specjalnie dużo tym sposobem nie osiągają . Gra zdecydowanie ciekawa, tym bardziej, że "setting" jest raczej malo wyeksploatowany. |
Autor: | tiomor [ 11 mar 2015, 09:24 ] |
Tytuł: | Re: World of Warships |
No dobra Perrin, jeszcze skręczasz, czasami wpłyniesz za jakąś wyspę etc. No ale ogólnie jest bieda ;p |
Autor: | Wedge [ 11 mar 2015, 09:53 ] |
Tytuł: | Re: World of Warships |
Dodali by submarines, ochrona konwojow lub cos w ten desen i bedzie hit! |
Autor: | capri [ 11 mar 2015, 12:21 ] |
Tytuł: | Re: World of Warships |
masz Wedge http://www.silenthunteronline.com/ ;p |
Autor: | Perrin [ 11 mar 2015, 13:07 ] |
Tytuł: | Re: World of Warships |
Closed Beta dopiero się zaczyna, mają 2 kraje i kilka okrętów na krzyż, ale jak dać im czas, to pewnie dodadzą conieco i niejedno jeszcze wymyślą. Jak na start closed bety nie jest tragicznie, a zanim grę wydadzą to pewnie będzie wyglądać dużo lepiej niż teraz. |
Autor: | Wedge [ 11 mar 2015, 13:29 ] |
Tytuł: | Re: World of Warships |
capri napisał(a): masz Wedge http://www.silenthunteronline.com/ ;p No, na cos sie przydales;p |
Autor: | gosugamer1 [ 21 mar 2015, 16:05 ] |
Tytuł: | Re: World of Warships |
Gra jest 2 razy prostsza niż World of Tanks - a to na naprawdę duże osiągnięcie. Wygląda ładnie, klimat wielkich pancerników zawsze na propsie, ale gameplayowo - bieda. Chodzi mi przede wszystkim o mechanikę strzelania, która jest kurewnie nie-skillowa, randomowa i poprostu nudna. Strzela się jak w WoT'cie czyli jeżeli łódeczka płynie w prawo to celujesz na prawo od niej zgodnie z przewidywaną trasą "jazdy". Odległość celu nas specjalnie nie interesuje, bo automatycznie pociski lecą parabolą na odpowiednią odległość (WoT like). Nie muszę chyba mówić, że strzelanie nie jest wymagające przy wielkich i dość powolnych okrętach? Dodatkowo strzelamy salwą, część pocisków trafi część nie - w dużej mierze random. Spodziewałem się prymitywizmu i tego, że gameplayowo nie będzie to złożona gra, ale tu mnie kurwa zaskoczyli, że aż w takim stopniu... Definitywnie produkt dla mas, każual mode hard. Navyfield wyszedł z 10 lat temu i dalej jest gameplayowo kilkukrotnie bardziej złożony. Smuteczek |
Autor: | Cybot [ 21 mar 2015, 16:26 ] |
Tytuł: | Re: World of Warships |
Gosu - i tak i nie. Ma bardzo duże znaczenie z jakiego ammo i w jaki sposób strzelasz. Różnice w trafieniu są między 200 a 20000 dmgu. Trafienia w cytadelę z AP - celując tuż nad linię wodną to jest absolutna miazga przeciwnika. |
Autor: | gosugamer1 [ 21 mar 2015, 18:43 ] |
Tytuł: | Re: World of Warships |
Przy takim rozrzucie pocisków i fakcie, że strzelamy się na duże dystanse to twoje celowanie 2cm wyżej ma iluzoryczne znaczenie. Nie mów mi, że strzelając na kilka km snajpisz coś, bo przecież wiadomo salwa sieje mocno i to jest random, 2 kulki tu, 2 tam, 4 w wodę. Poziom każualizacji - konsola. |
Autor: | Cybot [ 21 mar 2015, 22:02 ] |
Tytuł: | Re: World of Warships |
1. Wielkość wyprzedzenia ma bardzo duże znaczenie - musisz trafić dokładnie w tą część okrętu w którą trzeba - to jest skill 2. Łatwe hity w górną część wroga są ok z HE - natomiast z AP zdecydowanie trzeba nisko (z kilku km, z kilkunastu jest ok gdziekolwiek bo pocisk idzie pod bardzo dużym kontem) wtedy ważny jest tylko patrz - punkt 1. |
Autor: | Neonin [ 21 mar 2015, 22:27 ] |
Tytuł: | Re: World of Warships |
Nie mówcie że granie niszczycielem jest łatwe |
Autor: | Neonin [ 24 mar 2015, 10:04 ] |
Tytuł: | Re: World of Warships |
co tydzień wysyłają kolejne klucze więc coś się trafi niebawem |
Strona 1 z 20 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |