MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
FreeWorldOnline - sexi gierka :o https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=5255 |
Strona 1 z 2 |
Autor: | redruM [ 7 maja 2003, 03:29 ] |
Tytuł: | |
http://www.freeworldonline.com/ shot poniżej mówi sam za siebie - SWG , SB & inne gnioty DO DOMU !!! |
Autor: | konrador [ 7 maja 2003, 13:22 ] |
Tytuł: | |
No nie... A redrum znowu sie smieje, bo zobaczyl MMORPGa ze slaba grafika. |
Autor: | Ashton [ 7 maja 2003, 13:23 ] |
Tytuł: | |
ladnie zrobili drzewa..... ale ta geba to jakas gay jest :< <font size=-1>[ Ta wiadomość została zmieniona przez: Ashton dnia 2003-05-07 14:30 ]</font> |
Autor: | Mad Shinji Ikari [ 7 maja 2003, 13:35 ] |
Tytuł: | |
A ktoś w to grał??? |
Autor: | Asmax [ 7 maja 2003, 14:19 ] |
Tytuł: | |
Redrum, czy ty wogole grales w jakiegos mmorpga? Czy wiesz, ze czasem na jednym ekranie znajduje sie kilkadziesiat graczy? [RvR W DAoC np] - Sorry, nie kazdy ma P4 3,06GHz HT, Radeona 9700PRO, 1024Mb PC-800 (pewnie to i tak za malo) aby zrenderowac, 234804398234908430823409 wybuchow, 32234823197243982347423 ruchow, 37848923479324873948273429 postaci na enginie ~Unreal warfare... |
Autor: | Aldatha [ 7 maja 2003, 16:06 ] |
Tytuł: | |
i dlatego dla ludzi z p3 500 128 sdram i voodoo 2 16 mg zostaje uo 2d swoja droga ciekawe jakie wymagania REALNE bedzie mialo Horizons |
Autor: | Asmax [ 7 maja 2003, 16:16 ] |
Tytuł: | |
Hehe, dajmy na to takiego Neocrona... Mam athlona 2000+, GF4 Ti, 512 DDRow... Detale na max (poza vegetation, bo moze mi sie jakis wiechu w krzakach schowac) - 1024x768 - FPS, max 70 - czesto spada poniez 25, jak sa 2 potworki, troszke wybuchow i jakis koles kolo mnie biega. Wiec po prostu nie wyobrazam sobie mmorpga, z bardzo dobra grafa (na dzisiejsze czasy). Jak ze 2lata temu zobaczylem screeny SWG - to bylo , i te wymagania GE FORCE 2, Celeron 700MHz, 256Ramu - a teraz, i sprzet wydaje sie w miare smieszny, a grafika jeszcze bardziej |
Autor: | shchoopack [ 7 maja 2003, 16:46 ] |
Tytuł: | |
Cytuj: 2003-05-07 17:06, Aldatha napisał:
i dlatego dla ludzi z p3 500 128 sdram i voodoo 2 16 mg zostaje uo 2d Bzdura - nawet sobie nie wyobrazasz jak jest roznica. Mam w domciu 2 kompy na ktorych regularnie gra sie w UO. Jeden dokladnie taki jak podales (tylko riva zamiast voodoo), a drugi athlon 1600, 512ddr, geforce 2mx. Roznica jest bardzo duza. Swoja droga nie wiem jak ludzie grali w UO 5 lat temu na p2 233 i 64 ram - ja sobie tego nie wyobrazam wogole |
Autor: | redruM [ 7 maja 2003, 17:18 ] |
Tytuł: | |
hehe kon to taka forma ciekawostki tak , grałem już w kilka mmorpeguf z prawdziwego zdarzenia , i do każdego potrzebny jest konkretny sprzęcior . Zresztą , raz koleś z US na jakimś boardzie otworzył mi oczy txtem "jak nie masz 2ghz sprzętu , GF4 Ti + łącze aDSL to jesteś newb" |
Autor: | Asmax [ 7 maja 2003, 18:33 ] |
Tytuł: | |
Ja gralem w uo na 166MMX 64MB Ramu, i Ati Mach 64 (i do tego Win ME!). Przy UO:R bylo to calkim znosne. Od LBRa - nowe mosnterki, troszke nowe teksturki domkow... Przy duzych zgromadzeniach "ludziow" mulilo tak, ze dojscie od jednego kranca banku britt do drugiego trwalo 30sekund (na pingu ~100 i 0 losts) A przedtem ludzie grali (1997/98) na 133MHz i 16Ramu... Ale wtedy UO chyba inaczej wygladalo P |
Autor: | Aldatha [ 7 maja 2003, 18:55 ] |
Tytuł: | |
no to wymiekam shchooopack widze ze kazdy mmorpg ma duze wymagania , ja gralem na cel 400 64 megsach w uo i zarlo mi twardziela niemilosiernie teraz mam athlona 1600 512 ddr gf ti 4200 (ale to chyba az tak wiele do rzeczy nie ma) . i chodzilo plynnie o ile losty pozwalaly, ale jakies ogromnej roznicy nie zauwazylem. Teraz chyba jest sytuacja odwrotna bo w takim neocronie ping 500 bez lostow nie wyklucza normalnej gry w uo juz bylby odczuwalny dyskomfort , to samo zaobserwowalem w anarchy online i ascheron's call 2 , nie bylo sytuacji ze postac mi stanela i nie ruszala sie przez 3-4 sekundy. Teraz czekam na Horizons i wg oficjalnych danych procesor min 850 mhz 256 ramu i okolo tak gf3ti 64 ddr wzwyz mieszcze sie...ale to ascheron's call cielo mi strasznie przy anizotropi i shaderach na max...choc nie wiem czy to moje sdi nie bylo przyczyna. zastanawiam sie jak tworcy chca robic mmorpg na konsole skoro tam jest zaledwie 32-64 ramu r800 rambus . ciekawe jak moj spec pociagnie cos takiego <font size=-1>[ Ta wiadomość została zmieniona przez: Aldatha dnia 2003-05-07 20:01 ]</font> |
Autor: | konrador [ 7 maja 2003, 19:57 ] |
Tytuł: | |
Zresztą , raz koleś z US na jakimś boardzie otworzył mi oczy txtem "jak nie masz 2ghz sprzętu , GF4 Ti + łącze aDSL to jesteś newb" To niech jemu ktos czaszke teraz otworzy i ta szara mase ze srodka od nowa zacznie bieznikowac. |
Autor: | redruM [ 7 maja 2003, 22:03 ] |
Tytuł: | |
A redrum znowu sie smieje, bo zobaczyl MMORPGa ze slaba grafika czy ja wiem ? wrzuciłbym do tego samego koszyka co SB |
Autor: | Asmax [ 8 maja 2003, 09:47 ] |
Tytuł: | |
REDRUMIE~~ Czy nie rozumiesz, ze sprzet typu 2GHz, 512 DDR, GeForce 4 Ti (budzetowy, ze tak powiem) - to za malo by uciagnac jakas wyjefajna grafike w _MMORPG_'u... TO za malo, zeby plynnie grac w Unreal 2/Splinter Cell etc... |
Autor: | Aldatha [ 8 maja 2003, 10:09 ] |
Tytuł: | |
na moim kompie Splinter Cell w max rozdzialce i max detalach smiga az milo:) chyba ze bedziesz sie bawil FSAA i anizo...to wiadomo, ale tak to mam stale 30-40 fps co do sprzetu ..to wierzysz chyba w bajki jesli sadzisz ze kazdy angol czy amerykaniec ma p4 3ghz i 1gb r800 rambus + gf FX , tam tez ludzie nie maja pieniedzy na takie cuda , czesto maja crapowate gf2mx procki durony, oni sobie wola kupic konsole do gier bo MYSLA..maja mozgi i nie przeplacaja. a tworcy gier mmorpg tez musza kombinowac z jak najmniejszym requirements z tego wzgledu ze im sie to oplaci bo zgarna wiekrza publike...nikt o zdrowych zmyslach nie wyda 2k dolcow na upgrade sprzeta dla jakies gierki geez... i OT na koniec: jest szansa na port na konsole z Horizons...jak tak to chrzanie peceta i strzele sobie x-boxa albo ps2...chodziaz nie bede sie uzeral ze sprzetem <font size=-1>[ Ta wiadomość została zmieniona przez: Aldatha dnia 2003-05-08 11:16 ]</font> |
Autor: | konrador [ 8 maja 2003, 12:24 ] |
Tytuł: | |
na moim kompie Splinter Cell w max rozdzialce i max detalach smiga az milo:) rofl... Jasne... Zajrzyj do palacej sie chatki i pobiegaj z noktowizorem. Ja na lepszym sprzecie mam tam spowolnienia. |
Autor: | Aldatha [ 8 maja 2003, 18:51 ] |
Tytuł: | |
wlasnie sprawdzilem...20-25 fps ale zapomnialem rzec ze trzymam moje gfti4200 na 4600 core 300 mhz i 600 memory pozatym overall performance sie liczy a splinter cell chodzi mi na tyle dobrze by nie narzekac. mozesz nie wierzyc..ale sprawdzic nie masz jak:) lepszym to znaczy jakim...w czym masz lepszy hardware odemnie? <font size=-1>[ Ta wiadomość została zmieniona przez: Aldatha dnia 2003-05-08 19:52 ]</font> |
Autor: | konrador [ 8 maja 2003, 19:51 ] |
Tytuł: | |
Tia, no ja nie narzekalem ogolnie, ale framerate w palacych sie pomieszczeniach mnie dobijal :{ Ja mam nie overlockowane 4200 i sie boje przekrecic na stale 4400... Jaki to GF? |
Autor: | Aldatha [ 8 maja 2003, 20:04 ] |
Tytuł: | |
MSI gf4ti4200 wbrew obiegowej opinii ze tylko gainward nadaje sie do OC to bzdura...moj gef ma chlodzenie procz GPU takze kosci pamieci i wytrzymywal dokladnie do 300 core i 612 memory (i tu zaczynaly sie pojawiac artefakty i bledy w grafice).karty graficznej nie spalisz moze jedynie zle renderowac obraz i wtedy nalezy ustawic nizej czestotliwosci. Prog 4400 to ok 275 core i 550 memory ...podaj dokladnie co za typ gefa masz |
Autor: | konrador [ 8 maja 2003, 20:34 ] |
Tytuł: | |
To jest tani PixelView, ale z tego co czytalem przed zakupem (dawno temu), to tez podkreca sie calkiem niezle... Chociaz jednak slabiej niz gainwardy. Moze sprobuje sie pobawic. |
Strona 1 z 2 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |