MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

GW
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=6728
Strona 1 z 1

Autor:  W.Denton [ 22 sty 2004, 21:27 ]
Tytuł: 

I nie chodzi mi tu bynajmniej o Gwiezdne Wojny :grin: ale o Guild Wars - Podono płacic ma się tylko za grę i nie będzie w ogule monthly fee ale jak oni to zrobią przy "mmorpgu" ? Hmmm ciekawe jak im się ot ten szlachetny cel uda... grafika najgorzej nie wygląda jednak po screnach nie można wiele oczekiwać. <<No, there will not be a monthly subscription fee of any kind, anywhere.>> Nie wiedziałem także gdzie to umieścić bo to niby darmowe ale nie mmorpg hmm obaczcie sami -->> http://www.guildwars.com/default.html

edit: liter00wki

<font size=-1>[ Ta wiadomość została zmieniona przez: W.Denton dnia 2004-01-22 21:28 ]</font>

Autor:  Crategus [ 22 sty 2004, 21:43 ]
Tytuł: 

Cytuj:
2004-01-22 21:27, W.Denton napisał:
grafika najgorzej nie wygląda jednak po screnach nie można wiele oczekiwać.


eeee..... nie wyglada najgorzej.... hmmm, widziales w jakims mmorpegu, przyszlym/zapowiadanym lub obecnym lepsza? :smile:

Autor:  konrador [ 22 sty 2004, 21:46 ]
Tytuł: 

Z tego co widzialem do tej pory, to gra pod wzgledem grafiki zapowiada sie raczej fajnie...

Autor:  Aeroth [ 22 sty 2004, 22:04 ]
Tytuł: 

oplaty za gre niebedzie ale napewno beda wyciagac kase za extra items, dungeonsy czy cos w tym stylu :smile:

Autor:  konrador [ 22 sty 2004, 22:20 ]
Tytuł: 

Expansion packi co miesiac, bez ktorych nie da sie grac :<

Autor:  Aenima [ 22 sty 2004, 22:45 ]
Tytuł: 

jak darmowa to lekko bez sensu.
no ale zobaczymy

Autor:  Crategus [ 22 sty 2004, 23:29 ]
Tytuł: 

moze za gre nie bedzie ale np za bandłicz :razz: standard- free - 90% packet loss, premium - 7$ - 30% packet loss, gold - 14$ - 0% packet loss... a powazniej, za cos to cholerstwo utrzymac trzeba, nie wierze, aby ktos kto wlozyl tyle pracy w silnik, dajacy takie skrinzorki, byl jakims fantasta i wierzyl, iz utrzyma caly "background" za datki z samego pudelka.

Autor:  Karol66 [ 23 sty 2004, 00:14 ]
Tytuł: 

Jest wiele sposobow finansowania takich gierek ktorych dotad nie zastosowano albo stosowano w ograniczonym zakresie.
Zamiast potionow ludzie moga pic coca-cole, zamiast do tawerny lazic do McDonalda etc.
Mozna sklonic userow by zakladajac konta wypelniali ankiety na ktorych podstawie potem ich dane sa sprzedawane reklamodawcy... sposobow jest masa.
Inna sprawa czy sa one lepsze od miesiecznej oplaty - IMHO lepiej zaplacic i miec spokoj + jakas gwarancje.

Autor:  Aenima [ 23 sty 2004, 01:07 ]
Tytuł: 

beda ci sie wyswietlay p00rn bannerki w czasie gry i allegro czy tam ebay.

Autor:  Mark24 [ 23 sty 2004, 07:40 ]
Tytuł: 

Ja się napaliłem na tą grę jak przedszkolak, a potem Peanzor sprowadził mnie brutalnie na ziemię pisząc o braku opłat.

Ciekawe co z tego wyjdzie.

Autor:  redruM [ 8 lut 2004, 16:50 ]
Tytuł: 

Wygląda na to , że to nie będzie mieć wiele wspólnego z MMO , raczej coś w stylu Diablo2/NWN po sieci ...chociaż? ...bleh ,sam nie wiem.

GW ma się pojawić tuż przed wakacjami ( na E3 pokażą sporo stuffu ) , w każdym razie takiej grafy dawno nie widziałem ..UO:X , Mythica czy inne plastiki typu EQ2 wymiękają bez namaczania . Ciekawy jest ten efekt glow z mgiełką rozjaśniającą cały teren ..będę śledził tę gierke , bo przynajmniej wygląd ma 1sza klasa :eek:

co chwile dochodzą nowe shoty , jeśli nie są poprawiane to..huh! : http://www.guildwars.com/gallery/gwscreenshots/gallery3.html

Autor:  W.Denton [ 8 lut 2004, 20:04 ]
Tytuł: 

Taa masz racje ale jaka karta graficzna to uciągnie ? CineFX 2.0 wymagany do włączenia i pełna obsługa 9.0 DXa ? Ja wysiadam....

Autor:  Ashton [ 9 lut 2004, 07:01 ]
Tytuł: 

hat kind of game is Guild Wars?

Guild Wars is a competitive online role-playing game. Players can engage in cooperative group combat, in single player adventures, or in large head-to-head guild battles. Guild Wars is a mission-based game set in a stunning 3D fantasy world that offers full, integrated support for guilds. Because the team that is developing Guild Wars has had experience creating successful online game series such as Warcraft, StarCraft and Diablo, the members are familiar with the complex issues surrounding online games, and are creating a game that's both easy to learn and compelling to play long term, and yet doesn?t require players to spend hundreds of hours slogging through the preparation just to get to the fun bits.

Is Guild Wars an MMORPG (Massively Multiplayer Online Role Playing Game)?

The difference between Guild Wars and an MMORPG is that Guild Wars has been built from the ground up to create a fun and exciting experience right from the start of the game, even for first time players. We?ve eliminated frustrating elements such as spawn camping, kill stealing, endless traveling and treadmill gaming. Guild Wars provides an environment where you can meet new people and make friends in public gaming areas, but enjoy all the excitement of battle that comes from team-based combat in private virtual worlds. Finally, Guild Wars has been designed to reward gamers for their playing skill, and not solely for the number of hours they've spent gaming, which enables well-balanced competitive missions between players of almost all skill levels.


Graphic chat + mini games ? :razz:
_________________
Obrazek
<kow`> "There are 10 types of people in the world... those who understand binary and those who don't."
<SpaceRain> That's only 2 types of people, kow.
<SpaceRain> STUPID

<font size=-1>[ Ta wiadomość została zmieniona przez: Ashton dnia 2004-02-09 07:04 ]</font>

Autor:  Brutallus [ 9 lut 2004, 10:44 ]
Tytuł: 

Cytuj:
2004-02-09 07:01, Ashton napisał:
[...]fun and exciting experience right from the start of the game, even for first time players. We?ve eliminated frustrating elements such as spawn camping, kill stealing, endless traveling and treadmill gaming. Guild Wars provides an environment where you can meet new people and make friends in public gaming areas, but enjoy all the excitement of battle that comes from team-based combat in private virtual worlds. Finally, Guild Wars has been designed to reward gamers for their playing skill, and not solely for the number of hours they've spent gaming, which enables well-balanced competitive missions between players of almost all skill levels.


Brzmi trochę jak PS w klimacie fantasy - czyli świetna zabawa na początku i problemy po dwóch-trzech miesiącach. W każdym razie ciekawe - zapewne warto zobaczyć.

Strona 1 z 1 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team