MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
Mortal Online - DYSKUSJA OGÓLNA. https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=84&t=29136 |
Strona 91 z 149 |
Autor: | lamoon [ 24 gru 2009, 11:41 ] |
Tytuł: | |
System skilli jest fajnie zrobiony i przemyślany widać. Niestety najgorszą rzeczą jaka teraz jest (poza bugami) to wszechobecny lag jak 100 chujów. Wciskam rest, biegnę dalej i po ok 30-40 sek. zaczyna mi ni z tego i owego restować:) To samo tyczy się każdej innej rzeczy, jak np. wyciągnięcie broni czy próba oswojenia moba. Ogólnie zmiany są i to widać gołym okiem. Jest prawidłowe obliczanie wzrostu postaci względem ziemi (chodzi o widok). Nie gmera już się nosem w trawie:) Oswojone moby reagują na komendy. Skille są opisane na dole itd. Tak naprawdę to pewnie trzeba będzie poczekać aż główny człon ekipy SV wróci po świętach i weźmie się do roboty. |
Autor: | Mark24 [ 24 gru 2009, 12:55 ] |
Tytuł: | |
lamoon napisał(a): . Ogólnie zmiany są i to widać gołym okiem. Jest prawidłowe obliczanie wzrostu postaci względem ziemi (chodzi o widok). Nie gmera już się nosem w trawie:)
widać penisa jak się patrzy w dół? |
Autor: | zaboleq [ 24 gru 2009, 12:58 ] |
Tytuł: | |
Mark24 napisał(a): lamoon napisał(a): . Ogólnie zmiany są i to widać gołym okiem. Jest prawidłowe obliczanie wzrostu postaci względem ziemi (chodzi o widok). Nie gmera już się nosem w trawie:) widać penisa jak się patrzy w dół? Ponoć to nie będzie możliwe(z irca) |
Autor: | Aldatha [ 24 gru 2009, 16:16 ] |
Tytuł: | |
Mark24 napisał(a): lamoon napisał(a): . Ogólnie zmiany są i to widać gołym okiem. Jest prawidłowe obliczanie wzrostu postaci względem ziemi (chodzi o widok). Nie gmera już się nosem w trawie:) widać penisa jak się patrzy w dół? tylko kiedy postac zobaczy przeciwna plec naked |
Autor: | Mark24 [ 24 gru 2009, 18:08 ] |
Tytuł: | |
fuck - wyobraźcie sobie by peen (prawdziwy nie e-peen) rósł w miarę naszych postępów w PvP. Kuźwa mać to byłby przebój na miarę epoki! Z drugiej strony gratuluję devsom pomysłu - penisy miały pewnie jedno zadanie - jakiś gryzipiórek z prasy branżowej miał się oburzyć i wywołać burzę, czyli rozreklamować grę. Na razie nikt się nie oburzył.... |
Autor: | Teo [ 24 gru 2009, 20:11 ] |
Tytuł: | |
Mark24 napisał(a): fuck - wyobraźcie sobie by peen (prawdziwy nie e-peen) rósł w miarę naszych postępów w PvP. Kuźwa mać to byłby przebój na miarę epoki!...
widze tu dobre zarysy nextgen mmorpg, moze jakis patencik zrobisz |
Autor: | joshe [ 24 gru 2009, 20:21 ] |
Tytuł: | |
Czy monotematyczność pewnego osobnika znaczy o jego kompleksach z kuśką ? Owy patent wystarczy wdrożyć w php do skryptu forum. PVP jest, e-peeny też. |
Autor: | Kassei [ 24 gru 2009, 20:56 ] |
Tytuł: | |
Mark24 napisał(a): fuck - wyobraźcie sobie by peen (prawdziwy nie e-peen) rósł w miarę naszych postępów w PvP. I kiedy już będzie tak duży, że będziesz mógł nim trzymać miecz to odblokowujesz skill "triple wield"
|
Autor: | joshe [ 24 gru 2009, 21:19 ] |
Tytuł: | |
Wtedy to chyba transformuje w taran. |
Autor: | zaboleq [ 25 gru 2009, 01:23 ] |
Tytuł: | |
Panowie można by bez zbędnego offtopu ??Jak macie małe siusiaki to sobie kupcie pompki chyba, że pod choinka były?? |
Autor: | Highlander [ 26 gru 2009, 20:43 ] |
Tytuł: | |
zaaplikowali tego patcha w ogole? |
Autor: | zaboleq [ 26 gru 2009, 22:37 ] |
Tytuł: | |
Tak natomiast obecnie po padzie serva i j ego podniesieniu jest to offline mode (brak wiekszosci npc i mobow).Devsi zaczna wszystko latac jak wroca z urlopu około 5 stycznia. |
Autor: | Teo [ 27 gru 2009, 00:48 ] |
Tytuł: | |
Dobrze ze podchodza do tego profesjonalnie. |
Autor: | zaboleq [ 27 gru 2009, 01:20 ] |
Tytuł: | |
embe napisał(a): Dobrze ze podchodza do tego profesjonalnie.
Embe czyżby to był sarkazm ... Jak sami powiedzieli na irc po naszemu "nie maja licznego skladu i nigdy nie przeloza gry nad sprawy rodzinny, ktore i tak zaniedbuja bo w ogole nie wychodzą z swojej siedziby.Czas wolny też poświecą na pewne dyskusje dotyczace projektu - sami tez postaraja sie pracowac po trochu w trakcie urlopu . Poza tym trzeba wziasc pod uwage iz sam performance wzrosl (na moim kompie np dość znacząco a posiadam radka 3870).W 3-4 tygodnie jak sami twierdza powinni sie wyrobic z zalataniem wiekszosci bugów i dalszej optymalizacji + skończenie pozostałych lokacji (Jungla zajebiaszcza jest). |
Autor: | Teo [ 27 gru 2009, 03:28 ] |
Tytuł: | |
Wszystko ladnie, mozna trzymac za nich kciuk i dopingowac, cieszyc sie ze cos kiedys powstanie ale zapominasz ze oni juz sprzedali ten produkt, maja zamiar pobierac oplaty za granie, czyli wchodza na rynek gier mmo i nie jest to koniec lat 90-tych gdzie mozna bylo osiagnac cos prawie amatorsko. Jesli ktos sprzedaje pudelko za cene 2-3 gier znanych producentow, oglasza ze premiera bedzie w grudniu i idzie sobie potem na dosc dlugi urlop pozostawiajac beta testy w oplakanym stanie to myslisz ze sarkazm nie jest na miejscu ? |
Autor: | Havok [ 27 gru 2009, 06:54 ] |
Tytuł: | |
zaboleq napisał(a): Jak sami powiedzieli na irc po naszemu "nie maja licznego skladu i nigdy nie przeloza gry nad sprawy rodzinny, ktore i tak zaniedbuja bo w ogole nie wychodzą z swojej siedziby.Czas wolny też poświecą na pewne dyskusje dotyczace projektu - sami tez postaraja sie pracowac po trochu w trakcie urlopu .
lol, to zachęca do kupna tej gry . Jak się zacznie coś jebać, to sorry bo twórca ma rodzinę... . A pisząc poważnie, skoro nie maja czasu/możliwości to po cholerę dawali ten patch przed nowym rokiem? A z pytań praktycznych, jakie mniej więcej macie fps w tej grze, zwłaszcza jak zaczyna się coś "dziać"? |
Autor: | visilis85 [ 27 gru 2009, 09:21 ] |
Tytuł: | |
Duza ta dzungla? Jakby porownac do czegos? |
Autor: | zaboleq [ 27 gru 2009, 10:19 ] |
Tytuł: | |
Pamietajcie o jednym - każdy z was wiedział, że gra hmm w tym gorszym sensie przypomina DFO - niezbyt liczny team Devsów + fakt, że to raczej zapaleńcy niż zajebiście profesjonaliści .Oni nigdzie nie obiecali, powtarzam nigdzie, że ta gra będzie idealna etc, nigdy nie obiecali żadnego "miracle patch".Systematycznie gre patchuja i słuchają graczy.Obecny patch jak wczesniej pisałem znacząco dla mnie i dla innych performance poprawił (brak laga/freeza przy obracaniu etc).Nowe skille też w miarę działają. Patch został wprowadzony po to aby gracze wyłapali bugi(to beta a więc beta tester jest do tego zoobowiązany a nie po to, żeby ktoś sobie "lvlował").Ja tam o grę jestem spokojny w sensie, że devsi wiedzą co robią. |
Autor: | Mendol [ 27 gru 2009, 10:30 ] |
Tytuł: | |
tak tylko, ze o ile w dfo tez placilismy za granie w bete to jednak byla to calkiem grywalna beta. w przypadku mo mamy nadal alphe, ktora nie wiadomo kiedy stanie sie grywalna. |
Autor: | zaboleq [ 27 gru 2009, 10:54 ] |
Tytuł: | |
Mendol kiedy ostatnio się logowałeś ??Powiedz co takiego widzisz niegrywalnego az tak bardzo ?Ja tam sobie pocraftowałem, pobiłem się w pifipi i jakos nienarzekałem .Coś ci poradzę 0 nie podoba się to nie graj tylko czekaj na release i wtedy zacznij się oburzać |
Strona 91 z 149 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |