mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
**

Posty: 7311
Dołączył(a): 8.11.2001
Offline
PostNapisane: 22 sie 2003, 21:18 
Cytuj  
Origin wydal oficjalne oswiadczenie dotyczace tytulu, nad ktorym obecnie trwaja prace. Ultima X: Odyssey (X zeby bylo k3wl), bo tak nazywa sie ten tytul, ma nas zaskoczyc innowacyjnymi rozwiazaniami dotyczacymi questow. W pierwszych dwoch akapitach przeczytamy:

"Ultima X: Odyssey takes the genre to the next level through its innovative new Odyssey Adventure System ensuring that players experience a greater sense of adventure and reward from both questing and combat," said Andy Hollis, vice president and chief operating officer of Origin Systems.

UXO's proprietary and innovative Odyssey Adventure System delivers customized quests to players automatically and enables private adventure zones, providing adventures on demand as players journey through the world. An added bonus in offering players private areas is that they can't be interrupted by "griefers" and other uninvited guests.


O ile dobrze odszyfrowalem ten skomplikowany zapis, to oznacza on mniej wiecej tyle, ze szykuje nam sie pierwszy _wiekszy_ tytul MMORPG (pierwszy byl AC2 ze swoimi vaultami), ktory dla totalnych odludkow po jakas cholere pchajacych sie do gier MMO przewiduje system tworzenia mini-gier single player.

Caly tekst znajdziemy na oficjalnej stronie U(su)XO. Na stronie oprocz tekstu informujacego nas o tym, ze szykuje sie nastepny z kolei CarebearQuest, znajdziemy pare screenow i trailer. Click.



EDIT: Jak wynika z najswiezszych informacji, na japonskiej stronie z krzaczkami mozna znalezc jeszzce wiecej ciekawych screenow m.in. przedstawiajacych interfejs gry.



Na uo.stratics.com pojawily sie linki do do jakiejs japonskiej strony ze screenami i concept artami z UXO... Skad oni maja zawsze tyle fajnego info? :o

Screeny: 1, 2, 3, 4, 5
Concept arty: 1, 2, 3,


Obrazek
ph33r


Mozliwe, ze jeszcze kilka nowych screenow znajdziecie tutaj.

<font size=-1>[ Ta wiadomość została zmieniona przez: konrador dnia 2003-08-24 04:01 ]</font>

*

Posty: 6914
Dołączył(a): 26.01.2003
Offline
PostNapisane: 22 sie 2003, 22:42 
Cytuj  
SWIETNIE... Miejmy nadzieje, ze cos z tego wyjdzie bo zapowiada sie niezbyt ciekawie :


_________________
Rzabolek

TYLKO ELMINISTER

**

Posty: 7311
Dołączył(a): 8.11.2001
Offline
PostNapisane: 22 sie 2003, 23:13 
Cytuj  
No co wyjdzie? Trammel :/ Przeciez od samego poczatku widac w jakim kierunku zmierzaja i dla kogo bedzie ta gra.
Korzystajac z okazji trzeba pogratulowac devsom od UO2 ''kroku na przod'' jesli chodzi o zmiane inventory (sloty)...
Tia... A linka do strony japsow zapomnialem w newsie podac : GJ! Klikz0r.


<font size=-1>[ Ta wiadomość została zmieniona przez: konrador dnia 2003-08-23 00:16 ]</font>

**
Avatar użytkownika

Posty: 9369
Dołączył(a): 18.07.2002
Offline
PostNapisane: 23 sie 2003, 00:16 
Cytuj  
Co slysze o nowej grze to kazda jest zjebana.
Po kiego robic 2139820938 takich samych gier rozniacych sie tytulem?


_________________
Choices always were a problem for you
What you need is someone strong to guide you
Deaf and blind and dumb and born to follow
What you need is someone strong to guide you...
Like me

******
Avatar użytkownika

Posty: 3420
Dołączył(a): 1.02.2002
Offline
PostNapisane: 23 sie 2003, 13:47 
Cytuj  
Taka moda, nowy dodatek do EQ to 4 zony z random generated przygodami...

A wiec znika problem "campowania" mobow i wyscigow po spawny.(pvpercom pewnie nic to nie mowi)

Nie wiem jak w UO bo nic na ten temat nie pisze, ale EQ zeby niejako wymusic grupowanie (tendencja jest taka ze kazdy ma boty i jest samowystarczalny) zaklada min. 5 osobowa grupe ktora moze rozpoczac dana przygode.


_________________
"Ja się nie znam, ale chętnie się wypowiem" - Stanisław Tym

*

Posty: 6914
Dołączył(a): 26.01.2003
Offline
PostNapisane: 23 sie 2003, 14:52 
Cytuj  
Wszystkich do reszty devow pojebalo... Ale coz, widac takie gry sie najlepiej sprzedaja. Z najbardziej rozbudowanego/ciekawego MMORPGa jakim jest UO do ktorego mozna byloby zrobic wspanialego sequela zmieniajac swiat na 3d, zostawiajac podzial tramm/fell Skill based system i wszystko co wyroznia UO z innych mmorpgow musialo powstac kolejne gowno. Jezas :

Horizons i DO moga byc jeszcze MILE! :

**
Avatar użytkownika

Posty: 9369
Dołączył(a): 18.07.2002
Offline
PostNapisane: 23 sie 2003, 17:48 
Cytuj  
co to DO?


_________________
Choices always were a problem for you
What you need is someone strong to guide you
Deaf and blind and dumb and born to follow
What you need is someone strong to guide you...
Like me

*

Posty: 6914
Dołączył(a): 26.01.2003
Offline
PostNapisane: 23 sie 2003, 18:29 
Cytuj  
Darkfall? :

**

Posty: 7311
Dołączył(a): 8.11.2001
Offline
PostNapisane: 23 sie 2003, 18:48 
Cytuj  
DO = Dominus Online raczej:E

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.