MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Saga of ryzom
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=82&t=8613
Strona 1 z 2

Autor:  Taliesin [ 31 sie 2004, 10:41 ]
Tytuł:  Saga of ryzom

Zaczyna sie nastepna open beta

po tym ma byc chwila przerwy i oficjalne wydanie

ktos planuje grac ?

W bete albo juz na stale ?

Autor:  SwenG [ 31 sie 2004, 12:58 ]
Tytuł: 

No ja gram właśnie w bete, rozglądam się jak toto wygląda, na pierwszy rzut oka te postacie mi się nie podobają, interface troszke mało user friendly, na razie probuje sił jako resourcer.

Autor:  Aenima [ 31 sie 2004, 13:06 ]
Tytuł: 

Jak ktos pogra to moze opisze co to za cudo jest ?

Autor:  SwenG [ 31 sie 2004, 16:05 ]
Tytuł: 

roball za krótko zeby cokolwiek powiedziec, pewnie Cię grafa odrzuciła ;) juz widze ze ma mocno rozbudowany system skilli, sam harvesting jest mocno skomplikowany, magii mozna sie uczyc wlasciwie tylko w teamie (na początku), craftingu jeszcze nie robilem, walka jak wszedzie, podobna.
To tyle na trzy godziny grania, wiele nie zobaczyłem, bo to trochę krótko.

Autor:  Koma [ 31 sie 2004, 16:32 ]
Tytuł: 

mnie sie najbardziej podoba okienko "server is stalled" i loading gdziekolwiek wejde. i bardzo mi sie podobaja te graficzne zwiechy jak doczytuje cos przez 20 sek po loadingu. I to gui, po prostu genialne. Bardzo mi ta gra przypomina wszystkie te koreanskie polprodukty.

Autor:  SwenG [ 31 sie 2004, 19:18 ]
Tytuł: 

Po 4h grania dowiedziałem się, że aby craftować trzeba na nowo założyć postać do tego przeznaczoną, co już mi się mało podoba, dalej... wyspa na której jestem zaczyna być zbyt mała a moby trochę za słabe. Magia jest bardzo ciężka do nauki. O craftingu napiszę jak stworzę odpowiednią postać, ale to później, na razie pokombinuje jak się wydostać z wyspy, może to takie miejsce dla NB. Co do lagów na neo nie miałem żadnych problemów. Zwisy grafy nie zauważone (GF FX 5900 XT). Doczytywanie między budynkami są.

Autor:  konrador [ 31 sie 2004, 19:35 ]
Tytuł: 

Ta gra nadal jest taka dobijajaco wolna? Zrobilem tam paredziesiat levelkow i w koncu stwierdzilem, ze nie mam ochoty sie z nia dalej meczyc. Przemieszczanie sie z miejsca do miejsca zabieralo strasznie duzo czasu - to chyba ich sposob na ''powiekszenie'' swiata. A pod wzgledem grafiki gra rzeczywiscie nic nadzwyczaj ciekawego nie oferuje, a dzialala gorzej niz SWG :\

Autor:  Mark24 [ 31 sie 2004, 19:45 ]
Tytuł: 

SwenG napisał(a):
Po 4h grania dowiedziałem się, że aby craftować trzeba na nowo założyć postać do tego przeznaczoną, co już mi się mało podoba, dalej... .

To coś zmienili? Grałem w to 2 miesiące temu i spokojnie robiłem jakiegoś war-a-craftera....

Autor:  SwenG [ 31 sie 2004, 22:02 ]
Tytuł: 

No trzeba wybrac 3 z 4 skilli, magia, walka, resource, crafting. Akurat poprzednio nie mialem craftera :)

Autor:  fAtkOs [ 1 wrz 2004, 11:08 ]
Tytuł: 

wiec male info :
-wymaganie -- sa ogromne, nie wiem czy cos sie zmieni w pelnej wersji ale narazie gra sie strasznie muli, mam 512 ddr i to jest chyba rozsadne minimum zeby dalo sie pograc normalnie
- serwer stalled -- spowodowen jest to tylko wymaganiami i twoim komputerem -- to nie serwer laguje tylko u ciebie gra sie muli/doczytuje dlatego sa lagi i stall

radze zmniejszyc zasieg widzenia -- pomaga :)

--- interfejs -- http://fatkos.mybesthost.com/screenshot013.jpg
tak wyglada gra u mnie, nic trudnego tam chyba nie ma, kilka przydatnych 'literek' :
P - widok towich atrybutow
A - widok skilli
I - inwentory
U - opcje graficzne

- skille

wiec tak - magie na samym paczatku ciezko sie trenuje, gds mamy tylko heal spell - wiec albo w teamie trza kogos leczyc i pozniej wziac acid 1 albo mozna za 50 skill pktow wziac ten czar od innego trenera
-co do nie moznosci przekwalifikowanie sie to nie prawda ze trzeba robic inna postac -- gd tworzymy postac mam do wybory 3 z 4 starter packow, zeby miec mozliwosc trenowania wszystkiego na paczatku trza wybrac: magic,craft i harvest, melee zawsze jest - starter pack daje tylko bron i dodatkowe skille
- jesli nie wybrales jakiegos starter packu przy tworzeniu postaci to pozniej mozna go kupic za 25 skill punktow u jakiegos trenera

- co do wolnosci gry to byly takie okresy ze strasznie ja spowolnili - spowodowne to bylo niewydolnoscia serwerow -- do przemierzania swiata beda dodane pozniej mounty - na ktorych bedziemy mogli jezdzic, tylko nie bedzie ich na poczatku po premierze bo sa zabugowane jeszcze i dadadza je w jkims patchu

jak ktos ma jakies pytanie jeszcze to mowcie, 'wiem co nieco o tej grze'

Autor:  Aenima [ 1 wrz 2004, 11:21 ]
Tytuł: 

jak ktos ma jakies pytanie jeszcze to mowcie, 'wiem co nieco o tej grze'

pvp?

Autor:  fAtkOs [ 1 wrz 2004, 12:05 ]
Tytuł: 

pvp -- istnieje cos takiego :)

klikasz na kogos i masz 'engage duel'
jest tez arena w matis gdzie jest mass pvp, kazdy na kazdego, mozna organizowac zawody i takie tam, maja tez byc dodane wojny gildiowe, ale brak wiekszego info na ten temat

http://fatkos.mybesthost.com/screenshot040.jpg

Autor:  SwenG [ 1 wrz 2004, 12:59 ]
Tytuł: 

No ok, jeszcze jedna rzecz mnie wkurzyła. Probowałem swoich sił w harvesting no i doszedłem do wniosku, że można sobie ładnie zepsuć bezpowrotnie postać... Umiejętności są podzielone na grupy zależnie od ilości skilla ile się go posiada, na razie wszystko ok, ale jak doszedłem do magicznego 15 z 20, to okazało się, że mam zero skillpointów i żadnej możliwości ich zdobycia, bo z umiejętnością z przedziału 4-8 nic nie zrobię, a te wyższe jakoś nie były mi potrzebne. Jeszscze popatrzę co z tym można zrobić, ale obawiam się że kwalifikuje się to do delchara.

Autor:  fAtkOs [ 1 wrz 2004, 13:13 ]
Tytuł: 

w harvest exp idzie za lupsze ql i ilesc surowac jaka sie wydobywa, na paczatku skill pktow jest malo i trza wybierac te najwazniejsze, bo niektore sa potrzebne na wyzszych lev, musisz brac te skille co daje szybkosc wydobywania, jakosc i czas zycia zloza, wybierz tez albo harmful albo gantle extraction i tylko do tego bierz ulepszenia, potem jak bedziesz mial wolne skill pointy to mozesz wziac kat szukania surowcow, i zasieg szukania, ilosc zloz nie jest zbytnio potrzebna

Autor:  SwenG [ 1 wrz 2004, 13:40 ]
Tytuł: 

No właśnie harmfulem juz nic nie zdziałam, zero expa.
Czyli jak mówiłem, można zapędzić się w 'kozi róg' do delchara...

Autor:  fAtkOs [ 1 wrz 2004, 14:13 ]
Tytuł: 

nie wiem jak rozwijales to lae ja zawsze uzywalem harmful, jak tylko sie pojawi to bierzesz harmful ql25, a potem tylko doadatki do tego, i lepiej jest samamu zloza znajdywac a nie uzywac te co same sie pokazuja, bo wlasne maja dluzszy czas wydobywania

Autor:  OPek [ 2 wrz 2004, 11:36 ]
Tytuł: 

Witam.

Jako ze potestowalem sobie troszke open bete (ktora jest rzeczywiscie duzym krokiem naprzod w stosunku do maksymalnie zabugowanej closed bety) chcialbym spytac:
- Co wlasciwie Ryzom oferuje oprocz zmudnego expowania na mobach..? Jaki tutaj jest end-game ? Gra mi przypadla do gustu, zapowiada sie fajnie, chialbym wiedziec czy warto poswiecic na nia wiecej czasu.

Autor:  fAtkOs [ 2 wrz 2004, 18:16 ]
Tytuł: 

odpowiedz masz na mmogspot, nie chce mi sie piseac tego samego drugi raz :P

Autor:  OPek [ 2 wrz 2004, 18:37 ]
Tytuł: 

Dzieki:)

Autor:  Mark24 [ 2 wrz 2004, 22:05 ]
Tytuł: 

ja też znowu sobie pogrywam.
jak można przenieść ikonki z tej pierwszej listwy na druga?

Strona 1 z 2 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team