MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Face of Mankind - screeny
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=6195
Strona 1 z 1

Autor:  Art [ 24 paź 2003, 20:27 ]
Tytuł: 

Kilka nowych screenow z gry ktora zapowiada sie na jednego najciekawszych MMORPG'ow jakie maja nadejsc (szczegolnie dla ludzi preferujacych PvP).

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek


i jeszcze kilka starszych oraz wywiadzik:

http://www.mmorpgdot.com/index.php?hsac ... 053&ID=761


<font size=-1>[ Ta wiadomość została zmieniona przez: Art dnia 2003-10-24 21:35 ]</font>

Autor:  Luki [ 25 paź 2003, 21:17 ]
Tytuł: 

Screeny wygladaja jak UT2K3 czy PS :/

Autor:  Art [ 25 paź 2003, 23:16 ]
Tytuł: 

Eee.. a spodziewasz sie lepszej grafiki w grze MMORPG? To nie jest FPS czy MMOFPS. Swiat FOM to glownie zamkniete przestrzenie (choc nie tylko) poniewaz gra rozgrywa sie glownie w miastach na ziemi lub koloniach poza ziemskich.

Porownanie grafiki FOM do UT2K3 mozna uznac jedynie za komplement.

Autor:  Trigger [ 25 paź 2003, 23:39 ]
Tytuł: 

wydaje mi sie ze lukiemu bardziej chodzilo o podobienstwa w designie niz jakosc grafy ;]

<font size=-1>[ Ta wiadomość została zmieniona przez: trigger dnia 2003-10-26 02:03 ]</font>

Autor:  Art [ 25 paź 2003, 23:42 ]
Tytuł: 

No nie powiedzialbym, ze design jest choc troche podobny... moze kolorki.

A co do jakosci to screeny byly ponoc robione przy niskich ustawieniach.

Autor:  Luki [ 26 paź 2003, 04:40 ]
Tytuł: 

A czy mowilem ze grafa z UT czy PS mi sie nie podoba ? :smile:

Chodzi mi o to ze znowu to samo. Kolejny klon AO.
Moze to i zmeczenie przezemnie mowi ale czasami mi sie wydaje ze niektorzy robia te "nowe" mmo by poprostu graczy zniechecic.
Albo tez jest to nowy fenomen swiadczacy o tym ze nadszedl czas odrzucic gry i zajac sie zyciem, zalozyc rodzine, zkonczyc dobra szkole, zdobyc dobra prace....

BTW, wiem ze to tak strasznie, negatywnie brzmi ale ja ze tak powiem poprostu "glosno mysle" w tej chwili wiec nie bierzcie sobie tego do siebie :smile:
To tylko takie biadolenie czleka uzaleznionego od computera :smile: Dobrej nocy.

Autor:  Art [ 26 paź 2003, 11:19 ]
Tytuł: 

Cytuj:
2003-10-26 04:40, Luki napisał:
A czy mowilem ze grafa z UT czy PS mi sie nie podoba ? :smile:

Chodzi mi o to ze znowu to samo. Kolejny klon AO.
Moze to i zmeczenie przezemnie mowi ale czasami mi sie wydaje ze niektorzy robia te "nowe" mmo by poprostu graczy zniechecic.
Albo tez jest to nowy fenomen swiadczacy o tym ze nadszedl czas odrzucic gry i zajac sie zyciem, zalozyc rodzine, zkonczyc dobra szkole, zdobyc dobra prace....

BTW, wiem ze to tak strasznie, negatywnie brzmi ale ja ze tak powiem poprostu "glosno mysle" w tej chwili wiec nie bierzcie sobie tego do siebie :smile:
To tylko takie biadolenie czleka uzaleznionego od computera :smile: Dobrej nocy.



Nie bede sie wglebial w twoje zyciowe decyzje :grin: ale chcialem zaznaczyc, ze FOM nie ma nic wspolnego z AO czy NC... tak jest to klimat SF, czy dokladniej w przpadku FOM - cyberpunk.

Jednak ta gra rozni sie od innych gier MMORPG w sposob zdecydowany, nie ma w niej chocby leveli czy podzialu na klasy.
Wszystko co robisz (np. hakowanie) bedzie zalezalo od twoich wlasnych umiejetnosci i treningu.
Walka bedzie dynamiczna jak w FPS, jednakze to nie jest MMOFPS tylko MMORPG z bardzo duzym naciskiem polozonym na odgrywanie rol, system ekonomiczny, crafting czy przynaleznosc do jakiejs organizacji.

W grze prawie nie ma NPC'ow czy mobkow (tylko znikoma ilosc absolutnie zabojczych obcych), walczy sie z innymi graczami, system ekonomiczny tez zalezy od graczy.

Postac rozwija sie zdobywajac coraz wyzsze szczeble hierarchii wykonujac misje dla danej organizacji, tutaj znowu wszystkie misje opieraja sie na graczach a nie NPC'ach.


<font size=-1>[ Ta wiadomość została zmieniona przez: Art dnia 2003-10-26 11:20 ]</font>

Autor:  Aenima [ 26 paź 2003, 13:34 ]
Tytuł: 

tutaj znowu wszystkie misje opieraja sie na graczach a nie NPC'ach
zabij graqcza z frakcji x i przynies jego dogtag juz gdzies to widzalem.

Autor:  Art [ 26 paź 2003, 13:55 ]
Tytuł: 

Cytuj:
2003-10-26 13:34, Aenima napisał:
tutaj znowu wszystkie misje opieraja sie na graczach a nie NPC'ach
zabij graqcza z frakcji x i przynies jego dogtag juz gdzies to widzalem.




Ja tez i wcale mi sie to nie spodobalo, ale w FOM system misji jest znacznie bardziej rozbudowany.
Nie ma questow typu idz tam, przynies to albo zabij tego kolesia.

Tutaj kazda misja BEDZIE miala wplyw na rozwoj fabuly, misje nie sa rozdawane automatycznie! Cele misji ustalaja sami gracze, zaleznie od tego co chca osiagnac.
Kilka rodzajow misji:

Attack
Defense
Patrol
Recon
Assassin
Bodyguard
Reserve

Oczywiscie nie ma scislych ograniczen celow misji, wiec nie trzeba wybierac jednego rodzaju a pozniej sie go trzymac.
To sa tylko propozycje.

Wszystkie misje sa stworzone dla grup graczy a nie pojedynczych osob.
Liderzy frakcji ustalaja cele danej frakcji na siedem kolejnych dni, pozniej kolejni ludzie ustalaja jak ma to zostac osiagniete itd.

Oczywiscie wykonywanie misji to tylko jedna z czesci gry, beda pojawiac sie tez rozne przygody tworzone przez GM'ow, jednak nie w postaci event'u raz na miesiac tylko sesji RPG - przygody ktora sie rozwija.

Autor:  Aenima [ 26 paź 2003, 14:00 ]
Tytuł: 

poczekaj jak to wyjdzie w praniu

Autor:  Art [ 26 paź 2003, 14:24 ]
Tytuł: 

Cytuj:
2003-10-26 14:00, Aenima napisał:
poczekaj jak to wyjdzie w praniu



Troche wiem, poniewaz sam tworze przygody/misje.

Autor:  Alex [ 26 paź 2003, 15:12 ]
Tytuł: 

Cytuj:
Tutaj kazda misja BEDZIE miala wplyw na rozwoj fabuly, misje nie sa rozdawane automatycznie! Cele misji ustalaja sami gracze, zaleznie od tego co chca osiagnac.


Jasne... A z dupy miód popłynie.

Po tygodniu będzie już wiadomo jaka dokładnie konfiguracja misji daje najlepszy loot, faction points, exp, czy cokolwiek tam jeszcze będzie z korzyści i prawie wszyscy będą tłukli dokładnie tę konfigurację.

Jeśli granie w wiele różnych mmorpg'ów czegoś mnie nauczyło, to tego, że jakiekolwiek poleganie na graczach jako na twórcach fabuły, czy czego kolwiek innego jest z góry skazane na powodzenie. 95% graczy tworzenie np. fabuły ma w głębokim poważaniu, a to pozostałe 5% po pewnym czasie zdaje sobie z tego sprawę i przestaje się w to bawić.

Zresztą u producentów daje się ostatnio zauważyć taką tendencję - "nie chce nam się kombinować jakichś ciekawych mechanizmów, które sterowałyby danym aspektem gry, więc zróbmy je >>player-driven<< - w końcu marketingowcy mówią, że ludzie się na taki tekst nabierają". Dobrym przykładem może tu być na przykład SWG - tam prawie wszystko zrobili player-driven, więc z do zrobienia pozostał w sumie sam silnik graficzny z terenem + chat. Z czego zresztą chat udało sie im w znacznym stopniu spieprzyć.

Autor:  Art [ 26 paź 2003, 15:35 ]
Tytuł: 

Cytuj:
2003-10-26 15:12, Alex napisał:
Cytuj:
Tutaj kazda misja BEDZIE miala wplyw na rozwoj fabuly, misje nie sa rozdawane automatycznie! Cele misji ustalaja sami gracze, zaleznie od tego co chca osiagnac.


Jasne... A z dupy miód popłynie.

Po tygodniu będzie już wiadomo jaka dokładnie konfiguracja misji daje najlepszy loot, faction points, exp, czy cokolwiek tam jeszcze będzie z korzyści i prawie wszyscy będą tłukli dokładnie tę konfigurację.

Jeśli granie w wiele różnych mmorpg'ów czegoś mnie nauczyło, to tego, że jakiekolwiek poleganie na graczach jako na twórcach fabuły, czy czego kolwiek innego jest z góry skazane na powodzenie. 95% graczy tworzenie np. fabuły ma w głębokim poważaniu, a to pozostałe 5% po pewnym czasie zdaje sobie z tego sprawę i przestaje się w to bawić.

Zresztą u producentów daje się ostatnio zauważyć taką tendencję - "nie chce nam się kombinować jakichś ciekawych mechanizmów, które sterowałyby danym aspektem gry, więc zróbmy je >>player-driven<< - w końcu marketingowcy mówią, że ludzie się na taki tekst nabierają". Dobrym przykładem może tu być na przykład SWG - tam prawie wszystko zrobili player-driven, więc z do zrobienia pozostał w sumie sam silnik graficzny z terenem + chat. Z czego zresztą chat udało sie im w znacznym stopniu spieprzyć.


Nie ma czegos takiego jak konfiguracja misji bo one sie nie powtarzaja, misje nie sa oparte na NPC'ach tylko na innych graczach.
Loot to co najwyzej sprzet jaki wyciagniesz z ciala ubitego przeciwnika.
Jak wyglada przeliczanie wynikow misji na pieniadze oraz expa masz opisane tutaj, chociaz nie jest to do konca aktualne poniewaz system misji jest obecnie poddawany sporym zmianom/ulepszeniom:

http://www.faceofmankind.com/index.php? ... hp&lang=en

Dzieki temu, nie bierzesz tych samych misji z terminalu po 1000 razy, ktore to misje sa zreszta smiertelnie nudne i proste.

Gracze z ktorymi walczysz podkladajac sie traca bardzo duzo, ranking, pieniadze, sprzet.
Watpie aby ktos bawil sie w podkladanie tym bardziej, ze wszystkie misje sa grupowe a ich przebieg o ile to mozliwe kontrolowany przez GM'ow.

Starwars Galaxies uwazam za szajz (gralem ciut ponad miesiac) jednak to co nazywasz minusami, czyli czesciowa odpowiedzialnosc graczy z czesc aspektow gry jest akurat najwiekszym plusem SWG.
Gra jest pusta z zupelnie innych powodow.

Zreszta czy przejawem lenistwa jest postawienie 10 NPC'ow z ta sama gadka, czy proba utworzenia systemu misji projektowanych przez graczy?

Autor:  Luki [ 27 paź 2003, 13:06 ]
Tytuł: 

No tak tak. Nie podwarzam zadnego z waszych opinii lecz moim zdaniem gra szybko sie znudzi jak tylko bedzie mozna robic crafting i chodzic na misje ubijac ludzi. Moby (czsami nudny aspekt po kilku miechach) sa rowniez potrzebne. Moim zdaniem swiat MOO musi miec duzo rzeczy na raz a nie specjalizowac sie tylko na end game/pk (sb) czy na endgame/farming (EQ) itd...
Gry moo musze byc zruznicowane bo nawet ten zagorzaly veteran pk pujdzie raz na kilka miechow ubic mobka czy tez zacznie nowa postac do craftowania.

Autor:  Art [ 27 paź 2003, 17:38 ]
Tytuł: 

Cytuj:
2003-10-27 13:06, Luki napisał:
No tak tak. Nie podwarzam zadnego z waszych opinii lecz moim zdaniem gra szybko sie znudzi jak tylko bedzie mozna robic crafting i chodzic na misje ubijac ludzi. Moby (czsami nudny aspekt po kilku miechach) sa rowniez potrzebne. Moim zdaniem swiat MOO musi miec duzo rzeczy na raz a nie specjalizowac sie tylko na end game/pk (sb) czy na endgame/farming (EQ) itd...
Gry moo musze byc zruznicowane bo nawet ten zagorzaly veteran pk pujdzie raz na kilka miechow ubic mobka czy tez zacznie nowa postac do craftowania.


Rozumiem co masz na mysli i zgadzam sie z tym, jednak w FOM beda takze mobki (ale nie wiele, i bardzo pakerne).
A co do znudzenia PvP to zalezy od tego na ile ten system jest rozbudowany, jesli gra opiera sie na walce graczy to wlasnie ta czesc jest znacznie bardziej rozbudowana niz w innych grach.

Przez to oferuje znacznie wiecej mozliwosci niz normalnie.

Strona 1 z 1 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team