MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
Najgorszy patch? : https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=5927 |
Strona 1 z 2 |
Autor: | konrador [ 13 wrz 2003, 16:50 ] |
Tytuł: | |
Takiego syfu jeszcze nie bylo chyba... Ten wczorajszy patch przebija buff lashera. Oficjalna lista ''poprawek'': 1) Facility Link Benefits have been implemented. There is more information on these benefits in our online manual. 2) The Enemy Density Warning System has been implemented. When a large number of enemy units invades a facility's SOI, all friendly troops on the continent will receive a message alerting them to the buildup. 3) Vehicle access will no longer be reverted to Empire-wide access when an owner is killed. 4) Fixed a bug where players would be invisible for several seconds after they respawn. This also fixes the issues that caused a delay in accessing equipment terminals after respawning and vehicles trunks after getting out of them. 5) Changed Decimator's secondary mode rate of fire to match primary mode. 6) Certain Framerate optimizations were made for higher end machines. Lower end machines will also notice some improvement. ...i mniej oficjalna lista ''poprawek'': 7) Zmniejszono COF (Cone Of Fire) na wszystkich broniach (szczegolnie wazne to jest przy tych z medium assault), co pozwala na wystrzelenie wiekszej liczby pociskow przy duzej celnosci i tym samym ulatwia trafianie przeciwnika przez kompletnych newbies, dla ktorych najwidoczniej pojecie burst fire bylo wczesniej obce. Zmniejszono zasieg Decimatora. 9) Bindowanie przyciskow w menu nie dziala... 10) Skrocono nazwy favorites (ucieto je chyba wszystko po 10 znakach). 11) Wyrzucono z login screenu population dots. 12) Problemy z rozkladaniem deployables. Boomery mozna rozkladac z dala od scian/obiektow/postaci, przez co staly sie duzo mniej uzyteczne. ComEng/Infiltrator=phucked 13) Poprawa framerate'u, o ktorej pisza w oficjalnych patch notes jest w rzeczywistosci drastycznym zmniejszeniem ilosci FPS... Nie wiem, jak sie zrobienie czegos takiego specjalistom z SOE udalo Pracowali nad poprawa, a wyszlo pogorszenie i to naprawde ZNACZNE. 14) Moj ulubiony infiltrator suit dostal zajebistego nerfa. Dark Light calkowicie odkrywal infiltratorow, a teraz dodatkowo jestesmy wyswietlani na mapie przeciwnika jako czerwone kropeczki, jesli ma on link do interlink facility... Malo tego. Jesli znajdujemy sie w SOI link facility, albo w SOI, ktore ma link do link facility, to nasz infiltrator suit (jak sama nazwa mowi sluzacy do infiltracji) staje sie calkowicie bezuzyteczny, bo wszystkie spitfire turrety nas widza niezaleznie od tego, czy stoimy w miejscu, czy poruszamy sie kucajac, czy biegniemy... Bez sensu : Ja gralem tylko inf suitem, nie wiem czym i czy w ogole bede teraz gral, jesli tego nie poprawia. 15) MCG dostal buffa. Sam jeszcze nie poczulem tego na wlasnej skorze, bo przez tego patcha odechcialo mi sie grac, ale czytalem, ze zostal buffniety do tego stopnia, ze ludzie wyrzucaja lashery i lootuja MCG... A to chyba mowi samo za siebie. 16) Jest teraz jakis ~10 sek. delay przy rozkladaniu min/spitfire'ow itp... _________________ <font size=-1>[ Ta wiadomość została zmieniona przez: konrador dnia 2003-09-13 18:09 ]</font> |
Autor: | Trigger [ 13 wrz 2003, 18:13 ] |
Tytuł: | |
a co z repair padami ? rzeczywiscie zbugowane ? naprawiaja losowo ? mozna byc naprawianym na padzie i strzelac ? jest niesmiertelnosc ? (skeetery i inne latawce moga naprawiac sie w locie grunt zeby unosily sie nieruchomo nad padem ). |
Autor: | konrador [ 13 wrz 2003, 19:31 ] |
Tytuł: | |
A tego to ja nie wiem : Mozliwe... |
Autor: | Brutallus [ 13 wrz 2003, 23:05 ] |
Tytuł: | |
Cytuj: 13) Poprawa framerate'u, o ktorej pisza w oficjalnych patch notes jest w rzeczywistosci drastycznym zmniejszeniem ilosci FPS... Nie wiem, jak sie zrobienie czegos takiego specjalistom z SOE udalo Pracowali nad poprawa, a wyszlo pogorszenie i to naprawde ZNACZNE.
To jest tragedia po prostu... Na szczęście niedługo kupuje nowego PC-ta, ale spadek fps-ów jest straszny (u mnie przynajmniej) - co gorsza nawet jak mi wyświetla że dużo (50-70) to też jakoś dziwnie się rusza jakby reagował na mysz z opóźnieniem kurcze! |
Autor: | konrador [ 13 wrz 2003, 23:15 ] |
Tytuł: | |
Dokladnie... Czuje sie, jakbym mial smooth wlaczony, a tej opcji akruat nienawidze i nie potrafie z nia grac: Jestem ogolnie malo pocieszony, bo nie widac emergency patcha ( i tak nie wiadomo, czy to poprawia), a dwa dni temu odnawialem subskrypcje. Jakbym wiedzial, ze takie cos wypuszcza, to bym olal, bo nie bardzo mi sei chce zwyklym gruntem grac, a infiltratorem teraz co najwyzej wpierdol mozna zebrac:( |
Autor: | konrador [ 13 wrz 2003, 23:28 ] |
Tytuł: | |
A skad przyszedl mega nerfik dla infiltratorow? Cloakers are just players who suck at fighting face to face so thay hide and hope for the love of god no one can find them evey cloaker i kill makes my day after all i just killed a wuss ..... Takiego gadania bylo pelno ostatnio. Nerf infiltrators co chwile wykrzykiwane przez ludzi, ktorzy nawet z DL nie potrafia sobie poradzic z postacia, ktora strzela pistolecikiem i nie nosi zadnego armora :{ I wydaje mi sie, ze w emergency patchu tego nie poprawia. Maja podobno ''buffnac'' silent walk, ktory teraz jest counterem na ten_implant_ktory_wykrywa_ludzi_na_mini_mapie,, zeby negowal efekty dzialania interlink facility... Tylko to zre stamine : |
Autor: | Asmax [ 13 wrz 2003, 23:46 ] |
Tytuł: | |
LOL, jak gralem w triala infem, to jedyne co moglem to hackowac sobie terminale (wlasnie przez infiltration suit) albo zabijac naked/light armored ludzi, co i tak konczylo sie czasem smiercia, bo wystarcza dwa strzaly na oslep i bylem martwy... |
Autor: | konrador [ 13 wrz 2003, 23:54 ] |
Tytuł: | |
Ta i wyobraz sobie co teraz moglbys robic. No niestety, na zyczenie ludzi, ktorzy dostawali w dupe od infiltratorow SOE rozjebalo calkowicie fajna klase : GG... znowu nie ma w co grac. |
Autor: | konrador [ 14 wrz 2003, 00:33 ] |
Tytuł: | |
I jeszcze jeden cytat jakiegos pojeba pro z oficjalnych boardow: Guess what morons.. if they can see you, they can see us. You act liek these changes ONLY apply to Infils.. like they put a big fat giant flag over your head saying "here I am come kill me" Get over it. yeah, we can see you on radar..we can see anyone inside the SoI on it too. Can't tell you how many times I've been wathcing my radar to see someone comming my way, only to look up expecting a grunt only to see nothing there, and too late to click DL on. But thats OKAY, it's fun to watch you talk so Uber and skilled, yet act like gimps and skilless noobs. .... bez komentarza : <font size=-1>[ Ta wiadomość została zmieniona przez: konrador dnia 2003-09-14 01:34 ]</font> |
Autor: | Luki [ 14 wrz 2003, 13:04 ] |
Tytuł: | |
Widze ze konradowi strasznie sie nie podoba ten patch bo az tyle sie wypowiedzial Nie martw sie kon, napewno cos zmienia jak zaobserwuje ze ludzie przestaja grac/odchodza. Kiedy ten exp. pack ma sie ukazac ? (za leniwy by szukac go na ebgames.com) Jak ci sie PS znidzil to zapraszam do SB chociaz do czasu az DF wyjdzie albo naprawy PS |
Autor: | konrador [ 14 wrz 2003, 15:22 ] |
Tytuł: | |
Jak ma mi sie podobac patch, jak mi rozwalili moja klase calkowicie (bo gruntem nie gram, gruntem moge pograc w bf1942 za darmo) i do tego mam strasznie malo fps, przez co ciezko mi teraz w cokolwiek trafic w wiekszych walkach : Popsuli mi gre i tyle. A w SB to ja juz sie nagralem... Nie ma do czego wracac. |
Autor: | Asmax [ 14 wrz 2003, 16:24 ] |
Tytuł: | |
Ludzie akurat z PS wracaja do SB (chodzi o Polakow) ... Chodzby LUKI i ATJ ... |
Autor: | Luki [ 14 wrz 2003, 16:28 ] |
Tytuł: | |
No nie wiem kon odnosnie SB. Duzo sie zmienilo od czasow sb.exe crash Nie bede Cie dzis nagadywal jednak bo widze ze nie w sosie jestes. Jak sie zdecydujesz odpalic jednak SB to slurze pomoca na Carnage. |
Autor: | konrador [ 14 wrz 2003, 16:39 ] |
Tytuł: | |
Jakby za darmo dawali Shadowbane'a, to moze bym sie skusil, ale tez watpie. Gralem w triala i jakichs znaczacych roznic nie zaobserwowalem: Same old shit... |
Autor: | Trigger [ 14 wrz 2003, 16:42 ] |
Tytuł: | |
nie liczac roznych tajemniczych bugow ktore czasem bywaly irytujace ale nie wplywaly az tak na gameplay, najwiekszym problemem szczegolnie dla mnie pilota (mosq,reav) byly szalone skoki framerate (1-105 fps) i potworne mielenie dyskiem (czasem do 10 sec freeze- na to ostatnie pomoze mi zapewne zakup 512 ramu) - wiec po patchu nie mam czego szukac na razie w PS. Poniewaz chwilowo nie moge pykac w PS (czekam na klucz) wejscie patcha obserwowalem sledzac ps forum i majac kona na icq- to byla tragifarsa . chronologia: 1. serwer down 2. oficljalny post sporka o patchu z wyliczeniem bajerow ktore wchodza 3. topik rosnie na kilometr - wszyscy sa zachwyceni i kochaja soe a szczegolnie sporka (kochaja go bardzo mocno - oralnie,analnie i dozgonnie ) 4.serwer up 5. chwila ciszy 6. pierwsze topiki maly placz na reklame intela .. 7. godzina, dwie pozniej totalny wysyp thereadow oszolomionych graczy zalamanych tym co sie dzieje i nienawdziacych soe a szczegolnie sporka (nienawidzacych go bardzo mocno - lamanie kolem, nabijanie na pal - rozdzieranie konmi albo... najstraszliwsza tortura w historii ludzkosci - rozdzieranie konradorem ) komiczna i tragiczna historia - soe musi jakos zareagowac i to szybko- bo to dotychczas ich najwieksza wpadka Na pewno to zrobia - musza ! bo juz czekam na klucz :| |
Autor: | Luki [ 14 wrz 2003, 16:43 ] |
Tytuł: | |
Co do PS to rozumiem twoj zal Kon Tez tak mi sie raz przydarzylo. Bawilem sie w taka fajno jak za swych czasow gierke: Shattered Galaxy. Mix RTS z MMO. Fajno sie krecilo. Juz mialem okolo lvl 4x w wojskach ziemnych i 4x w lotnictwie az tu wypuscili patch ktory to przerobil dotychczasowe twie mapy ( pierwsza do poziomy 1-11 noobs, druga to poziomy 12-55 normalna ) i dodal jeszcze jedna mape pomiedzy lvlami 12-35. No masakra :/ Przedtem bylo tak ze nawet jak byles noob to mogles isc na ta normalna mape z tym ze jak zrobiles "retreat" albo przegrales to nie cofalo ciebie do stolicy lub prowincji obok tylko wysylalo ciebie do noob island bo tak jak bys nie byl "bind" zrobiony. Teraz by dostac sie z noob island do normalnej potrzeba z 30+ minut RL podrurzowania itd z planety na planete. Wtedy jak przegrasz w bitwie na normalnej planecie gdzie ludzie grali to cofalo ciebie do noob island i musiales podruzowac nastempne 30 min... Zawile to troche ale glownym punktem jest to ze zmienil gre na tyle ze nie chcialo mi sie czekac 30 min. na podrurzowanie za kazdym razem wiec sie poddalem. Ostatnio sprawdzalem ich stronke z nadzieja ze moze wrucili do starego trybu dwuch map... niestety nie :/ |
Autor: | Trigger [ 14 wrz 2003, 16:57 ] |
Tytuł: | |
btw. probowalem trialowac w SB. Ale jak dotad sie nie udalo - po zaciagnieciu jedynym slusznym gigexem, instalka 3 razy wywalala sie na jakichs crc by ostatecznie ...sie zainstalowac (ta sama instalka) - potem schody z patcherem (58 plikow do zassania - co kilka plikow patcher glupial rozlaczal sie z serwer laczyl ponownie probowal pobrac plik - rozlaczal sie , restartowal sie i tak w kolko - robil taki loop w nieskonczonosc - przeszedlem przez patchowanie wylaczaja sb na godzine i wlaczajac - wtedy pobieral problematyczny plik i ciagnal nastepne dopoki znowu na innym nie wpadl w loopa. Ostatecznie aktywowalem (via http) trialowy klucz (informacja o tym ze od tego momentu mam 10 dni na gre) loguje sie na to acc i dostaje info ze moj trial sie juz skonczyl. Jesli czegos zle nie robie to troche zniechecajace takie perypetie juz na dziendobry . |
Autor: | Brutallus [ 14 wrz 2003, 23:35 ] |
Tytuł: | |
Cytuj: gruntem moge pograc w bf1942 za darmo
a przy okazji... słyszałem wiele dobrego o tym 1942, ale nie próbowałem - a powinienem ? |
Autor: | konrador [ 15 wrz 2003, 01:35 ] |
Tytuł: | |
Moze i tak... Wiele osob w to gra i gra im sie podoba, ale jest tez sporo bugow, ktore do gry moga zniechecic. U mnie np. polowa dzwiekow nie jest odtwarzana, co skutecznie utrudnia mi zlokalizowanie przeciwnika : Probowalem najrozniejszych sterownikow, roznych kart dzwiekowych i jest to samo. Jestem przyzwyczajony do gry na sluch, gralem w ta gre rok z nadzieja, ze w koncu to naprawia, ale nie naprawili do tej pory. W BF1942 przestalem grac po wydaniu patcha, ktory zmienil wiele rzeczy (na gorsze) w grze (np. taka glupote jak sterowanie myszka...) - rozdzielono vertical i horizontal sensitivity: W praktyce wygladalo to tak, ze w poziomie mysza ruszala sie jakies 2x szybciej niz w pionie, do czego przyzwyczaic sie nie moglem i nie chcialem Pytam sie, po jaki ch prawie rok po wydaniu gry taka zmiana? Do tego wszystkiego dochodzi jeszcze nasze polskie BF1942 community, ktore pozostawia wiele do zyczenia. Jakies 90% to zwykle bydlo, ale nie ma sie co dziwic, w koncu kariere swoja zaczynali w CSie. |
Autor: | Brutallus [ 15 wrz 2003, 10:10 ] |
Tytuł: | |
hmmm community mówisz... właśnie to mi nie za bardzo odpowiada w sieciówkach bez persistent world |
Strona 1 z 2 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |