MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
Persistent world online w Neverwinter Nights? https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=5871 |
Strona 1 z 2 |
Autor: | Shubduse [ 31 sie 2003, 18:54 ] |
Tytuł: | |
Zanim mnie co poniektórzy z miejsca wyśmieją za ten pomysł chciałem przedstawić rzeczowo moje spostrzeżenia, a że nie grałem w NWN, chciałbym coby ktoś je sprostował lub potwierdził. 1. Przeglądając indeks gier w All seeing eye zauwazyłem ze serwery do NWN potrafią obslugiwać calkiem sporą liczbe graczy (nawet 96) przy bardzo niskich (dla mnie) pingach - ponizej 100! 2. Czytajac FAQ na stronie Bioware doczytalem sie, ze mozliwe jest laczenie serwerów NWN specjalnymi portalami. W praktyce wyglada to ponoć tak, ze gracz, z nabytym doswiadczeniem, przedmiotami itd wchodzi w portal na jednym serwerze, wychodzi na drugim. 3. Gdzies dowiedzialem sie takze ze serwery NWN mozna postawic jako tzw "persistent" - czyli zapisuja one na stale badz czasowo poczynania graczy, SI potworów działa takze pod nieobecnosc graczy. Konkluzja powyzszych wiadomosci jest dla mnie taka - laczac ze soba poszczegolne duze serwery NWN i logicznie spinajac je w jakis zlozony swiat mozna by stworzyc cosik na kształt MMORPG. Zwlaszcza ze jest tu mistrz gry, piekna grafika i niemal nieograbiczona liczba modów, modeli, dodatków i pluginów... Oczywiscie, zamiast to robic, co wiaze sie ze spora inwencja i wysilkiem latwiej po prostu zagrac jakiegos MMORPGA o zblizonej grafice. Jedyny problem jaki tu widze, to przechowywanie danych postaci na kompie u gracza, a nie na serwerze NWN, ale moze da sie jakos to zminic za pomoca jakiegos modulu? _________________ <font size=-1>[ Ta wiadomość została zmieniona przez: Shubduse dnia 2003-08-31 19:57 ]</font> |
Autor: | Ashton [ 31 sie 2003, 18:59 ] |
Tytuł: | |
1) NWN to nie mmorpg 2) Grafa ssie 3) sa serwery w ktorych przechowywane sa chary na serwerze 4) watpie zeby jakies serwery chcialy ze soba wspolpracowac, jak juz to nie wiele 5) gra jest nudna 6) co w zwiazku z twoim postem ? |
Autor: | Shubduse [ 31 sie 2003, 19:03 ] |
Tytuł: | |
1. Wiem. Postawilem znak zapytania w temacie. 2. To akurat rzecz wzgledna. Dla mnie ssie w alphie Dooma 3 3. To dobrze 4. To juz do dogadania... po prostu bylem ciekaw... 5. Mowisz o single? 6. W związku z moim postem, dobrze by było zeby ktos potwierdzil lub zaprzeczyl tym informacjom, zanim zaczne grac w NWN. Innymi slowy ciekawi mnie czy sa jakies naprawde dobre serwery NWN, na ktorych mozna sensownie pograc, a nie tylko posluchac LOLkowania jak na BN albo w polowie FPP... _________________ <font size=-1>[ Ta wiadomość została zmieniona przez: Shubduse dnia 2003-08-31 20:05 ]</font> <font size=-1>[ Ta wiadomość została zmieniona przez: Shubduse dnia 2003-08-31 20:14 ]</font> |
Autor: | Nishruu [ 31 sie 2003, 21:53 ] |
Tytuł: | |
Ano w NWN sa "persistant worlds", roznie to z nimi wyglada no i niby oficjalnie serwery moga sie "laczyc", ale w praktyce nigdy tego nie widzialem, chociaz swoja droga w NWN Multi nie gralem zbyt wiele. A ten ping przy serwach moze byc mylacy, bo czasem niski ping nawet nie daje gwarancji w miare "plynnej" gry... |
Autor: | Vercin [ 31 sie 2003, 23:47 ] |
Tytuł: | |
Cóż w naszym pięknym kraju jest kilka serwerków ze stałymi "światami"Gra na nich po 30-40 osób maksymalnie, tak więc massive to to nie jest i nie będzie nigdy.Polecam serwer Bursztynowe Szlaki http://miedzia.ch.pwr.wroc.pl/phpBB_ZS/ gra kolo 30 osób (pewnie teraz będzie więcej)ekipa pracuje nad trade skillami i ogólnie jest całkiem miło.Jest to tylko namiastka mmorpg ale o ile teraz po roku grania jestm znudzony to na początku bawiłem się świetnie. Aha postacie są oczywiscie przechowywane na serwerze. <font size=-1>[ Ta wiadomość została zmieniona przez: Vercin dnia 2003-09-01 00:50 ]</font> |
Autor: | Shubduse [ 1 wrz 2003, 00:10 ] |
Tytuł: | |
Tak, samemu juz znalazlem troche info o persistent worldach... a nawet jeden który chwali sie 71 polączinymi serwerami, na których gra prawie 1000 osob. A wiec nie jest tak zle, a NWN wciaz sie rozwija... |
Autor: | Vercin [ 1 wrz 2003, 00:21 ] |
Tytuł: | |
71? Jakos mi sie nie chce wierzyc |
Autor: | Ashton [ 1 wrz 2003, 01:56 ] |
Tytuł: | |
Cytuj: 5. Mowisz o single?
Nie single jeszcze jak sie uprzesz mozna zniesc, mowie o multiplayer |
Autor: | Shubduse [ 1 wrz 2003, 12:17 ] |
Tytuł: | |
Ale wciaz wychodzi cos nowego - nowe zbroje, bronie, dodatki, a w Hordes of Underdark ma byc nawet rozwoj postaci do lvl 40, co znacnzie urozmaici granie w NWN. Ja na razie zastanawiam sie nad kupnem gry, bo mysle ze ma sporą przyszlosc dzieki duzemu community. Ale to tak abstrachujac od platnych gier MMORPG, do ktorych tez sie przymierzam ( czekam na wejscie WoW, ktore na screenach jawi mi sie wspaniale - wtedy zdecyduje czy DAoC, czy WoW czy SWG, bo tylko te trzy wchodza w gre). |
Autor: | Aenima [ 1 wrz 2003, 12:53 ] |
Tytuł: | |
Jakos dziwnie wymieniasz te gry wow ktory bedzie zrobiony pod koniec 2004 , daoc ktory juz ma pare latek i swg ktore ma 2 miesiace. Czym sie kierowales ? |
Autor: | Shubduse [ 1 wrz 2003, 17:47 ] |
Tytuł: | |
Informacjami na temat gry. Po prostu z tylu tytulow te trzy najbardziej mi sie podobaja na pierwszy rzut oka na screeny i opinie. Ale po kolei: DAoC podobno z wszytskichb obecnych mmorpg najmniej laguje, przy okazji ma lepsza grafike niz EC , AC... ponadto kazdy kto gral w DAOC twierdzi ze jest swietny, czego nie mozna powiedziec np. o Neocronie! Star Wars Galaxies - po prostu lubie SW, a ta gra oferuje naprawde sporo, podobno maja kiedys nawet dorzucic podroze kosmiczne. Poza tym czytuje na innym forum watek polskich graczy SWG i opinie sa bardzo pozytywne. MMORPG w ktorym mozna zwiedzic pol kosmosu, odwiedzic Tatooine czy inne znane z ekranu miejsca! WoW - piekne i chyba najbardziej klimatyczne screeny. Jesli bedzie tak grywalna jak wylgada, to po prostu rewelacja. Anarchy Online nie podoba mi sie na screenach, w Planetside mam lagi. O Shadowbane wiem niewiele...wiec na razie nie wliczam. EQ i AC przezywaja juz chyba raczej zmierzch swojej epoki... zwlaszcza ten drugi. Pociagna pewnie jeszcze z rok, a potem ... co? Chetnie zoabczylbym tez World War II Online, na razie nie wiem nic. TYLKO ZE JA W TYM TEMACIE CHCIALEM PODYSKUTOWAC O PERSISTENT WORLDS W NWN. ROZWAZANIA JAKI MMORPG WYBRAC WOLABYM JEDNAK PRODUKOWAC W INNYM WATKU! EOT <font size=-1>[ Ta wiadomość została zmieniona przez: Shubduse dnia 2003-09-01 18:54 ]</font> |
Autor: | konrador [ 1 wrz 2003, 18:31 ] |
Tytuł: | |
Jeden temat w jednym watku? rofl~ |
Autor: | Aenima [ 1 wrz 2003, 18:49 ] |
Tytuł: | |
na mmgposcie mclaren opisal swg po 2 miesiacach grania polecam |
Autor: | Ashton [ 1 wrz 2003, 23:06 ] |
Tytuł: | |
Cytuj: WoW - piekne i chyba najbardziej klimatyczne screeny. Jesli bedzie tak grywalna jak wylgada, to po prostu rewelacja.
taaa pokemony na gcn tez beda mialy taka "klimatyczna" grafike |
Autor: | Xanth [ 1 wrz 2003, 23:33 ] |
Tytuł: | |
Byc moze dla niektorych NWN ssie. Ale nie nalezy zapominac, ze NWN to praktycznie pierwsza gra, w ktorej udostepniono nie tylko oprogramowanie serwerowe, ale takze pelny zestaw narzedzi do stworzenia wlasnego, kompletnego swiata, wedlug wlasnych wizji i pomyslow. Malo tego, jedyna gra, w ktorej tak stworzony swiat mozesz udostepnic do gry innym, calkowicie za free. Kosztem jest tylko zakup oryginalnej gry, nic wiecej. A to wlasnie NWN stawia bardzo wysoko. Chyba, ze producenci innych MORPGow pojda za tym przykladem i dadza graczom nie tylko sama gre, ale takze kompletny zestaw oprogramowania, dzieki ktoremu bedzie mozna stworzyc swiat fantasy wlasnych marzen. X. |
Autor: | konrador [ 2 wrz 2003, 00:31 ] |
Tytuł: | |
To w Diablo nie bylo mozliwosci postawienia serwera? Aaa, chwileczka... Ty twierdzisz, ze NWN to MMORPG? <font size=-1>[ Ta wiadomość została zmieniona przez: konrador dnia 2003-09-02 01:34 ]</font> |
Autor: | redruM [ 2 wrz 2003, 02:31 ] |
Tytuł: | |
NWN ? Online ? Może i ma swój urok , ale po miesiącu gry nie ma już nic do zaoferowania imo ( może przez słomiany zapał GMów , którym po tygodniu kończą się pomysły , może przez ograniczenia techniczne ) Ogólnie to 'miło było' ale się skończyło . |
Autor: | Ashton [ 2 wrz 2003, 03:02 ] |
Tytuł: | |
Xanth ? Pierwsze ? Bylo wiele innych takich gier, choby ut ktory mial ze soba zestaw do stawiania serwer, edycji gry itp... |
Autor: | Xanth [ 2 wrz 2003, 08:25 ] |
Tytuł: | |
kondrator: W Diablo _wlasny_ serwer dedykowany? O, a to ciekawe.. Czy dla ciebie MORPG = MMORPG (nigdzie nie pisalem o MMORPG)? Oczywiscie, NWN jest MORPG! Moze zaprzeczysz? Ashton: Mowimy o MORPG, a nie o shooterach FPP (czy innych grach polegajacych na bieganiu na oslep i nabijaniu fragow) w ktorych mozna grac w kilku jednoczesnie na _jednej_ mapce. X. <font size=-1>[ Ta wiadomość została zmieniona przez: Xanth dnia 2003-09-02 09:29 ]</font> |
Autor: | Shubduse [ 2 wrz 2003, 08:47 ] |
Tytuł: | |
A persistent worldy NWN bardzo zblizaja sie do MMORPG , maja już niemal wszytskie ich cechy, tylko liczba osob na JEDNYM serwerze jeszcze zupelnie nie ta... I to prawda, ze tworcy NWN dali graczom bardzo wiele mozliwosci, co dzis owocuje wielka popularnoscia tej gry w sieci - bo nawet jezeli sama gra zostala na jakimstam polu skopana, szybko naprawiaja to sami gracz odpowiednimi hakami/modami czy jak tam sie to licho zwie... W sumie to pograwszy troche w sieci stwierdzam ze nieco toporny interfejs, ale da sie przyzwyczaic...zwlaszcza po przestawieniu na WSAD. |
Strona 1 z 2 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |