mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 183 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Następna strona
Autor Wiadomość
*

Posty: 6394
Dołączył(a): 16.08.2005
Offline
PostNapisane: 31 mar 2015, 13:00 
Cytuj  
Łeee, podniecacie się grą, którą można przejść w 46 minut? ;-) Oczywiście żart, ale pierwszy speed run jest - 46 minut.


_________________
EA in a Nutshell:
http://www.youtube.com/watch?v=e-LE0ycgkBQ

***

Posty: 529
Dołączył(a): 30.11.2006
Offline
PostNapisane: 31 mar 2015, 13:25 
Cytuj  
TobiAlex napisał(a):
Łeee, podniecacie się grą, którą można przejść w 46 minut? ;-) Oczywiście żart, ale pierwszy speed run jest - 46 minut.


to jest any% glitched wiec zadne osiagniecie

pierwszy all bosses glitchless jest 2:22 ingame time :P


_________________
Obrazek

***

Posty: 24059
Dołączył(a): 6.04.2003
Offline
PostNapisane: 31 mar 2015, 18:47 
Cytuj  
doszedłem do wniosku, że muszę przyfarmić te 20-30lvl i wtedy spróbować, bo gdzie nie pójdę to zbieram ostre lanie, apteczki lecą jedna za drugą a mimo to padam co kilka minut.
Gdzie jest dobra miejscówka na przyfarmienie kilkuset tys. dusz? ;) Aktualnie lvl69 - chciałbym wbić okolice 90.

Przy okazji wygooglałem takie coś - soft/hard capy na staty i wielkości o jaką nam dane skille przyrastają:
https://docs.google.com/spreadsheets/d/ ... I/pubhtml#

***

Posty: 24059
Dołączył(a): 6.04.2003
Offline
PostNapisane: 1 kwi 2015, 06:54 
Cytuj  
te moby "wysysacze" wpierdzielaja 2 punkty insight za kazdym ssankiem :/ Zauwazylem jak stracilem ich z 10 ;)

***

Posty: 529
Dołączył(a): 30.11.2006
Offline
PostNapisane: 1 kwi 2015, 08:50 
Cytuj  
Mark24 napisał(a):
te moby "wysysacze" wpierdzielaja 2 punkty insight za kazdym ssankiem :/ Zauwazylem jak stracilem ich z 10 ;)


im wiecej masz insight tym gra jest 'trudniejsza' ;)
tzn na pewno niektore mobki dostaja nowe ataki, czasem pojawiaja sie nowe mobki w niektorych lokacjach (np w hemwick kolesie z sierpami/whatev), nie jestem pewien czy wplywa to jakos na dmg bossow albo czy dostaja nowe ataki
a no i jeszcze obniza ci frenzy res i beasthood, co jest dosc istotne pod koniec gry ;)


_________________
Obrazek

***

Posty: 24059
Dołączył(a): 6.04.2003
Offline
PostNapisane: 1 kwi 2015, 12:23 
Cytuj  
no wlasnie mi sie raz respnal calkiem silny mobek przy 2 ognisku od startu gry gdzie biegalem farmic potionki. Do tego przy samym ognisku.
Anyway lepiej te insight wydac niz bez sensu tracic. Walcze toporkiem (+9 aktualnie, wiec juz nie zmieniam) ktory nawet jako 1h jest dosyc wolny i ta "przyssawka" potrafi mnie zlapac w trakcie combo R1. Z drugiej strony albo mam za malo staminy albo za maly robie damage bo nie moge go wykonczyc jednym combem. Proba wycofanis sie dla odnowienia staminy tez dziala srednio bo potrafi mnie wtedy na odleglosc sfreezowac i znow sie przyssac :/
Wczoraj ogladalem jakies walkthrough i koles mial go na jedno combo R1.. A i to kilka razy zostal wyssany.

btw. kod sieciowy jest w porownaniu do poprzedniczek bardzo poprawiony. Dziala to bezproblematycznie i szybo, podczas gdy w DS-ach co chwila atakowaly jakies bledy polaczenia.

*

Posty: 6032
Dołączył(a): 13.11.2001
Offline
PostNapisane: 1 kwi 2015, 16:55 
Cytuj  
Mark24 napisał(a):
Jest niby jakaś statystyka w stylu luck - ale jest ustawiona na 100 i nie można jej zmienić (może jest jakiś item?)
Chyba ogólnie gra celowała w mass-market i miała być dużo łatwiejsza.


Co do "luck" to on zależy od skila Arcane (w PL tłumaczeniu dali "tajemny" - nie przechodzi mi to przez gardło :)
Wpływ ma oczywiście na drop rate itemów z mobów.

A co do poziomu trudności gry to IMO jest ok pod solo. 80% contentu dajesz radę ale są miejsca, które doprowadzają do płaczu (np. ja po 20 podejściach do tego NPC Huntera w Byrgenwerth pogryzłem kontroler).
To, do czego się można przyczepić, to brak albo za słabe skalowanie mobów/bossów.
W DS było tak, że jak walczyłeś z bossem z summonem, to boss był mocniejszy. Więc debil, który miał Ci pomagać a padał po 1 ataku na bossa, w rzeczywistości Cie nerfował. Tutaj chyba tego nie ma. Być może uznali, że samo "otwieranie się na inwazje" jest wystarczającym utrudnieniem.
Anyway... efekt jest taki, że jak masz help od innego gracza (jakikolwiek - wystarczy, że odwraca uwagę bossa) to poziom trudności mocno spada.
Za to poziom "eksploracji zon" jest IMO wyższy, bo notorycznie jesteś atakowany w niektórych zonach przez "PK", jeśli zadzwonisz dzwoneczkiem (a czasami i bez tego - w nightmare frontier mam inwazję w minute po wejściu w trybie online, zero szans dotrzeć do maidem i zabić ją zanim kogoś na Ciebie nie ściągnie).

A jeśli chodzi o "całościową" ocenę gry, to IMO Bloodborne >>>> DarkSouls.
REWELACYJNIE rozwiązali problemy DS'ów czyli "w PvP wygrywa ten, kto ma mniejszego laga i zasadzi backstaba".
Walki z ludźmi są naprawdę ok, niektóre trwają po 30 min i dłużej, a w DS2 były praktycznie unplayable.
Co do contentu PvM to ten pomysł z Challice Dungeons => pełna rewelacja, przedłużająca życie gry kilkakrotnie.
BARDZO fajnie też rozwiązany ten pomysł z przywoływaniem znajomych z rl - sieciowo to działa bez zarzutu (mogę przywołać sobie np. Scorpa a potem skasować hasło w ustawieniach sieciowych i przywoła mi jakiegoś randoma jako drugiego).
Generalnie, jako stary fanboy DS'ów dałbym tej grze 20 na 10 (bo DS2 oceniałem 9/10 więc... ^^)

P.S. Ktoś znalazł jakieś dungi deep2 Pthumeru albo Hintertomb i chce się wymienić glyphami?


_________________
Jestem fanem PiS (Piachów i Szutrów)

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 1 kwi 2015, 21:53 
Cytuj  
a idz karol, musiales sie odezwac?

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 1 kwi 2015, 23:01 
Cytuj  
To dopiero wstęp;]

Czyli pierwsza gra dla której warto PS4 kupic?


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

*

Posty: 6032
Dołączył(a): 13.11.2001
Offline
PostNapisane: 1 kwi 2015, 23:56 
Cytuj  
tomugeen napisał(a):
Czyli pierwsza gra dla której warto PS4 kupic?


Zdecydowanie.

Ja co prawda kupiłem "premierowo" PS4 dla Deep Down, które miało pierwotną datę premiery na luty 2014 (a ostatnio przełożyli ją, po raz kolejny, aż na grudzień 2015) ale, w założeniu, Deep Down to jak random dungeony w Bloodborne więc... wreszcie się doczekałem :)
I naprawdę nie żałuję, bo devsi wykonali wręcz nieprawdopodobną robotę z mechaniką gry.
Zamiast tłuc czwartą część, z identyczną mechaniką i tymi samymi problemami, zdecydowali się na drastyczne, ale bardzo przemyślane zmiany.
Np. jak bawiłeś się jakoś intensywniej w PvP w DS'ach, to na pewno kumasz ten stały fragment gry: invadujesz kolesia, a on w panice rzuca się do wtyczki sieciowej.
Tutaj jakby... nie ma to sensu.
Jeśli dzwonisz po summona to jasne jest, że prędzej czy później pojawi się też invader (poza pierwszymi zonami - tam chyba nie ma tego albo po prostu na niskim lev nie było gości zdolnych do invadowania innych). Ale dzwoniąc w dzwonek po kolegę do pomocy, "już poniosłeś koszt", tzn wydałeś punkt "wglądu". Jeśli gość Cię kilnie - będziesz musiał znowu go wydać żeby przywołać friendsa ponownie. Ale jeśli się rozłączysz to będzie dokładnie tak samo. Jedyny sposób, żeby tego "nie stracić" to zabić invadera.
Z drugiej strony: nie lubisz PvP? Spoko, przechodź całą grę solo (albo przynajmniej dojdź do bossa solo - tak żeby zaraz po przywołaniu pomocy, od razu wejść do bossa).
IMO to idealne rozwiązanie.


_________________
Jestem fanem PiS (Piachów i Szutrów)

***

Posty: 24059
Dołączył(a): 6.04.2003
Offline
PostNapisane: 2 kwi 2015, 07:13 
Cytuj  
Na rozklad dungeonu wplywa jedynie chalice, nagrobek nie ma znaczenia jest ich 5, bo mozesz miec 5 dungeonow na raz rozgrzebanych? Dobrze pisze?
Z tego samego chalice wychodzi dungeon o identycznym ukladzie pomieszczen i mobach? Bossy sa inne czy tez takie same? Jak z lootem ze skrzyn?

Skonczylem jednego dungeona, drugiego rozgrzebalem do polowy i wyjalem przez pomylke chalice z tego rozgrzebanego... Btw. pierwszy i drugi boss padl w niecala minute, 3 mnie ubil w 10s..

Czy uzywanie dzwoneczka (szukanie pomocy) ma w nich jakis sens? Probowalem kogos wezwac - nic. Probowalem komus pomoc - tez nic.

Wczoraj lazilem troche po tym osniezonym castle, pootwieralem nawet jakies skroty (bardzo proste anemiczne moby na moje jedno combo), dobrnalem po dachach do dead endu nie mogac znalezc bossa :/
Musze obejrzec jakies walkthrough na ta niejscoweczke.
Jedyny problematyczny mob to te przerosniete pchly z samego poczatku. No i male rzucajace sie na ciebie weze ktore nawet z locknietym targetem czesto missuje.

***

Posty: 529
Dołączył(a): 30.11.2006
Offline
PostNapisane: 2 kwi 2015, 07:44 
Cytuj  
Mark24 napisał(a):
Wczoraj lazilem troche po tym osniezonym castle, pootwieralem nawet jakies skroty (bardzo proste anemiczne moby na moje jedno combo), dobrnalem po dachach do dead endu nie mogac znalezc bossa :/
Musze obejrzec jakies walkthrough na ta niejscoweczke.
Jedyny problematyczny mob to te przerosniete pchly z samego poczatku. No i male rzucajace sie na ciebie weze ktore nawet z locknietym targetem czesto missuje.


na dachu jak jest ten taki gargulec z czerownymi oczami, dropujesz w prawo, potem jest taka okragla wiezyczka, skaczesz na nia, z niej w dol na dach podluzny, biegniesz do przodu, znowu w lewo na okragla wierzyczke, pozniej drop na blanki i juz droga prosta, have fun :D


_________________
Obrazek

*

Posty: 6032
Dołączył(a): 13.11.2001
Offline
PostNapisane: 2 kwi 2015, 10:19 
Cytuj  
Nie jestem pewny co do Chalice, bo zrobiłem dopiero level 2 (więc proszę pamietać, że piszę "z tej perspektywy").
Generalnie wydaje mi się, że jest tak:
masz 2 typy dungeonów.
1. "Zwykłe", czyli np. robione z "Kielicha Środkowego Pthumeru"
Z nich powinny lecieć kielichy i matsy do stworzenia wyższego levelu dungeonu "zwykłego" oraz "root" dungeonów tego samego levelu.
2. "Root" (po naszemu "korzenne") - trudniejsza wersja dungeonu, która ma WYŻSZĄ SZANSĘ na lepsze itemy, gemy etc.
Ale nie jest to regułą - na koniec dam przykład dungeonu zwykłego, gdzie "na dzień dobry" dostajesz weapon :)

Teraz... dungeon możesz udostępnić - jeśli tego nie zrobisz, to nie masz co liczyć na co-op.
Jeśli potrzebujesz w nich pomocy, to powinieneś zrobić tak:
1. Zrobić dungeon
2. Otworzyć go (permanent)
3. Zapisać glypha i wysłać do kolegi ciąg znaków.
4. Kolega wybiera "szukanie dungeonu po glifie" i wchodzi do niego.
5. Teraz jesteście OBAJ w tym samym dungu. Dzwonicie dzwonkami i voilà!
Alternatywnie, możesz otworzyć dungeon i czekać, że ktoś go wyszuka PO WYSZUKIWARCE DUNGEONÓW, wejdzie do niego i będzie dzwonił W TEJ SAMEJ WARSTWIE co Ty w tej chwili jesteś... IMO mało prawdopodobne :)

Teraz... wymagania co do dołączenia do dungeonu PO GLIFIE.
Z tego co się zdążyłem zorientować, to żeby wejść do dungeonu po glifie, musisz wcześniej ZROBIĆ i UKOŃCZYĆ TAKI SAM DUNGEON, wygenerowany przez Ciebie.
Innymi słowy, nie wejdziesz do dungeonu level 5 zanim sam nie zrobisz dungeonu level 5, konkretnego typu, A są aż 4 typy dungeów - Pthumeru (lev... głebokości 1-5), Hintertombs (lev 2-5), Loran (lev 4-5), Isz (lev 5).
Powiem więcej, najprawdopodobniej, nie wejdziesz do dungeonu lev 2, Korzenny Centralny Pthumeru jeśli zrobiłeś tylko Centralny Pthumeru.
To też trochę komplikuje sprawę, bo na początku mogą być tylko zwykłe i korzenne ale potem dochodzą jeszcze kombinacje dodatkowych "offeringów" typu cursed, rotted, curse oraz jakieś przedrostki do dungów typu SINISTER lover loran (w odróżnieniu od "tylko" lover loran).
Generanie - w chuj tego jest, i nie jestem pewny, czy musisz IDEALNIE zrobić identyczny "typ" dunga, żeby użyć glifa danego dunga od innego gracza.


Wymiana glifów
Jeśli zrobiłeś jakiś dung i znalazłeś tam coś ciekawego, możesz udostępnić glif innym graczom, żeby też sobie to lootneli.
Przykładem jest zwykły, najprostszy dungeon Pthumeru Chalice.
Możesz go wyszukać po glifie, jeśli już zrobiłeś swój pierwszy dung i go przeszedłeś.
Glif to: 462yygcg
W pierwszej warstwie, jeszcze PRZED pierwszym bossem jest w nim Saw Cleaver w wersji "uncanny" - z innym setem gemów (trójkąt zamiast półksiężyca).
W warstwie 3 tego dunga jest natomiast +10% damage krwi kamyk do pistoletu.


Dam tez 2 moje dungi - może ktoś, będzie czegoś potrzebował i, przy okazji, zweryfikuje czy ten loot się idealnie powtarza.

1. LEV 2 dung zwykły "Środkowego Pthumeru" (do stworzenia potrzebny odpowiedni kielich, 6 szt krwi rytualnej klasy 2 i 1800 "soulsów")
GLIF: q5unws5y
Warty wspomnienia loot:
Boss1=> radial gem +9.5% att, -1% endurance cost
W warstwie 2, bonusowej (wejście jeszcze przed latarnią) => Kielich lochów brzeżnych (hintertombs) level 2
Boss2=> kielich lochów KORZENNYCH środkowego pthumeru lev 2
Boss3=> kielich niskiego pthumeru lev 3
Po zabiciu Boss2 odblokowuje się zakup papiera lightinga u zwykłego vendorka i seta pancerza kościanego popiołu w vendorka za wgląd.
W tyn dungu jest też "sage wirst" materiał - przydatny. Znajdziesz go w pokoju za "toczacą się kulą" (klasyka DS :)
Tipy odnosnie bossów:
BOSS1 - wilkołak rzucający ogniem, zastrzeliłem go z pistoletu (używając 10 ashy). Zadaje dmg FIRE i fizyczny.
BOSS2 - strażnik z kataną i czarami ognia. Zadaje dmg Slash i fire.
BOSS3 - potomek pthumerów. Zadaje dmg Slash. Wrażliwy na "arcane dmg" (enchantowana ludvig holy blade biła go BARDZO mocno).
Wszystkich można disturbować, wszyscy podatni na atak z riposty.


2. LEV 1 dung, zrobiony z Pthumeryjski Kielich KORZENIA
GLIF: nrpt572u
Dużo hidden roomów (znalazłem w sumie 3 bo nie chciało mi się opukiwać każdej ściany)
Warty wspomnienia loot:
Boss1=> radial gem +12,6% tępego ataku
Boss3=> radial gem +7,3% fire attacku i 4.2 ataku fizycznego (ale nie % tylko +)
Ten gem z 3ciego bossa mnie bardzo ucieszył, bo to pierwszy gem radia z elelemental atakiem jaki znalazłem.
Tipy odnośnie bossów:
BOSS1 - "Grube Trio". Zalecana broń z dużym swingiem, najlepiej przewracająca bo są w małym pomieszczeniu.
BOSS2 - Świnia. Wrażliwa na fire attack bardzo.
BOSS3 - Ognisty wielki wilk. Resist na fire bardzo przydatny. Wrażliwy na arcane dmg (po chargowanym ataku taką bronią gość się praktycznie "rozlatywał" - zabiłem go w może 15 sekund).

To tyle z moich notatek, mam nadzieję, że się przyda, szczególnie nowym graczom.
Jeszcze słowo odnośnie levelu na jakim trzeba być, pod daną warstwę dunga.
Tutaj dużo zależy od umiejętności, gearu i typu wygenerowanego dunga, przeciwników etc ale generalnie dungi LEV 1 są dla ludzi ok 20. LEV 2: 30-40 lev. LEV 3 50-60 lev. etc.
Oczywiście nic nie zabroni człowiekowi na 30 lev robić lochy głębokości 5 ale... będzie trudno :)


_________________
Jestem fanem PiS (Piachów i Szutrów)

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 2 kwi 2015, 10:27 
Cytuj  
wlasnie ogladam stream z pvp, super to wyglada.

*

Posty: 6032
Dołączył(a): 13.11.2001
Offline
PostNapisane: 2 kwi 2015, 10:37 
Cytuj  
goki napisał(a):
na dachu jak jest ten taki gargulec z czerownymi oczami, dropujesz w prawo, potem jest taka okragla wiezyczka, skaczesz na nia, z niej w dol na dach podluzny, biegniesz do przodu, znowu w lewo na okragla wierzyczke, pozniej drop na blanki i juz droga prosta, have fun :D


Po zdjęciu ok 30% HP temu bossowi, gość zaczyna się transformować (wygląda jakby się modlił).
Jeśli dasz mu skończyć to zyska nowy set ataków i NIEWRAŻLIWOŚĆ NA INTERRUPTA.
Trzeba go szybko BACKSTABOWAĆ (power atak w plecy) i przerwać tranformację, to wtedy nie będzie miał tej niewrazliwości i trudna walka zmieni się w prostą :)
IMO najlepiej się na niego sprawdza szybka broń i walka w zwarciu (łatwo mu wchodzić na plecy) + częste strzelanie z pistoletu pod riposty (albo po prostu, żeby mu przerywać atak).
A jak facet wbije miecz w ziemie i zacznie "latać", to stargetuj i zniszcz miecz (byle co go rozwala - nawet strzał z pistoletu).
Boss jest wrażliwy na dmg fizyczny a odporny na inne, więc nie używaj broni z pure magicznym dmg.
Co do pistoletu to warto wziąć sobie rune +4 pociski a przed walką wyciągnąć jeszcze te 5 dodatkowych - sumarycznie miałem 29 pocisków, a jak skończyłem z nim to mi 2 zostały.
Za to potionków uzyłem chyba 3 na cała walkę (w 3 min we 2 go zajebaliśmy na 30-40 lev - koleś, który mnie ściągnął nie wyglądał na wypasionego albo mu się poty skończyly po drodze do bossa bo cała walkę przestał w dużej odległości od niego i tylko rzucał nożami, lol).


_________________
Jestem fanem PiS (Piachów i Szutrów)

***

Posty: 24059
Dołączył(a): 6.04.2003
Offline
PostNapisane: 3 kwi 2015, 12:01 
Cytuj  
Został mi ostatni boss - gra ma kilka smaczków a czym dalej tym lepiej. Kurcze biegnąc po drodze po prostej omija się większość gry.
Rozwaliło mnie jak przez przypadek znalazłem w podziemiach wielkie oko do spiżgania, które wcześniej "spuściłem" korzystając z youtubowego walkthourgh w drodze do blood stone.
Niektóre momenty są horrendalnie trudne (np. plansze ze strzałami frenzy) lub w ogólnie nie do przejścia (droga po messenger gift - gdzie dostajesz i frenzy i poisona).

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 3 kwi 2015, 12:03 
Cytuj  
kurde wlasnie sie zastanawiam czy jechac dzisiaj czy nie po to ps4 :)

***

Posty: 24059
Dołączył(a): 6.04.2003
Offline
PostNapisane: 3 kwi 2015, 12:09 
Cytuj  
jedna z najlepszych gier ever mendol. Serio.

Jak się robi buckup savów na PS4? Są trzy zakończenia - jak to mam ogarnąć?

***
Avatar użytkownika

Posty: 15620
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 3 kwi 2015, 12:11 
Cytuj  
Mendol napisał(a):
kurde wlasnie sie zastanawiam czy jechac dzisiaj czy nie po to ps4 :)

Jedź. Polecam.
Jeszcze teraz DS2+ wyszło więc wiesz... będziesz miał zabawę na najbliższe 2 miesiące ;)


_________________
ciemny lud to kupi
Deshroom napisał(a):
jeszcze mnie lewy kciuk boli od biegania

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 3 kwi 2015, 12:14 
Cytuj  
Bardziej sie nastawiam na Bloodborne (w jakims coopie) i do tego tlou mp.

Jeszcze tylko jakis headset bezprzewodowy by sie przydal.

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 183 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.