mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 30 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
****
Avatar użytkownika

Posty: 1901
Dołączył(a): 2.02.2003
Offline
PostNapisane: 7 maja 2003, 03:29 
Cytuj  
http://www.freeworldonline.com/

shot poniżej mówi sam za siebie - SWG , SB & inne gnioty DO DOMU !!! :razz:

Obrazek

**

Posty: 7311
Dołączył(a): 8.11.2001
Offline
PostNapisane: 7 maja 2003, 13:22 
Cytuj  
No nie... A redrum znowu sie smieje, bo zobaczyl MMORPGa ze slaba grafika.

*

Posty: 6460
Dołączył(a): 14.07.2002
Offline
PostNapisane: 7 maja 2003, 13:23 
Cytuj  
ladnie zrobili drzewa.....

ale ta geba to jakas gay jest :<

<font size=-1>[ Ta wiadomość została zmieniona przez: Ashton dnia 2003-05-07 14:30 ]</font>

**

Posty: 482
Dołączył(a): 22.08.2002
Offline
PostNapisane: 7 maja 2003, 13:35 
Cytuj  
A ktoś w to grał???


_________________
"Make use... of... me... Sacrifice.... ME!!!!!"

*

Posty: 6914
Dołączył(a): 26.01.2003
Offline
PostNapisane: 7 maja 2003, 14:19 
Cytuj  
Redrum, czy ty wogole grales w jakiegos mmorpga? Czy wiesz, ze czasem na jednym ekranie znajduje sie kilkadziesiat graczy? [RvR W DAoC np] - Sorry, nie kazdy ma P4 3,06GHz HT, Radeona 9700PRO, 1024Mb PC-800 (pewnie to i tak za malo) aby zrenderowac, 234804398234908430823409 wybuchow, 32234823197243982347423 ruchow, 37848923479324873948273429 postaci na enginie ~Unreal warfare...

***
Avatar użytkownika

Posty: 12370
Dołączył(a): 23.04.2002
Offline
PostNapisane: 7 maja 2003, 16:06 
Cytuj  
i dlatego dla ludzi z p3 500 128 sdram i voodoo 2 16 mg zostaje uo 2d :smile:

swoja droga ciekawe jakie wymagania REALNE bedzie mialo Horizons

*

Posty: 6914
Dołączył(a): 26.01.2003
Offline
PostNapisane: 7 maja 2003, 16:16 
Cytuj  
Hehe, dajmy na to takiego Neocrona... Mam athlona 2000+, GF4 Ti, 512 DDRow... Detale na max (poza vegetation, bo moze mi sie jakis wiechu w krzakach schowac) - 1024x768 - FPS, max 70 - czesto spada poniez 25, jak sa 2 potworki, troszke wybuchow i jakis koles kolo mnie biega. Wiec po prostu nie wyobrazam sobie mmorpga, z bardzo dobra grafa (na dzisiejsze czasy). Jak ze 2lata temu zobaczylem screeny SWG - to bylo :eek:, i te wymagania GE FORCE 2, Celeron 700MHz, 256Ramu - a teraz, i sprzet wydaje sie w miare smieszny, a grafika jeszcze bardziej

**

Posty: 478
Dołączył(a): 24.11.2001
Offline
PostNapisane: 7 maja 2003, 16:46 
Cytuj  
Cytuj:
2003-05-07 17:06, Aldatha napisał:
i dlatego dla ludzi z p3 500 128 sdram i voodoo 2 16 mg zostaje uo 2d :smile:



Bzdura - nawet sobie nie wyobrazasz jak jest roznica. Mam w domciu 2 kompy na ktorych regularnie gra sie w UO. Jeden dokladnie taki jak podales (tylko riva zamiast voodoo), a drugi athlon 1600, 512ddr, geforce 2mx. Roznica jest bardzo duza.
Swoja droga nie wiem jak ludzie grali w UO 5 lat temu na p2 233 i 64 ram - ja sobie tego nie wyobrazam wogole :sad:

****
Avatar użytkownika

Posty: 1901
Dołączył(a): 2.02.2003
Offline
PostNapisane: 7 maja 2003, 17:18 
Cytuj  
hehe kon :razz: to taka forma ciekawostki :razz:

tak , grałem już w kilka mmorpeguf z prawdziwego zdarzenia , i do każdego potrzebny jest konkretny sprzęcior .

Zresztą , raz koleś z US na jakimś boardzie otworzył mi oczy txtem "jak nie masz 2ghz sprzętu , GF4 Ti + łącze aDSL to jesteś newb"

*

Posty: 6914
Dołączył(a): 26.01.2003
Offline
PostNapisane: 7 maja 2003, 18:33 
Cytuj  
Ja gralem w uo na 166MMX 64MB Ramu, i Ati Mach 64 (i do tego Win ME!). Przy UO:R bylo to calkim znosne. Od LBRa - nowe mosnterki, troszke nowe teksturki domkow... Przy duzych zgromadzeniach "ludziow" mulilo tak, ze dojscie od jednego kranca banku britt do drugiego trwalo 30sekund (na pingu ~100 i 0 losts)

A przedtem ludzie grali (1997/98) na 133MHz i 16Ramu... Ale wtedy UO chyba inaczej wygladalo :razz:P

***
Avatar użytkownika

Posty: 12370
Dołączył(a): 23.04.2002
Offline
PostNapisane: 7 maja 2003, 18:55 
Cytuj  
no to wymiekam shchooopack :sad:

widze ze kazdy mmorpg ma duze wymagania ,
ja gralem na cel 400 64 megsach w uo i zarlo mi twardziela niemilosiernie teraz mam athlona 1600 512 ddr gf ti 4200 (ale to chyba az tak wiele do rzeczy nie ma) . i chodzilo plynnie o ile losty pozwalaly, ale jakies ogromnej roznicy nie zauwazylem. Teraz chyba jest sytuacja odwrotna bo w takim neocronie ping 500 bez lostow nie wyklucza normalnej gry w uo juz bylby odczuwalny dyskomfort , to samo zaobserwowalem w anarchy online i ascheron's call 2 , nie bylo sytuacji ze postac mi stanela i nie ruszala sie przez 3-4 sekundy. Teraz czekam na Horizons i wg oficjalnych danych procesor min 850 mhz 256 ramu i okolo tak gf3ti 64 ddr wzwyz mieszcze sie...ale to ascheron's call cielo mi strasznie przy anizotropi i shaderach na max...choc nie wiem czy to moje sdi nie bylo przyczyna.
zastanawiam sie jak tworcy chca robic mmorpg na konsole skoro tam jest zaledwie 32-64 ramu r800 rambus .

ciekawe jak moj spec pociagnie cos takiego
:sad:

Obrazek






<font size=-1>[ Ta wiadomość została zmieniona przez: Aldatha dnia 2003-05-07 20:01 ]</font>

**

Posty: 7311
Dołączył(a): 8.11.2001
Offline
PostNapisane: 7 maja 2003, 19:57 
Cytuj  
Zresztą , raz koleś z US na jakimś boardzie otworzył mi oczy txtem "jak nie masz 2ghz sprzętu , GF4 Ti + łącze aDSL to jesteś newb"

To niech jemu ktos czaszke teraz otworzy i ta szara mase ze srodka od nowa zacznie bieznikowac.

****
Avatar użytkownika

Posty: 1901
Dołączył(a): 2.02.2003
Offline
PostNapisane: 7 maja 2003, 22:03 
Cytuj  
A redrum znowu sie smieje, bo zobaczyl MMORPGa ze slaba grafika

czy ja wiem ? wrzuciłbym do tego samego koszyka co SB

*

Posty: 6914
Dołączył(a): 26.01.2003
Offline
PostNapisane: 8 maja 2003, 09:47 
Cytuj  
REDRUMIE~~

Czy nie rozumiesz, ze sprzet typu 2GHz, 512 DDR, GeForce 4 Ti (budzetowy, ze tak powiem) - to za malo by uciagnac jakas wyjefajna grafike w _MMORPG_'u... TO za malo, zeby plynnie grac w Unreal 2/Splinter Cell etc...

***
Avatar użytkownika

Posty: 12370
Dołączył(a): 23.04.2002
Offline
PostNapisane: 8 maja 2003, 10:09 
Cytuj  
na moim kompie Splinter Cell w max rozdzialce i max detalach smiga az milo:)

chyba ze bedziesz sie bawil FSAA i anizo...to wiadomo, ale tak to mam stale 30-40 fps

co do sprzetu ..to wierzysz chyba w bajki jesli sadzisz ze kazdy angol czy amerykaniec ma p4 3ghz i 1gb r800 rambus + gf FX :grin: , tam tez ludzie nie maja pieniedzy na takie cuda , czesto maja crapowate gf2mx procki durony, oni sobie wola kupic konsole do gier bo MYSLA..maja mozgi i nie przeplacaja.

a tworcy gier mmorpg tez musza kombinowac z jak najmniejszym requirements z tego wzgledu ze im sie to oplaci bo zgarna wiekrza publike...nikt o zdrowych zmyslach nie wyda 2k dolcow na upgrade sprzeta dla jakies gierki geez...

i OT na koniec: jest szansa na port na konsole z Horizons...jak tak to chrzanie peceta i strzele sobie x-boxa albo ps2...chodziaz nie bede sie uzeral ze sprzetem

<font size=-1>[ Ta wiadomość została zmieniona przez: Aldatha dnia 2003-05-08 11:16 ]</font>

**

Posty: 7311
Dołączył(a): 8.11.2001
Offline
PostNapisane: 8 maja 2003, 12:24 
Cytuj  
na moim kompie Splinter Cell w max rozdzialce i max detalach smiga az milo:)

rofl... Jasne... Zajrzyj do palacej sie chatki i pobiegaj z noktowizorem. Ja na lepszym sprzecie mam tam spowolnienia.

***
Avatar użytkownika

Posty: 12370
Dołączył(a): 23.04.2002
Offline
PostNapisane: 8 maja 2003, 18:51 
Cytuj  
wlasnie sprawdzilem...20-25 fps

ale zapomnialem rzec ze trzymam moje gfti4200 na 4600

core 300 mhz i 600 memory

pozatym overall performance sie liczy a splinter cell chodzi mi na tyle dobrze by nie narzekac.

mozesz nie wierzyc..ale sprawdzic nie masz jak:)

lepszym to znaczy jakim...w czym masz lepszy hardware odemnie?



<font size=-1>[ Ta wiadomość została zmieniona przez: Aldatha dnia 2003-05-08 19:52 ]</font>

**

Posty: 7311
Dołączył(a): 8.11.2001
Offline
PostNapisane: 8 maja 2003, 19:51 
Cytuj  
Tia, no ja nie narzekalem ogolnie, ale framerate w palacych sie pomieszczeniach mnie dobijal :{
Ja mam nie overlockowane 4200 i sie boje przekrecic na stale 4400... Jaki to GF?

***
Avatar użytkownika

Posty: 12370
Dołączył(a): 23.04.2002
Offline
PostNapisane: 8 maja 2003, 20:04 
Cytuj  
MSI gf4ti4200

wbrew obiegowej opinii ze tylko gainward nadaje sie do OC to bzdura...moj gef ma chlodzenie procz GPU takze kosci pamieci
i wytrzymywal dokladnie do 300 core i 612 memory (i tu zaczynaly sie pojawiac artefakty i bledy w grafice).karty graficznej nie spalisz moze jedynie zle renderowac obraz i wtedy nalezy ustawic nizej czestotliwosci. Prog 4400 to ok 275 core i 550 memory ...podaj dokladnie co za typ gefa masz

**

Posty: 7311
Dołączył(a): 8.11.2001
Offline
PostNapisane: 8 maja 2003, 20:34 
Cytuj  
To jest tani PixelView, ale z tego co czytalem przed zakupem (dawno temu), to tez podkreca sie calkiem niezle... Chociaz jednak slabiej niz gainwardy. Moze sprobuje sie pobawic.

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 30 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.