MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
Core Combat beta https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=6189 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | Brutallus [ 24 paź 2003, 15:00 ] |
Tytuł: | |
właściwie to ostatnio zamieszczam tu tylko posty w których się chwalę chociaż nie za bardzo mam czym nie wiem co to oznacza z psychologicznego punktu widzenia, ale znowu się pochwalę: dali mi zaproszenie do bety CC - czy ktoś jeszcze to dostał ? <font size=-1>[ Ta wiadomość została zmieniona przez: Brutallus dnia 2003-10-24 16:01 ]</font> |
Autor: | konrador [ 24 paź 2003, 17:18 ] |
Tytuł: | |
Nie : W sumie jak patrze na te screeny, to wydaje mi sie, ze nie ma czego zalowac... Wnetrza jaskin wygladaja jak nieciekawie zrobione mapki do Quake'a, albo innego Half-Life'a - bardzo kwadratowe, zrobione z malej ilosci tekstur i polaczonych ze soba duzych, kanciastych bryl. Ale i tak czekam na jakies relacje z twojej strony, brutalnie gwalcace podpisane NDA:o |
Autor: | Brutallus [ 28 paź 2003, 16:00 ] |
Tytuł: | |
Wprawdzie CC ma już dzisiaj być opublikowane, ale krótko jeszcze powiem co w becie było (nie chcę łamać NDA - sorry Kon - więc bez szczegółów) A było niewiele bo niewiele grałem. Sporo patchowania, mniej gry. W każdym razie spędziłem trochę czasu w VR training żeby oblookać nowe bronie i nowe pojazdy. I powiem, że są ciekawe. Całkiem niezłe pomysły mają. Pojawia się między innymi nowa broń medium pasująca do małych kieszeni - czyli dla niewidzialnych. Medium czyli już całkiem niezły damage. Spodziewam się, że to przywróci zainteresowanie tą profesją zmniejszone po ostatnich nerfach. Nowe lokalizacje - czyli jaskinie czy jak je tam zwą - chyba wszyscy widzieli na screenach. Dla mnie OK. Ogólnie środowisko, bronie bazy itp mocno się różni od tego co było. I dobrze, bo na nudę nie ma jak "powiew nowości" Zobaczymy jak to się wszystko sprawdzi na żywo - more details soon... |
Autor: | Luki [ 28 paź 2003, 16:53 ] |
Tytuł: | |
Kilka pytan i spostrzerzen. Gdzie sa wejscia do jaskin? Czy jest ich duzo? Czy trzeba cos ladowac ( Loading..... ) przy wejsciu/wyjsciu z jaskin? Czy tylko ludzie/maxy moga podrurzowac w jaskiniach? A teraz kilka spostrzerzen. Moim zdaniem to zamiast robienia jasnin w sesie kopalni ja bym raczej zrobil na przyklad tak. Pod kazda baza bym zrobil extra 1, 2 lvl w dol po schodach. Pierwszy lvl to by bylo male, zapuszczone pomieszczenie/pomieszczenia ( nie wiele, max 3 pokoje). Dosyc ciemne, zapuszczone, z pajeczynami,kurzem i moze martwymi cialami gdzies po katach. Drugi poziom to bylo by wejscie do "poziemi" W zasiegu bazy SOI podziemia byly by to zapuszczone korytarze. Cos jak na powietrzu tyle ze ciemniejsze i zapuszczone. Poza soi korytarze by sie czesciowo konczyly ( jakby pracownicy nie dokonczyli ich budowy) i zaczynal by sie maly odcinek normalnych jaskin wykutych w skale. Potem przeobrazaly by sie one w ogromne jaskinie ( jak to jest teraz ) z rzekami lawy ( ktora to by dawala nieliczne oswietlenie ). Poza tym wprowadzil bym noktowizory ( extra 2 certy powiedzmy ). Maxy maja juz swoje swiatla, zrobil bym by mogli je wylanczac i wlanczac. Inne zrudla swiatla dochodzily by z jelonych i czerwonych krysztalow w suficie oswietlajac sporadycznie swiatlem odbiciowym a nie normalnym swiatlem lampowym. Caly nastruj byl by ala Diablo 1 |
Autor: | konrador [ 4 lis 2003, 03:52 ] |
Tytuł: | |
Brut, pograles juz w to CC ?: Jak to wyglada? Ludzie placza, ze straszny syf. |
Autor: | Brutallus [ 4 lis 2003, 16:18 ] |
Tytuł: | |
Ano pograłem. Czy syf ? nieee syf to moim zdaniem nie, ale oczywiści wymaga zmian i poprawek. Dobra - parę informacji: Jest kilka jaskiń - pięć chyba. Wejścia to tak zwane geowarpy które są umieszczone na kontynentach i tylko tam - nie można wejść do jaskiń z sanctuary. Na każdy kontynencie są dwa wejścia do jednej jaskini, jaskinie są też połączone geowarpami między sobą. Do tego wymyślili jeszcze że na raz aktywne są geowarpy tylko do dwóch jaskiń (rotacyjnie co 15min). Niestety wszystko to powyżej jest do kitu. Fakt że nie można wejść z sanct powoduje, że cholernie trudo jest próbować zdobywać jaskinię w której nie ma własnych baz. Jak cie zabiją (a campują zaraz za geowarpami) to respawn masz ...w sanctuary!!! bo w jaskiniach nie ma wież które łatwo zdobywać i których było by dużo. Do tego jeszcze te głupie time limity... nie wiem po co. Często jest tak, że jaskinie w których są własne bazy (czytaj: do których jest sens się udać) są akurat nieaktywne jak chcesz tam wejść Samo korzystanie z geowarpów jest identyczne jak zwykłe warpy - tak jak zmiana kontynentu. Fajne jest że można tam wchodzić wszystkim (w środku jest duża przestrzeń). [end of part 1 - muszę teraz lecieć napiszę jeszcze drugi post] |
Autor: | sYs|4DDh_pl [ 4 lis 2003, 20:27 ] |
Tytuł: | |
i wlasnie to jest powod dla ktorego daje sobie spokoj z ps:((( do tego dochodza te wspaniale "krysztaly" (regenerujacy hp jeszcze sobie jakos wytlumacze, ale regen ammo i pancerza to juz nie jest dla mnie hi-tech war:(((() poczekam na nastepny dodatek moze cos sensownego zrobia - na razie poczekam, zobaczymy moze wroce:((( |
Autor: | Trigger [ 5 lis 2003, 01:51 ] |
Tytuł: | |
ja wogole subskrypcje zawiesilem do odwolania poki co. dostalem sie do bety ale dopiero ponad tydzien po mailu zajrzalem na ta skrzynke hehe. |
Autor: | Luki [ 5 lis 2003, 13:50 ] |
Tytuł: | |
Tos mnie przytluk ta wypowiedzia Brutt :/ bo SB i SG troche mi sie nudza i chcialem powrotu do PS. No nic, trzeba czekac ( jak ja nie cierpie czekania ) |
Autor: | Brutallus [ 5 lis 2003, 16:34 ] |
Tytuł: | |
[ciąg dalszy poprzedniego posta] Jakoś tak wyszło, że ten pierwszy post to tylko narzekanie - więc teraz trochę pozytywów dla odreagowania: Nowe pojazdy - jeździłem dwoma: Flail i Router Flail to ruchoma artyleria, duży pancerz, duża siła ognia (nawet BARDZO duża), duży zasięg ognia - jedziemy na miejsce, robimy deploy i wtedy można strzelać (tylko stojąc w miejscu). Do tego dostępne są takie ręczne celowniki laserowe, niezły pomysł całkiem, którymi inni gracze oznaczają cel (bo cel może być całkiem daleko). Nie jestem jeszcze pewien czy działo samo się naprowadza na ten cel, ale chyba nie. W każdym razie niezła zabawka. Dość trudna do zniszczenia i jak się ustawi w strategicznym miejscu - np. przed bazą pełną obcych - to można sporo XP zaliczyć w całkiem lamerski sposób tzn. waląc ogólnie w bazę. Jeszcze ciekawiej jest, jak baza zostanie już opanowana na powierzchni przez swoich, a operator flaila tego nie widzi z daleka można wtedy otrzymać w krótkim czasie kilka miłych komentarzy /tell-em i powiększyć greif points w trybie experesowym (jak mi się zdarzyło ) Router - no to jest super pomysł choć trywialny: po prostu teleport. Ustawiamy Router, bierzemy takie "coś" co się umieszcza z dala od routera i mamy teleport router-coś. Niby drobiazg, ale można np. ustawić AMS z dala od bazy w bezpiecznym miejscu, obok router, a to "coś" w spawn roomie Nowe bronie: Medium do małych slotów, czyli dla infiltratorów - jeszcze nie próbowałem, ale w VR nieźle daje Heavy - coś jak to w Quake III co strzela prądem - nie pamiętam nazwy sorry w każdym razie niezłe, chyba najlepsza broń klasy Heavy na medium dystans i dostępna dla wszsystkich factions (nareszcie NC ma równorzędną broń Heavy!) I jeszcze coś co pozwala napromieniować pewien obszar co powoduje DOT damage. Niezly pomysł, powinno być b. efektywne w obronie ale jeszcze nie próbowałem. Wszystkie nowe bronie i nowe pojazdy ładuje stojąc obok jakichśtam krzyształów - w sumie ok, nie mam uwag. Na koniec znowu ponarzekam: Są też nowe "środki komunikacji" tzn całe jaskinie pokryte są siecią takich jakby świecących eee... jak to powiedzieć... link-ów ? w każdym razie wchodząc na taki link jesteśmy transportowani na drugi koniec linku. Jest cała sieć tych polączeń - nie tylko w poziomie ale w różnych kierunkach góra... dół itd. Do tego dochodzą teleporty. W różnych miejscach, trzeba się nauczyć który gdzie prowadzi. No i tu jest problem. Jak napisał 4DDh - zrobiła się z tego strasznie hi-tech wojna. Tzn. na powierzchni wszystko wiadomo i ludzie koncentrują się na strategii, tutaj (ja przynajmniej) więcej walczę ze zrozumieniem co i gdzie niż z wrogiem No może to jest kwestia czasu i poznania terenu, ale - heh... - w te pierwsze dni to zauważyłem taką generalną tendencję: ludzie używają pojazdów i broni CC ale walczą raczej na powierzchni No to tyle - ja bym tak podsumował: na pewno potrzeba zmian (całość tego co opisałem w pierwszym poście - to na pewno), pojazdy i broń ok, no i najważniejsze pytanie: czy tych jaskinie robią się przyjaźniejsze gdy się ich człowiek lepiej nauczy... [over] |
Autor: | konrador [ 5 lis 2003, 17:44 ] |
Tytuł: | |
Do tego dostępne są takie ręczne celowniki laserowe, niezły pomysł całkiem, którymi inni gracze oznaczają cel omfg... ze tak powiem, can you say Tribes? Jak sie ma dmg nowych broni do tych zwyklych? Co robi Maelstrom, o ktorym costam czytalem? : |
Autor: | Luki [ 6 lis 2003, 02:49 ] |
Tytuł: | |
Zara zara. Nie tylko Tribes. W battlefield1942 przeciez sniperzy tez moga wzywac arty (nigdy sie nie nauczylem strzelac na czyjes naprowadzenie). No opic brzmi fajno ale czy warty kolejne 30$? hm.. zobacze, moze i kupie CC. |
Autor: | konrador [ 6 lis 2003, 03:18 ] |
Tytuł: | |
Wczoraj wszystkie aktywne konta ''in good standing'' maja dostac 7-dniowy trial PS:CC Musze wreszcie zassac ten update : Tylko nie jestem pewien jak to wyglada z kontami, ktore zostana np. akutalizowane po czasie i czy bys sie jeszcze zalapal... |
Autor: | Luki [ 6 lis 2003, 13:44 ] |
Tytuł: | |
To znaczy ze CC sie zciagnie z ich serva jako patch i nie trzeba kupowac pudelka ? |
Autor: | konrador [ 6 lis 2003, 19:40 ] |
Tytuł: | |
Nie. Mozna normalnie zakupic za pomoca karty kredytowej, a klient ci sie sciagnie (chyba ok. 600 megs)... W sumie fajne rozwiazanie, szkoda tylko, ze kosztuje az $30. Moim zdaniem 3 nowe pojazdy, pare broni, jakies jaskinie I (przede wszystkim) spadek wydajnosci gry nie sa az tyle warte : |
Autor: | Talasta [ 16 lis 2003, 21:09 ] |
Tytuł: | |
heja mam klopoty z pathowaniem tego 7n day trial, POMOCY!!! podczas patchowania planetside.exe wyskakuje mi blad ze plik moze byc urzywany lub byc tylko do odczytu.. urzywany jest... przeciez sie pathuje!!! co robic?? |
Autor: | konrador [ 16 lis 2003, 23:45 ] |
Tytuł: | |
Sprobuj tech forum oficjalne : Spoooro patchy do tej gry juz widzialem i nigdy mi sie cos takiego nie przytrafilo. |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |