MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Skullstone - polski dungeon crawler
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=44933
Strona 3 z 3

Autor:  Ravushimo [ 11 maja 2016, 20:35 ]
Tytuł:  Re: Skullstone - polski dungeon crawler

FrozenShade napisał(a):
Nie udostępnimy narzędzi do modowania. Moje prywatne zdanie jest takie, że możliwość modowania Grimrocka zabiła tą grę, dwójka sprzedała się beznadziejnie w stosunku do części pierwszej. Modowanie sprowadza się głównie do budowania innych podziemi, ewentualnie mieszania w parametrach przedmiotów i mobów. Ale samej mechaniki walki, wzorów itp już się nie zmieni, tak samo jak modeli potworów, tekstur podziemi. Dlatego wydaje mi się, że ta ogromna rzesza graczy uwielbiająca dosłownie LoG1 nie zainteresowała się sequelem. Przejadło im się.

Czuje sie troche wywolany do tablicy bo jedynke kupilem przed premiera, dwojke olalem cieplym moczem. Nie wiem jakim trzeba byc ignorantem zeby powod failu drugiej czesci Grimrocka zrzucic na mody do jedynki, no ale jakos trzeba usprawiedliwiac swoje lenistwo. Sporo osob jedynka byla po prostu zawiedziona, juz olac krytyczne bledy na premiere czy chujowo napisany silnik - gra byla w zasadzie "prostacka" i szybko zaczynala nuzyc. Dwojka nie oferowala praktycznie nic ponad to, a w miedzy czasie wyszedl jak dla mnie nieporownywalnie lepszy M&M X Legacy. Do tego moze mnie pamiec myli ale byla drama z devsami na oficjalnym forum dotyczaca jedynki co zrazilo tez troche ludzi. Baaaa... dwojke mogly by uratowac mod toolsy ktore pozwalaly by na wieksza ingerencje w sama gre na modle tych z serii Elder Scrolls.

Autor:  zaboleq [ 11 maja 2016, 21:46 ]
Tytuł:  Re: Skullstone - polski dungeon crawler

Przecież M&M Legacy to był straszny gniot :E.

Autor:  ShadorVD [ 12 maja 2016, 02:58 ]
Tytuł:  Re: Skullstone - polski dungeon crawler

zaboleq napisał(a):
Przecież M&M Legacy to był straszny gniot :E.


True that :( Niestety.

Autor:  Arturnik [ 12 maja 2016, 07:49 ]
Tytuł:  Re: Skullstone - polski dungeon crawler

warhameron napisał(a):
Star Crawlers http://store.steampowered.com/app/318970/ Premiera w ciągu 6 miechów, ale gra jest grywalna i spokojnie wsiorbie na 1-2 tygodnie. To, chyba najbardziej dopracowany DC z obecnych w EA i do tego SF.



a cos bardziej klasycznego, bardziej w stylu Lands of Lore, Eye of the Beholder?

Autor:  Ravushimo [ 12 maja 2016, 09:13 ]
Tytuł:  Re: Skullstone - polski dungeon crawler

zaboleq napisał(a):
Przecież M&M Legacy to był straszny gniot :E.

a LoG2 to byl mesjasz czy po prostu masz problem ze zrozumieniem tekstu pisanego?

Autor:  ShadorVD [ 12 maja 2016, 10:09 ]
Tytuł:  Re: Skullstone - polski dungeon crawler

Ravushimo napisał(a):
[...]a w miedzy czasie wyszedl jak dla mnie nieporownywalnie lepszy M&M X Legacy.


Wetnę się nieco bo akurat klimaty tego typu erpegów mnie mocno interesują. Wracając do tematu.

Mam wrażenie, że nieco zapomniałeś co napisałeś. W czym M&M X Legacy było "nieporównywalnie" lepsze od LoG 2? IMO zarówno LoG2 i M&M to co najwyzej mierny poziom, ta sama półka.

Autor:  Drusek [ 12 maja 2016, 12:06 ]
Tytuł:  Re: Skullstone - polski dungeon crawler

Rozwiązanie z Superhot mogło by być dobre w takich grach (w sensie gdzie czas leci tylko jeśli coś robisz).
Realtime jak w Grimrocku mi nie pasuje bo robi z tej gry zręcznościówkę w pewnym momencie.

Autor:  tomugeen [ 12 maja 2016, 12:14 ]
Tytuł:  Re: Skullstone - polski dungeon crawler

Skakanie na narożnikach i czekanie na atak zrobilo sie nudne po 10 mobku zabitym w ten sposob. Hop-Hop-Hop-Slash zanim sie odwróci-Hop-Hop-Hop.
No ale dwójki nie kupiłem, bo jedynka miala mody ;]

Autor:  Niah [ 12 maja 2016, 12:46 ]
Tytuł:  Re: Skullstone - polski dungeon crawler

Might and Magic 7 > 1-5

Autor:  warhameron [ 25 maja 2016, 22:06 ]
Tytuł:  Re: Skullstone - polski dungeon crawler

Ta gra to będzie hicor dla fanów Dungeoncrawlerów. Z updejtu na updejt coraz większe i fajniejsze.

StarCrawlers Patch Notes 5/20/2016
Community Announcements - Thunderflux
Ironmode has arrived! As requested, you can now subject yourself to permadeath in StarCrawlers by starting a new game with the Ironmode option selected. Mercenaries can now join your crew for a limited time under special circumstances - the first first mercenary available is the enigmatic Mr. Lieu, a security consultant working for Kage Enterprises. Expect to see more mercenaries become available from Factions in the future!

Ironmode
This is the first time this feature has been activated, so if you choose to go Ironmode, we’d love to hear about your experience, be it good or (probably) bad! :D
New games with difficulty of Standard or higher can choose to activate Ironmode.
Limit of 1 Ironmode save that auto updates.
Character death is permanent and equipped gear is lost forever.
The Ironmode save updates whenever a character dies.
If all recruited characters are killed the Ironmode save is deleted.
Not for the faint of heart.

Mercenaries
Mercenaries can temporarily join your crew for a mission.
Mr. Lieu, a friendly smuggler, can be hired after reaching Allied reputation with Kage.
Unique mercenaries can be obtained from rare drops.

Factions
Kage Enterprises can now be contacted via the Wire terminal.
Kage can supply items to help crawlers deal with traps, provided they like you.
Fixed some typos in the Jiyin contact event.

Items
Added new drops that can counter traps.

UI
Crew Status has been added to combat mode to display an abbreviated list of all allies in combat and their health. Never wonder what Bolty's hp is again!
The new game menu has been improved.
Saved games now display the difficulty setting of the game.

Strona 3 z 3 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team