MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
Warhammer online https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=7686 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | Argoth [ 23 maja 2004, 10:42 ] |
Tytuł: | |
http://www.warhammeronline.com/Screensa ... sMovie.zip - fajny klimacik ma ta giera , szkoda tylko ze jeszcze bedziemy musieli na nia poczekac troche .. |
Autor: | Mark24 [ 24 maja 2004, 07:59 ] |
Tytuł: | |
Geez.. z tego co widzę to WoW może zostać okrzyknięty najuboższym graficznie mmorpgiem 2004/2005, bo to co prezentuje sobą WO plasuje się co najmniej kilka poprzeczek wyżej |
Autor: | Nukh [ 24 maja 2004, 08:06 ] |
Tytuł: | |
Ciekawe tylko, jak rozwiążą samą rozgrywkę... W figurkowym WFB, z gry w którą grali klimatyczni ludzie, zrobili produkt w którym jest pełno 14 czy 15 - latków biegających z rozpiskami z internetu :/ |
Autor: | Calis [ 24 maja 2004, 11:27 ] |
Tytuł: | |
Cytuj: 2004-05-24 08:59, Mark24 napisał:
Geez.. z tego co widzę to WoW może zostać okrzyknięty najuboższym graficznie mmorpgiem 2004/2005, bo to co prezentuje sobą WO plasuje się co najmniej kilka poprzeczek wyżej Tia tylko wszystkie nowe rpgi beda wymgaly conajmniej procka 2ghz, 1ghz ramu i nowej kary graficznej min. 128 ramu na pokladzie (oczywiscie full karta) |
Autor: | akas [ 24 maja 2004, 11:48 ] |
Tytuł: | |
Racja ,jak wywalimy na karte 1200 zl i kupimy 3400MHz procek to zobaczymy tą grafike w znosnej ilosci fps. Zreszta nawet jak grafika bedzie niewiem jak super zrobiona , a bedzie tak ,ze co kilka metrow bedziemy widziec te same drzewka , karzaczki itp. to szybciej nam zbrzydnie niz ta 3 razy slabsza ,ale 5 razy bardziej urozmaicona |
Autor: | Mark24 [ 24 maja 2004, 12:34 ] |
Tytuł: | |
Co nie zmienia sedna sprawy, że WoW będzie graficzną szmirą zacofaną co najmniej kilka lat. A mmorpgi żyją długo... ciekawe kiedy wypuszczą dodatek szlifujący grafikę i ile on będzie kosztował? |
Autor: | Argoth [ 24 maja 2004, 13:42 ] |
Tytuł: | |
Uo niby tez ma zacofana grafike a jednak sporo osob w to gralo/gra .. jezeli wow bedzie (tak jak mowia) bardzo rozbudowanym i grywalnym mmorpgiem to na grafike mozna przymknac oko imo, a co do warhammera myslicie ze na moim gf2 mx 32mb sa jakies szanse pograc ?:P <font size=-1>[ Ta wiadomość została zmieniona przez: Argoth dnia 2004-05-24 14:46 ]</font> <font size=-1>[ Ta wiadomość została zmieniona przez: Argoth dnia 2004-05-24 14:46 ]</font> |
Autor: | Aldatha [ 24 maja 2004, 14:13 ] |
Tytuł: | |
ludzie grali w UO bo tam bylo naprawde multum mozliwosci , opcji , prawie wszystko bylo wywazone , chciales bawic sie tradeskills , bawiles sie w crafterka , chciales zabijac? robiles 7x gm warskille i pedziles na fell .Nie moge sie oprzec wrazeniu ze wspolczesne mmo inwestuja w grafe zamiast w content , mmorpg bez tego jest gowno wart jak bede chcial sobie patrzec na ladna grafike to pojde do kina na Shreka . Wielka szkoda ze Orgin padl , chlopaki mieli dobra reke do grafy , niestety gorsza do optymalizacji silnika (Ultima IX) , ktos juz napisal madre zdanie na tym forum a ja je pochwyce " wystarczyloby zrobic UO z odpowiednia oprawa graficzna z niewielkimi poprawkami systemu i nie ma lepszego mmorpg " <font size=-1>[ Ta wiadomość została zmieniona przez: Aldatha dnia 2004-05-24 15:14 ]</font> |
Autor: | Mark24 [ 24 maja 2004, 14:38 ] |
Tytuł: | |
"wystarczyloby zrobic UO z odpowiednia oprawa graficzna z niewielkimi poprawkami systemu i nie ma lepszego mmorpg" a tak naprawdę mało kto by w to grał. Mi się kiedyś wydawało, że wystarczy zrobić "renegade" ze Spectrum 48k z ulepszoną grafiką i rozległymi planszami - grę znalazłem, grafika miód, pograłem 10minut i odinstalowałem..... MMORPGI poszły troszkę do przodu. |
Autor: | Calis [ 24 maja 2004, 14:50 ] |
Tytuł: | |
Poszly do przodu, ale tylko w strone ulepszonej grafiki i niezoptymalizowanego engine'u. |
Autor: | Aldatha [ 24 maja 2004, 19:10 ] |
Tytuł: | |
tak Mareczek , gracze wola denne levelowki zreszta kliknij na board nizej co ja bede sie produkowal . Mmorpg poszly do przodu w kwesti grafiki tu sie zgodze i bardziej wydajny netcode , ale do rozwiazan zastosowanych w UO tak im daleko jak naszej planecie od slonca. a tak naprawdę mało kto by w to grał. rofl idz juz graj w FFXI , milego trzaskania expa . Ja i nie tylko ja marze o mmorpg ktory by nie przypominal bardziej rozbudowanego diablo , z porzadnym skill & stat system . Takim mmo naprzyklad ma szanse stac sie Wish bo nie powiela idiotycznego leveling i endless pvm. a teraz wrocmy do tematu:) |
Autor: | konrador [ 24 maja 2004, 19:51 ] |
Tytuł: | |
Aldatha ma w sumie racje... Problem w tym, ze wszystkie UO-podobne (Wish, DFO, Mourning) gry maja jakies problemy, nie do konca wiadomo kiedy i czy w ogole sie ukaza : A wszystko spowodowane tym, ze sponsorom nie bardzo chce sie oplacac niepewne projekty, lepiej skopiowac cos, co kiedys odnioslo sukces (vide klony EQ) i trzepac na tym kase... Chociaz na tym tez sie mozna przewiezc (Horizons). Apropos Horizons - bardzo ciekawy artykul... Troche dlugo, ale warto przeczytac. |
Autor: | Mark24 [ 25 maja 2004, 08:01 ] |
Tytuł: | |
Jest marketing, są badania rynku, sondy, bada się zapotrzebowanie graczy, pyta się ich jaki styl rozgrywki preferują, i aż dziwne że potem jest tak jak napisał konrador, że wszystkie te przebojowe twoim zdaniem tytuły wzorowane na UO tylko z podszlifowaną grafą mają niebywałe trudności z wyjściem na świat. Dobrym przykładem gry nieszablonowej jest chyba Neocron. Gra genialna, super grywalna, brak żmudnego levelingu, super crafting, najlepsze PvP i 100 graczy na serwerze w prime time. Widzę też Aldatha, że masz jakieś ciągoty do zaczynania flamów... Ja mam swoje zdanie ty masz swoje. Moim zdaniem gra wzorowana na UO z podciągniętą grafiką nie osiągnęłaby wcale sukcesu marketingowego, nie przyciągnełaby kilkuset tysięcy graczy. Marketingowcy chyba myślą podobnie, bo w produkcji jest około 10-15 tytułów, z tego 2-3 odbiegają od przyjętego standardu i wszystkie one stoją pod znakiem zapytania (no może oprócz Wish). I tu wcale nie chodzi o trudność w wymyśleniu czegoś nowego, bo przecież "wystarczy zrobić copy & paste z UO i poprawić grafikę". Dla mnie ta miłość do UO to w 90% procentach sentyment, kłopot tylko w tym by ludziska się przekonali, że to tylko sentyment. A przekonają się dopiero wtedy jak wyjdzie taki UO 2... To, że się różnimy w poglądach nie znaczy że musimy na siebie pyszczyć, "UO2" prędzej czy później wyjdzie i przekonamy się na własnej skórze kto miał rację. Do tego czasu nikt nie może być pewny w 100% swojego zdania. |
Autor: | Aldatha [ 25 maja 2004, 09:13 ] |
Tytuł: | |
ta..o co sie klucimy w sumie ? , o durne gry peace Mareczku |
Autor: | Taliesin [ 25 maja 2004, 10:57 ] |
Tytuł: | |
Cytuj: 2004-05-24 20:51, konrador napisał:
Apropos Horizons - bardzo ciekawy artykul... Troche dlugo, ale warto przeczytac. Bardzo ciekawy artykuł Przeczytalem takze jak mialo wygladac Horizons w zamierzeniach, to naprawde mogl byc dobry tytul <font size=-1>[ Ta wiadomość została zmieniona przez: Taliesin dnia 2004-05-25 11:58 ]</font> |
Autor: | Mac [ 25 maja 2004, 11:06 ] |
Tytuł: | |
Taa.. pamietam natknalem sie na strone Horizons zaraz po ogloszeniu tytulu. Wygladalo bardzo ciekawie. Po jakims czasie wrocilem, i poczatkowo myslalem ze mi sie gry pomieszaly i ze cos pomylilem A teraz ten artykul i wszystko jasne :/ |
Autor: | Pieszczoch [ 25 maja 2004, 14:01 ] |
Tytuł: | |
Jak dlamnie wygral ten screenshot http://www.warhammeronline.com/showit.a ... lplate.jpg btw. cos mysle ze ta gra lub LOTR moze byc moim nastepnym MMO obydwa tytuly sa niezle. |
Autor: | Calis [ 25 maja 2004, 16:43 ] |
Tytuł: | |
Bomba... chcesz to tez ci moge wyrenderowac taka zbroje i nawet miecz swietlny jak bedziesz chcial. Uwazam, ze wielkich tytulow jak warhammer czy lotr nie da sie przeniesc na komputer, w rezultacie wychodzi jakas groteskowa hybryda :/ |
Autor: | konrador [ 25 maja 2004, 17:01 ] |
Tytuł: | |
(...) Dla mnie ta miłość do UO to w 90% procentach sentyment, kłopot tylko w tym by ludziska się przekonali, że to tylko sentyment. A przekonają się dopiero wtedy jak wyjdzie taki UO 2... W UO, mimo slabej grafiki, wiele czynnikow sprawialo wrazenie, ze swiat LB naprawde zyje. Gra dawala ogromne mozliwosci jesli chodzi o trade-skille, PvP, socializing~. Niby tytul stary, a praktycznie kazdego przedmiotu w grze mozna bylo uzyc, podniesc, wsadzic do plecaka, wystawic w domku, zeby sobie inni poogladali itp. Do tego dochodzi sporo roznych kombinacji ubiorow, dzieki czemu mozna bylo stworzyc oryginalnie wygladajaca postac... I jeszcze walesajace sie wszedzie po swiecie zwierzeta, przez co swiat nie wygladal tak sztucznie jak w innych grach, gdzie wszedzie zyja sobie tylko potworki:[ <font size=-1>[ Ta wiadomość została zmieniona przez: konrador dnia 2004-05-25 18:02 ]</font> |
Autor: | Calis [ 25 maja 2004, 17:43 ] |
Tytuł: | |
Temu wszystkiemu jest winna grafika 3d, niestety aby dany przedmiot, postac dobrze wygladala trzeba sie sporo napracowac, a im ladniejszy obiekt tym silniejszy musi komp zeby to wszystko udzwignac, a wiec stad wynika mala roznorodnosc swiata... Dlatego w najblizszym nie ma sie co spodziewac rewolucji. |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |