MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Wasze łącza
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=4783
Strona 1 z 2

Autor:  redruM [ 2 lut 2003, 14:22 ]
Tytuł: 

W tym wątku możecie pochwalić się swoimi łączami :[]

Moje [ kablówka TOYAnet 128Kb/s ]

Aha , jako , że nie znalazłem odp. na to pytanie w FAQ dla nowych [grrr] , to zapytam się tu :
czy łącze 128k wystarczy do bezlagowej gry w mmorpegi ? Mam tu na myśli szczególnie AO i Neocrona [ no i może UO :wink: ]

Autor:  konrador [ 2 lut 2003, 14:29 ]
Tytuł: 

Tia, trzeba bedzie dodac podpunkcik o tym, jesli nie ma... W zasadzie nie da sie jednoznacznie okreslic, czy wystarczy, czy nie wystarczy. Teoretycznie wystarczy juz modem 56k, ale duzo zalezy od tego jaki masz ping do danego serwera. Potem znowu pytanie - przy jakim max pingu gra sie w miare komfortowo w dana gre.

Autor:  Zematis [ 2 lut 2003, 16:23 ]
Tytuł: 

ISDN 128k via Dialog - pingi ~200 gram na US serverach...

Autor:  Mutant [ 2 lut 2003, 16:37 ]
Tytuł: 

Cytuj:
RedruM napisał:
Moje [ kablówka TOYAnet 128Kb/s ]


Zapomnij o graniu. No chyba, ze wciagu roku zrobili ogromne postepy. :wink: W co watpie.

Autor:  redruM [ 2 lut 2003, 16:54 ]
Tytuł: 

Mutant ---> weź nie strasz :/ Na RtCW Multiplayer , Q3 , CS pingi na pl serwery i świat są bdb. [ PL ~40 nonstop , świat ~100-150 ] . Nie wierzę , że do MMO potrzeba jakiegoś pieprzonego ADSLa czy cuś . Kamaaan , w połowe morpegów da się czesać na 56k !

Autor:  Kiyote [ 2 lut 2003, 17:24 ]
Tytuł: 

To graj :[ powodzenia ..
Mutant ma racje i niestety Toyka mimo dosyc duzej przepustowosci pingami szczegolnie do US serverow nie grzeszy.

Autor:  Mutant [ 2 lut 2003, 18:30 ]
Tytuł: 

Nie chodzi o przepustowosc tylko o jakosc polaczenia. Trudno sie gra jak ma sie losty albo wysokie pingi i dodatkowo admini resetuja Ci modem w losowym momencie. Jak prosilem kumpla o oplacenie mi gry, to nie mogl sie polaczyc z patch serwerem i po kilku dniach prob przyjechal do mnie. Mialem kiedys toye i szkoda gadac.

Autor:  revange [ 2 lut 2003, 18:41 ]
Tytuł: 

Dialog 128 kps
Mam jeszcze pytanie odnosnie neostrady.
Co o niej sadzicie?Jak sie ma ona do mmorpg?
Ma ktos jakies informacje na ten temat?

Autor:  Aenima [ 3 lut 2003, 11:36 ]
Tytuł: 

icpnet 258

Autor:  Kielas [ 3 lut 2003, 13:29 ]
Tytuł: 

W tej chwili Chello ale zrywam z nimi umowe bo to jedno wielkie gowno :sad:

Juz wole psujaca sie neostrade od tego shita :sad:

Autor:  Coval [ 3 lut 2003, 13:47 ]
Tytuł: 

Astercity pak. 2 (256 kbit/s download, 128 kbit/s upload).

Autor:  krzyk [ 3 lut 2003, 13:54 ]
Tytuł: 

asterciotka :>
128/96 i bezlagowo sieke w daoca (no chyba ze im sie cos zwali - ale wali sie baaaaaaardzo zadko). Acn wlasciwie dziala swietnie, duzo lepiej od sdi na przyklad.

Tak naprawde ping nie jest najwazniejszy w mmorpgach, moim zdaniem packet losty maja duzo wieksze znaczenie niz ping (w ac2 na przyklad bylem w stanie posoowac z pingiem 600 bez zadnych problemow). Przy stracie 30%+ ma sie zerwanbe polaczenia, przestoje, i wtedy gra to koszmar.

No.
Pozdro,
krzyk

Autor:  Psyche [ 3 lut 2003, 17:53 ]
Tytuł: 


W tej chwili Chello ale zrywam z nimi umowe bo to jedno wielkie gowno :sad:

Juz wole psujaca sie neostrade od tego shita :sad:


Ja mam Chello w wawie i jestem bardzo zadowolony... Czasem tylko siadaja im servery i sa przerwy w sygnale, ale generalnie szybko wszystko jest stawiane na nogi... IMHO Chello jest o wiele lepsze od Neostrady...

Autor:  Aenima [ 3 lut 2003, 18:03 ]
Tytuł: 

Wielkanoc od Bozego narodznia.

Autor:  Carnal [ 4 lut 2003, 12:03 ]
Tytuł: 

Ja jestem uzytkownikiem "Szybkiego Dostepu do Internetu" TeleKompromitacji Polskiej S.A - od 2 miesiecy jest tragicznie. Od 11 do 20/21 ma lagometrze pokazuje mi ping 0 ( EverQuest ) i od 10 do 15 % packet lostow...Btw z tym pingiem zero gra sie bardzo ciekawie - to taki staly 3-4 sec lag.

Autor:  Karol66 [ 4 lut 2003, 12:13 ]
Tytuł: 

Ja mam SDI i DAoC dziala bez zarzutu.
W lagometrze in game zadko sie pokazuje zolty wskaznik a czerwony praktycznie nigdy.
Od czasu jak sciagacze przeszli na netostrade to SDI mi dziala super.
Mam na tym jednoczesnie odpalone 3 kompy (2x DAoC i 1x Linux mapa) i nie laguje zadnego.

Autor:  Magus [ 4 lut 2003, 14:20 ]
Tytuł: 

kurwica mnie bierze normalnie

TPSA Poznan
mieli zainstalowac tel w ciagu miesiaca (od poczatku stycznia) dzis dzwonie a oni ze podpisuje umowe w tym tygodniu i maja 1 miesiac na instalacje fizyczna (chuje) a potem jeszcze 2-3 tygodnie na net (internet dsl), normalnie 3 miesiace bite na instalacje interenetu oglaszanego przez pania bukowska w telewizji (normalnie jak kurwa sie sprzedala i wciska kit ludziom

normalnie bym ich zajebal, a oni ze system komputerowy testuja (dlaczego na mnie), i wszystko musi przez ten system przejsc, a jak pytam czy mozna przyspieszyc to on ze nie bo system komputerowy (no nieee, lapowki nie wezmie??)

juz dawno sie tak nie wkurwilem, a jestem bardzo spokojnym czlowiekiem i nic mnie nie rusza

w wawie mam ACN kablowka Aster pakiet 2: dziala ok
obecnie w poznaniu ICP kablowka 128: do dupy, nie da sie grac normalnie, juz na wyjsciu wali sie i sa losty, wiec nawet do bramki mam chujowe, jedyna zaleta, ze zalozyli w tydzien

Autor:  Aenima [ 4 lut 2003, 14:32 ]
Tytuł: 

mangus jak sie nie da grac normalnie ja mam icpnet i jest git

Autor:  shchoopack [ 4 lut 2003, 16:18 ]
Tytuł: 

Cytuj:
2003-02-03 17:53, Psyche napisał:

Ja mam Chello w wawie i jestem bardzo zadowolony... Czasem tylko siadaja im servery i sa przerwy w sygnale, ale generalnie szybko wszystko jest stawiane na nogi... IMHO Chello jest o wiele lepsze od Neostrady...



Do grania w UO, neostrada jest sporo lepsza :/
W chello zdarzaja sie dni kiedy masz 50-70% lostow przy wyjsciu z ich sieci, a wtedy to sobie nawet spokojnie www nie poogladasz :sad:

Autor:  Coval [ 4 lut 2003, 17:11 ]
Tytuł: 

W Polsce do grania w mmorpgi potrzeba conajmniej dwoch lacz. Na przyklad Astercity + Neostrada. Jesli jedno sie wywali, to wtedy drugie dziala o niebo lepiej. Analogicznie dzieje sie w druga strone.

Kiedy juz zaopatrzysz sie w oba lacza, nalezy zaczac sie modlic o to, zeby ktoras z sieci sie zjebala i odciela leechersow z wyjscia na swiat :wink:.

Strona 1 z 2 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team